autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz Logojdaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2022. február 21. hétfő, 12:07


[quote="Logojdaj"]
YELLOW írta:
Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.


Ez egy 2012-es F30 318d, neten nem igazán találtam szolenoid szelepet hozzá. Ebben a modellben is van ilyen szelep? Viszont nekem csak melegen ingadozik az alapjárat, ez is váltó hibára utal?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz Logojdaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2022. február 21. hétfő, 11:20


YELLOW írta:
Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.


Köszönöm a segítséged!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2022. február 20. vasárnap, 18:35


Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz Logojdaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2022. február 20. vasárnap, 17:26


YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 01. szerda, 09:52


RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. július 01. szerda, 09:52

státusz RamPeti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. június 30. kedd, 23:19


Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 22:07


TomyMU írta:
Bitu79 írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 100-as benzintől (Shell V-Power) ingadozik az alapjáratom. Sima 95-östől semmi nem volt. Tudom, akkor simát tankoljak, de miért lehet az, hogy ingadozik a 100astól?

Nekem is ilyen autóm van mint neked(n40-es motorkódú).Én nem vettem észre szerencsére semmi ilyet.Aztán lehet Yellownak van igaza,hogy s*ar az a nafta ahol tankolsz.Tankold a másik naftát amivel jó.De szerintem nálad más a gond...


Szerintem kipróbálom az OMV prémium üzemanyagát. Olyat még sosem raktam bele.


szerintem meg fogsz lepődni. pozitívan. ha meg ügyesen jársz a fogyasztás elég szépen csökken.


TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 18:04


Bitu79 írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 100-as benzintől (Shell V-Power) ingadozik az alapjáratom. Sima 95-östől semmi nem volt. Tudom, akkor simát tankoljak, de miért lehet az, hogy ingadozik a 100astól?

Nekem is ilyen autóm van mint neked(n40-es motorkódú).Én nem vettem észre szerencsére semmi ilyet.Aztán lehet Yellownak van igaza,hogy s*ar az a nafta ahol tankolsz.Tankold a másik naftát amivel jó.De szerintem nálad más a gond...



Szerintem kipróbálom az OMV prémium üzemanyagát. Olyat még sosem raktam bele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 09:18


TomyMU írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 100-as benzintől (Shell V-Power) ingadozik az alapjáratom. Sima 95-östől semmi nem volt. Tudom, akkor simát tankoljak, de miért lehet az, hogy ingadozik a 100astól?

Nekem is ilyen autóm van mint neked(n40-es motorkódú).Én nem vettem észre szerencsére semmi ilyet.Aztán lehet Yellownak van igaza,hogy s*ar az a nafta ahol tankolsz.Tankold a másik naftát amivel jó.De szerintem nálad más a gond...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. március 23. hétfő, 09:27

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. március 22. vasárnap, 16:56


TomyMU írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 100-as benzintől (Shell V-Power) ingadozik az alapjáratom. Sima 95-östől semmi nem volt. Tudom, akkor simát tankoljak, de miért lehet az, hogy ingadozik a 100astól?


én emiatt nem tankolok a shell-nél 100-ast... több éve rossz. csak az OMV 100-as a jó.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2020. március 22. vasárnap, 11:24


Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 100-as benzintől (Shell V-Power) ingadozik az alapjáratom. Sima 95-östől semmi nem volt. Tudom, akkor simát tankoljak, de miért lehet az, hogy ingadozik a 100astól?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz daniszilagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 29. szombat, 11:51


daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?


INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam.


https://youtu.be/-OpGx3kyBYU Csatoltam egy videót, így viselkedik hidegen.


A befecskendezők jó értéket mutattak meg a biztonság kedvéért kitakarítottam mind a 6-ot, de nem változott semmi. Még akkor megpróbálkozom a vanos-al.
A vanos mágnesszelepével nemlehet gond? Vagy azt belehet mérni?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz daniszilagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 23:34


YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?


INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam.


https://youtu.be/-OpGx3kyBYU Csatoltam egy videót, így viselkedik hidegen.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 22:39


daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?


INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz daniszilagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 22:11


YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?