YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 14:51


hetykepityke írta:
YELLOW írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!
Szerintetek megéri 316i-re chiptuningot csináltatni? Vagy alig alig dobna rajta valamit?
Nem volna rossz, ha egy kicsit nőne a nyomaték ... élvezném


én anélkül jelentem ki, hogy nem vót csipszem, hogy szerintem felesleges. annyit nem fog hozni. a csip a turbós, turbós dízel autók megoldása, ahol ér is valamit, ha jól meg van írva.
én is akartam régen nagyon, de nem mindegy, hogy 115 lóra dob 5-10%-ot, vagy 200 lóra. 200 ló plussz 10% jobban érezhető, mint a 115-re...


Igazat adok, lehet hülyeség volna rákölteni. Amúgy sem vagyok egy nagy versenyző típus, csak elfantáziáltam egy kis plusz HP-ról.


hát amit ráköltöttél volna, abból tudsz venni pár liter HP-t

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz hetykepityke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 14:46


YELLOW írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!
Szerintetek megéri 316i-re chiptuningot csináltatni? Vagy alig alig dobna rajta valamit?
Nem volna rossz, ha egy kicsit nőne a nyomaték ... élvezném


én anélkül jelentem ki, hogy nem vót csipszem, hogy szerintem felesleges. annyit nem fog hozni. a csip a turbós, turbós dízel autók megoldása, ahol ér is valamit, ha jól meg van írva.
én is akartam régen nagyon, de nem mindegy, hogy 115 lóra dob 5-10%-ot, vagy 200 lóra. 200 ló plussz 10% jobban érezhető, mint a 115-re...


Igazat adok, lehet hülyeség volna rákölteni. Amúgy sem vagyok egy nagy versenyző típus, csak elfantáziáltam egy kis plusz HP-ról.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 12:37


hetykepityke írta: Sziasztok!
Szerintetek megéri 316i-re chiptuningot csináltatni? Vagy alig alig dobna rajta valamit?
Nem volna rossz, ha egy kicsit nőne a nyomaték ... élvezném


én anélkül jelentem ki, hogy nem vót csipszem, hogy szerintem felesleges. annyit nem fog hozni. a csip a turbós, turbós dízel autók megoldása, ahol ér is valamit, ha jól meg van írva.
én is akartam régen nagyon, de nem mindegy, hogy 115 lóra dob 5-10%-ot, vagy 200 lóra. 200 ló plussz 10% jobban érezhető, mint a 115-re...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz hetykepityke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 12:31


Sziasztok!
Szerintetek megéri 316i-re chiptuningot csináltatni? Vagy alig alig dobna rajta valamit?
Nem volna rossz, ha egy kicsit nőne a nyomaték ... élvezném

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 07:20


kecsurobi írta: Üdv ki hallott már a számítógépes átprogramozásról.Én megcsináltattam és nagyon megy a kocsi.a srác letöltötte az adatokat vínyora és utána valamit átszerkeztette rajta és utánna rátöltötte az újat.


legalább el tudta volna mondani, hogy mit is alakított... oké, hogy angyonmegy, de ha oylan dolgot állított, akkor lehet nem sokáig fog olyan nagyon menni.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 21:47


Üdv ki hallott már a számítógépes átprogramozásról.Én megcsináltattam és nagyon megy a kocsi.a srác letöltötte az adatokat vínyora és utána valamit átszerkeztette rajta és utánna rátöltötte az újat.

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 14:52


kecsurobi írta: tuning boxokrol ki mit tud kárositja a motórt?érde,es belerakni vaterán látam egyet 27ezerért


Én sem raknám bele. Ittegy cikk, érdemes el olvasni. Lentebb szó van a tuning boxról is.


BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 14:17


kecsurobi írta: tuning boxokrol ki mit tud kárositja a motórt?érde,es belerakni vaterán látam egyet 27ezerért


Én még véletlenül sem raknám bele... A tuning box nem csinál mást, mint átveri a motorvezérlőt és így éri el a nagyobb teljesítményt...

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 14:00


tuning boxokrol ki mit tud kárositja a motórt?érde,es belerakni vaterán látam egyet 27ezerért

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 14. vasárnap, 20:54


Redna írta:
szotakdavid írta:
Redna írta: Sziasztok!

Van esetleg olyan ember itt forumon aki komolyabban megtuningolta a 320Djét? (motorikusan)
Nem egy chip tuningra gondolok.

Plusz van pár apró kérdésem, nem találtam megfelelő topikot így ide teszem fel a kérdéseim mert ide is tartozik részben.

1. Valaki cserélte már le a gyári intercoolerjét? (mert gyárilag elég kis harmat)
A váltózást érezte illetve mérte/hozzá lett-e állítva a programja vagy sem?

2. Gyári motor mekkora turbo nyomáson üzemel (150LE-s)?

3. Gyári motor mekkora nyomást bír el? (gyári turboval gyári csövezéssel, tisztában vagyok vele, hogy nem a nyomás számít hanem a szállított levegő mennyiség, de gyári adottságoknál a nyomást is lehet tudni akár) Tehát hol fogynak el a cuccok üzemagyag ellátás esetleg hüvely repedés, hajtókar törés stb..

Válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

Én úgy tudom egy ember van közöttünk..direkt nem mondok nevet ha akar hozzászól a dologhoz.

Ő cserélt nagyobb turbot,coolert kipufogót és ha jól tudom motor is hozzá lett igazítva na meg a legfontosabb a fékek is!!!
Úgy nyilatkozott a dologról pár nappal ezelött nekem h nem éremes belekezdeni nehéz és drága!

Inkább érdemes egy 3000-t venni.


Értem, Ha olvassa rám írhatna egy privit Esetleg kint szokott lenni Budakalászi "találkozók" alkalmával, hogy személyesen is kontaktoljak vele?


Nem szokott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. október 14. vasárnap, 20:48


szotakdavid írta:
Redna írta: Sziasztok!

Van esetleg olyan ember itt forumon aki komolyabban megtuningolta a 320Djét? (motorikusan)
Nem egy chip tuningra gondolok.

Plusz van pár apró kérdésem, nem találtam megfelelő topikot így ide teszem fel a kérdéseim mert ide is tartozik részben.

1. Valaki cserélte már le a gyári intercoolerjét? (mert gyárilag elég kis harmat)
A váltózást érezte illetve mérte/hozzá lett-e állítva a programja vagy sem?

2. Gyári motor mekkora turbo nyomáson üzemel (150LE-s)?

3. Gyári motor mekkora nyomást bír el? (gyári turboval gyári csövezéssel, tisztában vagyok vele, hogy nem a nyomás számít hanem a szállított levegő mennyiség, de gyári adottságoknál a nyomást is lehet tudni akár) Tehát hol fogynak el a cuccok üzemagyag ellátás esetleg hüvely repedés, hajtókar törés stb..

Válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

Én úgy tudom egy ember van közöttünk..direkt nem mondok nevet ha akar hozzászól a dologhoz.

Ő cserélt nagyobb turbot,coolert kipufogót és ha jól tudom motor is hozzá lett igazítva na meg a legfontosabb a fékek is!!!
Úgy nyilatkozott a dologról pár nappal ezelött nekem h nem éremes belekezdeni nehéz és drága!

Inkább érdemes egy 3000-t venni.


Értem, Ha olvassa rám írhatna egy privit Esetleg kint szokott lenni Budakalászi "találkozók" alkalmával, hogy személyesen is kontaktoljak vele?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 14. vasárnap, 20:32


Redna írta: Sziasztok!

Van esetleg olyan ember itt forumon aki komolyabban megtuningolta a 320Djét? (motorikusan)
Nem egy chip tuningra gondolok.

Plusz van pár apró kérdésem, nem találtam megfelelő topikot így ide teszem fel a kérdéseim mert ide is tartozik részben.

1. Valaki cserélte már le a gyári intercoolerjét? (mert gyárilag elég kis harmat)
A váltózást érezte illetve mérte/hozzá lett-e állítva a programja vagy sem?

2. Gyári motor mekkora turbo nyomáson üzemel (150LE-s)?

3. Gyári motor mekkora nyomást bír el? (gyári turboval gyári csövezéssel, tisztában vagyok vele, hogy nem a nyomás számít hanem a szállított levegő mennyiség, de gyári adottságoknál a nyomást is lehet tudni akár) Tehát hol fogynak el a cuccok üzemagyag ellátás esetleg hüvely repedés, hajtókar törés stb..

Válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

Én úgy tudom egy ember van közöttünk..direkt nem mondok nevet ha akar hozzászól a dologhoz.

Ő cserélt nagyobb turbot,coolert kipufogót és ha jól tudom motor is hozzá lett igazítva na meg a legfontosabb a fékek is!!!
Úgy nyilatkozott a dologról pár nappal ezelött nekem h nem éremes belekezdeni nehéz és drága!

Inkább érdemes egy 3000-t venni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. október 14. vasárnap, 20:18


Sziasztok!

Van esetleg olyan ember itt forumon aki komolyabban megtuningolta a 320Djét? (motorikusan)
Nem egy chip tuningra gondolok.

Plusz van pár apró kérdésem, nem találtam megfelelő topikot így ide teszem fel a kérdéseim mert ide is tartozik részben.

1. Valaki cserélte már le a gyári intercoolerjét? (mert gyárilag elég kis harmat)
A váltózást érezte illetve mérte/hozzá lett-e állítva a programja vagy sem?

2. Gyári motor mekkora turbo nyomáson üzemel (150LE-s)?

3. Gyári motor mekkora nyomást bír el? (gyári turboval gyári csövezéssel, tisztában vagyok vele, hogy nem a nyomás számít hanem a szállított levegő mennyiség, de gyári adottságoknál a nyomást is lehet tudni akár) Tehát hol fogynak el a cuccok üzemagyag ellátás esetleg hüvely repedés, hajtókar törés stb..

Válaszokat előre is köszönöm!

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2012. október 09. kedd, 17:40


Szeva.
Én azt mondom,hogy menj be a szervizbe és kérdezd meg mit tanácsolnak neked.
Ami van neked a 2-literes motorból nyertek ki 164-177 lóerőt ezért szerintem van benne kraft amit elő lehet csalogatni.
Nekem egy 2003-as 330xd automata kombinom van ac schnitzer chip illetve modulátor van benne közel 290ezer kilométer és egyelőre hiba nincs,németországban vettem az autót és ott tettem bele nem beszéltek le róla.És kint értik a dolgukat.
Hát ennyi.Jó döntést.

Svero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Svero

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. október 09. kedd, 00:05


318de90 írta: Sziasztok, mint láthatjátok egy 2007-es 318d-m van 122 lóerővel. Nem egy nagy erőgép, és főleg alacsony fordulaton gyenge, nagyon hamar lefullad alapjárat közelében. Mivel ebbe is 2 literes motor van, gondolom van benne még lehetőség. Létezik ehhez olyan chiptuning amelytől nem fog füstölni, és a DPF sem bánja, és egy kicsit fickósabb lesz az autó tőle?
Lehet hogy tévedek de ezt az évjáratot láttam máshol 136le-vel is (Belga piac).






Amit te mondasz nem a 122lovas tuningolva, hanem a 144lovas "visszabutítva" az ottani adószabályok miatt és a motorkódja N47.