zcsatari
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz zcsatari

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 18:24


hil írta:
kempelen írta:
hil írta:
kempelen írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Ezt hányszor leírtam már...



Ne izgulj, amit belinkeltem azt sem fogja elolvasni senki.





Én elolvastam és elmentettem!



Te veszed majd a legjobban hasznát a 18i-ben


Remélem soha nem lesz rá szükségem, de általában mindent el szoktam olvasni és el is gondolkozok rajta. A fejemet használni, na az nem kerül semmibe sem.

Köszönöm találkoztam a cikkel sőt, ki is van nyomtatva mindenhova magammal hordom
De mindenki mást mond és amikor a szakszerviz is balfaszkodik akkor az ember elgondolkodik hogy akkor ki is ért hozzá?
Nekem egy olyan ember kell mostmár Hori válaszának köszönhetően(Remélem) akinél kipróbálhatom, hogy jó e illetve ért is hozzá.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 16:06


kempelen írta:
hil írta:
kempelen írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Ezt hányszor leírtam már...



Ne izgulj, amit belinkeltem azt sem fogja elolvasni senki.





Én elolvastam és elmentettem!



Te veszed majd a legjobban hasznát a 18i-ben


Remélem soha nem lesz rá szükségem, de általában mindent el szoktam olvasni és el is gondolkozok rajta. A fejemet használni, na az nem kerül semmibe sem.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 16:03


hil írta:
kempelen írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Ezt hányszor leírtam már...



Ne izgulj, amit belinkeltem azt sem fogja elolvasni senki.





Én elolvastam és elmentettem!



Te veszed majd a legjobban hasznát a 18i-ben

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 09:23


kempelen írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Ezt hányszor leírtam már...



Ne izgulj, amit belinkeltem azt sem fogja elolvasni senki.





Én elolvastam és elmentettem!



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. november 13. szombat, 22:33


bmw320d4 írta:
kempelen írta:
http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Ezt hányszor leírtam már...



Ne izgulj, amit belinkeltem azt sem fogja elolvasni senki.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 13. szombat, 22:37

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. november 13. szombat, 21:20


kempelen írta:
http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Ezt hányszor leírtam már...



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. november 13. szombat, 20:51


zcsatari írta: hi!

valakinél valami fejlemény van?

ugyanez a probléma, torpanás, van több is különböző fordulatszám tartományoknál de 2600 felett húz az autó rendesen.

turbónyomás szabályozó szelep kicserélve, adaptációk törölve, szoftver frissitve.

légtömegmérő csatlakozóját lehúztam így nem érzek torpanást, ilyenkor biztos lehetek benne hogy a légtömegmérőm a hibás?

nem tudtok véletlenül olyan bontót ahol kipróbálhatnám egy gyors ki-be szereléssel a légtömegmérőt?

kösz!

Z.


http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 13. szombat, 17:38


zcsatari írta: hi!

valakinél valami fejlemény van?

ugyanez a probléma, torpanás, van több is különböző fordulatszám tartományoknál de 2600 felett húz az autó rendesen.

turbónyomás szabályozó szelep kicserélve, adaptációk törölve, szoftver frissitve.

légtömegmérő csatlakozóját lehúztam így nem érzek torpanást, ilyenkor biztos lehetek benne hogy a légtömegmérőm a hibás?

nem tudtok véletlenül olyan bontót ahol kipróbálhatnám egy gyors ki-be szereléssel a légtömegmérőt?

kösz!

Z.







KaszaMesternél ki tudod próbálni mielőtt megvennéd.

zcsatari
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz zcsatari

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2010. november 13. szombat, 12:40


hi!

valakinél valami fejlemény van?

ugyanez a probléma, torpanás, van több is különböző fordulatszám tartományoknál de 2600 felett húz az autó rendesen.

turbónyomás szabályozó szelep kicserélve, adaptációk törölve, szoftver frissitve.

légtömegmérő csatlakozóját lehúztam így nem érzek torpanást, ilyenkor biztos lehetek benne hogy a légtömegmérőm a hibás?

nem tudtok véletlenül olyan bontót ahol kipróbálhatnám egy gyors ki-be szereléssel a légtömegmérőt?

kösz!

Z.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 09. vasárnap, 19:50


Danny999 írta: Kisebb gazadasnal kevesbe, nagyobb gazadasnal jobban erezheto a torpanas.

Penteken elvittam, egy muhelybe, ott toroltek a hibakodokat. Utanna elvittem egy karikara, megint radugtak, es nem jelzett semmilyen hibat, es torpanas meg mindig van.
Kovetkezo a vakumcsovek csereje lesz ami az EGR-ek es a szabalyzo kozott vannak. Van meg mas vakum cso(termeszetesen a nagy turbocsoveken kivul) ami gondot okozhat?
Lehuztam a csatlakozot a legtomegmero-rol, ugy viszont nem volt torpanas, de erezehtoen kesobb kezdett tolteni a turbo, es nehezebben indult meg.Igy is lusta egy kicsit a gep, hat meg amugy.

Masik.

Egykicsit lusta az auto. 01-es 136Le (elvileg). Motor nem budos, nem kormol, nem hangos,ugy tunik egyben van, es lusta.
Valaki probalt mar kulonbozo modszereket, hogy javitson az erejen, vagy csak mennjek es nyuzzam a gepet?

Otleteket aki tud irjon, koszi...



Rendszerteszteket kellene végezni, nem hibakódot olvasni.



Danny999
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danny999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2010. május 09. vasárnap, 18:38


Kisebb gazadasnal kevesbe, nagyobb gazadasnal jobban erezheto a torpanas.

Penteken elvittam, egy muhelybe, ott toroltek a hibakodokat. Utanna elvittem egy karikara, megint radugtak, es nem jelzett semmilyen hibat, es torpanas meg mindig van.
Kovetkezo a vakumcsovek csereje lesz ami az EGR-ek es a szabalyzo kozott vannak. Van meg mas vakum cso(termeszetesen a nagy turbocsoveken kivul) ami gondot okozhat?
Lehuztam a csatlakozot a legtomegmero-rol, ugy viszont nem volt torpanas, de erezehtoen kesobb kezdett tolteni a turbo, es nehezebben indult meg.Igy is lusta egy kicsit a gep, hat meg amugy.

Masik.

Egykicsit lusta az auto. 01-es 136Le (elvileg). Motor nem budos, nem kormol, nem hangos,ugy tunik egyben van, es lusta.
Valaki probalt mar kulonbozo modszereket, hogy javitson az erejen, vagy csak mennjek es nyuzzam a gepet?

Otleteket aki tud irjon, koszi...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 09. vasárnap, 19:01

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 28. szerda, 20:04


Tano írta:
Danny999 írta: Köszönöm az eddigi segitséget.

Kitisztitottam az auto AGR szelepét, szépen húz, egeszen alacsony fordulatrol érezhető az erő. Sajnos torpanás meg mindig van. Valamikor 1900 körül, valamikor 2200 körül. Meg nem csereltem meg a ket vákumcsővet, de remelem hétvégén lesz időm.Esetleg egy légtömegmérő tisztitast is beiktatok.
Minek, vagy minek nem kell tőrténnie ha megcserélem a két vákumcsövet?
Hol es mennyiért tudok ilyen szelepet beszerezni ha az a baja?

Udv: mindenkinek


Csak padlógáznál, vagy kissebb gázpedálállásnál is torpan?
Ha kicseréled a két vákumszelepet (nem a csövet!) és a csövek is épek, mégsem változik semmi, ugyanúgy torpan, akkor nagy valószínűséggel nem azzal lesz a baj. Vagy a geometria ragad le, vagy pedig túltöltés lehet. Régebbi szoftververziónál előfordul ez a hiba.
Ha csere után megszűnik a torpanás, akkor a vákumszeleppel van a baj. Szerintem olyan 20 környékén van az ára.
A légtömegmérő is okozhat torpanást. Ha lehúzod a csatlakozóját és úgy mész vele, akkor alapértékkel fog számolni, úgy is meg lehet nézni van-e torpanás.
Valamint diagnosztikával is meg lehet nézni menet közben az élő adatokat, mi fogja vissza amikor megtorpan.



A két szelep cseréje utáni hibátlannak tűnő üzem is becsapós lehet, a szelepek eltérő viselkedése és a tárolt adaptáció miatt. Persze ettől függetlenül lehet rossz, de párszáz km-t menni kell az autóval, hogy biztosan bebizonyosodjon, a szelep hibája.
(Vagy a csere után azonnal adaptációtörlés, és azonnal kiderül)
Ha 136Le-s az autó, akkor nagyon valószínű az elcsúszott turbóadaptáció, amit szoftverfrissítéssel lehet orvosolni.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. április 28. szerda, 19:57


Danny999 írta: Köszönöm az eddigi segitséget.

Kitisztitottam az auto AGR szelepét, szépen húz, egeszen alacsony fordulatrol érezhető az erő. Sajnos torpanás meg mindig van. Valamikor 1900 körül, valamikor 2200 körül. Meg nem csereltem meg a ket vákumcsővet, de remelem hétvégén lesz időm.Esetleg egy légtömegmérő tisztitast is beiktatok.
Minek, vagy minek nem kell tőrténnie ha megcserélem a két vákumcsövet?
Hol es mennyiért tudok ilyen szelepet beszerezni ha az a baja?

Udv: mindenkinek


Csak padlógáznál, vagy kissebb gázpedálállásnál is torpan?
Ha kicseréled a két vákumszelepet (nem a csövet!) és a csövek is épek, mégsem változik semmi, ugyanúgy torpan, akkor nagy valószínűséggel nem azzal lesz a baj. Vagy a geometria ragad le, vagy pedig túltöltés lehet. Régebbi szoftververziónál előfordul ez a hiba.
Ha csere után megszűnik a torpanás, akkor a vákumszeleppel van a baj. Szerintem olyan 20 környékén van az ára.
A légtömegmérő is okozhat torpanást. Ha lehúzod a csatlakozóját és úgy mész vele, akkor alapértékkel fog számolni, úgy is meg lehet nézni van-e torpanás.
Valamint diagnosztikával is meg lehet nézni menet közben az élő adatokat, mi fogja vissza amikor megtorpan.



Danny999
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danny999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2010. április 28. szerda, 17:17


Köszönöm az eddigi segitséget.

Kitisztitottam az auto AGR szelepét, szépen húz, egeszen alacsony fordulatrol érezhető az erő. Sajnos torpanás meg mindig van. Valamikor 1900 körül, valamikor 2200 körül. Meg nem csereltem meg a ket vákumcsővet, de remelem hétvégén lesz időm.Esetleg egy légtömegmérő tisztitast is beiktatok.
Minek, vagy minek nem kell tőrténnie ha megcserélem a két vákumcsövet?
Hol es mennyiért tudok ilyen szelepet beszerezni ha az a baja?

Udv: mindenkinek

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 19:58


Danny999 írta: Lattam valaszt itt megcserelt AGR-rol amit nem tudom mit jelent. Es szoftverfrissitesrol amihez nem tudom hogyan kezdhetnek hozza. Bocsi...

Igyekszem csatlakozni a BMW Fanatics-hoz.


Csak olvass sokat és hamarosan még többet fogsz tudni.

A megcserélt AGR az a vákumszabályzó szelepre vonatkozik, mivel ugyanolyan vákumszelep vezérli az AGR szelepet és a turbógeometria állítást. Ha megcseréled őket, akkor ezt a meghibásodási okot ki lehet deríteni, és elég csak utána ilyen szelepet venni.
Szoftverfrissítést pedig szervízben, vagy pedig hozzáértő és megfelelő eszközökkel rendelkező szerelőnél tudsz csináltatni.