autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2020. április 16. csütörtök, 15:09


YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 16. csütörtök, 09:50


nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2020. április 16. csütörtök, 08:26


Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ninja636

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. december 27. csütörtök, 21:59


sziasztok van valakinek esetleg Ecu kiolvaso vagy modosito programja ?
Kiolvastam az ecut cska nemtudom megnyitni nicsn programom az ECM 1.61 el probáltam de hülyesegeket hozott be .

státusz NOGRP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. március 20. kedd, 20:16


rezso írta: Üdv mindenki!

2015 F20 facelift 1.6 4 henger Turbo 136LE
(sajnos ilyet nem lehet választani a forumba regisztráláskor)

Az 1.6-ost lehetett kapni 170 majd 177 lóerővel is, amég meg nem jött helyette a 3 hengeres,nem sokkal a facelift után.
Szerintetek hardverileg miben különböznek a 136 lóerőstől?
Mekkora az esély, hogy a turbó tönkremegy, ha ez esetleg más?

Melyik chiptuning céget javasoljátok?
A netes keresgélés alapján az Autokorbel a legmeggyőzőbb.
Természetesen alacsony fordulaton is kell az erő, nem szeretem bőgetni.


Sziasztok!

Nekem is hasonló jellegű kérdésem van azzal a különbséggel, hogy nekem nem 116i-m van hanem 114i. Minden porcikájában ugyan az mint a 116i. Szerintetek van bármilyen lehetőség arra, hogy a 116i-vel megegyező motorvezérlőt szoftvert megkapja?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 325ti
Évjárat: 2001

státusz frankopetre

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. november 20. hétfő, 18:22


Sziasztok!

Van egy SW remap csomagom 325i E46 M54B25 motorhoz MS43 motorvezérlőre.
Van tapasztalatotok Galletto szoftverrel való flasheléssel kapcsolatban?

Üdv!

JhonnyReecoh79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 320Cd
Évjárat: 2006

státusz JhonnyReecoh79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. április 04. kedd, 07:54


Sziasztok.
Egy 2006-os e46 320cd-m van. Hogyan lehet a tiltást kiszedni vagy feljebb tolni?
Tud valaki valami infót? Köszönöm.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. március 22. szerda, 20:37


rezso írta:
Az olaj vajon mennyi idő alatt melegszik túl?


Ez használattól függ. Normál hétköznapi használattal, mikor csak egy-egy rövid gyorsítás során használod ki a teljesítményt nem lesz tényező.
Esetleg ha pályanapozol, vagy huzamosabb ideig mennél nagy sebességgel (mondjuk 200 körül), amikor huzamosabb ideig van terhelve erősen a motor, akkor lehetne ez tényező szerintem. De utólag is lehet plusz olajhűtőt berakni ha kell.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 07:51


John írta:
viktor írta:
ZsoltR írta: Sziasztok a kérdésem az hogy BMW 318 143lovas mit lehetne kihozni belőle? Vagy megéri . Köszi előre a válaszokat

Benzinesből kb. semmit. Inkább költsd hasznosabbra a pénzed.


Köszönöm én is a tanácsot,ezek szerint igaz a legenda hogy benzinest nem Chipelünk


sokszor elmondtuk már, hogy sima szívó motor szoftveres tuningolása nem sokat ér.
tény a BMW motorokba nagyon sok tartalék van. tehát szinte gond nélkül tehetnél fel megfelelő méretű turbokat, kompresszorokat úgy, hogy nagyobb módosítást ne kelljen a motoron végre hajtani. egy szint felett már muszáj.
chip tuning turbos motorokra jó. de ott sem véletlen vannak úgy megírva az SW-k. a mai kis köbcentis turbos motorokkal pont ez a baj, hogy a lépést tartani tudja, erős legyen, így majdnem, hogy maxra ki van hazsnálva a motor. tehát azokon húzni már nem nagyon lehet. régi 15-20+ éves motorok esetében lehetne bőven. de mondom van egy szint, aminél az SW írás önmagában kevés.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 00:25


viktor írta:
ZsoltR írta: Sziasztok a kérdésem az hogy BMW 318 143lovas mit lehetne kihozni belőle? Vagy megéri . Köszi előre a válaszokat

Benzinesből kb. semmit. Inkább költsd hasznosabbra a pénzed.
Köszönöm én is a tanácsot,ezek szerint igaz a legenda hogy benzinest nem Chipelünk



státusz rezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. március 20. hétfő, 23:17


Hello, kösz az infokat.

A különbbségek:
- Olajhútő hiánya
- kipufogó vastagság
- gyári turbó más, unixos ugyanaz.

A tuning műhelyet hiába kérdezném mert abban érdekeltek, hogy tuningoljak. A honlapjuk szerint csak a turbó más.
Az olaj vajon mennyi idő alatt melegszik túl?


Tano írta:

Helló!
Itt a kék gombra kattintva, majd pipálva és újra kékre kattintva le tudod tölteni az N13 technikai leírását. Ebben szerepel mindkét verzió. Ahogy gyorsan átfutottam, az olajhűtésben tér el az erősebb verzió, de persze apróbb eltérések még lehetnek amit itt nem részleteznek.
Illetve érdemes még az ETK-ban összehasonlítani a 16i és a 18i verziók ábráit/cikkszámait (pl csapágyak stb.), abból is látszódhat különbség. Ha ezek stimmelnek, akkor szerintem egy plusz olajhűtő alkalmazásával elbírja a 16i is a nagyobb teljesítményt. De erről egy tuningos szakembert kérdezz meg inkább.




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. március 20. hétfő, 12:38


rezso írta: Üdv mindenki!

2015 F20 facelift 1.6 4 henger Turbo 136LE
(sajnos ilyet nem lehet választani a forumba regisztráláskor)

Az 1.6-ost lehetett kapni 170 majd 177 lóerővel is, amég meg nem jött helyette a 3 hengeres,nem sokkal a facelift után.
Szerintetek hardverileg miben különböznek a 136 lóerőstől?
Mekkora az esély, hogy a turbó tönkremegy, ha ez esetleg más?

Melyik chiptuning céget javasoljátok?
A netes keresgélés alapján az Autokorbel a legmeggyőzőbb.
Természetesen alacsony fordulaton is kell az erő, nem szeretem bőgetni.


Helló!
Itt a kék gombra kattintva, majd pipálva és újra kékre kattintva le tudod tölteni az N13 technikai leírását. Ebben szerepel mindkét verzió. Ahogy gyorsan átfutottam, az olajhűtésben tér el az erősebb verzió, de persze apróbb eltérések még lehetnek amit itt nem részleteznek.
Illetve érdemes még az ETK-ban összehasonlítani a 16i és a 18i verziók ábráit/cikkszámait (pl csapágyak stb.), abból is látszódhat különbség. Ha ezek stimmelnek, akkor szerintem egy plusz olajhűtő alkalmazásával elbírja a 16i is a nagyobb teljesítményt. De erről egy tuningos szakembert kérdezz meg inkább.

státusz rezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 23:08


Üdv mindenki!

2015 F20 facelift 1.6 4 henger Turbo 136LE
(sajnos ilyet nem lehet választani a forumba regisztráláskor)

Az 1.6-ost lehetett kapni 170 majd 177 lóerővel is, amég meg nem jött helyette a 3 hengeres,nem sokkal a facelift után.
Szerintetek hardverileg miben különböznek a 136 lóerőstől?
Mekkora az esély, hogy a turbó tönkremegy, ha ez esetleg más?

Melyik chiptuning céget javasoljátok?
A netes keresgélés alapján az Autokorbel a legmeggyőzőbb.
Természetesen alacsony fordulaton is kell az erő, nem szeretem bőgetni.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 20:36


ZsoltR írta: Sziasztok a kérdésem az hogy BMW 318 143lovas mit lehetne kihozni belőle? Vagy megéri . Köszi előre a válaszokat

Benzinesből kb. semmit. Inkább költsd hasznosabbra a pénzed.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz ZsoltR

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 19:51


Sziasztok a kérdésem az hogy BMW 318 143lovas mit lehetne kihozni belőle? Vagy megéri . Köszi előre a válaszokat