leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. június 04. csütörtök, 18:21


Légtömegmérőt cserélnék. Már megvettem a csere darabot, elég ha csak magát a mérőt cserélem ki és benne hagyom a régi házat? Az végülis csak egy műanyag nem? A másik hogy utána valamit kell csinálni? Adaptáció törlés vagy bármi? Vagy csak berakom az újat és kész?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. június 04. csütörtök, 15:30


YELLOW írta:
l0rkaY írta: Sziasztok!

Mivel nem tudok létrehozni új témát, ezért ide posztolok.

Csattog a lánc, nagy valószínűséggel a láncfeszítő patron a ludas. Elkezdtük szétbontani, viszont csak az egyik porlasztó jött ki, a többi meg sem mozdul.. Állt több, mint 24 órát wd40-ben, felmelegítettük, rángattuk, de semmi. A kompresszió sem lőtte ki őket.
Létezik ehhez valami célszerszám vagy tudtok valami hasznos tanáccsal szolgálni? Persze azért a beletörést mellőzzük

1999 320D 204D1

Köszi


igen, célszerszám kell hozzá. kár kókányolni, mert több kárt csináltok...
el kell vini egy olyan szerelőhöz akinek van megfelelő eszköze, és nem Mekk Elek-hez


Általában amint én is tapasztaltam beszoktak keményen rágódni tüzkarika miatt gondolom én.
Nekem beleis tört pl 1 anno.

Olyan műhelybe kell venni,ahol van normális pneumatikus kiszedő!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. június 04. csütörtök, 07:15


l0rkaY írta: Sziasztok!

Mivel nem tudok létrehozni új témát, ezért ide posztolok.

Csattog a lánc, nagy valószínűséggel a láncfeszítő patron a ludas. Elkezdtük szétbontani, viszont csak az egyik porlasztó jött ki, a többi meg sem mozdul.. Állt több, mint 24 órát wd40-ben, felmelegítettük, rángattuk, de semmi. A kompresszió sem lőtte ki őket.
Létezik ehhez valami célszerszám vagy tudtok valami hasznos tanáccsal szolgálni? Persze azért a beletörést mellőzzük

1999 320D 204D1

Köszi


igen, célszerszám kell hozzá. kár kókányolni, mert több kárt csináltok...
el kell vini egy olyan szerelőhöz akinek van megfelelő eszköze, és nem Mekk Elek-hez

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz l0rkaY

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. június 03. szerda, 23:04


Sziasztok!

Mivel nem tudok létrehozni új témát, ezért ide posztolok.

Csattog a lánc, nagy valószínűséggel a láncfeszítő patron a ludas. Elkezdtük szétbontani, viszont csak az egyik porlasztó jött ki, a többi meg sem mozdul.. Állt több, mint 24 órát wd40-ben, felmelegítettük, rángattuk, de semmi. A kompresszió sem lőtte ki őket.
Létezik ehhez valami célszerszám vagy tudtok valami hasznos tanáccsal szolgálni? Persze azért a beletörést mellőzzük

1999 320D 204D1

Köszi

jodamester12
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2003

státusz jodamester12

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. június 02. kedd, 20:13


Osynho írta:
Bitu79 írta:
lela írta:
Osynho írta: Köszönöm a választ! A porlasztók nem megfelelő állapota miatt léphet fel ekkora fogyasztási többlet?


Az az igazság nem vagyok szakértő a témában, de egy biztos iNPA-ban leolvashatók a csúcsok közötti differencia értékek ez már egy támpont lehet, ha valamelyik túlságosan eltérő értéket mutat a többitől (erre vonatkozó infót találsza porlasztó topicban vannak képek is belinkelve), de a szórásképről nem ad tájékoztatást csak egy pados vizsgálat amihez ki kell venni a porlasztókat. Ha valamelyik "pisil" akkor attól füstölhet, rossz esetben átégeti a dugót. Szóval érdemes megnézetni.


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló,ezt a diag kimutatja sztem,ha ez a baj.
De lehet lyukas turbócső,vagy akár eltömődött légtömegmérő...
De lehet a lábad nem jó
Kerékméret is befolyásolja eléggé a fogyit.
Amugy az összes diesel kormol ha nyomják neki.
Nézd át a légtömegmérőt,és a turbócsövet.
Sztem itt lesz a bibi,így látatlanba.





Köszönöm a további tippeket. Így talán a sok egyszerű dologgal tudom kezdeni. A kormolás persze egyértelmű, főleg ilyen idős autónál, nade konkrét felhőcskét hagy maga után, ha lepadlózom és 3 ezer fölé forgatom. Aztán lehet ez a normális, de ekkora fogyasztással tuti szerintem valami gáz van. Nem nyomom neki egyébként tényleg, nincs is értelme, szépen el lehet váltogatni, nyomatékból autózni. Haver hasonló 320d-je, 255-ös hátsó gumival 6.5ből elvan, úgyis, hogy nem finomkodik vele.



Írd meg mi lett ki olvasva. Én a három szívattyuból az ülés alattira tippelek vagy a tankba ami van. A nagynyomású az birja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. június 02. kedd, 10:55


6-7 litert eszik a 1,5 literes többlettel? Tehát előtte 5-5,5-ből eljártál?

A 19-es felni azért elég extrém, 15-18 kg darabja. Az se mindegy.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. június 02. kedd, 00:06


Osynho írta:
Bitu79 írta:
lela írta:
Osynho írta: Köszönöm a választ! A porlasztók nem megfelelő állapota miatt léphet fel ekkora fogyasztási többlet?


Az az igazság nem vagyok szakértő a témában, de egy biztos iNPA-ban leolvashatók a csúcsok közötti differencia értékek ez már egy támpont lehet, ha valamelyik túlságo BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!