YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 14:46


Coyote írta:
zoliika írta: Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


Houston, baj van

Houston VÁROS ami Harris MEGYE székhelye, Texas ÁLLAMBAN.


részletkérdés...
bár így felmerül az olvasóban, hogy vajon a többi mondanivaló mennyire biztos

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 14:44


zoliika írta: Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


Houston, baj van

Houston VÁROS ami Harris MEGYE székhelye, Texas ÁLLAMBAN.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 14:06


Félreértettetek, én itt akarom használni Magyarországon Hogy, milyen kint a Dízel azt nem tudom... de az hogy más nálunk a normatíva mint amerikában az biztos... sajnos miattuk jön hozzánk az a sok savas eső... mert nem képesek felszerelni a gyáraikat szűrőkkel meg hasonló Kint nem volt és itt sem tapasztalatom dízellel, nem sok van az biztos... többnyire az új benzinesek is takarékosak... és szokás is ugye és még mindig fenntartható a rendszer, de csak azért mert visznek tőlünk az amcsik benzint, így elviszik az adó terhét is

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 12:42


zoliika írta:

Én úgy tudom ill.hallottam,hogy a kanadai és Usa-ban lévő gázolajban 5×annyi kén van mint pl:az európaiban.Common-rail rendszerű dieselnél ez elég nagy gond lehet........persze a hagyományos adagolós diesel üzemű gépeknél is gond lehet,de c.r-nél még nagyobb.Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


nem véletlen, hogy ott nagyon ritka a dízel üzemű AUTÓ! (nemkamion)
valaki eccer linkelt be egy amerikai eladó 20d-t (facelift), tán úgy lett európából importálva vagy rendelve.
mondjuk kanada egy picit másabb főleg az északi része, de ott sem jellemző annyira.
ha kint akarod hazsnálni, akkor szerintem is felejtős a dízel.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 12:22


Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.



Faceliftre visszatérve, a fehér és a sárga index az újabbakon (felfele húzódó index) rendelésre, vagy a faceliften belül egy apró frissítés volt és a sárga indexesek az újabbak?

Olyan szépen írtok a Dízel autókról... hogy bár mindig benzines voltam, de a sok kilométer miatt és a vegyes használat szempontjából elkezdtem megbarátkozni a gondolattal A 320 lenne a legtakarékosabb ? Ezek turbós dízelek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...in-5752914

ez az akivel már beszélgettem, és elképesztő szép maga az autó... minden nagyon szép rajta... több képet is láttam! Megnézem élőben, ha lehet a belső panelhez venni fémcsíkot és kicserélem a kormányt már tökéletesebb nem is lehet
Ha azt nézem, mennyit spórolok a dízellel, és nem kell egy másik autó is mellé amit a városban használok... annyit megtakarítok, hogy akármi baja történhet megéri megjavítani!

Gondolkoztam, a gázüzemen is... de kicsit tartok az utólagos rendszerektől, és valahogy nem érezném kellemesnek egy 300 ezres költséget ami nem változtat a kocsi minőségén... pusztán takarékossá teszi! Bár ez mindenkinek a saját döntése, személy szerint én nem tankoltam az etanolt még ha full etanolos is volt a kocsi! Talán egy tank erejéig!


Én úgy tudom ill.hallottam,hogy a kanadai és Usa-ban lévő gázolajban 5×annyi kén van mint pl:az európaiban.Common-rail rendszerű dieselnél ez elég nagy gond lehet........persze a hagyományos adagolós diesel üzemű gépeknél is gond lehet,de c.r-nél még nagyobb.Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 11:55


Coyote írta:
Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.



Faceliftre visszatérve, a fehér és a sárga index az újabbakon (felfele húzódó index) rendelésre, vagy a faceliften belül egy apró frissítés volt és a sárga indexesek az újabbak?

Olyan szépen írtok a Dízel autókról... hogy bár mindig benzines voltam, de a sok kilométer miatt és a vegyes használat szempontjából elkezdtem megbarátkozni a gondolattal A 320 lenne a legtakarékosabb ? Ezek turbós dízelek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...in-5752914

ez az akivel már beszélgettem, és elképesztő szép maga az autó... minden nagyon szép rajta... több képet is láttam! Megnézem élőben, ha lehet a belső panelhez venni fémcsíkot és kicserélem a kormányt már tökéletesebb nem is lehet
Ha azt nézem, mennyit spórolok a dízellel, és nem kell egy másik autó is mellé amit a városban használok... annyit megtakarítok, hogy akármi baja történhet megéri megjavítani!

Gondolkoztam, a gázüzemen is... de kicsit tartok az utólagos rendszerektől, és valahogy nem érezném kellemesnek egy 300 ezres költséget ami nem változtat a kocsi minőségén... pusztán takarékossá teszi! Bár ez mindenkinek a saját döntése, személy szerint én nem tankoltam az etanolt még ha full etanolos is volt a kocsi! Talán egy tank erejéig!


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 09:20


Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.




Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 09:02


Coyote írta:
kempelen írta: Azt külön elemezhetnénk, hogy a világgazdasági válság mennyire gyűrűzött ide be vagy mennyire sem, "mert ide aztán begyűrűzik minden". (Hofi)/


Hofi a Kárpát-medencéről:
"Hát, szélvédettnek szélvédett, de megmarad a büdös is..."



Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 20:45


kempelen írta: Azt külön elemezhetnénk, hogy a világgazdasági válság mennyire gyűrűzött ide be vagy mennyire sem, "mert ide aztán begyűrűzik minden". (Hofi)/


Hofi a Kárpát-medencéről:
"Hát, szélvédettnek szélvédett, de megmarad a büdös is..."



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 19:49


nah ez aztán írás. amúgy ha erre az évre listázok, én láttam egy olyan 150ezerrel drágábbat, de sokkal jobban felszereltet.
én ahhoz képest mondtam,hogy drága, amiket itt néha linkelgetni szoktak aztán én is csak ámulok, hogy E36 árában E46-ok vannak.
alapvetően én csak örülnék neki, ha ez lenne a legalja ár, egy szakadtnak. mert ha azt nézzük, hogy BMW, annyira nem öreg, akkor ezeknek 2 misi környékén még simán mozogniuk kellene. jó láttam volt olyan.
amúgy biztos igazad van én fiatal vagyok még ehhez. pedig sok Hofi-t hallgattam, meg néztem a mai napig.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 17:44


YELLOW írta:
captainsun írta: Szevasztok!
Segítségeteket kérem, egy BMW 318d az álmom. Most válok, vissza kell térnem az életbe.
Eddig Toyotám és Hyundai-m volt, de anyagilag kicsit viseltes lettem a tortúra miatt. Ezért le sem írom, most mivel járok, mert körberöhögtök...
A használtautó.hu-n van egy 2002. évjáratú, ezüst 318d, 1.719.000Ft-ért, magyarországi, a Wallisnál vásárolt, szervizkönyves, egy éves turbóval(?).
Ha megnéznétek és lenne építő, vagy allenkező véleményetek róla, esetleg alternatíva másik autó tekintetében hasonló árfekvésben, akkor megköszönném, ha megosztanátok velem. A touring kivitel is érdekel.
Nem ismerem a használtautó-eladás trükkjeit, nem akarok befürödni, egy szép és jó BMW-t szeretnék.
Előre is köszönöm mindenkinek!




reális lenne az ára, ha nem lenne a mostani gazdasági helyzet. így viszont drága szerintem.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8d-5743987


Én ezt jó árnak tartom, amennyivel én többet fizettem az enyémért tavaly, annyival nem kaptam többet. A fotók és leírás alapján ez őszinte 175000 lehet, persze tudjuk, hogy most már filléres dolog kívül-belül kipucoltatni az autót, és a szervízkönyvek hitelessége egy gyengébb fajta bulvárlapéval vetekszik...
Az kétségtelen, hogy magyar, mert: már a faceliftes, de a legtakarékosabb motorral van szerelve és full fapad (kivéve könnyűfém-felni).
Meg kell nézni, ha valóban ilyen akkor el kell hozni. Némi összeget dobsz még hozzá, ha rendbejössz anyagilag, és lesz frankó hifid, esetleg multikormányod, ami épp érdekel. Nekem nagyon tetszik, hogy a BMW olyan mint a LEGO - utólag simán lehet továbbépíteni, minden elérhető hozzá.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 16:35


YELLOW írta:
captainsun írta: Szevasztok!
Segítségeteket kérem, egy BMW 318d az álmom. Most válok, vissza kell térnem az életbe.
Eddig Toyotám és Hyundai-m volt, de anyagilag kicsit viseltes lettem a tortúra miatt. Ezért le sem írom, most mivel járok, mert körberöhögtök...
A használtautó.hu-n van egy 2002. évjáratú, ezüst 318d, 1.719.000Ft-ért, magyarországi, a Wallisnál vásárolt, szervizkönyves, egy éves turbóval(?).
Ha megnéznétek és lenne építő, vagy allenkező véleményetek róla, esetleg alternatíva másik autó tekintetében hasonló árfekvésben, akkor megköszönném, ha megosztanátok velem. A touring kivitel is érdekel.
Nem ismerem a használtautó-eladás trükkjeit, nem akarok befürödni, egy szép és jó BMW-t szeretnék.
Előre is köszönöm mindenkinek!




reális lenne az ára, ha nem lenne a mostani gazdasági helyzet. így viszont drága szerintem.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8d-5743987


Yellow barátom!

Kérlek listázd ki a használtautón ennek az autónak megfelelő, többi kapható 318d-t.
Nyolc darab lesz összesen, jelen autó a lista alján vagy más néven az elején ha a legolcsóbb kapható autókkal kezdjük.
Nos az igaz hogy nyolc autó nem egy reprezentatív lista, de akkor is ez a kapható egyik legolcsóbb. Mit szeretnél még? Ilyenkor kellene még mondani a kedves érdeklődőnek, hogy ne a lista (árban) alját keresgesse, mert ott csak a hulladékokat fogja megkapni vagy legalábbis a potenciális betegeket. Ennek ellenére még drágának tartod? Mihez képest? Ne viccelj már kérlekszépen... Persze ezeket a olcsóbbakat is meg lehet nézni és dönteni, de általában a olcsó húsnak szokott híg leve lenni és ha valaki jót akar kénytelen fizetni is érte. (bár senki nem akar - mármint fizetni)

Aztán meg milyen válságról beszélsz? Szeretném felhívni a figyelmed, mert még fiatal vagy, hogy az elmúlt nyolc évben történtek (úgy 2010-ig) az volt minden, csak nem éppen a gazdaság fellendülése. (bár annak látszott)
A rendszerváltozástól, tehát 89-90-től egészen 2002-ig nagyjából azon a szinten ment a gépjárművek eladása, értékesítése, mint amire ismét beállt a piac 2010 után. Abban az időben úgy 1996-1999 között örült az ember, ha 100-110 darab autót eladott egy márkaképviselet, aki túllépte a 120 darabot az már isten volt. Emlékszem, mert ott dolgoztam ebben a környezetben. Ne beszéljünk prémium márkákról, mert teljesen felesleges, mondjuk egy átlagos márkáról beszélgessünk ford, renault, opel. Az opel esetleg azért ment kicsit jobban, mert több volt a céges flottavásárlás, de az is csak egy hangyakukit. Tehát ezek ez éves számok mentek per márkakereskedő per év. Akinek pénze volt nagy átlagban vállalkozások azok az akkor érvényben lévő adótörvények szerint tartós bérletre vagy lízingre vásároltak. Az éves autóeladás közel 80%-át tették ki ezek, mert kevés embernek volt készpénze autóvásárlásra. Példaként Ford Fiesta Ghia-t egyetlen egyet nem lehetett eladni, mert annyira drága volt a sima fapados Fiestához képest, hogy teljesen felesleges volt még mutatóba is rendelni. Legfeljebb a Ford Hungáriának volt céges autója ilyen, mert azok már akkor is csak a Ghia-t vették meg még akkor is. Aztán egyszer belép egy idősebb hölgy egy szemüveges fiatal hölggyel és közlik, hogy a leányzó az idén diplomázik és ők ígértek egyetlen lányuknak egy autót. A lány pedig szeretne egy Fiesta ghia-t metál bordóban automata váltóval, világos vajkrém színű belsővel. Neked mondom az volt az első és utolsó ilyen autó amit itthon eladott a Ford. Azt is hozzátenném mert más világ volt, hogy a fapados Fiesta CLX volt 1.800.000 mondjuk, akkor a Ghia már óriási pénz volt a maga 3.1 milliós árával. Aztán ami lényeges, hogy akkor abban az időben ami nem is volt ám olyan régen nem voltak az autók telepakolva, mert a magyar ember nem vette meg az extrákat. Ha valamelyikben volt szériában ABS vagy első elektromos ablakemelő annak már örültek és hidd el nekem nem voltak annyira kurvára elkényeztetve mint most hogy úgy érzik ők maguk a perzsa Shah és minden szar kell nekik az autójukba. De azóta a világ változott és ma már minden vacak szériában benne van egy autóban, amiről annak idején legfeljebb csak álmodni lehetett. Ezzel sincs semmi baj, más világ van már. Szóval változtak az igények és a körülmények, de egyvalami nem változott: a magyar átlagember pénztárcájának tartalma, mert bár összegben kifejezve több van benne, de nem ér többet mint annak idején. Node nem akarom húzni a rétestésztát, lehetne írni még estig....
Tehát mint kezdtem 2001-2002-ig nagyjából volt a lízing, a tartós bérlet és készpénz. Ha esetleg volt "spanod" a bankban akkor tudtál magadnak intézni személyi kölcsönt, de ennyi. Az akkori állapotok majdnem 100%-ban megfeleltek a mostani állapotoknak.

Aztán jött a "nagy fellendülés"....
(azt hozzáteszem, hogy a háttérben kinek is volt a 2002-2010 közötti időszak banki "forradalom" az ötlete nem tudom, tehát nem utalok egyik kormányra, bankra sem, mert ebből a szempontból ez most nem érdekes)
Ugye két ember vehetett ebben a csodálatos időszakban autót. A boldog és a boldogtalan. Ment ám a biznisz 8 évig, márkakereskedők nyitottak még plusz szalont megyénként, mert a vezérképviseletek kötelezték rá őket. Hatalmas forgalom volt az alkatrész kereskedőknek is, hiszen mindent lehetett hitelre vinni és ment is a buli. Ugyanígy voltak a használt-autós nepperek is, mindenki tömte a zsebét, mert dőlt a lé, a bankok óriási összegeket helyeztek ki és mindenki azt hitte ennek soha nem lesz vége.
Csak összehasonlításképpen: fent említettem az évi 100-110-es átlagot és ez a szám felugrott évi 800!!!! autóra per márkakereskedés per év szinten! Ment is a szekér. Élelmesebb értékesítők nyolc évnyi banki jutalékból simán hitelmentesen felhúzták a családi házukat és még futotta utazásra és sok minden egyébre, hiszen csinálták az új, a használt autó értékesítést is és mindenki vitte a cuccot. Mindenki elégedett volt, pörgött az új, a használt és az alkatrész-értékesítés is. Persze mindenki nem volt ilyen szerencsés, csak aki meglátta a lehetőségeket...

De aztán vége lett, közben pedig te felnőttél, mert az élet megy a szokásos kerékvágásban és minden kiforrja magát egyszer, az is ami mesterségesen volt gerjesztve. Na pukk, a lufi kipukkant. Azt külön elemezhetnénk, hogy a világgazdasági válság mennyire gyűrűzött ide be vagy mennyire sem, "mert ide aztán begyűrűzik minden". (Hofi)
A lényeg pedig hogy minden visszaállt oda, ahonnét elkezdődött. A világ jobbik felén már rég nincs semmiféle válság, csak megszűnt az az óriási pénzkihelyezési mizéria, mint ami ott is jellemző volt évekig. Ugyanúgy megy minden, mint előtte. Sokan hajlamosak elfelejteni, itt sem a válság miatt tört meg az autómizériás hajrá, hanem mert nem volt hosszútávon fenntartható ez az őrület, amit annak idején kevesen, de páran megemlítettek.
Annál többen felejtenek, hiszen elég csak ha holnaputánig gondolkodunk és tegnapelőttig emlékszünk vissza és akkor sok mindent be lehet cumizni. Itt már nem kell csodát várni, mert nem lesz. Persze majd hosszú évek vagy évtizedek múlva a bankok esetleg megint megszívatják a népet, mert addigra megint felnő egy másik generáció és megint nem fog emlékezni senki arra hogyan is történt minden 2002 és 2010 között.

Összefoglalva két dolgot akartam igazából mondani:
- a válságnak már vége, csak minden rá lehet fogni
- az autónak pedig ez az alsó árfekvése, így nem drága ez az ára, sőt ez is igen mérsékelt

(az pedig hogy lehet kurva olcsón hitelből bebukott autót is venni az más tészta, mint ahogy az is, hogy mindenki a saját igényeiből és zsebéből indul ki, bár nem hiszem hogy a bebukott autókat is nagyságrendekkel olcsóbban meg lehetne venni)

Szerk: nem szeretem mindig a totalcart, de azért vannak jó írásaik. Az egyik legutóbbi is bármennyire fáj az átlagnak ha kicsit sarkítottan is, de telitalálat:
http://totalcar.hu/magazin/vel...e_3._resz/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 06. vasárnap, 16:52

státusz captainsun

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 12:21


YELLOW írta:
captainsun írta: Szevasztok!
Segítségeteket kérem, egy BMW 318d az álmom. Most válok, vissza kell térnem az életbe.
Eddig Toyotám és Hyundai-m volt, de anyagilag kicsit viseltes lettem a tortúra miatt. Ezért le sem írom, most mivel járok, mert körberöhögtök...
A használtautó.hu-n van egy 2002. évjáratú, ezüst 318d, 1.719.000Ft-ért, magyarországi, a Wallisnál vásárolt, szervizkönyves, egy éves turbóval(?).
Ha megnéznétek és lenne építő, vagy allenkező véleményetek róla, esetleg alternatíva másik autó tekintetében hasonló árfekvésben, akkor megköszönném, ha megosztanátok velem. A touring kivitel is érdekel.
Nem ismerem a használtautó-eladás trükkjeit, nem akarok befürödni, egy szép és jó BMW-t szeretnék.
Előre is köszönöm mindenkinek!




reális lenne az ára, ha nem lenne a mostani gazdasági helyzet. így viszont drága szerintem.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8d-5743987


Köszi a gyors választ. Szerintem az ár faragható, de nem is találtam olyan Magyarországon újonnan üzembe helyezett, szervizkönyves gépet, amit ezen kívül megjegyeztem volna.
De ha van egyéb ötlet...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 12:16


captainsun írta: Szevasztok!
Segítségeteket kérem, egy BMW 318d az álmom. Most válok, vissza kell térnem az életbe.
Eddig Toyotám és Hyundai-m volt, de anyagilag kicsit viseltes lettem a tortúra miatt. Ezért le sem írom, most mivel járok, mert körberöhögtök...
A használtautó.hu-n van egy 2002. évjáratú, ezüst 318d, 1.719.000Ft-ért, magyarországi, a Wallisnál vásárolt, szervizkönyves, egy éves turbóval(?).
Ha megnéznétek és lenne építő, vagy allenkező véleményetek róla, esetleg alternatíva másik autó tekintetében hasonló árfekvésben, akkor megköszönném, ha megosztanátok velem. A touring kivitel is érdekel.
Nem ismerem a használtautó-eladás trükkjeit, nem akarok befürödni, egy szép és jó BMW-t szeretnék.
Előre is köszönöm mindenkinek!




reális lenne az ára, ha nem lenne a mostani gazdasági helyzet. így viszont drága szerintem.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8d-5743987

státusz captainsun

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 12:12


Szevasztok!
Segítségeteket kérem, egy BMW 318d az álmom. Most válok, vissza kell térnem az életbe.
Eddig Toyotám és Hyundai-m volt, de anyagilag kicsit viseltes lettem a tortúra miatt. Ezért le sem írom, most mivel járok, mert körberöhögtök...
A használtautó.hu-n van egy 2002. évjáratú, ezüst 318d, 1.719.000Ft-ért, magyarországi, a Wallisnál vásárolt, szervizkönyves, egy éves turbóval(?).
Ha megnéznétek és lenne építő, vagy allenkező véleményetek róla, esetleg alternatíva másik autó tekintetében hasonló árfekvésben, akkor megköszönném, ha megosztanátok velem. A touring kivitel is érdekel.
Nem ismerem a használtautó-eladás trükkjeit, nem akarok befürödni, egy szép és jó BMW-t szeretnék.
Előre is köszönöm mindenkinek!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 06. vasárnap, 12:13