autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 14:48


BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 23:10


BMW0926 írta:
Jobbulást Neked!

Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam? Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.

És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:

Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?

Utolsó kérdésem ,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet! Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!



sok ENTER-t sem kell ütni a kommentbe, mert vannak, akik a sok üres helybe fognak beírni.
AdBlock AdBlock+ nekem fogja Chrome alatt, nincs felugró.
széles gumi jobban viszi, ha nyomvájú van, vagy lejt az út oldalra. nekem ilyen, téli keskennyel, meg alig.
nekem is volt mosva a motor, de nekem nem volt gond. azérte gy hibatörlés önmagában kevés. ha BMW spec programot használt, akkor lehet csinált egy adaptáció törlést és azért lett jó.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 22:21


John írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.
Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom



Jobbulást Neked!

Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam? Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.



És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:



Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?



Utolsó kérdésem ,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet! Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 10:18


YELLOW írta:
John írta: Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom


azt is ki lehet mérni, csak felesleges, mert úgyis egyben kell cserélni.
igen az hátrány, hogy egyszerű módszerrel nem lehet kizárni. bár esetedben a diag segíthet megmondani melyik hengerben nincs robbanás.
de nyugtasson meg, hogy nálad legalább ez sem gyakori probléma, hogy a trafó rossz legyen. fater Astra H-ban 15ezer után cserélni kellett
Igen ez tetszik amit anno is mondtál hogy ez egy jól be vált moci de ez az egy ami nem tetszik benne és bosszant hogy egybe van (Ahogy hofi mondaná:"Ez egyszerűen felháborító Elvtársak..") Egyébként ha arra kerülne a sor hogy mondjuk haldokolna a trafóm,azt példáúl Inpával hol tudnám megmondani melyik szakasza rossz a trafómnak,az egyenetlenségi járás,vagy dobna rá hibakódot konkrétan hengerre vetítve? (Ennyiben "felháborító Elvtársak")



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 05:17


John írta: Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom


azt is ki lehet mérni, csak felesleges, mert úgyis egyben kell cserélni.
igen az hátrány, hogy egyszerű módszerrel nem lehet kizárni. bár esetedben a diag segíthet megmondani melyik hengerben nincs robbanás.
de nyugtasson meg, hogy nálad legalább ez sem gyakori probléma, hogy a trafó rossz legyen. fater Astra H-ban 15ezer után cserélni kellett

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 00:03


YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.
Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 21:43


BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.


BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 21:31


YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.



Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 21:24


BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 21:18


LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...


Nem válaszoltam valamire?

Szerk.: Szerintem ezeket nem válaszoltam meg: Kicsit rázott, de érdekes módon a fordulatszám nem ingadozott jelentősen, viszont az egyes-kettest kicsit döcögősen vette. A kipufogó szagát pedig elfelejtettem megszagolni.

Tegnap felhívtam a szerelőt és mondta, hogy vigyem el a kocsit. El is vittem, de még nem nyúlt hozzá. Kíváncsian várom, mi lesz a végeredmény... :S



YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?


egyenletlen? nem ráz jobban az autó, nincs fura szaga a kipufogó gáznak? ha járatod, akkor néha nem kezd el villogni az a kis check engine lámpa? nem erőtlen az autó?
szerintem nem indul be egy henger. 6 hengeresnél nehezebb észrevenni ezt.
hibakód olvasás sokat segít. de én arra gyanakodnék, aztán szerintem trafó baja lesz.

Szia

Arra tippeltem én is, hogy egy, vagy két henger nem megy, azért döcög. Bár én a gyertyákra gondoltam, lehet azokat is kellene majd cserélni. Menni pedig nem mentem vele mostanában, és nem is járattam, nehogy nagyobb kárt tegyek benne.

Nézegettem az árait a trafóknak a bárdi oldalán. ha ez lesz a gond, kénytelen leszek cseréltetni. Szerinted melyik a jobb minőségű? A link neve


Beru. igaz nekem 4 hengeres, de én mind a 4-et cseréltem. ugyanis a gyáriból volt egy széria, amit sok motorba betettek, igaz ezek 50-200ezer km között bárhol behalhattak. nekem pl pont gyertyacsere után, bár volt előjele 2x, igaz nagyobb idő és km különbséggel.
gyertyákból NGK.
tudom soknak tűnik az áruk, de mindenkinek van olyan ismerőse, aki ilyen helyekről tud kedvezménnyel vásárolni.
ui.: plííz alulra válaszolj!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 25. kedd, 21:22

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 24. hétfő, 07:34


BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?


egyenletlen? nem ráz jobban az autó, nincs fura szaga a kipufogó gáznak? ha járatod, akkor néha nem kezd el villogni az a kis check engine lámpa? nem erőtlen az autó?
szerintem nem indul be egy henger. 6 hengeresnél nehezebb észrevenni ezt.
hibakód olvasás sokat segít. de én arra gyanakodnék, aztán szerintem trafó baja lesz.

Szia

Arra tippeltem én is, hogy egy, vagy két henger nem megy, azért döcög. Bár én a gyertyákra gondoltam, lehet azokat is kellene majd cserélni. Menni pedig nem mentem vele mostanában, és nem is járattam, nehogy nagyobb kárt tegyek benne.

Nézegettem az árait a trafóknak a bárdi oldalán. ha ez lesz a gond, kénytelen leszek cseréltetni. Szerinted melyik a jobb minőségű? A link neve


Beru. igaz nekem 4 hengeres, de én mind a 4-et cseréltem. ugyanis a gyáriból volt egy széria, amit sok motorba betettek, igaz ezek 50-200ezer km között bárhol behalhattak. nekem pl pont gyertyacsere után, bár volt előjele 2x, igaz nagyobb idő és km különbséggel.
gyertyákból NGK.
tudom soknak tűnik az áruk, de mindenkinek van olyan ismerőse, aki ilyen helyekről tud kedvezménnyel vásárolni.
ui.: plííz alulra válaszolj!

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. július 23. vasárnap, 22:32


Szia

Arra tippeltem én is, hogy egy, vagy két henger nem megy, azért döcög. Bár én a gyertyákra gondoltam, lehet azokat is kellene majd cserélni. Menni pedig nem mentem vele mostanában, és nem is járattam, nehogy nagyobb kárt tegyek benne.

Nézegettem az árait a trafóknak a bárdi oldalán. ha ez lesz a gond, kénytelen leszek cseréltetni. Szerinted melyik a jobb minőségű? A link neve


YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?


egyenletlen? nem ráz jobban az autó, nincs fura szaga a kipufogó gáznak? ha járatod, akkor néha nem kezd el villogni az a kis check engine lámpa? nem erőtlen az autó?
szerintem nem indul be egy henger. 6 hengeresnél nehezebb észrevenni ezt.
hibakód olvasás sokat segít. de én arra gyanakodnék, aztán szerintem trafó baja lesz.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 23. vasárnap, 22:10


BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?


egyenletlen? nem ráz jobban az autó, nincs fura szaga a kipufogó gáznak? ha járatod, akkor néha nem kezd el villogni az a kis check engine lámpa? nem erőtlen az autó?
szerintem nem indul be egy henger. 6 hengeresnél nehezebb észrevenni ezt.
hibakód olvasás sokat segít. de én arra gyanakodnék, aztán szerintem trafó baja lesz.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. július 23. vasárnap, 22:05


Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 15. szombat, 19:24


Sziasztok.Alapjáratom tökéletes de ha lehúzom a légtömeg csatit leáll a motor,ha alapjáratot állító egység lenne hibás akkor is csinálná ha rá van dugva a légtömeg csati nem? M43b16tu