ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 08:27


erber írta: Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv


Üdv. Célratörő megoldás, ha elviszed diagnosztikára(2-10e Ft átlagosan), a hiba forrása csak így derülhet ki leggyorsabban. Kísérletezgetés és random alkatrész cserélgetés a legidőigényesebb és felesleges pénzkidobások sorozata, például ha a diag nagynyomású szivattyú hibát mutat, akkor kicserélteted és gond nélkül autózol tovább.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2007

státusz erber

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. december 21. vasárnap, 23:18


Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 19:04


raul227 írta:
Thomasito írta:
Tano írta:
raul227 írta: Köszönöm,amúgy nem mindig jön ki és pár másodperc után elmúlik.az olajszintem rendben van,de erre ránézetek majd.
próbáltam már régebben,de nem reagál ,olvastam most rola.lehet eltört


Nekem is úgy kezdődött, hogy csak néha jelent meg, majd egy idő után minden alkalommal jelzett. Csere megoldotta, de érdemes diaggal kiolvastatni, hogy tényleg azzal van-e probléma.


Az a baj, hogy nem olcsó mulatság és annyi haszna nincs is. Vagy okoz valami gondot ha az ember nem cseréli? (Én inkább ránézek 2-3 hetente az olajszintre, mondjuk szerencsére nem is eszi).

www.http://www.schmiedmann.hu/hu/b...2617508003

Az ebay-en (http://www.ebay.com/itm/BMW-OI...0543567342) amit árulnak nem tudom mennyit bírhat, elvileg a cikkszám az ugyan az...
Nem igazán tudom hogy életbevágó e,vagy emiatt valamit rosszul csinálna mondjuk rossz jelet adna az ecunak és emiatt lenne gond vagy vmi.de hat en igazan nem ertek hozzá.




Végülis belehalni nem fogtok, de én inkább rendbetenném az olajrendszerrel kapcsolatos hibát, végülis ez csak egy fontos rendszere a motornak.
Ha cseréltek akkor Hella gyártmányú szenzort vegyetek, a többi hamar megadja magát a tapasztalatok szerint.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 18:08


Thomasito írta:
Tano írta:
raul227 írta: Köszönöm,amúgy nem mindig jön ki és pár másodperc után elmúlik.az olajszintem rendben van,de erre ránézetek majd.
próbáltam már régebben,de nem reagál ,olvastam most rola.lehet eltört


Nekem is úgy kezdődött, hogy csak néha jelent meg, majd egy idő után minden alkalommal jelzett. Csere megoldotta, de érdemes diaggal kiolvastatni, hogy tényleg azzal van-e probléma.


Az a baj, hogy nem olcsó mulatság és annyi haszna nincs is. Vagy okoz valami gondot ha az ember nem cseréli? (Én inkább ránézek 2-3 hetente az olajszintre, mondjuk szerencsére nem is eszi).

www.http://www.schmiedmann.hu/hu/b...2617508003

Az ebay-en (http://www.ebay.com/itm/BMW-OI...0543567342) amit árulnak nem tudom mennyit bírhat, elvileg a cikkszám az ugyan az...
Nem igazán tudom hogy életbevágó e,vagy emiatt valamit rosszul csinálna mondjuk rossz jelet adna az ecunak és emiatt lenne gond vagy vmi.de hat en igazan nem ertek hozzá.







autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Lacko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 17:51


Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni 320d 100kw-os motor vezérlés beállításban? Sajnos nem én szedtem szét, és elakadtam az összerakásnál!
A főtengely holtponton vezérműtengelyek beállítva az adagoló oldalán van egy imbusz csavar, ha azt kitekerem látok egy tengelyt amin van egy 10mm-es lapolás!
Szóval az adagolót hova állítsam?
Előre is köszönöm!


Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 16:44


Tano írta:
raul227 írta: Köszönöm,amúgy nem mindig jön ki és pár másodperc után elmúlik.az olajszintem rendben van,de erre ránézetek majd.
próbáltam már régebben,de nem reagál ,olvastam most rola.lehet eltört


Nekem is úgy kezdődött, hogy csak néha jelent meg, majd egy idő után minden alkalommal jelzett. Csere megoldotta, de érdemes diaggal kiolvastatni, hogy tényleg azzal van-e probléma.


Az a baj, hogy nem olcsó mulatság és annyi haszna nincs is. Vagy okoz valami gondot ha az ember nem cseréli? (Én inkább ránézek 2-3 hetente az olajszintre, mondjuk szerencsére nem is eszi).

www.http://www.schmiedmann.hu/hu/b...2617508003

Az ebay-en (http://www.ebay.com/itm/BMW-OI...0543567342) amit árulnak nem tudom mennyit bírhat, elvileg a cikkszám az ugyan az...






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 13. szombat, 16:44

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 14:40


raul227 írta: Köszönöm,amúgy nem mindig jön ki és pár másodperc után elmúlik.az olajszintem rendben van,de erre ránézetek majd.
próbáltam már régebben,de nem reagál ,olvastam most rola.lehet eltört


Nekem is úgy kezdődött, hogy csak néha jelent meg, majd egy idő után minden alkalommal jelzett. Csere megoldotta, de érdemes diaggal kiolvastatni, hogy tényleg azzal van-e probléma.


raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 12:32


Tano írta:
raul227 írta: kb 1:20 nál a sárga olajjelzö lámpa bevillan aztan elltunik.nekem is igy van.az baj?az orat nem tudom hol kell beallitani


Ez többmindent jelenthet, de leggyakrabban azt jelenti hogy rossz az olajszintérzékelő, vagy kontakthibás esetleg a kébelezése romlott el. Diag ír rá valamit. Ha rossz, akkor a következő olajcserekor érdemes cserélni, mert a karter alján van, és így egyszerűbb a csere, nem kell külön leengedni az olajat hozzá. Addig meg gyakrabban ellenőrizd az olajszinted.
Az órát a műszerfalon a jobb oldali pöcökkel tudod beállítani.


Köszönöm,amúgy nem mindig jön ki és pár másodperc után elmúlik.az olajszintem rendben van,de erre ránézetek majd.
próbáltam már régebben,de nem reagál ,olvastam most rola.lehet eltört

breekachu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz breekachu

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 08:42


Köszönöm a választ! Akkor nem hagyom így, további szerelgetések lesznek.
Thomasito írta:
breekachu írta: Sziasztok! Megvilágosodtam és rájöttem, hogy tegnap este sikerült rossz helyre hozzászólnom. Itt kérnék tehát segítséget!
Tehát valaki le tudná nekem írni, vagy esetleg felvenni, hogy milyen hangja van egy egészséges 320d-nek indításkor és leállításkor?


Én megpróbálom leírni: Kulcs bedug-elfordít-indítóz ---> nyuhahaaf krrrrrrrrrrr
Amúgy meg valami hasonlónak kell(ene) lenni: https://www.youtube.com/watch?v=gj79ngJl58s (0:55-től)
Leállításnál egy pici rázkódás belefér, ez függ a bakok állapotától is.






Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 00:08


raul227 írta: kb 1:20 nál a sárga olajjelzö lámpa bevillan aztan elltunik.nekem is igy van.az baj?az orat nem tudom hol kell beallitani


Ez többmindent jelenthet, de leggyakrabban azt jelenti hogy rossz az olajszintérzékelő, vagy kontakthibás esetleg a kébelezése romlott el. Diag ír rá valamit. Ha rossz, akkor a következő olajcserekor érdemes cserélni, mert a karter alján van, és így egyszerűbb a csere, nem kell külön leengedni az olajat hozzá. Addig meg gyakrabban ellenőrizd az olajszinted.
Az órát a műszerfalon a jobb oldali pöcökkel tudod beállítani.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 21:52


Thomasito írta:
breekachu írta: Sziasztok! Megvilágosodtam és rájöttem, hogy tegnap este sikerült rossz helyre hozzászólnom. Itt kérnék tehát segítséget!
Tehát valaki le tudná nekem írni, vagy esetleg felvenni, hogy milyen hangja van egy egészséges 320d-nek indításkor és leállításkor?


Én megpróbálom leírni: Kulcs bedug-elfordít-indítóz ---> nyuhahaaf krrrrrrrrrrr
Amúgy meg valami hasonlónak kell(ene) lenni: https://www.youtube.com/watch?v=gj79ngJl58s (0:55-től)
Leállításnál egy pici rázkódás belefér, ez függ a bakok állapotától is.




kb 1:20 nál a sárga olajjelzö lámpa bevillan aztan elltunik.nekem is igy van.az baj?az orat nem tudom hol kell beallitani



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 12. péntek, 21:56

Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 19:38


breekachu írta: Sziasztok! Megvilágosodtam és rájöttem, hogy tegnap este sikerült rossz helyre hozzászólnom. Itt kérnék tehát segítséget!
Tehát valaki le tudná nekem írni, vagy esetleg felvenni, hogy milyen hangja van egy egészséges 320d-nek indításkor és leállításkor?


Én megpróbálom leírni: Kulcs bedug-elfordít-indítóz ---> nyuhahaaf krrrrrrrrrrr
Amúgy meg valami hasonlónak kell(ene) lenni: https://www.youtube.com/watch?v=gj79ngJl58s (0:55-től)
Leállításnál egy pici rázkódás belefér, ez függ a bakok állapotától is.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 12. péntek, 19:38

breekachu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz breekachu

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 22:35


Sziasztok! Megvilágosodtam és rájöttem, hogy tegnap este sikerült rossz helyre hozzászólnom. Itt kérnék tehát segítséget!
Tehát valaki le tudná nekem írni, vagy esetleg felvenni, hogy milyen hangja van egy egészséges 320d-nek indításkor és leállításkor?

anubisz írta:
breekachu írta: Sziasztok!
Annak a dübbenő hangnak az okára lennék kíváncsi ami akkor hallatszik, mikor leállítom az autót. Egyébként enyhén lehet hallani indításnál is, csak a videón nem hallatszik.
(kéttömegű, motortartók, szíjfeszítő vadi új)
Normális ez a hang? Nektek teljesen hangtalanul áll le?

Videó a jelenségről


Te nagyon őrült vagy Ő az én pénztemetőm Lécci valaki,lécci
Ha adhatok egy ötletet, emeljétek fel csápos emelőn valami szervizbe, álljatok alá,amíg valaki fent indítgat, meg leállítgat. Talán alul állva jobban hallható,érezhető hogy honnan jön a hang, még kézrátéttel is, vagy talán látható is, de biztos jobban hallható.
Az alsó motor borítást begyétek le. Lehet csak valami beráz mikor leáll.
A másik, hogy illene leírni, mióta van a hiba,2 napja, 1 éve, esetleg szerelés után, ( nem e kúrtak el valamit a mese szerelők ) stb.


E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 22:36


E46tohi írta:
szotakdavid írta:
E46tohi írta:

Ha ez segít felvettem videóra hogy milyen is ez a hang. nem tudom mihez hasonlítani. Minden szerelő el küld hogy nem tudja mi adhatja... a video (a süvítés a videó közepén a fűtőventi)



Helyileg merre vagy,hátha tudunk mondani valakit akihez elviheted.


Fejér megye. Elvittem régebben egy szervizbe (régen csak szakaszosan jött elő a hang nem mindig és mikor odavittem nem produkálta éppen) rögtön rámondták hogy turbó mikor éppen nem is szólt semmi a motorba, nem szeretném hogy szétkapják 100ezrekért a turbót mikor nem is az vonyít benne :S







Remélem valaki figyel még itt vannak fejleményeim de érdekesek. Eddig az egr-emről lehúztam a vákumcsövet, hogy ne nyissson. Nem dobott be hibát semmi baj nem volt, de amint az előzőekben irtam visitott az autó ha a kék mezőt elhagyta a vizhőmérő. Visszakötöttem ma a vákumot az egr-re és a visítás elmúlt. Valaki tud erre valami okosat mondani? Józan paraszti ésszel annyit tudok leszűrni, hogy a kipufogógáz nyomása éppenhogy kinyitotta az egrt és kis résen felgyorsult gáz hangját hallhattam, de nem tudom mi lehet. Aki tudja és elmondja nagyon megköszönöm, ha fehérvári vagy közeli még egy sörre is a vendégem


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 20:51


Fojtószelep csere után kell adaptálni a csere darabot ?