YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. október 09. péntek, 14:47


feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2020. október 09. péntek, 08:06


YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. október 08. csütörtök, 17:07


feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2020. október 08. csütörtök, 07:52


Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 21:17


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...


Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki


az LNK304PN nekem is... még ennyit szívni azzal a kis xarral... ez is volt lakkozva, meg már benne se volt az alkatrész, alig bírtam kiszívni belőle az ónt. mondom ez sz0pat...


Pedig az csak egy mezei 8 labu ic.
Szerezz be folyatoszert es onszivo harisnyat amit beszeltunk.
Azokkal mar egesz jol lehet dolgozni.

A beeges szo szerint leesett az erintkezo pogacsarol azert olyan szep fenyes:

https://kepkuldes.com/image/ZGlcyV


minden van, harisnya, ónszívő, folyatószer, minden. amúgy 7 lábú IC. ocsmány dolog ez a lakkozás...
akkor csak ki volt az a relé is. hát lehet ütögetésre is leesett volna, melóba javítottuk úgy a gépeket, mert azért ott 30A-ok folytak, aztán össze ragadtak. egy darabig jó volt, mert gyorsabb egyszerűbb volt, mint relét cserélni, főleg ha nem volt...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 20:21


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...


Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki


az LNK304PN nekem is... még ennyit szívni azzal a kis xarral... ez is volt lakkozva, meg már benne se volt az alkatrész, alig bírtam kiszívni belőle az ónt. mondom ez sz0pat...


Pedig az csak egy mezei 8 labu ic.
Szerezz be folyatoszert es onszivo harisnyat amit beszeltunk.
Azokkal mar egesz jol lehet dolgozni.

A beeges szo szerint leesett az erintkezo pogacsarol azert olyan szep fenyes:

https://kepkuldes.com/image/ZGlcyV




Ja es a kulcsot ra is tudtam tanitani.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 19:25


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...


Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki


az LNK304PN nekem is... még ennyit szívni azzal a kis xarral... ez is volt lakkozva, meg már benne se volt az alkatrész, alig bírtam kiszívni belőle az ónt. mondom ez sz0pat...


Pedig az csak egy mezei 8 labu ic.
Szerezz be folyatoszert es onszivo harisnyat amit beszeltunk.
Azokkal mar egesz jol lehet dolgozni.

A beeges szo szerint leesett az erintkezo pogacsarol azert olyan szep fenyes:

https://kepkuldes.com/image/ZGlcyV



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. július 15. szerda, 19:41


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 17:35


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...


Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki


az LNK304PN nekem is... még ennyit szívni azzal a kis xarral... ez is volt lakkozva, meg már benne se volt az alkatrész, alig bírtam kiszívni belőle az ónt. mondom ez sz0pat...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 17:31


YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...


Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 17:30


Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 17:07


Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 09:04


YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hat igen.
Nalunk lehetoseg szerint ki van huzva minden elektromos tortenet aminek lehet keszenleti modja.
A tartossagrol mondanam,hogy retro erositoket javitottam mostansag (Volt technics,sony,philips,panasonic,unitra) azokbol azert Nem sporoltak ki az anyagot.
A panasonic 70-es gyartasu,a puffer elkoi 35voltosak de a rajz szerint alapbol 37V-t merheto a labukon.
Szoval volt tures rendesen.

Az unita ws 311D-t a hulladekudvarbol mentettem meg.
Vittunk le veszelyeshulladekot stb. Kerdem a csavot nincs-e valami rossz erosito kidobva,aztan elhoztam ezt a kis tunerjaval.
Tap levagva,bizti kimenve.
3 tranyo es egy teljesitmenyellenallas csere utan mar szolt az egyik csatorna,a masikon viszont amit mondtam meg volt nyulva egy ellenallas.
Csere utan szolt az is.
Azota is negy videotont hajt a garazsban.
Ja nem mellesleg van vagy 5 kilo

https://youtu.be/Lh_V3xGDqhY


nekünk pont egy ilyen szett van. Videoton RA 6350 Aida Már csak a fadoboz miatt sem könnyű. de hát elég, ha megnézed a fejegységeket is. kínai android pille, egy normális 1DIN-s fej mennyivel nehezebb. pedig már ez sem a régi technika. szóval a tápoknál erősítőknél még mindig igaz, ha van súlya, az rossz nem lehet.
Videoton RA 6350 Aida



Igy igaz.
A videon lathattad ,hogy van Cleom is
Na komolyra forditva a szot kicsereltem a masik relet is es semmi valtozas!
Vevoje hol van a tourinban?
A hatso szarny alatt vagy a bal oldali boxban a csomagtartoban?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 07:20


Krapulax6 írta: Hat igen.
Nalunk lehetoseg szerint ki van huzva minden elektromos tortenet aminek lehet keszenleti modja.
A tartossagrol mondanam,hogy retro erositoket javitottam mostansag (Volt technics,sony,philips,panasonic,unitra) azokbol azert Nem sporoltak ki az anyagot.
A panasonic 70-es gyartasu,a puffer elkoi 35voltosak de a rajz szerint alapbol 37V-t merheto a labukon.
Szoval volt tures rendesen.

Az unita ws 311D-t a hulladekudvarbol mentettem meg.
Vittunk le veszelyeshulladekot stb. Kerdem a csavot nincs-e valami rossz erosito kidobva,aztan elhoztam ezt a kis tunerjaval.
Tap levagva,bizti kimenve.
3 tranyo es egy teljesitmenyellenallas csere utan mar szolt az egyik csatorna,a masikon viszont amit mondtam meg volt nyulva egy ellenallas.
Csere utan szolt az is.
Azota is negy videotont hajt a garazsban.
Ja nem mellesleg van vagy 5 kilo

https://youtu.be/Lh_V3xGDqhY


nekünk pont egy ilyen szett van. Videoton RA 6350 Aida Már csak a fadoboz miatt sem könnyű. de hát elég, ha megnézed a fejegységeket is. kínai android pille, egy normális 1DIN-s fej mennyivel nehezebb. pedig már ez sem a régi technika. szóval a tápoknál erősítőknél még mindig igaz, ha van súlya, az rossz nem lehet.
Videoton RA 6350 Aida

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. július 15. szerda, 06:41


Hat igen.
Nalunk lehetoseg szerint ki van huzva minden elektromos tortenet aminek lehet keszenleti modja.
A tartossagrol mondanam,hogy retro erositoket javitottam mostansag (Volt technics,sony,philips,panasonic,unitra) azokbol azert Nem sporoltak ki az anyagot.
A panasonic 70-es gyartasu,a puffer elkoi 35voltosak de a rajz szerint alapbol 37V-t merheto a labukon.
Szoval volt tures rendesen.

Az unita ws 311D-t a hulladekudvarbol mentettem meg.
Vittunk le veszelyeshulladekot stb. Kerdem a csavot nincs-e valami rossz erosito kidobva,aztan elhoztam ezt a kis tunerjaval.
Tap levagva,bizti kimenve.
3 tranyo es egy teljesitmenyellenallas csere utan mar szolt az egyik csatorna,a masikon viszont amit mondtam meg volt nyulva egy ellenallas.
Csere utan szolt az is.
Azota is negy videotont hajt a garazsban.
Ja nem mellesleg van vagy 5 kilo

https://youtu.be/Lh_V3xGDqhY


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 14. kedd, 23:01


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Egy elektronikai oldalon (H.E.) egy AM vetelre alkalmas radiot javasoltak.Egy olyan frekire tekerni ahol nincs adas.
Kozel rakni hozza es nyomkodni.
Na melo utan ez lesz az elso.


jelzem jó lett a mosógép... maradt plusz alkatrész is, csak nem cseréltem ki, bár lehet magammal csesztem ki... de semmi pupujka nem volt a kondikon. igazából egy AC/DC korlátozó IC-t kellett, amit 950 körül adtak, egy ellenállás, és egy tekercset cseréltem. ezeken látszott a baj, bár a tekercsen mértem azért, de valami hurkája kifolyt. OFF

hát nem tudom még nem próbáltam az AM-et bezavarja-e. lehet már telefonra is van valami program...
már most nem tudlak hívni (bárki kéri ne add ki a számom), elfogyott az egyenleg... már így is túlfizetésem lesz.
de majd írd meg mi történt.



Termeszetesen nem adom ki.
Nos annyi,hogy 3 radion vegigtekertem az osszes frekit de semmi valtozas nem hallhato amikor nyomogatom a nyitas gombot.Az mukodik ugye azert probaltam azzal.
Holnap suzuki lengokar csere utan kicserelem a masik relet is aztan irok.


amúgy az intruderhez be lehet állni, bár elég sok autó állt ott is, nem kell fizetni. megkérdeztem a nénit, mert előtt felhívtam van-e alkatrész mielőtt elkocsikázok. szóval mondta nyugodtan menjek be leparkolhatok, amíg vásárolok. bár egyik oldalról elég szűk kapun lehet bemenni, a másik oldalról behajtani tilos van, de tutti ott járnak be.


Meg se probaltam oda beallni.
Tuti felakad
Mekkorra patka van ott XD
A lenyeg,hogy jo a mosigep
Ha mukodik akkor mas hibas alkatresz nemigen van...

Jut eszembe ha valami kell onnan szolj nyugodtan,szinte minden nap jarok Miskolcon aztan valakivel elkuldetem vagy valami xD


asszony kocsijával voltam, gyári magasságú Stilo. de állt bent egy ültetett BMW E39, valahogy bement az is. de azért vettem, mert a net hozott többet is. az a durva, hogy amik nekem vannak vaci új alkatrészek, de vagy 12 éve szereztem rakat ellenállást, meg vannak szoci újak, de mind érték alatt vannak. amiket vettem újakat, azok meg felette. de az egyik gyári is, amire azt hittem hibás. szóval álltó helyükben is gyengül még az ellenállás is. 15 évig baja nem volt a Whirpool-nak, semmi, amúgy mintha új lenne, csak a műanyag sárgult be, de rozsda is még csak most kezdte el a fedelét. ez lett egy Ariston helyett, ami fél év alatt 3x ment tönkre. van egy újabb Whipool is ZEN 6. érzék, akár az előző, csak ez inverteres ZEN. A motorra 20 év gari van, de hát sosem megy tönkre kb. az elektronikát meg... ha szerelőt hívok 30ezer minimum. ha meg mindent a legolcsóbb helyről tudtam volna venni, 500Ft-ból meg van. mondjuk nálunk csak addig van a gép is bedugva amíg mosok vele, amúgy nincs áram alatt. ezért is bírja sokáig, meg azért a 6. érzékes 95ezer+ Ft-os gépekkel nem szokott baj lenni.
mindegy hamar megjártam, csak még haza sem értem, hívtak, hogy a macskát elütötte valami, állatorvos, medence törés. pff... csak azt nem tudom, hogy tudott a kerítésen bemászni, mikor a hátsó lábára fel sem bír állni. szóval a mai nap mozgalmas. ja és a cica anyja, most kezdett el egy órája szülni, jön az utánpótlás. már terhes volt volt, mikor ivartalaníttatni akartuk, de 10 év körül lehet fogadott cica, és nem javasolták. két kicsi is most ment volna, de így sztornó az is.