autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz ganja71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. december 25. csütörtök, 10:38


Sziasztok.

Sajna az én autóm is beállt az alapjárat ingadozók sorába
M43-as motorkódos E-46-os. Indulásnál tökéletes,majd hosszabb táv megtétele után az első megállásnál az alapjárat 500-800 között ingadozik párat,majd beáll,utána,egész nap tökéletesen működik,nem ingadozik,bár mennyit megyek vele.Kartergáz membrán cserén gondolkodom,de nem értem,hogy miért csak az első "várakozásnál" produkálja az alapjárat ingadozást. Üdv: G.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 19:51


Dog írta:
daflava írta: Sziasztok!

Olyan gondom van, hogy indítás után elkezd ingadozni az alapjára először csak nagyon kicsiket hintázik le-föl, de kicsivel később 800-as alapjáratról egy pillanatra leesik kb 500-ig majd vissza, érezni hogy az autó a lefulladás határán van, de nem fulladt le eddig még egyszer sem, mindig visszaugrott a helyére. Ezt kb 4-5ször megcsinálja amíg be nem melegszik a motor. Abban a pillanatban amikor leesik a fordulat akkor még gáz adásra sem reagál, utána egy másodperccel pörög fel. Ma azt vettem észre hogy ha a fűtést teljesen kikapcsolom akkor ez a probléma megszűnik. Amit tudok hogy az akku már gyenge, bár nemtom hogy lehet-e összefüggés.

És az is előfordul hogy menet közben üresbe teszem a váltót és miután visszaesik a fordulat alapjáratra egy pillanatra felugrik kb 1100-ig majd azonnal vissza.

Kérlek titeket segítsetek mi lehet a probléma.

A válaszokat előre is köszönöm.




Lehet hogy elektromos fűtésrásegitésed van elméletileg ez megemeli az alapjáratot ha hidegen rákapcsolod a fűtést lehet az vacakol


Aha ez lehet mert gyenge az akku, de akkor az mi lehet hogy amikor már melegen menet közben üresbe teszem a váltót és visszaesik a fordulat alapjáratra egy pillanatra felugrik kb 1100-ig majd azonnal vissza?

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 18:40


daflava írta: Sziasztok!

Olyan gondom van, hogy indítás után elkezd ingadozni az alapjára először csak nagyon kicsiket hintázik le-föl, de kicsivel később 800-as alapjáratról egy pillanatra leesik kb 500-ig majd vissza, érezni hogy az autó a lefulladás határán van, de nem fulladt le eddig még egyszer sem, mindig visszaugrott a helyére. Ezt kb 4-5ször megcsinálja amíg be nem melegszik a motor. Abban a pillanatban amikor leesik a fordulat akkor még gáz adásra sem reagál, utána egy másodperccel pörög fel. Ma azt vettem észre hogy ha a fűtést teljesen kikapcsolom akkor ez a probléma megszűnik. Amit tudok hogy az akku már gyenge, bár nemtom hogy lehet-e összefüggés.

És az is előfordul hogy menet közben üresbe teszem a váltót és miután visszaesik a fordulat alapjáratra egy pillanatra felugrik kb 1100-ig majd azonnal vissza.

Kérlek titeket segítsetek mi lehet a probléma.

A válaszokat előre is köszönöm.




Lehet hogy elektromos fűtésrásegitésed van elméletileg ez megemeli az alapjáratot ha hidegen rákapcsolod a fűtést lehet az vacakol


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 17:36


hello,van egy problemam.a kocsi hidegen gazadasra szinte lefullad,ingadozik az alapjarat,mikor bemelegszik viszonylag jo.most csereltem gyertyat,legtomegmerot.,alapjarati mootort hoztam a minap a bontobol probara de ugyanazt csinalja...otlet?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. november 29. szombat, 16:41


Sziasztok!

Olyan gondom van, hogy indítás után elkezd ingadozni az alapjára először csak nagyon kicsiket hintázik le-föl, de kicsivel később 800-as alapjáratról egy pillanatra leesik kb 500-ig majd vissza, érezni hogy az autó a lefulladás határán van, de nem fulladt le eddig még egyszer sem, mindig visszaugrott a helyére. Ezt kb 4-5ször megcsinálja amíg be nem melegszik a motor. Abban a pillanatban amikor leesik a fordulat akkor még gáz adásra sem reagál, utána egy másodperccel pörög fel. Ma azt vettem észre hogy ha a fűtést teljesen kikapcsolom akkor ez a probléma megszűnik. Amit tudok hogy az akku már gyenge, bár nemtom hogy lehet-e összefüggés.

És az is előfordul hogy menet közben üresbe teszem a váltót és miután visszaesik a fordulat alapjáratra egy pillanatra felugrik kb 1100-ig majd azonnal vissza.

Kérlek titeket segítsetek mi lehet a probléma.

A válaszokat előre is köszönöm.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. november 29. szombat, 16:46

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz e36gaben

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. november 25. kedd, 16:57


Helokazas!irtam mar egy masik kategoriaba csak nem kaptam valaszt.Van egy compact om 1.6os e36 . 200evjarat.Szoval az a problema hogy hidegen inditas utan ingadozik az alapjarat.mikor elindulok vele 1es bol 2be valtok kuplungolaskor leesik a fordulat es le is all.eddig csak hidegen csinalta mostmar menetkozben 80-90 nel vagy az felett hirtelen lassitok akkor is lefulad.tudnatok segiteni hogy hol keressem a hibat?

nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 14:32


nonesz írta:
YELLOW írta:
nonesz írta: Sziasztok !
Nekem is kellene tanács merre induljak ?
A hiba : 1.6 benzines 2003-as autó, kb havonta egyszer, váratlan időbe ledöglik menet közben. Volt hogy 70 km/h körül éreztem, hogy lassul, minnél jobban nyomtam a gázt annál jobban lasult, majd ledöglött ! Megáltam, ima és újra indult, semmi gond vele. Be volt már melegedve ! Kb egy hónap múlva körforgalomba be, megint lefulladás. Félre állok újra beindítás és már semmi baja ! Tök idegesítő, hogy mikor jön elő újra ! Alapjárat szép, csak ÖMV benzin, stb. Bár egyszer csinált olyat a műszerfal világítás, hogy elhalványult és egy pillanat múlva visszaerősödöt, de akkor nem is fulladt le !
Kérem ha valaki tud rá valamit írjon !

Köszönöm


amikor ezeket a leállásokat csinálta, volt benne elég üzemanyag?
hibakód olvasásra nem vitted el? lehet mutatna valamit.


A tank tele volt most tankolva ! Volt már olyan, hogy 1/4 ig, de olyan is, hogy csurig ! Igen a kiolvasás lesz a következő lépés.


Kiolvasás nem mutatott hibát ! Kipufogó, katalizátor ha el van tömődve az mit csinálhat ?? Van egy megtorpanásom gyorsításkor ! Na meg a kipufogó padlógáznál nem nagyon fújja az égésterméket !




nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 13:29


YELLOW írta:
nonesz írta: Sziasztok !
Nekem is kellene tanács merre induljak ?
A hiba : 1.6 benzines 2003-as autó, kb havonta egyszer, váratlan időbe ledöglik menet közben. Volt hogy 70 km/h körül éreztem, hogy lassul, minnél jobban nyomtam a gázt annál jobban lasult, majd ledöglött ! Megáltam, ima és újra indult, semmi gond vele. Be volt már melegedve ! Kb egy hónap múlva körforgalomba be, megint lefulladás. Félre állok újra beindítás és már semmi baja ! Tök idegesítő, hogy mikor jön elő újra ! Alapjárat szép, csak ÖMV benzin, stb. Bár egyszer csinált olyat a műszerfal világítás, hogy elhalványult és egy pillanat múlva visszaerősödöt, de akkor nem is fulladt le !
Kérem ha valaki tud rá valamit írjon !

Köszönöm


amikor ezeket a leállásokat csinálta, volt benne elég üzemanyag?
hibakód olvasásra nem vitted el? lehet mutatna valamit.


A tank tele volt most tankolva ! Volt már olyan, hogy 1/4 ig, de olyan is, hogy csurig ! Igen a kiolvasás lesz a következő lépés.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 11:45


nonesz írta: Sziasztok !
Nekem is kellene tanács merre induljak ?
A hiba : 1.6 benzines 2003-as autó, kb havonta egyszer, váratlan időbe ledöglik menet közben. Volt hogy 70 km/h körül éreztem, hogy lassul, minnél jobban nyomtam a gázt annál jobban lasult, majd ledöglött ! Megáltam, ima és újra indult, semmi gond vele. Be volt már melegedve ! Kb egy hónap múlva körforgalomba be, megint lefulladás. Félre állok újra beindítás és már semmi baja ! Tök idegesítő, hogy mikor jön elő újra ! Alapjárat szép, csak ÖMV benzin, stb. Bár egyszer csinált olyat a műszerfal világítás, hogy elhalványult és egy pillanat múlva visszaerősödöt, de akkor nem is fulladt le !
Kérem ha valaki tud rá valamit írjon !

Köszönöm


amikor ezeket a leállásokat csinálta, volt benne elég üzemanyag?
hibakód olvasásra nem vitted el? lehet mutatna valamit.

nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 10:58


Sziasztok !
Nekem is kellene tanács merre induljak ?
A hiba : 1.6 benzines 2003-as autó, kb havonta egyszer, váratlan időbe ledöglik menet közben. Volt hogy 70 km/h körül éreztem, hogy lassul, minnél jobban nyomtam a gázt annál jobban lasult, majd ledöglött ! Megáltam, ima és újra indult, semmi gond vele. Be volt már melegedve ! Kb egy hónap múlva körforgalomba be, megint lefulladás. Félre állok újra beindítás és már semmi baja ! Tök idegesítő, hogy mikor jön elő újra ! Alapjárat szép, csak ÖMV benzin, stb. Bár egyszer csinált olyat a műszerfal világítás, hogy elhalványult és egy pillanat múlva visszaerősödöt, de akkor nem is fulladt le !
Kérem ha valaki tud rá valamit írjon !

Köszönöm

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 20:15


baki113 írta:
Medvedisznoman írta:
baki113 írta: Üdv mindenkinek,
nálam is tapasztalható már egy ideje a probléma, a kocsim e46 318i M43b19 motorral.
Szóval a tünetek: az autó hidegen, melegen indul probléma nélkül, hidegen szépen beáll a fordulatszám alapjáratra és szép jár a motor. Viszont az első gázfröccs után már leesik az alapjárat kb 500-ra majd onnan párszor visszaugrik és beáll megint. Ezután ezt hidegen, melegen végig produkálja menet közben(pl lámpánál). Na és akkor itt hozzátennék egy kis érdekességet amit eddig nem olvastam a témában, hogy ha minél több fogyasztó van felkapcsolva(lámpa, fütés, klíma) akkor annál erőteljesebben csinálja, volt hogy klíma+lámpa kombóval le is állt, ha nincs felkapcsolva semmi akkor pedig alig észrevehető. Hétvégén pedig még egy érdekességet tapasztaltam, általában a Shellnél tankolok 95-öst, de máshol is szoktam néha, viszont a hétvégén csak úgy a 100-ast tankoltam bele és azóta az alapjárat nem ingadozik, még akkor is ha minden be van kapcsolva. Erre tud valaki valami okosat?


Heló!
Ha a sok fogyasztótól leáll az könnyen lehet attól, hogy nem jó a töltésed. Ha van egy multiméter a közelben, ezt könnyen kiderítheted úgy, hogy járó motornál méred a feszültséget (pl. az akkumulátor sarukon) és miközben kapcsolgatod be a fogyasztókat figyeled, hogy esik-e a fesz, illetve, hogy rövid időn belül helyreáll-e. Ha nem akkor lehet hogy fesszabályzó, vagy egyszerűen csak kopottak a szénkefék, vagy a csúszógyűrűk. Diag is megmondja, ha alacsony volt a fesz. Ettől pl leállhat. Hogy az oktánszámhoz mi köze van azt sajnos nem tudom, de biztos lesz itt valaki, akinek van ötlete.
Az alapjárat ingadozást is okozhatja több dolog, ha jól emlékszem kartergázmembrán témában is volt erről szó.


Hát a leállás vagy 2x fordult eddig elő, a töltésre még nem gondoltam, de lehet akkor megnézem majd. Igen én is olvastam már sok mindent az alapjárattal kapcsolatban és hogy nincs rá egyértelmű megoldás, csak pont az a furcsa, hogy mintha ezek a tünetek mind összefüggenének.


Lehetséges, hogy összefüggenek én nem mondom, hogy nem. Csak lesz egy hozzáértő aki megmondja a tutit...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz baki113

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 16:34


Medvedisznoman írta:
baki113 írta: Üdv mindenkinek,
nálam is tapasztalható már egy ideje a probléma, a kocsim e46 318i M43b19 motorral.
Szóval a tünetek: az autó hidegen, melegen indul probléma nélkül, hidegen szépen beáll a fordulatszám alapjáratra és szép jár a motor. Viszont az első gázfröccs után már leesik az alapjárat kb 500-ra majd onnan párszor visszaugrik és beáll megint. Ezután ezt hidegen, melegen végig produkálja menet közben(pl lámpánál). Na és akkor itt hozzátennék egy kis érdekességet amit eddig nem olvastam a témában, hogy ha minél több fogyasztó van felkapcsolva(lámpa, fütés, klíma) akkor annál erőteljesebben csinálja, volt hogy klíma+lámpa kombóval le is állt, ha nincs felkapcsolva semmi akkor pedig alig észrevehető. Hétvégén pedig még egy érdekességet tapasztaltam, általában a Shellnél tankolok 95-öst, de máshol is szoktam néha, viszont a hétvégén csak úgy a 100-ast tankoltam bele és azóta az alapjárat nem ingadozik, még akkor is ha minden be van kapcsolva. Erre tud valaki valami okosat?


Heló!
Ha a sok fogyasztótól leáll az könnyen lehet attól, hogy nem jó a töltésed. Ha van egy multiméter a közelben, ezt könnyen kiderítheted úgy, hogy járó motornál méred a feszültséget (pl. az akkumulátor sarukon) és miközben kapcsolgatod be a fogyasztókat figyeled, hogy esik-e a fesz, illetve, hogy rövid időn belül helyreáll-e. Ha nem akkor lehet hogy fesszabályzó, vagy egyszerűen csak kopottak a szénkefék, vagy a csúszógyűrűk. Diag is megmondja, ha alacsony volt a fesz. Ettől pl leállhat. Hogy az oktánszámhoz mi köze van azt sajnos nem tudom, de biztos lesz itt valaki, akinek van ötlete.
Az alapjárat ingadozást is okozhatja több dolog, ha jól emlékszem kartergázmembrán témában is volt erről szó.


Hát a leállás vagy 2x fordult eddig elő, a töltésre még nem gondoltam, de lehet akkor megnézem majd. Igen én is olvastam már sok mindent az alapjárattal kapcsolatban és hogy nincs rá egyértelmű megoldás, csak pont az a furcsa, hogy mintha ezek a tünetek mind összefüggenének.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 23:12


baki113 írta: Üdv mindenkinek,
nálam is tapasztalható már egy ideje a probléma, a kocsim e46 318i M43b19 motorral.
Szóval a tünetek: az autó hidegen, melegen indul probléma nélkül, hidegen szépen beáll a fordulatszám alapjáratra és szép jár a motor. Viszont az első gázfröccs után már leesik az alapjárat kb 500-ra majd onnan párszor visszaugrik és beáll megint. Ezután ezt hidegen, melegen végig produkálja menet közben(pl lámpánál). Na és akkor itt hozzátennék egy kis érdekességet amit eddig nem olvastam a témában, hogy ha minél több fogyasztó van felkapcsolva(lámpa, fütés, klíma) akkor annál erőteljesebben csinálja, volt hogy klíma+lámpa kombóval le is állt, ha nincs felkapcsolva semmi akkor pedig alig észrevehető. Hétvégén pedig még egy érdekességet tapasztaltam, általában a Shellnél tankolok 95-öst, de máshol is szoktam néha, viszont a hétvégén csak úgy a 100-ast tankoltam bele és azóta az alapjárat nem ingadozik, még akkor is ha minden be van kapcsolva. Erre tud valaki valami okosat?


Heló!
Ha a sok fogyasztótól leáll az könnyen lehet attól, hogy nem jó a töltésed. Ha van egy multiméter a közelben, ezt könnyen kiderítheted úgy, hogy járó motornál méred a feszültséget (pl. az akkumulátor sarukon) és miközben kapcsolgatod be a fogyasztókat figyeled, hogy esik-e a fesz, illetve, hogy rövid időn belül helyreáll-e. Ha nem akkor lehet hogy fesszabályzó, vagy egyszerűen csak kopottak a szénkefék, vagy a csúszógyűrűk. Diag is megmondja, ha alacsony volt a fesz. Ettől pl leállhat. Hogy az oktánszámhoz mi köze van azt sajnos nem tudom, de biztos lesz itt valaki, akinek van ötlete.
Az alapjárat ingadozást is okozhatja több dolog, ha jól emlékszem kartergázmembrán témában is volt erről szó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz baki113

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 20:25


Üdv mindenkinek,
nálam is tapasztalható már egy ideje a probléma, a kocsim e46 318i M43b19 motorral.
Szóval a tünetek: az autó hidegen, melegen indul probléma nélkül, hidegen szépen beáll a fordulatszám alapjáratra és szép jár a motor. Viszont az első gázfröccs után már leesik az alapjárat kb 500-ra majd onnan párszor visszaugrik és beáll megint. Ezután ezt hidegen, melegen végig produkálja menet közben(pl lámpánál). Na és akkor itt hozzátennék egy kis érdekességet amit eddig nem olvastam a témában, hogy ha minél több fogyasztó van felkapcsolva(lámpa, fütés, klíma) akkor annál erőteljesebben csinálja, volt hogy klíma+lámpa kombóval le is állt, ha nincs felkapcsolva semmi akkor pedig alig észrevehető. Hétvégén pedig még egy érdekességet tapasztaltam, általában a Shellnél tankolok 95-öst, de máshol is szoktam néha, viszont a hétvégén csak úgy a 100-ast tankoltam bele és azóta az alapjárat nem ingadozik, még akkor is ha minden be van kapcsolva. Erre tud valaki valami okosat?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz laptopelite

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 21:41


ferivagyok írta:
laptopelite írta:
szotakdavid írta:
laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!


Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".

ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.


Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad






Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik


Ugyszint ez a hiba. Mi is ugyanezzel a programmal csináltuk a diagnosztikát. Nekem mondjuk csak néha ment fel 1.0 fölé. Akkor viszont szar volt már az alapjáratom. Amugy nekem is hasonló a történet a motorral. Nekem aztmondta a szaki hogy nem ül fel rendesen a szelep a szelepfészekbe ezért nincs rendes kompresszió abban a hengerben és abban a pillanatban mikor bekéne hogy teljesen zárjon a szelep. Sajna ez a legtöbb hiba az M43B16 vagyis az 1.6-os mototrokkal. Kb 12-150 mindennel együtt a javitás. NE CSERÉLGESSETEK MINDENT KI!!!


Nálam a hiba fennál még mindig, most cseréltünk kartergáz membránt, kb 3 inditásig sokkal jobb volt, de utánna megint kezte, habár nem annyira szarakodott! A membrán nem működött rendesen az tuti, mert az új sokkal érzékenyebb volt! Büdös benzin szaga van a kipufogógáznak, és a kis rángás torpanás gyorsuláskor még mindíg megvan! Az enyém 1.9 105 ló. merre vitted szerelőhöz? ki volt a szaki?