autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2016. március 11. péntek, 16:02


csatis1 írta:
rece65 írta: Szerintetek ezt a pedál szettett hogyan kell beszerelni?
A gázpedálnál a sf. csavarokkal gondolom de a fék és kuplung pedálnál hogyan?

Köszi előre is!



Ezt a pedálszettet egyáltalán nem lenne szabad beszerelni! Mert utána következik a króm kilincs, a világítós szelepsapka és társai... Sem ettől, sem a csomagtér ajtóra ragasztott M-emblémától nem lesz M-es a járgány. Senkit sem akarok megsérteni, csak ennyi a véleményem ezekről!
Mindenki úgy csúfítja el a saját kocsiját ahogy akarja. Peace


Nem akarok M-es belsőt,tudom hogy nem ettől lesz,Én elcsúfítom vele az autómat ha nem haragszol meg érte és leszerelem ha nem tetszik!

Van rá ötlet hogyan kell beszerelni??


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. március 11. péntek, 15:50


rece65 írta: Szerintetek ezt a pedál szettett hogyan kell beszerelni?
A gázpedálnál a sf. csavarokkal gondolom de a fék és kuplung pedálnál hogyan?

Köszi előre is!



Ezt a pedálszettet egyáltalán nem lenne szabad beszerelni! Mert utána következik a króm kilincs, a világítós szelepsapka és társai... Sem ettől, sem a csomagtér ajtóra ragasztott M-emblémától nem lesz M-es a járgány. Senkit sem akarok megsérteni, csak ennyi a véleményem ezekről!
Mindenki úgy csúfítja el a saját kocsiját ahogy akarja. Peace

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2016. március 11. péntek, 15:24


Szerintetek ezt a pedál szettett hogyan kell beszerelni?
A gázpedálnál a sf. csavarokkal gondolom de a fék és kuplung pedálnál hogyan?

Köszi előre is!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 11. péntek, 15:25

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 20:54






kínából pedig 20Ft-ért lehet venni darabját Magic Eraser, varázs szivacs, varázs radír
elég jó cucc. ha nedvesebb, jobban kopik, de jobban csúszik. és tényleg olyankor nem kell szinte erőt sem kifejteni.
[/quote]

Az akkor még jobb.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 17:08


Medvedisznoman írta: Heló!
Ma egy kicsit kisérleteztem egy speckó szivaccsal az üléseken. Eddig csak retkes cipőn bizonyított, gondoltam a beltérben sem okoz kárt.
Előtte:

Közben:

Utána:

Ha valakit érdekel, akkor Suprawisch Schmutz Radier Schwamme a neve és az Aldiban lehet kapni.



kínából pedig 20Ft-ért lehet venni darabját Magic Eraser, varázs szivacs, varázs radír
elég jó cucc. ha nedvesebb, jobban kopik, de jobban csúszik. és tényleg olyankor nem kell szinte erőt sem kifejteni.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 13. szombat, 06:27

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 17:00


Medvedisznoman írta: Heló!
Ma egy kicsit kisérleteztem egy speckó szivaccsal az üléseken. Eddig csak retkes cipőn bizonyított, gondoltam a beltérben sem okoz kárt.
Előtte:

Közben:

Utána:

Ha valakit érdekel, akkor Suprawisch Schmutz Radier Schwamme a neve és az Aldiban lehet kapni.



És csak hogy egy kicsit dicsekedjek, ez egy 236000km-t futott autó gyári (nem felújított) vezetőülése.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 16:57


Heló!
Ma egy kicsit kisérleteztem egy speckó szivaccsal az üléseken. Eddig csak retkes cipőn bizonyított, gondoltam a beltérben sem okoz kárt.
Előtte:

Közben:

Utána:

Ha valakit érdekel, akkor Suprawisch Schmutz Radier Schwamme a neve és az Aldiban lehet kapni.




Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 16:50


Papika írta: Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, most raknám be a könyöklős boxot az autómba.
Viszont előtte más kiadás volt benne. Ez ugye nem lehet akadály?
Oda lehet fogatni simán a padlóhoz a könyöklő alsó vázát? bár nem láttam csavarnak helyet, ezért furcsa ez az egész.

Előre is köszönöm.

Üdv, András


Szia!
Mit értesz más kiadás alatt? Nem könyöklő volt benne, hanem csak tárolórekeszek?
Ha csak ez a helyzet, akkor bele fog passzolni a könyöklő, nem lesz gond vele. Majd egy előre kivágott kárpitot ki kell venned, meg fogod látni, és az alatt vannak a csavarhelyek ha jól emlékszem.
Sok sikert!

Papika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Papika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 15:24


Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, most raknám be a könyöklős boxot az autómba.
Viszont előtte más kiadás volt benne. Ez ugye nem lehet akadály?
Oda lehet fogatni simán a padlóhoz a könyöklő alsó vázát? bár nem láttam csavarnak helyet, ezért furcsa ez az egész.

Előre is köszönöm.

Üdv, András

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Dasi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 11:39


YELLOW írta:
Dasi írta: Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy E46 sedan(facelift előtti) műszerfala megegyezik-e ugyanúgy fl előtti coupe műszerfalával?

Köszönöm előre is a segítséget!


elvileg csak a számlap stílusa más, a többi azonos.


Igazából nekem csak a külső része érdekelne ami szürke vagy fekete színben szokott lenni, akkor az stimmel, illetve a középkonzol(box) része is?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 10:00


Dasi írta: Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy E46 sedan(facelift előtti) műszerfala megegyezik-e ugyanúgy fl előtti coupe műszerfalával?

Köszönöm előre is a segítséget!


elvileg csak a számlap stílusa más, a többi azonos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Dasi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 07:39


Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy E46 sedan(facelift előtti) műszerfala megegyezik-e ugyanúgy fl előtti coupe műszerfalával?

Köszönöm előre is a segítséget!

Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. december 21. hétfő, 18:11


YELLOW írta:
Papika írta:
Robin68 írta:
Papika írta: Sziasztok!

A segitsegetek szeretnem kerni a kovetkezo dologban, megprobaltam kiszedni a hatso fejtamlakat de sehogy sem sikerult. Mozognak tudom le s fel allitani viszont kiszedni nem sikerult. Van erre valami praktika hogy egyszeruen kilehessen szedni vagy mit kene csinalnom??

Valaszotokat elore is koszonom.


Mielőtt nekiállsz nyomj le vagy 40 fekvőtámaszt és 50 felülést. Utána térdelj a hátsó ülésre és húzd felfelé a fejtámlát amíg annyira nem dagad az ér a nyakadban mintha a nagyanyád kétajtós diófa szekrényét egyedül vinnéd ki a szobából a hátadon. Ugyanis két-két stift tartja a bordás szárakat .
Vagy:
Hátsó üléssor háttámla része ki, kalaptartó bolhái (amiket az üléstámla takar, talán 4db) ki, kicsit felemeled a kalaptartót, hogy hozzá férj egy fogóval és oldalra kihúzni a stifteket.


Nagyon szepen koszonom a valaszod, de a kalaptarto eltavolitasa nelkul megoldottam a szituaciot. Nem volt tulzottan kellemes , de sikerult a kivitelezes.
Lattam egy modszert az interneten es mukodott.
De megegyszer koszonom a segitseged.



da ha kérdezted és megldódott más megoldással, és ezt le is írod, akkor a megoldást is megoszthatnád, segíthet másnak is.



Dehogy kell fekvőtámasz meg erő.. Többet ésszel...: A fejtámlának a ''rúdjait'' kicsit befelé kell nyomni és ki kell húzni,ennyi.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 21. hétfő, 17:48


Papika írta:
Robin68 írta:
Papika írta: Sziasztok!

A segitsegetek szeretnem kerni a kovetkezo dologban, megprobaltam kiszedni a hatso fejtamlakat de sehogy sem sikerult. Mozognak tudom le s fel allitani viszont kiszedni nem sikerult. Van erre valami praktika hogy egyszeruen kilehessen szedni vagy mit kene csinalnom??

Valaszotokat elore is koszonom.


Mielőtt nekiállsz nyomj le vagy 40 fekvőtámaszt és 50 felülést. Utána térdelj a hátsó ülésre és húzd felfelé a fejtámlát amíg annyira nem dagad az ér a nyakadban mintha a nagyanyád kétajtós diófa szekrényét egyedül vinnéd ki a szobából a hátadon. Ugyanis két-két stift tartja a bordás szárakat .
Vagy:
Hátsó üléssor háttámla része ki, kalaptartó bolhái (amiket az üléstámla takar, talán 4db) ki, kicsit felemeled a kalaptartót, hogy hozzá férj egy fogóval és oldalra kihúzni a stifteket.


Nagyon szepen koszonom a valaszod, de a kalaptarto eltavolitasa nelkul megoldottam a szituaciot. Nem volt tulzottan kellemes , de sikerult a kivitelezes.
Lattam egy modszert az interneten es mukodott.
De megegyszer koszonom a segitseged.



da ha kérdezted és megldódott más megoldással, és ezt le is írod, akkor a megoldást is megoszthatnád, segíthet másnak is.

Papika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Papika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. december 21. hétfő, 14:16


Robin68 írta:
Papika írta: Sziasztok!

A segitsegetek szeretnem kerni a kovetkezo dologban, megprobaltam kiszedni a hatso fejtamlakat de sehogy sem sikerult. Mozognak tudom le s fel allitani viszont kiszedni nem sikerult. Van erre valami praktika hogy egyszeruen kilehessen szedni vagy mit kene csinalnom??

Valaszotokat elore is koszonom.


Mielőtt nekiállsz nyomj le vagy 40 fekvőtámaszt és 50 felülést. Utána térdelj a hátsó ülésre és húzd felfelé a fejtámlát amíg annyira nem dagad az ér a nyakadban mintha a nagyanyád kétajtós diófa szekrényét egyedül vinnéd ki a szobából a hátadon. Ugyanis két-két stift tartja a bordás szárakat .
Vagy:
Hátsó üléssor háttámla része ki, kalaptartó bolhái (amiket az üléstámla takar, talán 4db) ki, kicsit felemeled a kalaptartót, hogy hozzá férj egy fogóval és oldalra kihúzni a stifteket.


Nagyon szepen koszonom a valaszod, de a kalaptarto eltavolitasa nelkul megoldottam a szituaciot. Nem volt tulzottan kellemes , de sikerult a kivitelezes.
Lattam egy modszert az interneten es mukodott.
De megegyszer koszonom a segitseged.