státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. szeptember 09. szerda, 11:33


YELLOW írta:
nickname írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?


Szenzor hiba



vagy rossz helyen fordult le és Szibériában van



Ezt a szenzort hol találom?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15571 pont) | Hozzászólások: 17392

Elküldve: 2015. szeptember 09. szerda, 08:34


nickname írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?


Szenzor hiba



vagy rossz helyen fordult le és Szibériában van

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. szeptember 09. szerda, 07:15


nagyiii írta: Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?


Szenzor hiba



státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. szeptember 08. kedd, 20:37


Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 30. vasárnap, 20:36


szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??


Leírtam mi a hibàja az adagolódnak!! Gondolom valami univerzàlis fos géppel néztétek mert még mindig nem jók az értékek amiket írsz!!! Jeladós porlasztóból és a f.tengelyből szàmol.


esetleg letudod írni hogy mennyi az ideális szög fordulaton? Átnéztem az autót és kiderült hogy elba@#tam mert a jeladós porlasztót nem dugtam vissza viszont azóta nem volt lehetőségem diagot rádugni valószínű ezért volt 0 végig.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. augusztus 27. csütörtök, 03:43


papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??


Leírtam mi a hibàja az adagolódnak!! Gondolom valami univerzàlis fos géppel néztétek mert még mindig nem jók az értékek amiket írsz!!! Jeladós porlasztóból és a f.tengelyből szàmol.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 27. csütörtök, 00:32


szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. augusztus 26. szerda, 04:43


papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 25. kedd, 13:05


toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 18:03


papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 16:57


Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. augusztus 07. péntek, 14:23


YELLOW írta:
flenfer írta: Üdv.! Az "ATF OIL ONLY" feliratú kupak mit jelent? Nekem tele van olajjal. Ez természetes, vagy gondom van?


csak ATF olaj azaz Automatic Transmission Fluid olaj, automata váltó olaj. ezt szokták a kormányszervóban használni. nem kellene neki tele lenni. a kupakot letekerve van egy cső középen a kupakon, az a szint jelző, két helyen szűkül ha jól emlékszem. ott vannak a Max/Min jelzések, vagy azok azok.


Köszönöm a gyors választ, akkor még sincs túl magasan a szint, pont középen van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15571 pont) | Hozzászólások: 17392

Elküldve: 2015. augusztus 07. péntek, 14:00


flenfer írta: Üdv.! Az "ATF OIL ONLY" feliratú kupak mit jelent? Nekem tele van olajjal. Ez természetes, vagy gondom van?


csak ATF olaj azaz Automatic Transmission Fluid olaj, automata váltó olaj. ezt szokták a kormányszervóban használni. nem kellene neki tele lenni. a kupakot letekerve van egy cső középen a kupakon, az a szint jelző, két helyen szűkül ha jól emlékszem. ott vannak a Max/Min jelzések, vagy azok azok.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. augusztus 07. péntek, 13:56


Üdv.! Az "ATF OIL ONLY" feliratú kupak mit jelent? Nekem tele van olajjal. Ez természetes, vagy gondom van?

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 07. péntek, 08:24


wizzaerr írta:

Köszi. A szerelőm kizárta a légtömegmérőt, mivel tett bele egy újat, és semmivel nem lett jobb a helyzet. A szelep is ki lett takarítva, semmi. Azt mondta, hogy szerinte a turbót kell felújítani, ami 100 rugó. Úgyhogy most itt tartok, ki is fizetném szívesen, ha attól a probléma megszűnne. De kicsit tartok tőle, hogy talán mégsem ez a gond. Bár
220 ezer van a kocsiban, szóval gondolom lehet turbó probléma is.
[/quote]

1.Hibakódot tárolt?
2.Erős kormolás van?
3.Egr szelep nyit-zár?
4.Turbo geometriát mozgatja "az a kar"? https://www.youtube.com/watch?v=W3zOrUHxhFg

Én nem vagyok szakértője a témának, de egy szerelőnek ezek segíthetnek a hiba pontos behatárolásában.[/quote]

Én nem vagyok nagy szakember még ebben a témában de hasonló cipőben járok mint már azt írtam viszont kizárnám hogy turbó felújításra lenne szükség mivel ahogy írtad 2000 fölött megindul, esetleg egy takarítás lehet segítene rajta neme csak a geometria szorul vagy nincs is jól beállítva. Nekem adagolós 320am van én arra is gyanakszom mivel a diag nekem -15fok előtöltést mért a -3,5-0,5 fok helyett, valamint azt érdemes megnézni a vákuum csövek elértek-e és nem épül fel rendesen vagy a befelé áramló levegő csövei nem lyukasak e. A szívósoron is van egy légnyomás mérő ami nekem pl bevolt rakodva, ha az egr-ed koszos volt akkor valószínű az is olyan lesz. Ezeket augusztus végén mind átnézem,takarítom vagy esetleg cserélem és majd leírom a tapasztalataim.