« előző12következő »

státusz Peter20000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. október 07. vasárnap, 14:33


Diabolica írta:
alfatone írta: És az impreza jött azóta?
(Reméljük nem a 400 lovas változat volt, mert akkor szomórú maradnál.)


Jött, de sajnos éppen szembõl.........gyúrok rá....


Üdv,nem olyan vészes az az imprezza,nem rossz,de nem olyan veszedelmes az. Tapasztalatból mondom.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. augusztus 31. csütörtök, 19:15


A 23i és 30i tényleg egy kategória, 3000 felett mindegy, uh én a 20i bõl 4,2-re váltásra gondoltam, biztosító felé, persze lehet hogy senki se nézi.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. augusztus 31. csütörtök, 15:38


alfatone írta: Nemrég mondta egy ismerõsöm, aki E36-ba rakott V8-as M5 motort , hogy eredetvizsgán elvileg nem megy át a kocsi, csak ismeretséggel.
És kötelezõ biztosítással kapcsolatos kérdéseket is felvet, tekintve nagyobb cm3. Errõl mit tudtok?


Az eredetvizsga tiszta sor, nem egyezik a motorszám , nyilván nem megy át (én pont ezért nem adom el a régi motoromat.) Egyéb vizsgán nem nézik, nem is tudják, a hathengeresek motoszáma megbontás nélkül leolvashatatlan.
(Amúgy nem valószínû hogy el tudnál adeni egy átépített motoros 5 millás kocsit, nem nagyon lenne aki megvenné...)

A biztosítás meg nem ügy. Egyrészt a 323 és a 330 egy kategória ha jól tudom, 2000 felett mindegy. Másrészt meg ki nézi?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. augusztus 31. csütörtök, 08:43


Nemrég mondta egy ismerõsöm, aki E36-ba rakott V8-as M5 motort , hogy eredetvizsgán elvileg nem megy át a kocsi, csak ismeretséggel.
És kötelezõ biztosítással kapcsolatos kérdéseket is felvet, tekintve nagyobb cm3. Errõl mit tudtok?

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. augusztus 30. szerda, 20:06


alfatone írta: És az impreza jött azóta?
(Reméljük nem a 400 lovas változat volt, mert akkor szomórú maradnál.)


Jött, de sajnos éppen szembõl.........gyúrok rá....

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. augusztus 30. szerda, 15:16


És az impreza jött azóta?
(Reméljük nem a 400 lovas változat volt, mert akkor szomórú maradnál.)

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. augusztus 25. péntek, 21:05


bmw320 írta: Hali!
Hát elég jól összehoztad! Én 28-as motor felõl érdeklõdtem beépítve 4 kilót mondtak! Viszont a váltó kuplung difi (így is gyenge) a ngy motornál szerintem gyenge pont! Következõ autóm biztos hogy330i esetleg ha rámszakad a bank M3! A Carstylingon van még egy érdekes kis 330i DS kompresszorral szerelve ha v.kit érdekel érdekesség képpen! Várjuk a képeket!


Azért vigyázz, a Te 320-asodba jobban jársz a 325-ös motorral mert abban ugyanúgy elektromos pillangószelep van. A 330i-ben is, de abban nagyobb, így közel sem biztos, hogy mûködni fog, perseze semmi sem kizárt.
A 323-328 pillangója viszont csak félig eletromos, így azt nem fogod tudni beépíteni, vagy csak nagyobb butítással (barmolással) pl szükséged lesz a potméteres gázpedálod helyett egy bowdenesre és ki kell cserélned a teljes szívósort a saját régi 320-as szívósorodra.


bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2006. augusztus 25. péntek, 10:05


Hali!
Hát elég jól összehoztad! Én 28-as motor felõl érdeklõdtem beépítve 4 kilót mondtak! Viszont a váltó kuplung difi (így is gyenge) a ngy motornál szerintem gyenge pont! Következõ autóm biztos hogy330i esetleg ha rámszakad a bank M3! A Carstylingon van még egy érdekes kis 330i DS kompresszorral szerelve ha v.kit érdekel érdekesség képpen! Várjuk a képeket!

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. augusztus 24. csütörtök, 20:45


bmw320 írta: Hali!
Hát ha jó 20-ashoz én is rászánnék egy kis pénzt! Amúgy is tetszik ez az átépítõsdi!! Jó lenne ha a 20-ashoz valami erõsebb difit is be lehetne építeni mert van egy olyan érzésem hogy ezt is megválasztja a tél!! Szóval várjuk az infókat!!


Erõsebb difit csak erõsebb féltengelyekkel tudsz cserélni, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy a teljes hátsó futómû egyben le, új fel, és akkor még hátravan a kardán átalakítása.
Én is nézegettem a kérdést de szerintem ennyit nem ér.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. augusztus 24. csütörtök, 20:43


ZolikaE46 írta: Hali engem igazán az érdekelne hogy mennyibe került egy 6-es m-es váltó és mennyire kompatibilis egy 330i-hez???


Sima 6 sebességes váltó benzines 220, dízel 160-180. Az SMG váltót nem merném megkockáztatni az elektrónika miatt.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. augusztus 24. csütörtök, 20:40


valóban enyhén sérült volt a gép, ezért nem féltem annyira, kisérleti autó.
Miután ki lett lakatolva a 323 motor ment vissza bele, de a Szilágyi Erzsébet fasoron annyira lealázott egy Impreza, hogy ezt nem hagyhattam, találtam egy szuper állapotú M54-es 330i motort, ez 300Ft volt, megvettem.
A hatos váltó nehezebb ügy, benzinest nehéz találni, végül egy friss E60-ból kaptam egyet. Ez teljesen olyan mint amiket a e46-ba raktak, egyszerûen csak át kell csavarozni. A kuplungtárcsát persze szintén cserélni kellett mert más a tengely fogazása.

A következõ mûtét a kardánt érintette, mert a hatos váltó hosszabb, ezért abból ki kellett vágni egy darabkát, vannak erre profi mûhelyek, 25e-ért ki is egyensúlyozták, jobb lett mint a gyári.

Minden hathengeres 46-os motor tök egyforma, így az simán bement a kisebb helyére.
Az elektrónikával volt egy kis túrám, mert mindenki azt mondta, hogy a computerem nem fog annyi üzemanyagot fecskendezni, ami elég lenne a motor nagyobb légbeszívásához mérten. Végül ez nem lett igaz, mert képes rá. Néhány napja nézettem meg a computeressel, annyi történt, hogy a befecskendezést a computer 0,5 ms-al meghosszabbította, miután érezte a nagyobb levegõmennyiséget és így a motor tökéletesen , hibaüzenet nélkül jár.

A mûtét otthon készült, mert csak magamban bízok, így aztán eltartott két hónapig de megérte, a változás leírhatatlan. Készült most egy kis optikai tuning is közben, a hétvégén majd teszek fel róla jobb képeket.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2006. augusztus 23. szerda, 11:48


Hali!
Hát ha jó 20-ashoz én is rászánnék egy kis pénzt! Amúgy is tetszik ez az átépítõsdi!! Jó lenne ha a 20-ashoz valami erõsebb difit is be lehetne építeni mert van egy olyan érzésem hogy ezt is megválasztja a tél!! Szóval várjuk az infókat!!

státusz ZolikaE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2006. augusztus 23. szerda, 10:58


Hali engem igazán az érdekelne hogy mennyibe került egy 6-es m-es váltó és mennyire kompatibilis egy 330i-hez???

státusz szdada

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2006. augusztus 22. kedd, 21:57


most néztem meg a képeket a kocsidról. ezek szerint ez totálkáros volt és az ép képen már 330Ci-ként lehet látni?

státusz szdada

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2006. augusztus 22. kedd, 21:55


hello!

kicsit tudnál errõl többet írni, mert ez engem nagyon érdekel!
Hogy lett elõször is 6 sebességes a váltó, mennyi kb egy ilyen motor csere, hol csinálták, esetleg vannak képek az átalakításról, stb. Minden érdekel!!!

« előző12következő »