valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2023. augusztus 26. szombat, 21:56


Adammmx írta:
YELLOW írta:
Adammmx írta: Sziasztok.
Automataváltó anomália problémám van.
Kevés gáznál probléma nélkül üzemel a váltó..
de mihelyt több nyomatékra van szükség például egy előzésnél vagy egy 100km/h feletti gyorsításnál a váltó mint ha nem tudná milyen sebességet válasszon és nincs erő.
Ha a motor fordulat 6ezren is van.. egyszerűen nem viszi át a kerekekre.
Egy hibakódot sem dobott ki.. levolt olvasva minden vezérlő egység. a váltó vezérlő egység is..
Ehhez tartozó hiba lehet talán a fő ventilátor állandó járása (hideg indításnál egyből kapcsol)
Szervízkönyv alapján a váltóolajnak még jónak kéne lennie.. de le fogom cserélni.
Csak érdekelt hátha találkozott valaki hasonló hibával.


ha a váltóolaj csere nem oldja meg, akkor valószínű a wandler-t kell cserélni. de nem ártana az osztóműt átnézni egy szakival, mert abban se cserélnek sose olajat és bizony a benne lévő kuplung tárcsák elkopnak. egyébként ez mondhatni típushiba.


Meglett a baj.. a vizpumpa volt rossz. Most kicseréltük Viszont nem gyárit kapott és most néha bedobja hibának.. tud valaki valamilyen alternatív gyártót akitől jó lesz vagy meg kell vennem a gyárit?


Gyári!
Sajnos egy contival is van bsd hiba. vagy valami lesz mindig.

autója adatai
Széria: X5
Típus: E70
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0si
Évjárat: 2008

státusz Adammmx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2023. április 20. csütörtök, 17:23


YELLOW írta:
Adammmx írta: Sziasztok.
Automataváltó anomália problémám van.
Kevés gáznál probléma nélkül üzemel a váltó..
de mihelyt több nyomatékra van szükség például egy előzésnél vagy egy 100km/h feletti gyorsításnál a váltó mint ha nem tudná milyen sebességet válasszon és nincs erő.
Ha a motor fordulat 6ezren is van.. egyszerűen nem viszi át a kerekekre.
Egy hibakódot sem dobott ki.. levolt olvasva minden vezérlő egység. a váltó vezérlő egység is..
Ehhez tartozó hiba lehet talán a fő ventilátor állandó járása (hideg indításnál egyből kapcsol)
Szervízkönyv alapján a váltóolajnak még jónak kéne lennie.. de le fogom cserélni.
Csak érdekelt hátha találkozott valaki hasonló hibával.


ha a váltóolaj csere nem oldja meg, akkor valószínű a wandler-t kell cserélni. de nem ártana az osztóműt átnézni egy szakival, mert abban se cserélnek sose olajat és bizony a benne lévő kuplung tárcsák elkopnak. egyébként ez mondhatni típushiba.


Meglett a baj.. a vizpumpa volt rossz. Most kicseréltük Viszont nem gyárit kapott és most néha bedobja hibának.. tud valaki valamilyen alternatív gyártót akitől jó lesz vagy meg kell vennem a gyárit?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2023. április 07. péntek, 22:55


Adammmx írta: Sziasztok.
Automataváltó anomália problémám van.
Kevés gáznál probléma nélkül üzemel a váltó..
de mihelyt több nyomatékra van szükség például egy előzésnél vagy egy 100km/h feletti gyorsításnál a váltó mint ha nem tudná milyen sebességet válasszon és nincs erő.
Ha a motor fordulat 6ezren is van.. egyszerűen nem viszi át a kerekekre.
Egy hibakódot sem dobott ki.. levolt olvasva minden vezérlő egység. a váltó vezérlő egység is..
Ehhez tartozó hiba lehet talán a fő ventilátor állandó járása (hideg indításnál egyből kapcsol)
Szervízkönyv alapján a váltóolajnak még jónak kéne lennie.. de le fogom cserélni.
Csak érdekelt hátha találkozott valaki hasonló hibával.


ha a váltóolaj csere nem oldja meg, akkor valószínű a wandler-t kell cserélni. de nem ártana az osztóműt átnézni egy szakival, mert abban se cserélnek sose olajat és bizony a benne lévő kuplung tárcsák elkopnak. egyébként ez mondhatni típushiba.

autója adatai
Széria: X5
Típus: E70
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0si
Évjárat: 2008

státusz Adammmx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2023. április 07. péntek, 16:36


Sziasztok.
Automataváltó anomália problémám van.
Kevés gáznál probléma nélkül üzemel a váltó..
de mihelyt több nyomatékra van szükség például egy előzésnél vagy egy 100km/h feletti gyorsításnál a váltó mint ha nem tudná milyen sebességet válasszon és nincs erő.
Ha a motor fordulat 6ezren is van.. egyszerűen nem viszi át a kerekekre.
Egy hibakódot sem dobott ki.. levolt olvasva minden vezérlő egység. a váltó vezérlő egység is..
Ehhez tartozó hiba lehet talán a fő ventilátor állandó járása (hideg indításnál egyből kapcsol)
Szervízkönyv alapján a váltóolajnak még jónak kéne lennie.. de le fogom cserélni.
Csak érdekelt hátha találkozott valaki hasonló hibával.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2020. július 17. péntek, 17:48


YELLOW írta:
CzTomi írta:
YELLOW írta:
CzTomi írta: Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni.


ha lehetett külön kapni, bontott ábrán rajta van, vagy tudod mi a mérete, akkor csapágy üzletben pl lehet érdeklődni. csak mondani kell, hogy ATF olaj álló legyen.


hivatalosan gyári BMW ábrán nincs fent az a kis gumi, de Amerikában többen is gyártják és ottani fórumokon sokan cserélik is nem csak bmw-ben hanem mindenféle amicsi kocsiban amibe ezt a váltót pakolták, csak olyan mintha a sok automata váltós bmw közül amibe ezt rakták(e46,e39,e53,e83) itthon csak nekem lenne ilyen problémám vele méretet sajnos nem tudok és ha kiszed a szerelőm akkor viszont sehova nem megye a kocsi míg nem szerzünk másikat
Amúgy ez volt a gyári javító "készlet" ami már nem kapható



jah aha, ez ilyen különlegesebb megoldás. hát akkor passz. még jó esztergályos tudna esetleg bele gyártani. más ötletem nincs sajna.


Majd kép alapján be próbálkozom valami tömítés boltban hátha van valami hasonló, de attól tartok valami Takony&Gányol Bt megoldás lesz a vége.
Más téma de esetleg a behr termosztátoknál a gyári dobozos eredeti BMW jobb kéne legyen? Mert nekem azt mondta anno szerelő , hogy a behr a gyári beszállító és 2.5 évet bírt behr 2napja adta meg magát így most megint cseréltethetek.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 17. péntek, 17:36


CzTomi írta:
YELLOW írta:
CzTomi írta: Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni.


ha lehetett külön kapni, bontott ábrán rajta van, vagy tudod mi a mérete, akkor csapágy üzletben pl lehet érdeklődni. csak mondani kell, hogy ATF olaj álló legyen.


hivatalosan gyári BMW ábrán nincs fent az a kis gumi, de Amerikában többen is gyártják és ottani fórumokon sokan cserélik is nem csak bmw-ben hanem mindenféle amicsi kocsiban amibe ezt a váltót pakolták, csak olyan mintha a sok automata váltós bmw közül amibe ezt rakták(e46,e39,e53,e83) itthon csak nekem lenne ilyen problémám vele méretet sajnos nem tudok és ha kiszed a szerelőm akkor viszont sehova nem megye a kocsi míg nem szerzünk másikat
Amúgy ez volt a gyári javító "készlet" ami már nem kapható



jah aha, ez ilyen különlegesebb megoldás. hát akkor passz. még jó esztergályos tudna esetleg bele gyártani. más ötletem nincs sajna.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2020. július 17. péntek, 17:19


YELLOW írta:
CzTomi írta: Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni.


ha lehetett külön kapni, bontott ábrán rajta van, vagy tudod mi a mérete, akkor csapágy üzletben pl lehet érdeklődni. csak mondani kell, hogy ATF olaj álló legyen.


hivatalosan gyári BMW ábrán nincs fent az a kis gumi, de Amerikában többen is gyártják és ottani fórumokon sokan cserélik is nem csak bmw-ben hanem mindenféle amicsi kocsiban amibe ezt a váltót pakolták, csak olyan mintha a sok automata váltós bmw közül amibe ezt rakták(e46,e39,e53,e83) itthon csak nekem lenne ilyen problémám vele méretet sajnos nem tudok és ha kiszed a szerelőm akkor viszont sehova nem megye a kocsi míg nem szerzünk másikat
Amúgy ez volt a gyári javító "készlet" ami már nem kapható



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. július 17. péntek, 17:24


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 17. péntek, 17:11


CzTomi írta: Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni.


ha lehetett külön kapni, bontott ábrán rajta van, vagy tudod mi a mérete, akkor csapágy üzletben pl lehet érdeklődni. csak mondani kell, hogy ATF olaj álló legyen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2020. július 17. péntek, 17:05


Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 07:54


YELLOW írta:
bogfeli írta:
YELLOW írta:
bogfeli írta:
YELLOW írta:
bogfeli írta: Sziasztok!

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy van egy e90 320d-m automata váltóval m47 motoros. 330ezer van benne pár ezer km-el ezelőtt cseréltettem az olajat szűrőt a váltóban. A csere után már szinte egyből éreztem hogy néha váltáskor nagyobbat ránt, volt már hogy érezhetően ütött is illetve felpörgött egy minimálisat a motor. Az új amit észrevettem, hétvégén autópályán kicsit megakartam hajtani és 160-nál mintha leszabájzott volna és csak rángatott. Vinném váltóshoz de nemszeretném hogy csúnyán lehúzzanak ezért is érdekelne a véleményetek hogy ez wandler vagy inkább teljes felújjítás lesz e. Köszi előre is!


az a baj, ha korábban nem volt cserélve, akkor most nem is kellett volna. általában ez jellemző, ha korábban nem volt cserélve. belemegy az új olaj, aztán kész, vége a dalnak. az egészet át kell tisztítani, és van, hogy kel neki 2 olajcsere is. legtöbb automata váltóssal ez a gond, amiben nem cserélnek időben olajat. ami kb 60-80ezer km-t jelent.
ha volt cserélve korábban és biztosan volt, akkor lehet nem jó olaj került bele.
cserekor célszerű egy váltó szoftver frissítést is csinálni, ha nincs rá frissebb program, akkor újrarakni, ami van.


Köszi a választ! Sajnos az előző tulaj azt mondta hogy cseréltette, de hát ezt kitudja... erre a szoftveres dologra már én is gondoltam de elvileg frissítették amikor cserélték az olajat, ha mégis mechanikai a probléma akkor mire lehet számítani,


az szokott lenni, hogy a friss olaj elkezdi feloldani a lerakódásokat és a kis vájatokba, amiben az olaj megy, belekerül és megakadhat. van a YT-on egy videó, egy Audi-t (fekete A8 azt hiszem Totalcar-os videó) csinálnak (biztos van többről) ott jól elmondják a problémát. nem konkrétan ilyen a hiba, de függ hol dugít el, milyen méretű a dugulás, stb.


Tehát lehet hogy egy alapos átmosás orvosolná a problémámat?


lehet. viszont van egy másik A8-as videó, ott új tömböt vett a tulaj és akkor sem lett jó. ez a sz0pó ezekben, hogy sajnos, ha 200-300ezer alatt nem volt megbontva, utána már nem is szabad. hiába profi csinálja, láthatod, 3x szét kellett szedni.
de mint írtam okozhatja rossz olaj és mikor elmegy az erő, lehet csak a Wandler csúszik meg, mert rossz az olaj, nem alakul ki a nyomás benne. de az is lehet valami szelep ragadt le. ez minden automatánál így van márka független. meg kb ugyanazok a nagy gyártók vannak váltókban is. BMW váltója meg érzékeny is a gyári olajra. annak meg literje vagy 5-6ezer Ft és kell bele vagy 9 liter.


A gyári olaj sajnos drágább, a duplája amit írtál. Persze meg lehet szerezni jó helyről is.
De ha valaki csak "be megy a boltba" akkor 10 ezer ft / L.
Én ZF Lifeguard-ot vennék bele, mert az a gyári olaja (ha ZF a gyártó és nem GM), azt már lehet kapni 7500 ft-tól.



Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2020. június 07. vasárnap, 07:04


totokmartin írta: Sziasztok!
330d e91 2006-os autónál normális ha nullárol gyorsulásnál nem hagyja teljesen leforgatni az első sebességi fokozatot az autómata váltó?(kb 2500-as fordulatnál már váltja is a másodikat)
Korábban volt probléma a váltóval,fordulatszám ingadozás volt tapasztalható, de a váltó olaj és a szűrő cseréje megoldotta a problémát, viszont ez a jelenség nem tudom hogy normális lenne-e.
Köszönöm a segítő válaszokat előre is!


Szia!

Igaz nekem E46 330d-m van GM automata váltóval,de minden fokozatban leforgatja a motort 4800-ig,sport módban 5000-ig. Még akkor is ha előtte egy hétig papásan használtam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. május 29. péntek, 23:43


totokmartin írta: Sziasztok!
330d e91 2006-os autónál normális ha nullárol gyorsulásnál nem hagyja teljesen leforgatni az első sebességi fokozatot az autómata váltó?(kb 2500-as fordulatnál már váltja is a másodikat)
Korábban volt probléma a váltóval,fordulatszám ingadozás volt tapasztalható, de a váltó olaj és a szűrő cseréje megoldotta a problémát, viszont ez a jelenség nem tudom hogy normális lenne-e.
Köszönöm a segítő válaszokat előre is!


bevallom nem tudom. de ha logikusan gondolkozom, akkor dízelnél felesleges leforgatni az 1-est. esetleg váltó sport módban is ugyanez van?
azt is figyelembe kell venni, hogy a váló tanul. ha sokáig papás volt a tempó, azt tanulta be. adaptáció törléssel (diaggal), valószínű ezt elfelejtené. amennyiben ez a gondja csak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz totokmartin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. május 29. péntek, 22:46


Sziasztok!
330d e91 2006-os autónál normális ha nullárol gyorsulásnál nem hagyja teljesen leforgatni az első sebességi fokozatot az autómata váltó?(kb 2500-as fordulatnál már váltja is a másodikat)
Korábban volt probléma a váltóval,fordulatszám ingadozás volt tapasztalható, de a váltó olaj és a szűrő cseréje megoldotta a problémát, viszont ez a jelenség nem tudom hogy normális lenne-e.
Köszönöm a segítő válaszokat előre is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. január 21. kedd, 22:42


bogfeli írta:
YELLOW írta:
bogfeli írta:
YELLOW írta:
bogfeli írta: Sziasztok!

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy van egy e90 320d-m automata váltóval m47 motoros. 330ezer van benne pár ezer km-el ezelőtt cseréltettem az olajat szűrőt a váltóban. A csere után már szinte egyből éreztem hogy néha váltáskor nagyobbat ránt, volt már hogy érezhetően ütött is illetve felpörgött egy minimálisat a motor. Az új amit észrevettem, hétvégén autópályán kicsit megakartam hajtani és 160-nál mintha leszabájzott volna és csak rángatott. Vinném váltóshoz de nemszeretném hogy csúnyán lehúzzanak ezért is érdekelne a véleményetek hogy ez wandler vagy inkább teljes felújjítás lesz e. Köszi előre is!


az a baj, ha korábban nem volt cserélve, akkor most nem is kellett volna. általában ez jellemző, ha korábban nem volt cserélve. belemegy az új olaj, aztán kész, vége a dalnak. az egészet át kell tisztítani, és van, hogy kel neki 2 olajcsere is. legtöbb automata váltóssal ez a gond, amiben nem cserélnek időben olajat. ami kb 60-80ezer km-t jelent.
ha volt cserélve korábban és biztosan volt, akkor lehet nem jó olaj került bele.
cserekor célszerű egy váltó szoftver frissítést is csinálni, ha nincs rá frissebb program, akkor újrarakni, ami van.


Köszi a választ! Sajnos az előző tulaj azt mondta hogy cseréltette, de hát ezt kitudja... erre a szoftveres dologra már én is gondoltam de elvileg frissítették amikor cserélték az olajat, ha mégis mechanikai a probléma akkor mire lehet számítani,


az szokott lenni, hogy a friss olaj elkezdi feloldani a lerakódásokat és a kis vájatokba, amiben az olaj megy, belekerül és megakadhat. van a YT-on egy videó, egy Audi-t (fekete A8 azt hiszem Totalcar-os videó) csinálnak (biztos van többről) ott jól elmondják a problémát. nem konkrétan ilyen a hiba, de függ hol dugít el, milyen méretű a dugulás, stb.


Tehát lehet hogy egy alapos átmosás orvosolná a problémámat?


lehet. viszont van egy másik A8-as videó, ott új tömböt vett a tulaj és akkor sem lett jó. ez a sz0pó ezekben, hogy sajnos, ha 200-300ezer alatt nem volt megbontva, utána már nem is szabad. hiába profi csinálja, láthatod, 3x szét kellett szedni.
de mint írtam okozhatja rossz olaj és mikor elmegy az erő, lehet csak a Wandler csúszik meg, mert rossz az olaj, nem alakul ki a nyomás benne. de az is lehet valami szelep ragadt le. ez minden automatánál így van márka független. meg kb ugyanazok a nagy gyártók vannak váltókban is. BMW váltója meg érzékeny is a gyári olajra. annak meg literje vagy 5-6ezer Ft és kell bele vagy 9 liter.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz bogfeli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. január 21. kedd, 22:34


YELLOW írta:
bogfeli írta:
YELLOW írta:
bogfeli írta: Sziasztok!

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy van egy e90 320d-m automata váltóval m47 motoros. 330ezer van benne pár ezer km-el ezelőtt cseréltettem az olajat szűrőt a váltóban. A csere után már szinte egyből éreztem hogy néha váltáskor nagyobbat ránt, volt már hogy érezhetően ütött is illetve felpörgött egy minimálisat a motor. Az új amit észrevettem, hétvégén autópályán kicsit megakartam hajtani és 160-nál mintha leszabájzott volna és csak rángatott. Vinném váltóshoz de nemszeretném hogy csúnyán lehúzzanak ezért is érdekelne a véleményetek hogy ez wandler vagy inkább teljes felújjítás lesz e. Köszi előre is!


az a baj, ha korábban nem volt cserélve, akkor most nem is kellett volna. általában ez jellemző, ha korábban nem volt cserélve. belemegy az új olaj, aztán kész, vége a dalnak. az egészet át kell tisztítani, és van, hogy kel neki 2 olajcsere is. legtöbb automata váltóssal ez a gond, amiben nem cserélnek időben olajat. ami kb 60-80ezer km-t jelent.
ha volt cserélve korábban és biztosan volt, akkor lehet nem jó olaj került bele.
cserekor célszerű egy váltó szoftver frissítést is csinálni, ha nincs rá frissebb program, akkor újrarakni, ami van.


Köszi a választ! Sajnos az előző tulaj azt mondta hogy cseréltette, de hát ezt kitudja... erre a szoftveres dologra már én is gondoltam de elvileg frissítették amikor cserélték az olajat, ha mégis mechanikai a probléma akkor mire lehet számítani,


az szokott lenni, hogy a friss olaj elkezdi feloldani a lerakódásokat és a kis vájatokba, amiben az olaj megy, belekerül és megakadhat. van a YT-on egy videó, egy Audi-t (fekete A8 azt hiszem Totalcar-os videó) csinálnak (biztos van többről) ott jól elmondják a problémát. nem konkrétan ilyen a hiba, de függ hol dugít el, milyen méretű a dugulás, stb.


Tehát lehet hogy egy alapos átmosás orvosolná a problémámat?