anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 15:37


kito írta:
anubisz írta: Bocs hogy kétszer küldte el,de esküszöm egyszer nyomtam rá a küld gombra,nemtom mért csinálja.
Előző témára visszatérve,jó lenne ezt tisztába tenni,mert nekem már mondták az ellenkezőjét is,hogy akkor jó a CCV ha van vákum,mikor le tekerem a kupakot, és meg változik az alapjárat. Már csak azért mert nekem is vannak hidegindítás gondjaim,és egy BMW szerelő azt mondta CCV csere, állítólag erős olaj fogyasztást,gyújtás kimaradást, egyenetlen motor járást okoz hidegen. Külföldi fórumokon olvasta hogy sokan éreztek kipufogó füst szagot indítás után,az utastérben. Legszebb hogy én is érzek egy ideje ,és mindig,és csak reggel mikor hidegen indíttok,utána,melegen,napközben soha.Hogy ez miként függ össze nem tudom,de Kanadai oldalakon sok a téma, mert ott a hideg miatt rengetegen szívnak az eldugult,elfagyott CCV miatt,és sokat írnak róla,viszont nem tudok angolul,és csak fordító programmal tudom olvasni,így lehet sok szó amit másképp fordít a program.
Azért nem cseréltettem ki eddig a CCV mert nem vagyok biztos a hibájában,a ki szerelése meg egy rémálom, 5-6 óra meló rutin nélkül.Szervizbe meg az anyagárral együtt tuti 100 ezer lenne. Ezért vagyok óvatos ezzel a témával.


Szia,

En is erzek kipuffogoszagot, mostanaban mar allandoan. uh. csak belsokeringetessel megy a legkondi. A motor is egyeletlenul jar. Ha megadod a Kanadai oldal cimet, megnezem mirol beszelnek pontosan.

udv.

Kito


Mindjárt utána nézek és be linkelem,ha tudsz angolul egyszerű lesz,ha nem használj Google Cromot az be forditja Magyarra,bár nem tökéletes de lehet érteni.Én csak első hideg indittáskor érzem,máskor nem.Napközben soha.

Itt van egy hitelesnek mondható valami http://www.enginebuildermag.co...005695.pdf
nem találom pont azt az írást, de írd be a keresőbe hogy E46 bad ccv kiad egy csomó oldalt,általában külföldi fórumokat
Itt is érdemes szemezgetni http://www.e46fanatics.com/for...amp;page=3
Szerintem nem a kipufogógáz lehet az hanem ami a forgattyúházba képződik olaj füst vagy mi,azt be enged az utastérbe,a rossz CCV itt is ír valami ilyet. lehet valahol ereszt nekünk,vagy lukas,és onnan egyből bejön az utastérbe a szag,

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 17. csütörtök, 16:31

kito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz kito

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 15:19


anubisz írta: Bocs hogy kétszer küldte el,de esküszöm egyszer nyomtam rá a küld gombra,nemtom mért csinálja.
Előző témára visszatérve,jó lenne ezt tisztába tenni,mert nekem már mondták az ellenkezőjét is,hogy akkor jó a CCV ha van vákum,mikor le tekerem a kupakot, és meg változik az alapjárat. Már csak azért mert nekem is vannak hidegindítás gondjaim,és egy BMW szerelő azt mondta CCV csere, állítólag erős olaj fogyasztást,gyújtás kimaradást, egyenetlen motor járást okoz hidegen. Külföldi fórumokon olvasta hogy sokan éreztek kipufogó füst szagot indítás után,az utastérben. Legszebb hogy én is érzek egy ideje ,és mindig,és csak reggel mikor hidegen indíttok,utána,melegen,napközben soha.Hogy ez miként függ össze nem tudom,de Kanadai oldalakon sok a téma, mert ott a hideg miatt rengetegen szívnak az eldugult,elfagyott CCV miatt,és sokat írnak róla,viszont nem tudok angolul,és csak fordító programmal tudom olvasni,így lehet sok szó amit másképp fordít a program.
Azért nem cseréltettem ki eddig a CCV mert nem vagyok biztos a hibájában,a ki szerelése meg egy rémálom, 5-6 óra meló rutin nélkül.Szervizbe meg az anyagárral együtt tuti 100 ezer lenne. Ezért vagyok óvatos ezzel a témával.


Szia,

En is erzek kipuffogoszagot, mostanaban mar allandoan. uh. csak belsokeringetessel megy a legkondi. A motor is egyeletlenul jar. Ha megadod a Kanadai oldal cimet, megnezem mirol beszelnek pontosan.

udv.

Kito

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 20:13


Bocs hogy kétszer küldte el,de esküszöm egyszer nyomtam rá a küld gombra,nemtom mért csinálja.
Előző témára visszatérve,jó lenne ezt tisztába tenni,mert nekem már mondták az ellenkezőjét is,hogy akkor jó a CCV ha van vákum,mikor le tekerem a kupakot, és meg változik az alapjárat. Már csak azért mert nekem is vannak hidegindítás gondjaim,és egy BMW szerelő azt mondta CCV csere, állítólag erős olaj fogyasztást,gyújtás kimaradást, egyenetlen motor járást okoz hidegen. Külföldi fórumokon olvasta hogy sokan éreztek kipufogó füst szagot indítás után,az utastérben. Legszebb hogy én is érzek egy ideje ,és mindig,és csak reggel mikor hidegen indíttok,utána,melegen,napközben soha.Hogy ez miként függ össze nem tudom,de Kanadai oldalakon sok a téma, mert ott a hideg miatt rengetegen szívnak az eldugult,elfagyott CCV miatt,és sokat írnak róla,viszont nem tudok angolul,és csak fordító programmal tudom olvasni,így lehet sok szó amit másképp fordít a program.
Azért nem cseréltettem ki eddig a CCV mert nem vagyok biztos a hibájában,a ki szerelése meg egy rémálom, 5-6 óra meló rutin nélkül.Szervizbe meg az anyagárral együtt tuti 100 ezer lenne. Ezért vagyok óvatos ezzel a témával.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 19:36


hil írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito

Mi történik akkor, ha járó motornál leveszed az olajbetöltő kupakot? Ha vákumot érzel, akkor a kartergáz szelep rossz, esetleg kartergázcső, vagy mindkettő. A facelift előttinél legalábbis.



Ezt jól értem? tehát jár a motor és ha le veszem a sapkát,és van vakum,akkor rossz a CCV kartergáz szelep? mondjuk úgy rá terítek egy darab nejlont és úgy szívná befelé,akkor rossz a szelep? Mert nekem pont ezt csinálja,de viszont a fordulat változik mikor le csavarom az olaj sapkát. Nem szabad vakumnak lenni ha le veszem a sapkát?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 19:36


hil írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito

Mi történik akkor, ha járó motornál leveszed az olajbetöltő kupakot? Ha vákumot érzel, akkor a kartergáz szelep rossz, esetleg kartergázcső, vagy mindkettő. A facelift előttinél legalábbis.



Ezt jól értem? tehát jár a motor és ha le veszem a sapkát,és van vakum,akkor rossz a CCV kartergáz szelep? mondjuk úgy rá terítek egy darab nejlont és úgy szívná befelé,akkor rossz a szelep? Mert nekem pont ezt csinálja,de viszont a fordulat változik mikor le csavarom az olaj sapkát. Nem szabad vakumnak lenni ha le veszem a sapkát?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 18:27


Yom írta: Sziasztok!
Nekem is hasonlokat csinal hidegben, mint nehanyotoknak. Hidegben leesik az apajarat, de ha adok neki 1 nagyobb gazt (1200 fole a fordulat), utana tokeletes lesz. Melegben nem csinalta ezt. Olvastam, hogy a kartergazcso lehet repedt, uzemanyagszuru koszos esetleg ac.
A kerdesem az lenne, hogy az uzemanyagszurut lehet tisztitani, vagy csak cserelni lehet? Nem hinnem, hogy az ac-vel lenne a gond, mert amint 1x beallt a fordulat akar 1000fole (szivato) akar ugy 750koruli (alapjarat) utana tobbet nem jelentkezik a problema, vagy tevedek?


üzemanyagszűrő csak csere!



Yom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 316Ci
Évjárat: 2003

státusz Yom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 18:09


Sziasztok!
Nekem is hasonlokat csinal hidegben, mint nehanyotoknak. Hidegben leesik az apajarat, de ha adok neki 1 nagyobb gazt (1200 fole a fordulat), utana tokeletes lesz. Melegben nem csinalta ezt. Olvastam, hogy a kartergazcso lehet repedt, uzemanyagszuru koszos esetleg ac.
A kerdesem az lenne, hogy az uzemanyagszurut lehet tisztitani, vagy csak cserelni lehet? Nem hinnem, hogy az ac-vel lenne a gond, mert amint 1x beallt a fordulat akar 1000fole (szivato) akar ugy 750koruli (alapjarat) utana tobbet nem jelentkezik a problema, vagy tevedek?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 09:04


Szia!

A szívósorról leveszed a díszburkolatot és alatta lesz egy kartergázcsó. Ilyen polifómszivacs szerüséggel van beburkolva a cső, azt nézd meg. Lekell csak húzni mind a két végét. Azt szokta szétenni az olaj. De csak úgy látod ha leveszed.

üdv.

kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito




kito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz kito

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 00:35


Szia,

Koszi ezt kiprobalom. Masik geprol regisztraltam, azon nem volt kep a kocsimrol, de mostmar a sajatom van beallitva

Koszi

udv.

Kito

YELLOW írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito


akkor a képen nem a Te verdád van gondolom. egy légtömegmérő tisztítással kezdeném az egészet. féktisztító spray ideális hozzá.





vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. január 28. péntek, 23:49


YELLOW írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito


akkor a képen nem a Te verdád van gondolom. egy légtömegmérő tisztítással kezdeném az egészet. féktisztító spray ideális hozzá.


akár. vagy húzza le a légtömegmérőt és ha jó, akkor ott a bibi



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 28. péntek, 18:05


kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito

Mi történik akkor, ha járó motornál leveszed az olajbetöltő kupakot? Ha vákumot érzel, akkor a kartergáz szelep rossz, esetleg kartergázcső, vagy mindkettő. A facelift előttinél legalábbis.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. január 28. péntek, 12:03


kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito


akkor a képen nem a Te verdád van gondolom. egy légtömegmérő tisztítással kezdeném az egészet. féktisztító spray ideális hozzá.



kito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz kito

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. január 28. péntek, 10:43


Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito

Zoli01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:16


dumbi írta: Sziasztok.
A segitsegeteket kernem nekem egy 320d van 2004 es
A problema ugy kezdodot hogy egy kicsit jobban fustolt a kelletenel a kocsi,elvittem szervizbe es azt mondtak hogy szerintuk a legtomegmero utanna meg jartam egy darabig a kocsival de mostt ujabb hiba merult fel amikor megalok az autoval pl piros lampa akkor leesik az alapjarat mintha csak harom henger menne es neha le is all!es talan egy kicsit hangosabb lett a motor meg hidegen lassan gyorsul,gondolkozik.namost en vettem egyet az ebay-en ami elvileg bele valo mert ugyanaz a szama de ez csak a szenzor kicserltem de a problema ugyanaz!!!elore is koszonom a segitsegeteket!!!


Szia!
Valószinüleg az EGR szelep lehet mocskos.Szereld le és puszold ki,de fémtisztára!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dumbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. január 14. péntek, 00:01


Sziasztok.
A segitsegeteket kernem nekem egy 320d van 2004 es
A problema ugy kezdodot hogy egy kicsit jobban fustolt a kelletenel a kocsi,elvittem szervizbe es azt mondtak hogy szerintuk a legtomegmero utanna meg jartam egy darabig a kocsival de mostt ujabb hiba merult fel amikor megalok az autoval pl piros lampa akkor leesik az alapjarat mintha csak harom henger menne es neha le is all!es talan egy kicsit hangosabb lett a motor meg hidegen lassan gyorsul,gondolkozik.namost en vettem egyet az ebay-en ami elvileg bele valo mert ugyanaz a szama de ez csak a szenzor kicserltem de a problema ugyanaz!!!elore is koszonom a segitsegeteket!!!