autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. július 21. csütörtök, 18:19


Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 08:42


Mike83 írta: Sziasztok!
Valaki csináltatott már 116i re vagy 1.6 os benzines motorra chiptuningot?
Tudom hogy papíron kicsi az eredmény de van akár egy kicsi változás érzete is a teljesítményben?
Illetve a chiptuning 1-0.5 liter fogyasztás csökkenést is "ígér". Ti éreztetek ezt benzines motornál?
Köszi: Miki


Szia!

Anno egy H astrám volt 1.6 benzin, nem akarlak elkeseríteni de felesleges pénzkidobás.

Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 08:29


Sziasztok!
Valaki csináltatott már 116i re vagy 1.6 os benzines motorra chiptuningot?
Tudom hogy papíron kicsi az eredmény de van akár egy kicsi változás érzete is a teljesítményben?
Illetve a chiptuning 1-0.5 liter fogyasztás csökkenést is "ígér". Ti éreztetek ezt benzines motornál?
Köszi: Miki

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. június 06. hétfő, 19:54


toki24 írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,tuning box-al van valakinek tapasztalata?E46 320d-nél kb 30 ló javulást igér ebben lehet igazság?És mindez 45000-ért?túl szép lenne...A fogyasztás csökkenés részt hagyjuk,az biztos baromság..


El ne hidd. Ft-ot nem ér. Inkább vidd el egy értelmes erre specializálódott helyre. Ahol előtte és utánna is van padon teljesítménymérés.


toki24 sok chipboxot próbáltál?, hosszú ideig használtad?, mentél vele 20ezer km-t? vitted padra a chipboxos autódat? csak úgy kérdem, mert szakértőnek tűnsz...


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2016. június 06. hétfő, 12:28


atomanti86 írta: Sziasztok,tuning box-al van valakinek tapasztalata?E46 320d-nél kb 30 ló javulást igér ebben lehet igazság?És mindez 45000-ért?túl szép lenne...A fogyasztás csökkenés részt hagyjuk,az biztos baromság..


El ne hidd. Ft-ot nem ér. Inkább vidd el egy értelmes erre specializálódott helyre. Ahol előtte és utánna is van padon teljesítménymérés.

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. június 04. szombat, 14:27


Sziasztok,tuning box-al van valakinek tapasztalata?E46 320d-nél kb 30 ló javulást igér ebben lehet igazság?És mindez 45000-ért?túl szép lenne...A fogyasztás csökkenés részt hagyjuk,az biztos baromság..

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 26. kedd, 12:26


barnyak írta: Sziasztok. M47N204D4 motorkódú kocsim van 122Le vel. Ugyanilyen motorkóddal van 150LE is. Mi a különbség a két motor között? Ha egyáltalán van ilyen... Mire számíthatok ha chiptuningoltatni szeretném? Válaszotok előre is köszönöm !


Van az 161 loerövel is. Mäs a motorvezerlö elektronika,vezermütengely,turbo,meg ki tudja mi meg. Viszont egy ilyen jellegü ätepitessel tuti jobban järnäl,mint egy bizonytalan eredetü chip tuninggal.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 26. kedd, 12:22


Jenci írta:
lantika írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdeklne a véleményetek!
e46 320i 170 lovas chiptuning.ról van tapasztalat valakinek?ha igen milyen változást lehet elérni?

Köszi!


Csereld le inkäbb 328i-re vagy 330i-re esetleg M3-ra vagy 330d-re ha vältozäst akarsz erezni.


jelenleg most nem az a cél,természetesen tisztában vagyok,ha teljesítményt szeretnék ez volna optimális,de jelenleg nincs rá...



Az a kb 13% teljesitmenynövekedes nem biztos,hogy jot fog tenni a különbözö motor- es vältoalkatreszeknek. Az autot 150 le-re es 190 Nm nyomatekra terveztek. A csapägyak,tengelyek,stb jobban lesznek terhelve,lehet elmegy 100-200000 km-t tuningolva,de lehet,hogy csak 1000 km-t. Erdemes ätgondolni mert ha valami törik,szakad,beäll a motorban,akkor lehet arra semm lesz...
Függ attol is,hogy milyen elöelete volt az autonak,milyen ällapotban van. Nyilvän egy 0 km-es auto kopo,forgo alkatreszeit nem fogja annyira terhelni,mint egy elöregedett alkatreszekkel rendelkezö 12-15 eves autot.
Ez persze az en egyeni velemenyem. Viszont en mindig is ellene voltam a nem gyäri megoldäsoknak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. április 26. kedd, 11:31


lantika írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdeklne a véleményetek!
e46 320i 170 lovas chiptuning.ról van tapasztalat valakinek?ha igen milyen változást lehet elérni?

Köszi!


Csereld le inkäbb 328i-re vagy 330i-re esetleg M3-ra vagy 330d-re ha vältozäst akarsz erezni.


jelenleg most nem az a cél,természetesen tisztában vagyok,ha teljesítményt szeretnék ez volna optimális,de jelenleg nincs rá...



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 26. kedd, 11:21


Jenci írta: Sziasztok!

Érdeklne a véleményetek!
e46 320i 170 lovas chiptuning.ról van tapasztalat valakinek?ha igen milyen változást lehet elérni?

Köszi!


Csereld le inkäbb 328i-re vagy 330i-re esetleg M3-ra vagy 330d-re ha vältozäst akarsz erezni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. április 26. kedd, 08:31


Sziasztok!

Érdeklne a véleményetek!
e46 320i 170 lovas chiptuning.ról van tapasztalat valakinek?ha igen milyen változást lehet elérni?

Köszi!

Reeckatee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Reeckatee

Újonc

Elismertség: 20% (3 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 15:34


YELLOW írta:
már a TC is eladta magát... mindneki szentírásnak veszi őket, bármit is írnak. többször tapasztaltam már. pedig sokszor mást sem csinálnak, ha van kérdés feléjük, ugyanúgy googlizni kezdenek, aztán lehet pont erről a fórumról merítenek. de a kérdező csak nekik hiszi el. erre is olt példa, hogy kérdezett itt valaki, aztán pár nap múlva a TC oldalán szerpelt a kérést, amire ugynaazt a választ kapta mint itt.
így már érdemes velük reklámoztatni, hisz mindenki valósnak veszi, amit írnak. olyan ez mint egy bizonyos nagyáruház több évig olcsó árakkal etette az embereket, már majdnem a legdrágábbak, a saját márkás sz@raikkal együtt, de pl. apám is már semmi más boltról nem akar hallani. hát vannak ilyen hülyék. itt ugyanerről van szó.
szóval a TC kezd elbulvárosodni.


Ahogy az ADAC eladta magat a VAG-nak, ugy nincs amin csodalkozni manapsag. Epp a multkoriban olvastam a cikket mivel en is a softolas hivoje vagyok. Hiszem h egy eroforras biztonsagosan hegyezheto megfelelo szakertelemmel. Altalaban mik a tapasztalatok, mennyire szeretik a bombik a chipelest hosszu tavon?
Az enyem is megvan, a hollandok irtak at,jol sikerult mert nem fustol de megy mint allat


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 09:16


BarG írta:
hil írta:
Tano írta: Hasznos cikk a Totalcaron.

Szia Tano!
Érdekes írás és még érdekesebb a vázolt adócsalás kérdése.



Tipikus újságírói alkotás. Megpróbálja elhitetni velünk, hogy átfogóan vizsgálódott - és valóban kicsit mélyebbre nézett, mint a szokásos újságírói förmedvények, mert elmentek teljesítményt és emissziót mérni - de aztán a kapott adatokat nem elemzik tovább és nem állapítják meg a valódi lehetséges következményeket. A teljesítmény adatok impozánsak és ezért tényleg reklámízű az iromány. Elég röviden utal a nagyobb teljesítmény gépromboló hatásaira, amit vagy bír a jármű és csak az élettartama rövidül meg, vagy nem bír és már rövid távon törik valami. Legyen az üzemanyag pumpa, befecskendező szelep, akármi. A háromszoros füstölési adatot is érdemes lett volna elemezni kicsit, mert akkor ettől harmadidő alatt fog alkokszosodni az EGR szelep, a szívócső, leragadni a turbót vezérlő lapátsor. Ennyivel jobban fog a korom dúsulni a motorolajban, etc ..... Ezt én nem a boxok ellen írom, mert enyhe tuningra szerintem a boxok alkalmasabbak, max 10% növekedésre, mert ez majdnem belefér a szenzorok mérési pontatlanságaiba. Aki meg efölötti tuningra vágyik az csináltasson valódi vezérlő átiratást és vállalja annak minden következményét. Mert nincs ócsó plussz erő, csak késleltetett büntetés.


már a TC is eladta magát... mindneki szentírásnak veszi őket, bármit is írnak. többször tapasztaltam már. pedig sokszor mást sem csinálnak, ha van kérdés feléjük, ugyanúgy googlizni kezdenek, aztán lehet pont erről a fórumról merítenek. de a kérdező csak nekik hiszi el. erre is olt példa, hogy kérdezett itt valaki, aztán pár nap múlva a TC oldalán szerpelt a kérést, amire ugynaazt a választ kapta mint itt.
így már érdemes velük reklámoztatni, hisz mindenki valósnak veszi, amit írnak. olyan ez mint egy bizonyos nagyáruház több évig olcsó árakkal etette az embereket, már majdnem a legdrágábbak, a saját márkás sz@raikkal együtt, de pl. apám is már semmi más boltról nem akar hallani. hát vannak ilyen hülyék. itt ugyanerről van szó.
szóval a TC kezd elbulvárosodni.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. március 25. péntek, 23:37


hil írta:
Tano írta: Hasznos cikk a Totalcaron.

Szia Tano!
Érdekes írás és még érdekesebb a vázolt adócsalás kérdése.



Tipikus újságírói alkotás. Megpróbálja elhitetni velünk, hogy átfogóan vizsgálódott - és valóban kicsit mélyebbre nézett, mint a szokásos újságírói förmedvények, mert elmentek teljesítményt és emissziót mérni - de aztán a kapott adatokat nem elemzik tovább és nem állapítják meg a valódi lehetséges következményeket. A teljesítmény adatok impozánsak és ezért tényleg reklámízű az iromány. Elég röviden utal a nagyobb teljesítmény gépromboló hatásaira, amit vagy bír a jármű és csak az élettartama rövidül meg, vagy nem bír és már rövid távon törik valami. Legyen az üzemanyag pumpa, befecskendező szelep, akármi. A háromszoros füstölési adatot is érdemes lett volna elemezni kicsit, mert akkor ettől harmadidő alatt fog alkokszosodni az EGR szelep, a szívócső, leragadni a turbót vezérlő lapátsor. Ennyivel jobban fog a korom dúsulni a motorolajban, etc ..... Ezt én nem a boxok ellen írom, mert enyhe tuningra szerintem a boxok alkalmasabbak, max 10% növekedésre, mert ez majdnem belefér a szenzorok mérési pontatlanságaiba. Aki meg efölötti tuningra vágyik az csináltasson valódi vezérlő átiratást és vállalja annak minden következményét. Mert nincs ócsó plussz erő, csak késleltetett büntetés.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. március 25. péntek, 22:13


Tano írta: Hasznos cikk a Totalcaron.

Szia Tano!
Érdekes írás és még érdekesebb a vázolt adócsalás kérdése.