YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. augusztus 02. péntek, 18:47


hil írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

Több szerelő is állította, hogy a gázüzem tönkreteszi a Lambda szondákat, kiszárítja a szelepszár szimeringeket.
Bye: hil


ezért nem szabad csak gáz üzemben használni. volt egy ismerős, off autó gyári 0km-esen vetet, gyárilag gázosítva. úgy gondold el, hogy az a pár liter benzin, amivel átvette volt benne végig. folyamatosan gázzal ment. majd csodálkozott benzinnel miért nem megy. nem akarok hazudni, de jó pár 10ezer km után jutott eszébe. pedig hidegen indítva, bemelegedésig célszerű benzinnel üzemeltetni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2019. augusztus 02. péntek, 15:10


YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

Több szerelő is állította, hogy a gázüzem tönkreteszi a Lambda szondákat, kiszárítja a szelepszár szimeringeket.
Bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. augusztus 02. péntek, 09:46


Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

státusz Takibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. augusztus 02. péntek, 08:16


YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. augusztus 01. csütörtök, 14:16


Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.

státusz Takibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. augusztus 01. csütörtök, 14:10


Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. július 17. szerda, 20:00


YELLOW írta:
W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.


Amúgy bmw-nek mennyire megbízhatóak a benzines motorjai?


mint akármelyik másiknak. ettől csak a régebbi benyás motorok megbízhatóbbak.
van akinek mindegyikkel motorral baja van, (közben lehet vele van baj), valakinek meg egyikkel sincs. ha megkapja a normális karbantartást, akkor nem igazán lehet probléma. kereskedés árulja, kitudja, bármi lehet, meg amúgy is.


Értem. Köszönöm.


én már túl sokszor írtam ezekről, nincs már kedvem ismételni. a sok év alatt belefáradtam.


nekem is ez a motor van benne, vagyis a hirdetésben lévő N46B18A nekem N42B18A, de lényegében ugyanaz a motor, csak az N46 EU4-es. én alapvetősen szeretem a motort. ha kell kellő erő van benne, meglepően jó, de ha óvatosba jár az ember, akkor jól fogyaszt. de előre félek, ha előjönne egy nagyobb baja. én 12,5 éve vettem 62ezer km-rel, most 122ezer van benne. így még bízom benne, hogy kitart egy darabig. motorral csak szokásos trafó hiba probléma volt 85ezernél, gyertya csere után 150km-rel. megadta az új gyertya a döfést. igaz cseréltem mind a négyet. magához a motorhoz amúgy nem kellett még nyúlni sőt más baja nem volt, egy hűtővízcsonk adta meg magát, de annyi. N46-ról több olyan hibát tudok, ami motorbontást igényelt. nem tudom miért. sajnos FL-es E46 esetén kompormisszumot kell kötni, hogy a motorok, mind dízel, mind benzines esetén már nem olyanok, mint a korábbiakban. jók, ha az ember újonnan tud ott hozzájutni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. július 17. szerda, 16:14


W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.


Amúgy bmw-nek mennyire megbízhatóak a benzines motorjai?


mint akármelyik másiknak. ettől csak a régebbi benyás motorok megbízhatóbbak.
van akinek mindegyikkel motorral baja van, (közben lehet vele van baj), valakinek meg egyikkel sincs. ha megkapja a normális karbantartást, akkor nem igazán lehet probléma. kereskedés árulja, kitudja, bármi lehet, meg amúgy is.


Értem. Köszönöm.


én már túl sokszor írtam ezekről, nincs már kedvem ismételni. a sok év alatt belefáradtam.

státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2019. július 17. szerda, 15:23


YELLOW írta:
W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.


Amúgy bmw-nek mennyire megbízhatóak a benzines motorjai?


mint akármelyik másiknak. ettől csak a régebbi benyás motorok megbízhatóbbak.
van akinek mindegyikkel motorral baja van, (közben lehet vele van baj), valakinek meg egyikkel sincs. ha megkapja a normális karbantartást, akkor nem igazán lehet probléma. kereskedés árulja, kitudja, bármi lehet, meg amúgy is.


Értem. Köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. július 17. szerda, 15:13


W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.


Amúgy bmw-nek mennyire megbízhatóak a benzines motorjai?


mint akármelyik másiknak. ettől csak a régebbi benyás motorok megbízhatóbbak.
van akinek mindegyikkel motorral baja van, (közben lehet vele van baj), valakinek meg egyikkel sincs. ha megkapja a normális karbantartást, akkor nem igazán lehet probléma. kereskedés árulja, kitudja, bármi lehet, meg amúgy is.

státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2019. július 17. szerda, 15:02


YELLOW írta:
W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.



Amúgy bmw-nek mennyire megbízhatóak a benzines motorjai?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. július 17. szerda, 14:27


W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.

státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2019. július 17. szerda, 14:20


Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2005

státusz karesz86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. április 06. szombat, 17:12


Sziasztok.Bmw vásárlàs előtt állok!A kiválasztottam egy BMW X3 (2005) 2.0d. Mi a véleményetek ròla?30.00 km ezelőtt volt kettőstömeg cserélve (számla van).
Köszönöm ha szántok rá időt!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2019. február 08. péntek, 20:14


Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hát igen, ez sajna lutri mindig. De mivel újra sose lesz pénz, meg ha lenne se biztos, hogy újat vennék.Bár ki tudja.
Majd megy az agyalás mi legyen...
Szerintem azért sem éri meg,mert az is ilyen vén,mint a mostanid...Ezer hibája lesz.A mostanira is már mennyit elköltöttél,hogy fasza legyen...Akkor már minimum az F széria,ha váltanék...Vagy maradni az e46-nál nagyobb motorral,mert ez mindig szép marad.Szerintem az e60 igen csak rusnya Amúgy meg a diesel a traktorokba való De neked gondolom az utazás miatt lenne jó a diesel.Én nagyon utálom a hangjukat is...És én melóba járni nem is BMW-t vennék...



Hát ez igaz, ja. A sedan sokkal jobban tetszik nekem mint a kombi, de viszont az meg jó nagy. E46 kombi viszont nem tetszik valamiért. Meg is tartanám meg el is adnám már. Jó lenne valami új kihívás .
Majd agyalok még mi legyen. Az ujjakra sose lesz pénzem, meg a motorjai miatt lehet nem is vennék.
Majd lesz valami