autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. március 04. szerda, 00:19


létezik 320d-be automata 6 fokozatú,ha igen,mi a különbség a 6,és az 5 között?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz kovax

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2009. március 01. vasárnap, 12:29


Hali!Remélhetõleg a feszítõgörgõ okozta a hibát,de hamarosan kiderül!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz kovax

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 17:49


Bocsi! A hetes számmal jelölt alkatrész !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz kovax

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 17:46


Hali!Ha tudná valaki hogy miért tört már harmadszor le ez az alkatrész azt megköszönném:http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=18

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 21:04


Sziasztok!

Nekem elõszõr 184Le-s volt automatába,a mostani 204Le 6gang!
Érezhetõ a különbség

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 20:14


MitoGabor írta: Érdemesebb inkább az újabb 204 lovast venni ? Megbízhatóbb ?


Szvsz érdemesebb a 245 lovast, vagy méginkább a 286 lovast venni...

státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 19:51


Érdemesebb inkább az újabb 204 lovast venni ? Megbízhatóbb ?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 16:43


Ropika írta: Valaki nem tudja hogy mi a különbség a 2000 elötti és a 2000 utáni 330d-ben.A faceliftes mitõl több 20 loval?


hali

Egy halom különbség van.
- cm3 több
- kompresszióviszony kisebb
- turbó más, elektromos vezérlésû
- más a befecskendezõ szelep
és ez csak egy része, amivel eddig találkoztam, szinte mindenen reszeltek egy kicsit.

Vedd elõ a REALOEM-et, azon látszik a cikkszámok különbsége.

A váltás 2003-ban volt.

üdv

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2009. február 05. csütörtök, 21:53


Valaki nem tudja hogy mi a különbség a 2000 elötti és a 2000 utáni 330d-ben.A faceliftes mitõl több 20 loval?

státusz yoko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 01:02


BarG írta:
yoko írta:
Joker írta: Sziasztok!

Nemrég regisztráltam én is.Nekem is egy ilyen gyönyörû paripám van Kérdésem hogy nincs e köztetek vki aki már rakatott bele chipet. Vagy tud róla vmit, hol, mennyiért, milyen??? És lényeg hogy ne ölje meg a mocim..


Én a dieselchiptuning.hu -ról vettem jelentõsen javult, már 70000 km-t mentem vele, de nincs jele haldoklásnak.


Szia YOKO!

Újonnan vetted? Összesen hány km van a gépedben?
Én nem mertem vezérlõ átírást csináltatni. Volt boxom, de mert végsebességet nem növelt, eladtam.
A motor tuningolásától én se félek, mert egyszer megcsináltam, hogy a REALOEM-en összehasonlítgattam a 330d és az 530d motorjának fõ szerkezeti egységeit, - öntvény, fõtengely, hajtókar, dugó - és minden egyezett, vagyis ezek az elemek bõven bírják az erõsítést. (530d: 218 LE, 500Nm) Amitõl én tartok, az a váltó és a difi, ezekre mondta a BMW Mo mûszaki szakértõje, hogy nem szeretik a tuningot. Jó lenne, ha többen volnának itt olyanok, akik sok-sok kilométert megtettek tuningolt gépeikkel problémamentesen és bátoríthatnák a többieket. (a sok km-en én 100-200e -et értek) Mert sajnos azok az állítások, hogy most tuningoltattam, megy mint állat és nincs semmi probléma, nem érnek semmit. Ha 100e után se lesz probléma, az már valami.
üdv


Az autót 65k km-rel vettem 70-nél tettem bele a boxot és most 147k van benne. Végsebességet nemtom, hogy növelt e , én igazából a dinamikája miatt vettem azzal viszont meg vagyok elégedve. A váltó és a diffi az bírja szerintem, a nyomaték konverter (wandler) az amit meg szoktak erõssíteni, mivel a motor annak adja közvetlenül a nyomatékot, én azt most cserélem de nem feltétlenül a box miatt, ui azt olvastam, hogy a gyári 150k kilométert bír a felújított jobb mert az 200-at továbbá pár hete kellett felújítani a váltót, mert mire meggyõztem magam, hogy akkor is lecseréljük az olajat, ha "LIFE TIME" addigra leégett a váltóm, olaj helyett egy felismerhetetlen állagú takony volt benne, szóval ez sem a box miatt. Az viszont tény, hogy az E60-ban már nem ez a General Motors váltó van.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. június 10. kedd, 21:20


menjetek el a dcs tuninghoz, ott értenek is hozzá a fiúk, és pl. váltó erõsítést, hasonló dolgokat is csinálnak.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. június 10. kedd, 20:51


yoko írta:
Joker írta: Sziasztok!

Nemrég regisztráltam én is.Nekem is egy ilyen gyönyörû paripám van Kérdésem hogy nincs e köztetek vki aki már rakatott bele chipet. Vagy tud róla vmit, hol, mennyiért, milyen??? És lényeg hogy ne ölje meg a mocim..


Én a dieselchiptuning.hu -ról vettem jelentõsen javult, már 70000 km-t mentem vele, de nincs jele haldoklásnak.


Szia YOKO!

Újonnan vetted? Összesen hány km van a gépedben?
Én nem mertem vezérlõ átírást csináltatni. Volt boxom, de mert végsebességet nem növelt, eladtam.
A motor tuningolásától én se félek, mert egyszer megcsináltam, hogy a REALOEM-en összehasonlítgattam a 330d és az 530d motorjának fõ szerkezeti egységeit, - öntvény, fõtengely, hajtókar, dugó - és minden egyezett, vagyis ezek az elemek bõven bírják az erõsítést. (530d: 218 LE, 500Nm) Amitõl én tartok, az a váltó és a difi, ezekre mondta a BMW Mo mûszaki szakértõje, hogy nem szeretik a tuningot. Jó lenne, ha többen volnának itt olyanok, akik sok-sok kilométert megtettek tuningolt gépeikkel problémamentesen és bátoríthatnák a többieket. (a sok km-en én 100-200e -et értek) Mert sajnos azok az állítások, hogy most tuningoltattam, megy mint állat és nincs semmi probléma, nem érnek semmit. Ha 100e után se lesz probléma, az már valami.
üdv

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. június 10. kedd, 17:58


Ha most vennek en is 30d-t. nincs "traktorhang", Bar nalam 95% Bpi kozlekedes......de akkor is

státusz yoko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2008. június 10. kedd, 14:33


Joker írta: Sziasztok!

Nemrég regisztráltam én is.Nekem is egy ilyen gyönyörû paripám van Kérdésem hogy nincs e köztetek vki aki már rakatott bele chipet. Vagy tud róla vmit, hol, mennyiért, milyen??? És lényeg hogy ne ölje meg a mocim..


Én a dieselchiptuning.hu -ról vettem jelentõsen javult, már 70000 km-t mentem vele, de nincs jele haldoklásnak.

státusz Joker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2008. június 10. kedd, 14:20


Sziasztok!

Nemrég regisztráltam én is.Nekem is egy ilyen gyönyörû paripám van Kérdésem hogy nincs e köztetek vki aki már rakatott bele chipet. Vagy tud róla vmit, hol, mennyiért, milyen??? És lényeg hogy ne ölje meg a mocim..