BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 7% (85 pont) | Hozzászólások: 1195

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 14:46


Coyote írta:
melina írta:
Helioport írta:
melina írta: Sziasztok!

Szeretnék vásárolni E46 320D 2002-2003 évjáratu BMW-t . Megmondanátok hogy vásárláskor mire figyeljünk a legjobban? Az is érdekelne hogy ezeknek a diesel motoroknak a vezérlése tényleg láncos??. Minden tanács jol jön, köszi fiuk elöre is a választ


Állapotot vegyél, ne kilométert... tényleg láncos. A felszereltség a parasztvakító opció. inkább legyen rendbe motorikusan, mint hogy legyen benne ilyenolyan kütyü. A pillangószelepek ha heréltek, az jó, mert akkor neked az már nem kerül pénzbe, de ha első tulaj és még sosem volt vele probléma (ilyet nem fogsz találni) akkor neked KELL heréltetni, mielőtt bajt okoz...


Köszi a választ a pillango szelepekröl , azt hogy lehet le ellenörizni, meg kell nézetni?? vagy a motor hangjábol kiderül ?? lehet látni valamit ??? és szerinted mennyi az a kilométer ami még belefér? tehát hogy nem kell egyböl cserélgetni mindent rajta. pl akkor itt nem kell cserélni vezérmüszij szettet, gondolom. de a vizpumpát , ékszijakat gondolom igen. és mennyire megbizhato ez a szépség ??köszi elöre is a válszt. neharagudj hogy ennyit kérdezek


Teljesen egyetértek Helioporttal.

A pillangószelepek miatt ne aggódj: amikor megveszed, úgyis el kell vinned egy olajcserére, akkor megnézeted, hogy megvannak-e a szelepek, ha igen, akkor le kell vágni és kész. Ha nagyon alapos vagy akkor ledugóztatod, de, az már majdhogynem túlzott intézkedés... Simán benne kell hagyni a tengelyeket, csak a lapátokat kell lecsípni "oszt jóvan".
A kilométerben nincs határ, ÁLLAPOTOT vegyél! Ne higyj a 80 meg 150ezres km-nek! Ragaszkodj a szervízkönyvhöz! Ezt a cikket ajánlom figyelmedbe: te ne tartozz a hülyék közé
Egyáltalán nem kell ékszíjakat meg vízpumpát cseréltetned. A termosztátok halálát úgyis észreveszed (miért ne várnád meg), az ékszíjak állapota ránézésre ellenőrizhető.

Ami necces, és nem láthatod előre:
- turbo állapota (ha szakit viszel magaddal (ajánlott) akkor ne általános autószerelőt keress, hanem a BMW-ket jól ismerő szakit: mások a turbo természetes fütyülését is hibának hoznák fel, holott baromság az egész. A turbo fütyül és kész. Sokkal inkább az olajfolyásokra kell odafigyelni, alulról átnézni. A turbo drága dolog, javítása 100 körül van, újonnan 200 körül.)
- kettős tömegű lendkerék: hallható, ha már kezdi megadni magát. Az enyémben épp tegnap diagnosztizáltuk a hibát, jellegzetes surrogó hangot ad, és enyhe holtjátéka van. Még elmegy a következő olajcseréig (remélem), de ott már beszámítom, hogy cserés lesz. Elsődleges infóim szerint 50-100 között van ez az alkatrész, attól függően hogy utángyártott, vagy gyári.

Mindkét fenti hibaforrás jó alkualap. Attól, hogy ezek hibásak, még nem kell otthagyni az autót.

A futóművét nézesd át jól mindenképp, egy állapotfelmérésre vidd el mielőtt megveszed. Annyit megér.

A felszerelést tekintve, én személy szerint javaslom a tempomatot (ha neked fontos), a xenon lámpát, a hátsó elektromos ablakokat illetve a sportüléseket. Minden más (multikormány, M packett cuccok, felni, hifi) könnyedén cserélhető, hozzáadható lesz később. Nehogy egy felni vagy kormány állapot alapján dönts

A kilométereket felejtsd el, de a vezetett szervízkönyv vagy a szervízelési számlák megléte gondos tulajdonosra utal. A kereskedéseket nagy ívben kerüld, ha teheted, mindig jobb megismerni az igazi tulajdonost. De ez már nem 320D specifikus dolog, hanem minden esetre igaz.



10 éves autót keresünk. Ne komolytalankodjunk már a szervízkönyvvel!!! Ki az a kevés tudású, aki 10 évesen dupla árat hajlandó fizetni a gyári szervízért?! Itt a fórumon is vannak jópáran, akiktől a gyári alkatrészeket kb 2/3-os áron adják, meg vannak jó szerelők a márkaszervízeken kívül - sőt inkább kívül vannak csak. kb egy félórás netes kereséssel lehet jó szervízt, jó alkatrészeket találni.
Én azt mondom, hogy igen, az autó gazdája alapján kell autót venni, ennek az egyik legjobb megítélési módszere a GUMIK megnézése. Ha kínai gumit látsz az autón, akkor egyből el kell szaladni, mert Teskós olaj lesz aa gépben, meg mindenből a leggagyibb. Ha prémiumgumi van az autón, 200e km feletti futás után is, akkor nyugodtan vedd meg, mert akkor nem volt sajnálva a zsé a géptől.
Másrészt 10 éves autónál mindig lehet számítani elkopó dolgokra, a vásárlás után célszerű, ha marad az ember zsebében néhányszázezer ft, az aktuálisan előjövő problémákra. Másrészt hiába kerül egy kisautó árába a 10 éves bmw, az akkor is prémium masina, a javíttatása bizony szintén prémium kategória, az annak megfelelő árakkal. Itt minden többszörösébe kerül, mint egy Suzukinál vagy Opelnél. Erre előre kell készülni, nem pedig utólag meglepődni.

státusz melina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 12:28


Coyote írta:
melina írta:
Helioport írta:
melina írta: Sziasztok!

Szeretnék vásárolni E46 320D 2002-2003 évjáratu BMW-t . Megmondanátok hogy vásárláskor mire figyeljünk a legjobban? Az is érdekelne hogy ezeknek a diesel motoroknak a vezérlése tényleg láncos??. Minden tanács jol jön, köszi fiuk elöre is a választ


Állapotot vegyél, ne kilométert... tényleg láncos. A felszereltség a parasztvakító opció. inkább legyen rendbe motorikusan, mint hogy legyen benne ilyenolyan kütyü. A pillangószelepek ha heréltek, az jó, mert akkor neked az már nem kerül pénzbe, de ha első tulaj és még sosem volt vele probléma (ilyet nem fogsz találni) akkor neked KELL heréltetni, mielőtt bajt okoz...


Köszi a választ a pillango szelepekröl , azt hogy lehet le ellenörizni, meg kell nézetni?? vagy a motor hangjábol kiderül ?? lehet látni valamit ??? és szerinted mennyi az a kilométer ami még belefér? tehát hogy nem kell egyböl cserélgetni mindent rajta. pl akkor itt nem kell cserélni vezérmüszij szettet, gondolom. de a vizpumpát , ékszijakat gondolom igen. és mennyire megbizhato ez a szépség ??köszi elöre is a válszt. neharagudj hogy ennyit kérdezek


Teljesen egyetértek Helioporttal.

A pillangószelepek miatt ne aggódj: amikor megveszed, úgyis el kell vinned egy olajcserére, akkor megnézeted, hogy megvannak-e a szelepek, ha igen, akkor le kell vágni és kész. Ha nagyon alapos vagy akkor ledugóztatod, de, az már majdhogynem túlzott intézkedés... Simán benne kell hagyni a tengelyeket, csak a lapátokat kell lecsípni "oszt jóvan".
A kilométerben nincs határ, ÁLLAPOTOT vegyél! Ne higyj a 80 meg 150ezres km-nek! Ragaszkodj a szervízkönyvhöz! Ezt a cikket ajánlom figyelmedbe: te ne tartozz a hülyék közé
Egyáltalán nem kell ékszíjakat meg vízpumpát cseréltetned. A termosztátok halálát úgyis észreveszed (miért ne várnád meg), az ékszíjak állapota ránézésre ellenőrizhető.

Ami necces, és nem láthatod előre:
- turbo állapota (ha szakit viszel magaddal (ajánlott) akkor ne általános autószerelőt keress, hanem a BMW-ket jól ismerő szakit: mások a turbo természetes fütyülését is hibának hoznák fel, holott baromság az egész. A turbo fütyül és kész. Sokkal inkább az olajfolyásokra kell odafigyelni, alulról átnézni. A turbo drága dolog, javítása 100 körül van, újonnan 200 körül.)
- kettős tömegű lendkerék: hallható, ha már kezdi megadni magát. Az enyémben épp tegnap diagnosztizáltuk a hibát, jellegzetes surrogó hangot ad, és enyhe holtjátéka van. Még elmegy a következő olajcseréig (remélem), de ott már beszámítom, hogy cserés lesz. Elsődleges infóim szerint 50-100 között van ez az alkatrész, attól függően hogy utángyártott, vagy gyári.

Mindkét fenti hibaforrás jó alkualap. Attól, hogy ezek hibásak, még nem kell otthagyni az autót.

A futóművét nézesd át jól mindenképp, egy állapotfelmérésre vidd el mielőtt megveszed. Annyit megér.

A felszerelést tekintve, én személy szerint javaslom a tempomatot (ha neked fontos), a xenon lámpát, a hátsó elektromos ablakokat illetve a sportüléseket. Minden más (multikormány, M packett cuccok, felni, hifi) könnyedén cserélhető, hozzáadható lesz később. Nehogy egy felni vagy kormány állapot alapján dönts

A kilométereket felejtsd el, de a vezetett szervízkönyv vagy a szervízelési számlák megléte gondos tulajdonosra utal. A kereskedéseket nagy ívben kerüld, ha teheted, mindig jobb megismerni az igazi tulajdonost. De ez már nem 320D specifikus dolog, hanem minden esetre igaz.



Köszi a válaszokat ,nagyon rendesek vagytok. Ha meg lessz az auto akkor teszek fel képeket, de az majd nyár közepe fele esedékes, és még biztos lessz pár kérdésem , mégegyszer nagyon köszi Melina

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8710 pont) | Hozzászólások: 12130

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 12:14


Coyote írta:

A kilométereket felejtsd el, de a vezetett szervízkönyv vagy a szervízelési számlák megléte gondos tulajdonosra utal. A kereskedéseket nagy ívben kerüld, ha teheted, mindig jobb megismerni az igazi tulajdonost. De ez már nem 320D specifikus dolog, hanem minden esetre igaz.



nem feltétlen muszáj. tegnap írtam, hogy nagyon őszinték, csak épp alkudni nem igazán lehet tőlük, hiába mondod, mi az ami sántít. tegnap kollégámnak egy Mazda 5-öst vettünk. 2007.06. 220ezer km. végig vezetett szervízkönyv, vagyis digitális, tehát a rendszerben benne van, de minden szervíznél kinyomtatnak egy papírt, amin rajta van a részletesen az előzmény, az aktuális, és hogy mi lesz a következő. sok a km, de oylan állapotban volt, hogy tutti pályáztak vele, ezt igazolja az osztrák, vagy német autópálya matrica. az autó magyar. eléggé full-os. mondjuk itt azért nem engedett az árból, mert 3 napja vitték be, és sokan nézegették.
az tény BMW-kből amit láttam kereskedőknél, az mind gatya volt.

Coyote
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 11% (156 pont) | Hozzászólások: 1328

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 11:52


melina írta:
Helioport írta:
melina írta: Sziasztok!

Szeretnék vásárolni E46 320D 2002-2003 évjáratu BMW-t . Megmondanátok hogy vásárláskor mire figyeljünk a legjobban? Az is érdekelne hogy ezeknek a diesel motoroknak a vezérlése tényleg láncos??. Minden tanács jol jön, köszi fiuk elöre is a választ


Állapotot vegyél, ne kilométert... tényleg láncos. A felszereltség a parasztvakító opció. inkább legyen rendbe motorikusan, mint hogy legyen benne ilyenolyan kütyü. A pillangószelepek ha heréltek, az jó, mert akkor neked az már nem kerül pénzbe, de ha első tulaj és még sosem volt vele probléma (ilyet nem fogsz találni) akkor neked KELL heréltetni, mielőtt bajt okoz...


Köszi a választ a pillango szelepekröl , azt hogy lehet le ellenörizni, meg kell nézetni?? vagy a motor hangjábol kiderül ?? lehet látni valamit ??? és szerinted mennyi az a kilométer ami még belefér? tehát hogy nem kell egyböl cserélgetni mindent rajta. pl akkor itt nem kell cserélni vezérmüszij szettet, gondolom. de a vizpumpát , ékszijakat gondolom igen. és mennyire megbizhato ez a szépség ??köszi elöre is a válszt. neharagudj hogy ennyit kérdezek


Teljesen egyetértek Helioporttal.

A pillangószelepek miatt ne aggódj: amikor megveszed, úgyis el kell vinned egy olajcserére, akkor megnézeted, hogy megvannak-e a szelepek, ha igen, akkor le kell vágni és kész. Ha nagyon alapos vagy akkor ledugóztatod, de, az már majdhogynem túlzott intézkedés... Simán benne kell hagyni a tengelyeket, csak a lapátokat kell lecsípni "oszt jóvan".
A kilométerben nincs határ, ÁLLAPOTOT vegyél! Ne higyj a 80 meg 150ezres km-nek! Ragaszkodj a szervízkönyvhöz! Ezt a cikket ajánlom figyelmedbe: te ne tartozz a hülyék közé
Egyáltalán nem kell ékszíjakat meg vízpumpát cseréltetned. A termosztátok halálát úgyis észreveszed (miért ne várnád meg), az ékszíjak állapota ránézésre ellenőrizhető.

Ami necces, és nem láthatod előre:
- turbo állapota (ha szakit viszel magaddal (ajánlott) akkor ne általános autószerelőt keress, hanem a BMW-ket jól ismerő szakit: mások a turbo természetes fütyülését is hibának hoznák fel, holott baromság az egész. A turbo fütyül és kész. Sokkal inkább az olajfolyásokra kell odafigyelni, alulról átnézni. A turbo drága dolog, javítása 100 körül van, újonnan 200 körül.)
- kettős tömegű lendkerék: hallható, ha már kezdi megadni magát. Az enyémben épp tegnap diagnosztizáltuk a hibát, jellegzetes surrogó hangot ad, és enyhe holtjátéka van. Még elmegy a következő olajcseréig (remélem), de ott már beszámítom, hogy cserés lesz. Elsődleges infóim szerint 50-100 között van ez az alkatrész, attól függően hogy utángyártott, vagy gyári.

Mindkét fenti hibaforrás jó alkualap. Attól, hogy ezek hibásak, még nem kell otthagyni az autót.

A futóművét nézesd át jól mindenképp, egy állapotfelmérésre vidd el mielőtt megveszed. Annyit megér.

A felszerelést tekintve, én személy szerint javaslom a tempomatot (ha neked fontos), a xenon lámpát, a hátsó elektromos ablakokat illetve a sportüléseket. Minden más (multikormány, M packett cuccok, felni, hifi) könnyedén cserélhető, hozzáadható lesz később. Nehogy egy felni vagy kormány állapot alapján dönts

A kilométereket felejtsd el, de a vezetett szervízkönyv vagy a szervízelési számlák megléte gondos tulajdonosra utal. A kereskedéseket nagy ívben kerüld, ha teheted, mindig jobb megismerni az igazi tulajdonost. De ez már nem 320D specifikus dolog, hanem minden esetre igaz.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 12. szombat, 11:53

státusz melina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 10:12


Helioport írta:
melina írta: Sziasztok!

Szeretnék vásárolni E46 320D 2002-2003 évjáratu BMW-t . Megmondanátok hogy vásárláskor mire figyeljünk a legjobban? Az is érdekelne hogy ezeknek a diesel motoroknak a vezérlése tényleg láncos??. Minden tanács jol jön, köszi fiuk elöre is a választ


Állapotot vegyél, ne kilométert... tényleg láncos. A felszereltség a parasztvakító opció. inkább legyen rendbe motorikusan, mint hogy legyen benne ilyenolyan kütyü. A pillangószelepek ha heréltek, az jó, mert akkor neked az már nem kerül pénzbe, de ha első tulaj és még sosem volt vele probléma (ilyet nem fogsz találni) akkor neked KELL heréltetni, mielőtt bajt okoz...


Köszi a választ a pillango szelepekröl , azt hogy lehet le ellenörizni, meg kell nézetni?? vagy a motor hangjábol kiderül ?? lehet látni valamit ??? és szerinted mennyi az a kilométer ami még belefér? tehát hogy nem kell egyböl cserélgetni mindent rajta. pl akkor itt nem kell cserélni vezérmüszij szettet, gondolom. de a vizpumpát , ékszijakat gondolom igen. és mennyire megbizhato ez a szépség ??köszi elöre is a válszt. neharagudj hogy ennyit kérdezek

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 217

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 00:44


melina írta: Sziasztok!

Szeretnék vásárolni E46 320D 2002-2003 évjáratu BMW-t . Megmondanátok hogy vásárláskor mire figyeljünk a legjobban? Az is érdekelne hogy ezeknek a diesel motoroknak a vezérlése tényleg láncos??. Minden tanács jol jön, köszi fiuk elöre is a választ


Állapotot vegyél, ne kilométert... tényleg láncos. A felszereltség a parasztvakító opció. inkább legyen rendbe motorikusan, mint hogy legyen benne ilyenolyan kütyü. A pillangószelepek ha heréltek, az jó, mert akkor neked az már nem kerül pénzbe, de ha első tulaj és még sosem volt vele probléma (ilyet nem fogsz találni) akkor neked KELL heréltetni, mielőtt bajt okoz...


státusz melina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. május 11. péntek, 23:58


Sziasztok!

Szeretnék vásárolni E46 320D 2002-2003 évjáratu BMW-t . Megmondanátok hogy vásárláskor mire figyeljünk a legjobban? Az is érdekelne hogy ezeknek a diesel motoroknak a vezérlése tényleg láncos??. Minden tanács jol jön, köszi fiuk elöre is a választ


státusz ToMmY_hun

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. május 11. péntek, 21:52


Helló!

Milyen BMW-t ajánlanátok 1 misi körül? Néztem konkrétan egy e46-os 99-es 318-ast, ami pont egy misibe került.
Elég nagy ez a motor egy ekkora kasztnihoz?
Mit érdemes átnézni rajta a vásárlás előtt?

Köszönöm szépen előre is a válaszokat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8710 pont) | Hozzászólások: 12130

Elküldve: 2012. május 11. péntek, 15:55


tegnap és ma is voltunk autókat nézni egyik munkatársamnak. meglepődtem. nagyon sok autónál kis apróságokból észre lehetett venni, egy-egy autónál, hogy mi a baki. igaz szem kell hozzá. amikor rákérdeztem, akkor meglepő módon nagyon őszinték voltak.
viszont a kirakott árakból 100ezertől többet nem engednek, azt is nagy nehezen. autóbeszámítás esetén semmit.
szerintem magánszemélytől többet lehet alkudni. nekem bő 5 éve siekrült.
nem BMW-t mentünk nézni, de szemügyre vettem párat. katasztrófa volt a helyzet. gondoljatok a legrosszabra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz captainsun

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. május 09. szerda, 11:53


Köszönöm a válaszokat.
Időközben felvettem egy fórumtársatokkal a kapcsolatot, lehet, hogy az ő autója lesz (E46 320d Touring).



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 09. szerda, 12:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8710 pont) | Hozzászólások: 12130

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 14:46


Coyote írta:
zoliika írta: Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


Houston, baj van

Houston VÁROS ami Harris MEGYE székhelye, Texas ÁLLAMBAN.


részletkérdés...
bár így felmerül az olvasóban, hogy vajon a többi mondanivaló mennyire biztos

Coyote
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 11% (156 pont) | Hozzászólások: 1328

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 14:44


zoliika írta: Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


Houston, baj van

Houston VÁROS ami Harris MEGYE székhelye, Texas ÁLLAMBAN.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 14:06


Félreértettetek, én itt akarom használni Magyarországon Hogy, milyen kint a Dízel azt nem tudom... de az hogy más nálunk a normatíva mint amerikában az biztos... sajnos miattuk jön hozzánk az a sok savas eső... mert nem képesek felszerelni a gyáraikat szűrőkkel meg hasonló Kint nem volt és itt sem tapasztalatom dízellel, nem sok van az biztos... többnyire az új benzinesek is takarékosak... és szokás is ugye és még mindig fenntartható a rendszer, de csak azért mert visznek tőlünk az amcsik benzint, így elviszik az adó terhét is

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8710 pont) | Hozzászólások: 12130

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 12:42


zoliika írta:

Én úgy tudom ill.hallottam,hogy a kanadai és Usa-ban lévő gázolajban 5×annyi kén van mint pl:az európaiban.Common-rail rendszerű dieselnél ez elég nagy gond lehet........persze a hagyományos adagolós diesel üzemű gépeknél is gond lehet,de c.r-nél még nagyobb.Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


nem véletlen, hogy ott nagyon ritka a dízel üzemű AUTÓ! (nemkamion)
valaki eccer linkelt be egy amerikai eladó 20d-t (facelift), tán úgy lett európából importálva vagy rendelve.
mondjuk kanada egy picit másabb főleg az északi része, de ott sem jellemző annyira.
ha kint akarod hazsnálni, akkor szerintem is felejtős a dízel.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (64 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 12:22


Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.



Faceliftre visszatérve, a fehér és a sárga index az újabbakon (felfele húzódó index) rendelésre, vagy a faceliften belül egy apró frissítés volt és a sárga indexesek az újabbak?

Olyan szépen írtok a Dízel autókról... hogy bár mindig benzines voltam, de a sok kilométer miatt és a vegyes használat szempontjából elkezdtem megbarátkozni a gondolattal A 320 lenne a legtakarékosabb ? Ezek turbós dízelek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...in-5752914

ez az akivel már beszélgettem, és elképesztő szép maga az autó... minden nagyon szép rajta... több képet is láttam! Megnézem élőben, ha lehet a belső panelhez venni fémcsíkot és kicserélem a kormányt már tökéletesebb nem is lehet
Ha azt nézem, mennyit spórolok a dízellel, és nem kell egy másik autó is mellé amit a városban használok... annyit megtakarítok, hogy akármi baja történhet megéri megjavítani!

Gondolkoztam, a gázüzemen is... de kicsit tartok az utólagos rendszerektől, és valahogy nem érezném kellemesnek egy 300 ezres költséget ami nem változtat a kocsi minőségén... pusztán takarékossá teszi! Bár ez mindenkinek a saját döntése, személy szerint én nem tankoltam az etanolt még ha full etanolos is volt a kocsi! Talán egy tank erejéig!


Én úgy tudom ill.hallottam,hogy a kanadai és Usa-ban lévő gázolajban 5×annyi kén van mint pl:az európaiban.Common-rail rendszerű dieselnél ez elég nagy gond lehet........persze a hagyományos adagolós diesel üzemű gépeknél is gond lehet,de c.r-nél még nagyobb.Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!