YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 04. szerda, 21:18


imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...

imre24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz imre24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. szeptember 04. szerda, 19:58


Padre323i írta:
mardell írta:
valaki100 írta: Vettem egy komplett légtömegmérőt (40e HUF). Gondolom az házzal együtt van. Vagy másra gondoltál?
Egyébként nem gondolnám, hogy az lenne a baj, mert lehúztam és akkor is megvan a hibajelenség.

valter320d írta:
valaki100 írta: Köszönöm, ránézünk. Esetleg még valami?

kalmaristi írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat





Szia légtömegmérőt házzal együtt cserélted?




Hali.
Nekem is volt ilyen problémám,és az egyik kartercsövem volt szétrepedve kicseréltem és azóta jó. Költség 800-HUF Szerintem nézd végig


Még esetleg a DISA szelepre kellene rákukkantani!



Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 04. szerda, 20:03

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 17:18


nekem is epp ez a problema.szerintem legtomegmero vagy lambdaszonda a hibas.....az oszes vakumcsovet vegigneztem ugyh erre jutottam.de ki van nalad gyuladva a motor ego(sargan vilagit)?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 22:53


hello nekem is alapjarati probelemam van,van egy bmw e46 316i 1.9 es benzines.melegen kuplung lenyomasara elkezd ingadozni az alapjarat,es ki is van gyulladva a motor hibakod.mar kicsereltem azokat a pici vakumcsoveket,probaltam lehuzni a legtomegmero csatijat,de akk a motor dadog ,durran ,de a szamitogep megis azt a problemat adta..

kale
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz kale

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 21:23


Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogy néha, amikor üresbe teszek menet közben az alapjárat ingadozik kb. 700 és 1100 között, majd beáll kb. 800-ra. Indítás után nincs ilyen probléma, a fordulatszám állandó. Furcsa, hogy nem minden esetben jön elő ez a probléma, csak ha olyan kedve van
Feltöltöttem egy videót. Ettől néha nagyobb mértékű az ingadozás..

YouTube videó
Valakinek hasonló tapasztalat? Előre is köszi!

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 21. péntek, 12:32


mardell írta:
valaki100 írta: Vettem egy komplett légtömegmérőt (40e HUF). Gondolom az házzal együtt van. Vagy másra gondoltál?
Egyébként nem gondolnám, hogy az lenne a baj, mert lehúztam és akkor is megvan a hibajelenség.

valter320d írta:
valaki100 írta: Köszönöm, ránézünk. Esetleg még valami?

kalmaristi írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat





Szia légtömegmérőt házzal együtt cserélted?




Hali.
Nekem is volt ilyen problémám,és az egyik kartercsövem volt szétrepedve kicseréltem és azóta jó. Költség 800-HUF Szerintem nézd végig


Még esetleg a DISA szelepre kellene rákukkantani!



autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1994

státusz mardell

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. június 21. péntek, 09:42


valaki100 írta: Vettem egy komplett légtömegmérőt (40e HUF). Gondolom az házzal együtt van. Vagy másra gondoltál?
Egyébként nem gondolnám, hogy az lenne a baj, mert lehúztam és akkor is megvan a hibajelenség.

valter320d írta:
valaki100 írta: Köszönöm, ránézünk. Esetleg még valami?

kalmaristi írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat





Szia légtömegmérőt házzal együtt cserélted?




Hali.
Nekem is volt ilyen problémám,és az egyik kartercsövem volt szétrepedve kicseréltem és azóta jó. Költség 800-HUF Szerintem nézd végig


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 1991

státusz BetyarKing

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. június 14. péntek, 22:24


YELLOW írta:
BetyarKing írta: sziasztok Bmw-sek

Kopreszorosok és turbósok
A problémám a következő rátettem egy 325i-re kopreszort (eaton m112 ) a kocsira és 0,4 bárig tolom fel a nyomást, és alacsony fordulatnál durog a szívócsonk 3500-tol minden jó , landa ki lett cserélve (jobb lett), számitogép azt mutatja hogy hatalmas légmenyiséget sziv a légtómegmerő (ki van akadva) , injektorok nagyobbak ,

vagy ha van közötettek, valami olyan zseni , aki meg tudja oldani, hogy lehet a légtómegmerőt kikerülni?

voltam elektromosnál , de csak pénzel vettek le nem jöttek rá a hibára .

Segítségeteket előre is köszönöm



hát itt nem sok ilyet fogsz találni...
nem mellesleg ez a téma nem úgy megy, hogy rádobsz egy-két kacatot aztán majd elsz valami. a motorépítés nem legózás, mint gyerekkorban. ha lehúznád a légtömegmérő csatiját, akkor sem lenne jobb a helyzet, mert középértéken számol, bár neked még lehet a régi légtömegmérőd van. mindegy mert az ECU-ban gyári rendszerhez való értékek vannak megadva. azokat mindenképp módosítani kell. de ahhoz tudni kell ez a kompresszor mennyivel szállít, adott fordulatokon több levegőt. annyira nem sok a 0,4Bar, de az sem kizárt, hogy benzinpumpa is másik kell, ami többet tud szállítani. hiába a nagyobb injektor, ha nem tudja pótolni. bár mivel magasabb fordulaton jó, így ezzel lehet nem lesz gond.
nem akarok reklámozni, ezért anniyt mondok, hogy google-ba írd be, hogy turboá és kidobja hol találod meg őt. na Ő egy olyan ember aki ért a motorépítéshez.
enniyt tudok neked segíteni.




Köszönöm válaszod mindenkép megkeresem



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. június 14. péntek, 09:14


BetyarKing írta: sziasztok Bmw-sek

Kopreszorosok és turbósok
A problémám a következő rátettem egy 325i-re kopreszort (eaton m112 ) a kocsira és 0,4 bárig tolom fel a nyomást, és alacsony fordulatnál durog a szívócsonk 3500-tol minden jó , landa ki lett cserélve (jobb lett), számitogép azt mutatja hogy hatalmas légmenyiséget sziv a légtómegmerő (ki van akadva) , injektorok nagyobbak ,

vagy ha van közötettek, valami olyan zseni , aki meg tudja oldani, hogy lehet a légtómegmerőt kikerülni?

voltam elektromosnál , de csak pénzel vettek le nem jöttek rá a hibára .

Segítségeteket előre is köszönöm



hát itt nem sok ilyet fogsz találni...
nem mellesleg ez a téma nem úgy megy, hogy rádobsz egy-két kacatot aztán majd elsz valami. a motorépítés nem legózás, mint gyerekkorban. ha lehúznád a légtömegmérő csatiját, akkor sem lenne jobb a helyzet, mert középértéken számol, bár neked még lehet a régi légtömegmérőd van. mindegy mert az ECU-ban gyári rendszerhez való értékek vannak megadva. azokat mindenképp módosítani kell. de ahhoz tudni kell ez a kompresszor mennyivel szállít, adott fordulatokon több levegőt. annyira nem sok a 0,4Bar, de az sem kizárt, hogy benzinpumpa is másik kell, ami többet tud szállítani. hiába a nagyobb injektor, ha nem tudja pótolni. bár mivel magasabb fordulaton jó, így ezzel lehet nem lesz gond.
nem akarok reklámozni, ezért anniyt mondok, hogy google-ba írd be, hogy turboá és kidobja hol találod meg őt. na Ő egy olyan ember aki ért a motorépítéshez.
enniyt tudok neked segíteni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 14. péntek, 09:15

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 1991

státusz BetyarKing

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. június 14. péntek, 06:48


sziasztok Bmw-sek

Kopreszorosok és turbósok
A problémám a következő rátettem egy 325i-re kopreszort (eaton m112 ) a kocsira és 0,4 bárig tolom fel a nyomást, és alacsony fordulatnál durog a szívócsonk 3500-tol minden jó , landa ki lett cserélve (jobb lett), számitogép azt mutatja hogy hatalmas légmenyiséget sziv a légtómegmerő (ki van akadva) , injektorok nagyobbak ,

vagy ha van közötettek, valami olyan zseni , aki meg tudja oldani, hogy lehet a légtómegmerőt kikerülni?

voltam elektromosnál , de csak pénzel vettek le nem jöttek rá a hibára .

Segítségeteket előre is köszönöm



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 14. péntek, 06:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2000

státusz valaki100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 20:59


Vettem egy komplett légtömegmérőt (40e HUF). Gondolom az házzal együtt van. Vagy másra gondoltál?
Egyébként nem gondolnám, hogy az lenne a baj, mert lehúztam és akkor is megvan a hibajelenség.

valter320d írta:
valaki100 írta: Köszönöm, ránézünk. Esetleg még valami?

kalmaristi írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat





Szia légtömegmérőt házzal együtt cserélted?




valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 20:45


valaki100 írta: Köszönöm, ránézünk. Esetleg még valami?

kalmaristi írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat





Szia légtömegmérőt házzal együtt cserélted?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2000

státusz valaki100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 20:20


Köszönöm, ránézünk. Esetleg még valami?

kalmaristi írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat





kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 19:13


valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2000

státusz valaki100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 12:39


Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?