YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. április 17. péntek, 10:05


SP_323i írta:
Yellow! Beletaláltál a tutiba a légtömegmérővel.
Mostanra romlott el annyira, hogy alul felül hülyén járt a moci. Tegnap lehúztam a csatiját és vissza kaptam a régi mocimat és lőn csoda: a fogyi mérő nem kúszik a 10-es fölé csak a 4es környékéig


vak tyúk is talál szemet
akkor ma adok is fel lottót

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. április 17. péntek, 08:35


SP_323i írta:
gyurigyuri írta:
SP_323i írta:
Norbi988 írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Volna egy olyan jelenségem, hogy üresben mondjuk piroshoz gurulva a motor tart egy olyan 800-850es fordulatot és a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója folyamatosan emelkedik egészen 10-12-es fogyasztásig. Állóra fékezve a motor leejti a fordulatot és beáll 750-re viszont a fordulatszám mutató (és a motor is) be-be remeg picit. A furcsaság az, hogy nem állandó jelleggel hol egyszer, hol többször csinálja ezt.
Korábban ilyet nem tapasztaltam. Előzmény az volt, hogy az egyik turbócső elszakadt, amit azóta már orvosoltam. Most tökéletesen működik a moci a fenti jelenséget kivéve.
Ma benyás lenne a vas alapjárati szabályzóra gyanakodnék, de ha jól sejtem ennél a mocinál ilyen nincs.
Esetleg vkinek van 5lete merre keresgéljek?


üresben gurulásnál bizonyos mértékben normális a jelenség. mert ugye motorfirdulat avn (alapjárat) és gurulsz is x sebességgel. most az enyémhez tudom hasonlítani, bár nekem ebnyás, de nekem ilyen esetben kb 4 literig megy fel. ugye ha motorfékkel mész és még van motorfékező hatás, akkor nullán fekszik.
ha ilyen magasra kúszik fel, akkor légtömegmérő bibi lehet, legalábbis régebben erről volt errefelé szó.


Légtömegmérő? Akkor elkezdek visszafelé olvasni hátha rátalálok az okára.
Bizonyos mértékű emelkedéssel semmi gond nem lenne, de ahogy lassítok (fékezek) üresben a 4 környékéről határozottan felmegy 10-12-re minden esetben.
Amíg repedt volt a turbócső "normálisnak" vettem a dolgot, viszont most már kicsit furcsállom.
THX!


nem akarok nagy hülyeséget mondani (tudom akkor ne szólaljak meg ), de nem lehet, hogy valahogy a turbo tolja a levegőt és ugye most nincs szivárgás, nem szökik el, így ráterhel a légtömegmérőre. és ugye az a kis mutatós fogyi mérő, sebességből és beszívott, mért levegőből számol, ha jól emlékszem. az is lehet,. hogy turbós autónál normális, viszont lehet szívónál már gond lenne, ha ilyen magasra szökik fel.


Üresben gurulva alapjáraton kb 800-as fordulatnál ennyire nem tolhatná. A motor szempontjából oly mindegy, hogy álló vagy guruló helyzetben forog alapjáraton
De mér ezzel nem is lenne akkor gond, hogyha megállva nem ejtené vissza 750-re az alapjáratot és be-be remegne meg bizonytalankodna.



esetleg próbáld ki lehúzott légtömegmérővel. de akkor fog beírni hibát. csak azért mondom ha lehúzod és utána elviszed kiolvastatásra lehet emiatt lesz benne hiba.
a visszajetés lehet a kiegészítő fűtés miatt is, meg a remegés is akár, bár nem tudom mennyire remeg. asszem többet nem tudok hozzátenni, hátha más.


A kiegészítőre gyanakszom megint, mert azt tudom, hogy sz@r csak eddig nem foglalkoztam velle, most meg a csőrepedés miatt árgus szemmel figyelem a kocsi viselkedését és minden apró jelenségre "ugrok"
Köszi a HSZ-eket



Vidd el porlasztóshoz. Nem teljesít 100% ot valamelyik így próbál a többi porlasztó korrigálni.


Köszi!
Holnap megyek és gépre rakjuk. Megnézzük azt is, hogy milyen korrekcióval dolgozik most a 4 porlasztó.



SZiasztok!

Ez a pillanatnyi fogyasztásmérő felfelé kúszás nálam is meg van gurulás közben, igaz nem olyan magasra ugrik fel, csak 4 köré.
Ami engem jobban aggaszt, hogy mostanság ha keményebben gyorsítok, akkor a fogyasztásmérő felkúszik mondjuk 12-re és amíg tartom a gázt addig ugrál egy fél osztásközt lefele.Tehát 12-ről visszabillen 11 köré aztán ráugrik a 12re. Olyan pulzálóan. Ilyenkor löki a sötétszürke poros füstöt. Nem koromfeketét. És közben ciripel is valami a motortérből.
Ha csak szolídabban gyorsítok 10 alatti pill. fogyi állással akkor nem ilyen látványos a helyzet. Korrekciót csak alapjáraton illetve terheletlenül gázfröccsözve néztünk, ilyenkor együtt vannak a porlasztók. Töltőnyomást néztünk menet közben 1,2Bar fölé nem igen ugrott. Rail nyomást 1200ig sikerült regisztrálni.




Hát ehhez sajna nem tudok mit szólni. Esetleg prémium gázolajjal próbáld meg, hogy akkor is jelentkezik e.

Nálam annyi, hogy semmi motor oldali hibakód nincs és a korrekciós értékek is csodásak. Az alapjárati bizonytalankodás most nem jelentkezik, hogy kicsit felmelegedett a levegő...
A kisegítő vízcsapom viszont kuka, de arra azt mondta a szerelő, hogy ilyenkor meg se próbálja bekapcsolni a kocsi. De mi van, hogyha mégis és annak a próbálkozását látom ingadozásnak?


Yellow! Beletaláltál a tutiba a légtömegmérővel.
Mostanra romlott el annyira, hogy alul felül hülyén járt a moci. Tegnap lehúztam a csatiját és vissza kaptam a régi mocimat és lőn csoda: a fogyi mérő nem kúszik a 10-es fölé csak a 4es környékéig

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 11:06


KGR írta:
SP_323i írta: Bandika2283!

Most szenvedtem hasonló problémával. Nem tudom másra fogni a dolgot, mint hogy szar gázolajat voltam kénytelen tankolni legutóbb a kocsiba
Nem tudtam a megszokott ÖMV kutamon tankolni és sajnos egy MOL kút volt a következő.
Ahogy a MOL gázolaj bekerült minden nap reggel indulás után füstölt a fipuff. Volt hogy melóból elindulva, nem üzem meleg motorral kb 5 perc állás után irgalmatlan füstfelhőt tolt ki magából.
Most újra ÖMV van benne (igaz a drágábbik), de ügye mondanom se kell, hogy füstölésnek nyoma sincs ...

Próbálj más gázolajat tankolni hátha az a megoldás!


Édesapám is járt így egyszer. Sőt! Ő kicsit csúnyábban úszta meg egy régi citröen BX-szel.
MOL kútnál volt kénytelen tankolni. Aztán egyszer csak megadta magát az adagolója. Felújíttatta. Majd 2 hét múlva ismét tönkrement. Ekkor elkezdte átnézni az üzemanyagrendszert. Leengedte a tankot, majd hagyta ülepedni. 5 literes üvegben 5 centi magasságban ülepedett le a homok....


Hát nem tudom mi van abba, amit gázolajnak adnak el, de egy rakás trágya az egész.
Most úgy néz ki, hogy van egy légtömegmérő problémám, így még feltűnőbb a moci karakterisztikájában a két üzemanyag közti különbség ...
A füstölés megszűnése csak hab a tortán.


KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 10:48


SP_323i írta: Bandika2283!

Most szenvedtem hasonló problémával. Nem tudom másra fogni a dolgot, mint hogy szar gázolajat voltam kénytelen tankolni legutóbb a kocsiba
Nem tudtam a megszokott ÖMV kutamon tankolni és sajnos egy MOL kút volt a következő.
Ahogy a MOL gázolaj bekerült minden nap reggel indulás után füstölt a fipuff. Volt hogy melóból elindulva, nem üzem meleg motorral kb 5 perc állás után irgalmatlan füstfelhőt tolt ki magából.
Most újra ÖMV van benne (igaz a drágábbik), de ügye mondanom se kell, hogy füstölésnek nyoma sincs ...

Próbálj más gázolajat tankolni hátha az a megoldás!


Édesapám is járt így egyszer. Sőt! Ő kicsit csúnyábban úszta meg egy régi citröen BX-szel.
MOL kútnál volt kénytelen tankolni. Aztán egyszer csak megadta magát az adagolója. Felújíttatta. Majd 2 hét múlva ismét tönkrement. Ekkor elkezdte átnézni az üzemanyagrendszert. Leengedte a tankot, majd hagyta ülepedni. 5 literes üvegben 5 centi magasságban ülepedett le a homok....

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 10:38


Bandika2283!

Most szenvedtem hasonló problémával. Nem tudom másra fogni a dolgot, mint hogy szar gázolajat voltam kénytelen tankolni legutóbb a kocsiba
Nem tudtam a megszokott ÖMV kutamon tankolni és sajnos egy MOL kút volt a következő.
Ahogy a MOL gázolaj bekerült minden nap reggel indulás után füstölt a fipuff. Volt hogy melóból elindulva, nem üzem meleg motorral kb 5 perc állás után irgalmatlan füstfelhőt tolt ki magából.
Most újra ÖMV van benne (igaz a drágábbik), de ügye mondanom se kell, hogy füstölésnek nyoma sincs ...

Próbálj más gázolajat tankolni hátha az a megoldás!

státusz luuzerno

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. április 10. péntek, 00:22


Milan írta: Kedves lúzer neked mi bajod van a vezérműlánccal kapcsolatban feltett kérdésemmel?
Olvastam már szakadt láncos diesel bmw-ről.
Ezt megelőzendő... szeretnék tájékozódni, hogy egyáltalán kell-e, és ha igen mikor.


E46-ban Az M47-es motorban SOHA nem szakadt el lánc.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 08:28


Kedves lúzer neked mi bajod van a vezérműlánccal kapcsolatban feltett kérdésemmel?
Olvastam már szakadt láncos diesel bmw-ről.
Ezt megelőzendő... szeretnék tájékozódni, hogy egyáltalán kell-e, és ha igen mikor.


státusz luuzerno

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 16:19


feco7939 írta:
luuzerno írta:
Milan írta: Üdv.

Szervizperiódusokat szeretném megkérdezni 150 lovas 320d-nél, mit, mikor kell cserélni?
Van esetleg valahol ilyen jegyzék? Kerestem de nem találtam rá.
Gondolok itt elsősorban a vezérműláncra ami ugye olajban fut.
Előre is köszönöm.


Igen olajban fut a lánc.
Ezeket az autókat 6 éves korukban javasolt kicserélni.


Nekem ezek a szervíz intervallumok vannak meg:

SZERVÍZ INTERVALLUMOK
15 000 OLAJCSERE 135 000
30 000 INSPEKCIÓ I 150 000
45 000 OLAJCSERE 165 000
60 000 INSPEKCIÓ II 180 000
75 000 OLAJCSERE 195 000
90 000 INSPEKCIÓ I 210 000
105 000 OLAJCSERE 225 000
120 000 INSPEKCIÓ II 240 000

OLAJCSERE
1. OLAJ ÉS OLAJSZŰRŐ CSERE ÜZEMI HŐMÉRSÉKLETEN
2. LÉGSZŰRŐ, POLLENSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ CSERE
3. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZŰRŐ TISZTÍTÁS
4. ABLAKMOSÓFOLYADÉK, FÉKOLAJ, KORMÁNYSZERVÓ OLAJ, HŰTŐVÍZ−FAGYÁLLÓ SZINT ELL., UTÁNTÖLTÉSE
5. FÉKPOFÁK, FÉKTÁRCSÁK ELL., FÉKPOFÁK MOZGÁSPONTJÁNAK KENÉSE, KERÉKKÖZPONTOSÍTÓ KENÉSE, KÉZIFÉK ELL., ILL. BEÁLLÍTÁSA
6. KERÉKNYOMÁSOK (PÓTKERÉK IS), GUMIK ÁLLAPOTÁNAK ELL.
7. SZERVÍZINTERVALLUM VISSZAÁLLÍTÁSA
INSPEKCIÓ I
FUTÓMŰ – ALVÁZ
1. SEBESSÉGVÁLTÓ, DIFFERENCIÁLMŰ VIZUÁLIS ELL.
2. ÜZEMANYAGTANK, ÜZAVEZETÉKEK, CSATLAKOZÁSOK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. KIPUFFOGÓ RENDSZER ÁLLAPOTA, RÖGZÍTETTSÉG ELL.
4. SZERVÓKORMÁNYZÁS TÖMÍTETTSÉG VIZUÁLIS ELL.
5. KORMÁNYMŰ HOLTJÁTÉK, FELFÜGGESZTÉS, CSATLAKOZÁSOK ELL.
6. FUTÓMŰ LENGŐKAROK ÉS SZILENTEK ELL.
7. FÉK ÉS KUPLUNG RENDSZER VEZETÉKEK, CSATLAKOZÓK TÖMÍTETTSÉGÉNEK ÉS SÉRÜLÉSÉNEK VIZUÁLIS ELL., KÉZIFÉK KÁBEL MOZGATHATÓSÁGA, BEÁLLÍTÁSA
MOTORTÉR
1. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA
2. HŰTŐ ÉS FŰTŐ RENDSZER CSÖVEI TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. LÉGKONDI MŰKÖDŐKÉPESSÉG ELL.
4. ÉKSZIJJAK, GÖRGŐK TÁRCSÁK ELL.
KASZTNI – ELEKTROMOS RENDSZER
1. AKKUMULÁTOR ELLENŐRZÉSE, UTÁNTÖLTÉSE
2. KÜLSŐ ÉS BELSŐ VILÁGÍTÁS ELL.
3. MŰSZERFAL ÉS KÖZÉPKONZOL VILÁGÍTÁS ELL., MŰSZERFALTESZT
4. INDEX, VÉSZVILLOGÓ, FÉKLÁMPÁK, DUDA, FÉNYSZÓRÓÁLLÍTÁS ELL.
5. ABLAKTÖRLŐ MŰKÖDÉS, TÖRLŐLAPÁTOK ÁLLAPOTA, ABLAKMOSÓ POZÍCIÓ ELL.
6. BIZTONSÁGI ÖVEK ÁLLAPOTÁNAK ÉS MŰKÖDÉSÉNEK ELL.
7. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, AJTÓ CSUKLÓPÁNTOK OLAJOZÁSA
8. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, UTASTÉRAJTÓ ZÁRAK ZSÍROZÁSA, MŰKÖDÉSÜK ELL., KÖZPONTI ZÁR ELL.
9. FŰTÉS / HŰTÉS VENTILLÁCIÓ ÉS ABLAKFŰTÉS ELL.
10. VISSZAPILLANTÓ TÜKRÖK ELL.
11. LÉGZSÁKBORÍTÁSOK VIZUÁLIS ELL., SÉRÜLÉSEK, MATRICÁK ELTÁVOLÍTÁSA
INSPEKCIÓ II
1. KÉZIFÉK BETÉTEK ELL.
2. FÉLTENGELYEK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. SEBESSÉGVÉLTÓBAN ÉS DIFFERENCIÁLMŰBEN OLAJCSERE
4. KUPLUNGTÁRCSA ELLENŐRZÉSE
5. GYÚJTÓ (IZZÍTÓ) GYERTYÁK CSERÉJE





Na és a vezérműlánc amire elsősorban gondolt? Úgy hallottam tankolásonként érdemes cserélni. Úgyis olajban fut.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 11:18


luuzerno írta:
Milan írta: Üdv.

Szervizperiódusokat szeretném megkérdezni 150 lovas 320d-nél, mit, mikor kell cserélni?
Van esetleg valahol ilyen jegyzék? Kerestem de nem találtam rá.
Gondolok itt elsősorban a vezérműláncra ami ugye olajban fut.
Előre is köszönöm.


Igen olajban fut a lánc.
Ezeket az autókat 6 éves korukban javasolt kicserélni.


Nekem ezek a szervíz intervallumok vannak meg:

SZERVÍZ INTERVALLUMOK
15 000 OLAJCSERE 135 000
30 000 INSPEKCIÓ I 150 000
45 000 OLAJCSERE 165 000
60 000 INSPEKCIÓ II 180 000
75 000 OLAJCSERE 195 000
90 000 INSPEKCIÓ I 210 000
105 000 OLAJCSERE 225 000
120 000 INSPEKCIÓ II 240 000

OLAJCSERE
1. OLAJ ÉS OLAJSZŰRŐ CSERE ÜZEMI HŐMÉRSÉKLETEN
2. LÉGSZŰRŐ, POLLENSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ CSERE
3. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZŰRŐ TISZTÍTÁS
4. ABLAKMOSÓFOLYADÉK, FÉKOLAJ, KORMÁNYSZERVÓ OLAJ, HŰTŐVÍZ−FAGYÁLLÓ SZINT ELL., UTÁNTÖLTÉSE
5. FÉKPOFÁK, FÉKTÁRCSÁK ELL., FÉKPOFÁK MOZGÁSPONTJÁNAK KENÉSE, KERÉKKÖZPONTOSÍTÓ KENÉSE, KÉZIFÉK ELL., ILL. BEÁLLÍTÁSA
6. KERÉKNYOMÁSOK (PÓTKERÉK IS), GUMIK ÁLLAPOTÁNAK ELL.
7. SZERVÍZINTERVALLUM VISSZAÁLLÍTÁSA
INSPEKCIÓ I
FUTÓMŰ – ALVÁZ
1. SEBESSÉGVÁLTÓ, DIFFERENCIÁLMŰ VIZUÁLIS ELL.
2. ÜZEMANYAGTANK, ÜZAVEZETÉKEK, CSATLAKOZÁSOK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. KIPUFFOGÓ RENDSZER ÁLLAPOTA, RÖGZÍTETTSÉG ELL.
4. SZERVÓKORMÁNYZÁS TÖMÍTETTSÉG VIZUÁLIS ELL.
5. KORMÁNYMŰ HOLTJÁTÉK, FELFÜGGESZTÉS, CSATLAKOZÁSOK ELL.
6. FUTÓMŰ LENGŐKAROK ÉS SZILENTEK ELL.
7. FÉK ÉS KUPLUNG RENDSZER VEZETÉKEK, CSATLAKOZÓK TÖMÍTETTSÉGÉNEK ÉS SÉRÜLÉSÉNEK VIZUÁLIS ELL., KÉZIFÉK KÁBEL MOZGATHATÓSÁGA, BEÁLLÍTÁSA
MOTORTÉR
1. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA
2. HŰTŐ ÉS FŰTŐ RENDSZER CSÖVEI TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. LÉGKONDI MŰKÖDŐKÉPESSÉG ELL.
4. ÉKSZIJJAK, GÖRGŐK TÁRCSÁK ELL.
KASZTNI – ELEKTROMOS RENDSZER
1. AKKUMULÁTOR ELLENŐRZÉSE, UTÁNTÖLTÉSE
2. KÜLSŐ ÉS BELSŐ VILÁGÍTÁS ELL.
3. MŰSZERFAL ÉS KÖZÉPKONZOL VILÁGÍTÁS ELL., MŰSZERFALTESZT
4. INDEX, VÉSZVILLOGÓ, FÉKLÁMPÁK, DUDA, FÉNYSZÓRÓÁLLÍTÁS ELL.
5. ABLAKTÖRLŐ MŰKÖDÉS, TÖRLŐLAPÁTOK ÁLLAPOTA, ABLAKMOSÓ POZÍCIÓ ELL.
6. BIZTONSÁGI ÖVEK ÁLLAPOTÁNAK ÉS MŰKÖDÉSÉNEK ELL.
7. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, AJTÓ CSUKLÓPÁNTOK OLAJOZÁSA
8. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, UTASTÉRAJTÓ ZÁRAK ZSÍROZÁSA, MŰKÖDÉSÜK ELL., KÖZPONTI ZÁR ELL.
9. FŰTÉS / HŰTÉS VENTILLÁCIÓ ÉS ABLAKFŰTÉS ELL.
10. VISSZAPILLANTÓ TÜKRÖK ELL.
11. LÉGZSÁKBORÍTÁSOK VIZUÁLIS ELL., SÉRÜLÉSEK, MATRICÁK ELTÁVOLÍTÁSA
INSPEKCIÓ II
1. KÉZIFÉK BETÉTEK ELL.
2. FÉLTENGELYEK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. SEBESSÉGVÉLTÓBAN ÉS DIFFERENCIÁLMŰBEN OLAJCSERE
4. KUPLUNGTÁRCSA ELLENŐRZÉSE
5. GYÚJTÓ (IZZÍTÓ) GYERTYÁK CSERÉJE





státusz luuzerno

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 03:33


Milan írta: Üdv.

Szervizperiódusokat szeretném megkérdezni 150 lovas 320d-nél, mit, mikor kell cserélni?
Van esetleg valahol ilyen jegyzék? Kerestem de nem találtam rá.
Gondolok itt elsősorban a vezérműláncra ami ugye olajban fut.
Előre is köszönöm.


Igen olajban fut a lánc.
Ezeket az autókat 6 éves korukban javasolt kicserélni.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 11:20


Sziasztok fanok. A napokban elkezdett súrlódó hang jönni a motortérből, félreálltam de alapjáraton elég halk, otthon a burkolatot leszedve hallani, hogy a vákuumpumpa(-ból) felől jön a hang. Az autó jól indul, megy húz. Volt már valakinek hasonló problémája? Fel lehet ezt újíttatni vagy ilyesmi? FL előtti E46 20D 136le.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 24. péntek, 21:20

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 17:52


Splr01 írta: üdv srácok, egy kis segítséget/tapasztalatot szeretnék kérni tőletek.

szeretnék egy gázolajszűrőt cserélni a kocsimba (136le), és mivel néhány hónapja volt adagolócserém, semmi esetre sem szeretném elszúrni a dolgot.

a kérdésem az, hogy mire ügyeljek a dologgal kapcsolatban.

Előre is köszönöm


Nem kell tőle parázni. Csak lecsavarod a 3-as kupakot és kicseréled a 2-es szűrőt. Arra kell figyelni, hogy a csere után ne indítózz egyből, hanem add rá a gyújtást és várj kb 10 mp-et, hogy légtelenítsen a rendszer. Hallani fogod ahogy szürcsög. Ha befejezte utána már mehet rendesen.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 17:42


Üdv.

Szervizperiódusokat szeretném megkérdezni 150 lovas 320d-nél, mit, mikor kell cserélni?
Van esetleg valahol ilyen jegyzék? Kerestem de nem találtam rá.
Gondolok itt elsősorban a vezérműláncra ami ugye olajban fut.
Előre is köszönöm.

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 16:07


üdv srácok, egy kis segítséget/tapasztalatot szeretnék kérni tőletek.

szeretnék egy gázolajszűrőt cserélni a kocsimba (136le), és mivel néhány hónapja volt adagolócserém, semmi esetre sem szeretném elszúrni a dolgot.

a kérdésem az, hogy mire ügyeljek a dologgal kapcsolatban.

Előre is köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bandika2283

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. március 16. hétfő, 18:33


SP_323i írta:
bmw320d4 írta:
Bandika2283 írta:
Sikerült a porlasztók bemérése,gyári értéken van mind a négy semmi hibát nem találtak bennük,tehát a hiba még mindig rejtély!! /Gyári porlasztók 269000km/ De legalább ezek jók

Nem tudom mihez kezdjünk valakinek lenne ötlete szívesen meghallgatom!


"19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját."


Egyre érdekesebb ez a történet

"19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés"
Erről kicsit bővebben plz! Erről még nem igazán hallottam.


Üdv mindenkinek itt a fojtatása az autóm élettörténetének:
Porlasztók visszatéve,ha már így megbontottuk motor,váltó tartó bakok csere meg stabilizátor szillent /adaptáció alapbeállítás megtörtént/
Hibatároló :
-Rail nyomás alacsony /mivel ki lettek szedve a porlasztók /
-Kormányszög jeladó időszakos hiba /azt hiszem így volt írva/
Mivel semmi más hiba nem volt ezért az autó enyhe teljesítmény ingadozását kis teljesítménynél /enyhe rángás/ betudható elvileg a kormányszög jeladónak gondolom én !
Cserés lesz szerintem most pár napig használom a vasat utána ismételt olvasás!
A kék füst meg még mindig rejtély.