bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. február 14. csütörtök, 09:51


peter028 írta: Sziasztok!

Nekem is hasonló problémám van (320D E91 2007), mint amit bbali81 felhasználó írt, azaz olyan mintha egy henger néha kihagyna, de a porlasztóimra azt mondják a szerelők (már a negyedikhez vittem), hogy tökéletesek. 197.000 km van az autóban, viszont a fogyasztása is nagyon magas. 90%-ban városban használom, így 10,6-ot mutat a számítógép, és sajnos nem téved. Egyébként nem nehéz a lábam. Miskolci vagyok, egyszerűen nem tudom, hogy mit csináljak.

Segítségeteket előre is köszönöm...


10,6??? Nem ismerem annyira az e91 20d-t de szerintem az igen magas érték. Ha padlóig rugom akkor sem tudok 10,6-ot megetetni a 30xd-vel

Ha jól tudom akkor a www.dieselek.hu Vitéz Csabáék dolgoznak Miskolcon is egy szervízbe... csörögj rá és orvosolják a hibád

csáó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 14. csütörtök, 09:51

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. február 14. csütörtök, 09:48


zoliika írta:
bbali81 írta: Sziasztok,

Ma voltam porlasztócsúcs bevizsgáláson és cserén. A hiba jelenség az, hogy kicsit remeg az autó 30-40km megtétele után pl: lámpánál állok és érezhetően üti az autót mintha kihagyna 1 henger, főleg városi használatnál jött elő hamar ez.
Írtam a www.dielesek.hu -ra, Vitéz Csabával (M0,M3 csomópontjában vannak a Brico mellett- Honda szervíz) egyeztettem időpontot tájékoztatott az árakról.

Ahogy Rudo klubtárs is mondta, 30e a porlasztó /darab + a sajátodat adod.
(Van lehetőség, hogy a saját porlasztóidat újítsák fel de akkor kocsi szétszed... porlasztó ki, felújít, másnap vissza ha minden jól megy...) én cseréltettem inkább.
CSak jelzem, hogy ott lehetsz végig a kocsi mellett ez nálam nagyon fontos szempont
Hibatároló: annyira nem volt szar a porlasztó, hogy beírja hibának...
Mérés után 1: 0,3 2:-1.0 3:1.56 4:-1.0 5:0,3 6:0,3 körüli értékeket mutatott.

Mivel nem az volt a cél, hogy az összeset cseréljem ezért a szerelő tanácsára a 3-as porlasztó lett cserélve aminek az eltérését a 2-es és 4-es henger próbálta meg egyensúlyozni...

csere, kódolás összerak és elindult

aztán meglátjuk, hátha ez volt és sikerült eltalálni elsőre a hibásat.

Visszarakás után mentem vele már kb 150km-ert, egyenlőre nem jött elő a fenti hiba és majd 1-2e km után visszamegyek újra megméretni.


Összességében köszönet a korrekt munkáért és ajánlanom másnak is ha porlasztó gondja lenne.


Aztán ha valami hiba lesz vagy további fejlemény akkor megírom.

Szevasztok:
BBali


Akkor szerintem ez egy szerviz értékelést megérdemelne!Nemde?????


Sziasztok,

Egyik márkatárs jelezte, hogy sikeresen elb@sztam a címet: www.dieselek.hu

Bocs az elírásért!

üdv: BBali

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz peter028

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. február 13. szerda, 20:31


Sziasztok!

Nekem is hasonló problémám van (320D E91 2007), mint amit bbali81 felhasználó írt, azaz olyan mintha egy henger néha kihagyna, de a porlasztóimra azt mondják a szerelők (már a negyedikhez vittem), hogy tökéletesek. 197.000 km van az autóban, viszont a fogyasztása is nagyon magas. 90%-ban városban használom, így 10,6-ot mutat a számítógép, és sajnos nem téved. Egyébként nem nehéz a lábam. Miskolci vagyok, egyszerűen nem tudom, hogy mit csináljak.

Segítségeteket előre is köszönöm...

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 21:17


Hát az az 1,56 azért éppen elég hogy ilyet csináljon, főleg hogy van ott -1 is.
Nekem is van kettő, ami 1,1 és 2,1-et produkál, úgyhogy hamarosan
sort kerítek én is erre a műveletre, bár nálam még nincs semmi
különösebb jele azon kívül hogy van amikor 3-4-et teker az önindító, van
amikor 1-et és már jár is, meg ha van egy kis mínusz kint akkor nagyon picikét
ingadozik az alapjárat.

Köszönjük hogy megosztottad a tapasztalatod

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 19:53


bbali81 írta: Sziasztok,

Ma voltam porlasztócsúcs bevizsgáláson és cserén. A hiba jelenség az, hogy kicsit remeg az autó 30-40km megtétele után pl: lámpánál állok és érezhetően üti az autót mintha kihagyna 1 henger, főleg városi használatnál jött elő hamar ez.
Írtam a www.dielesek.hu -ra, Vitéz Csabával (M0,M3 csomópontjában vannak a Brico mellett- Honda szervíz) egyeztettem időpontot tájékoztatott az árakról.

Ahogy Rudo klubtárs is mondta, 30e a porlasztó /darab + a sajátodat adod.
(Van lehetőség, hogy a saját porlasztóidat újítsák fel de akkor kocsi szétszed... porlasztó ki, felújít, másnap vissza ha minden jól megy...) én cseréltettem inkább.
CSak jelzem, hogy ott lehetsz végig a kocsi mellett ez nálam nagyon fontos szempont
Hibatároló: annyira nem volt szar a porlasztó, hogy beírja hibának...
Mérés után 1: 0,3 2:-1.0 3:1.56 4:-1.0 5:0,3 6:0,3 körüli értékeket mutatott.

Mivel nem az volt a cél, hogy az összeset cseréljem ezért a szerelő tanácsára a 3-as porlasztó lett cserélve aminek az eltérését a 2-es és 4-es henger próbálta meg egyensúlyozni...

csere, kódolás összerak és elindult

aztán meglátjuk, hátha ez volt és sikerült eltalálni elsőre a hibásat.

Visszarakás után mentem vele már kb 150km-ert, egyenlőre nem jött elő a fenti hiba és majd 1-2e km után visszamegyek újra megméretni.


Összességében köszönet a korrekt munkáért és ajánlanom másnak is ha porlasztó gondja lenne.


Aztán ha valami hiba lesz vagy további fejlemény akkor megírom.

Szevasztok:
BBali


Akkor szerintem ez egy szerviz értékelést megérdemelne!Nemde?????

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 18:09


Sziasztok,

Ma voltam porlasztócsúcs bevizsgáláson és cserén. A hiba jelenség az, hogy kicsit remeg az autó 30-40km megtétele után pl: lámpánál állok és érezhetően üti az autót mintha kihagyna 1 henger, főleg városi használatnál jött elő hamar ez.
Írtam a www.dielesek.hu -ra, Vitéz Csabával (M0,M3 csomópontjában vannak a Brico mellett- Honda szervíz) egyeztettem időpontot tájékoztatott az árakról.

Ahogy Rudo klubtárs is mondta, 30e a porlasztó /darab + a sajátodat adod.
(Van lehetőség, hogy a saját porlasztóidat újítsák fel de akkor kocsi szétszed... porlasztó ki, felújít, másnap vissza ha minden jól megy...) én cseréltettem inkább.
CSak jelzem, hogy ott lehetsz végig a kocsi mellett ez nálam nagyon fontos szempont
Hibatároló: annyira nem volt szar a porlasztó, hogy beírja hibának...
Mérés után 1: 0,3 2:-1.0 3:1.56 4:-1.0 5:0,3 6:0,3 körüli értékeket mutatott.

Mivel nem az volt a cél, hogy az összeset cseréljem ezért a szerelő tanácsára a 3-as porlasztó lett cserélve aminek az eltérését a 2-es és 4-es henger próbálta meg egyensúlyozni...

csere, kódolás összerak és elindult

aztán meglátjuk, hátha ez volt és sikerült eltalálni elsőre a hibásat.

Visszarakás után mentem vele már kb 150km-ert, egyenlőre nem jött elő a fenti hiba és majd 1-2e km után visszamegyek újra megméretni.


Összességében köszönet a korrekt munkáért és ajánlanom másnak is ha porlasztó gondja lenne.


Aztán ha valami hiba lesz vagy további fejlemény akkor megírom.

Szevasztok:
BBali

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rudo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2012. október 03. szerda, 22:06


Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. szeptember 01. szombat, 08:52


czellaia írta:

A porlasztókat a szerelő vitte el beméretni Csepelre egy turbó szervizbe
és 5000/db volt a bevizsgálás.Igazából 1 volt nagyon szar a többi még bírta
volna,de ha már kint voltak úgy gondoltuk legyen rendben mind a négy.Én is
elmentem a turbó szervizbe hogy megnézzem mégis miféle műhely.A srác
aki ott volt rendes volt mindent megosztott velem a csúcsokkal kapcsolatban.
Eredetileg úgy gondoltam le küldöm őket Győrbe a turbó tec kft-hez.,de
végül ott hagytam őket csepelen és azt hiszem 2 nap alatt meg volt.Én magam mentem értük
és vittem a szerelőhöz.Hegesztett csomagolásban voltak + mérési papírok.Mivel mind
a 4-et felbujtattam így 40.000./db került a 45.000./db helyet.Természetesen
a be vizsgálás összeget be számolták.(Amennyiben a felújítást megrendeled nem kell külön
ki fizetni a be vizsgálást.)Szerviz értékelést már többször is írtam,gondoltam inkább itt osztom meg veletek a történteket.Amennyiben jó szerelőt szeretnétek a gépeteknek Pest és környékén:Hantos Ricsi(az értékelések közt meg találjátok)

Üdv:czellaia




Már beszéltünk emailben is.. egyre inkább aggaszt engem is ez a dolog.. Mostanában egy literrel többet is fogyaszt a gép, persze nem könnyű a lábam, eddig se volt az, de mostanság 7-7,5 a fogyi és megy a kormolás is... Diag szerint nincs semmi probléma... annyira nincs kedvem szétszedni és autó nélkül maradni x napra



czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 21:41


SirToma írta:
czellaia írta:
xlzx írta:
czellaia írta:

188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.



Hali


Nekem 2 éve van meg a verda lassan, azóta kormol a kocsi. Nem érzem, hogy nehezen menne, viszont kormol eléggé. Van egy fix mennyiség amit tankolok kannából, de ismerős hozza (OMW,MOL,LUKOIL,AGIP). Létezik, hogy nálam is csúcs probléma lenne az oka a túlzott kormolásnak? Szépen veszi a fordulatot az autó, néha köp egy kisebb felhőt aztán semmi. Ha egyenletesen megyek vele akkor nem kormol, csak nagyobb gázadásoknál. Főleg szürkületben látom amikor valaki megvilágít hátulról. Mennyibe kerül a csúcsok mérése?

köszi,

Gyuri

Kedves mindenki!

A múlt héten szerdán kész lett a gép,mind a 4 porlasztó teljesen fel lett újítva
és a turbó cső is repedt volt.Már szerdán el is utaztunk így tudtam tesztelni.
Hála az égnek minden rendben van,olyan mint az előtt Nagyon megy!!! és semmi füst.Azt is említette a szerelőm hogy szerinte csipes mert ő már tesztelt párat, de így nem ment egyik sem.
Én nem tudok róla,hogy csipes lenneA gép 2008-óta van nálunk,Münchenből
érkezett 142000km-rel első tulajtól és csak hosszú (1000-1200)távokat ment vele.
Ez a naviból derült ki és persze a belső állapotából,szinte 0 kopás volt a kormányon és a váltón.Nem untatlak titeket tovább az a lényeg, hogy a gép megint tökéletes,már csak pár apróság hiányzik még és olyan lesz amilyenek szeretném:Első M-lökös,külső-belső m-küszöbök így meg lesz a teljes M csomag.

Ja és még valami:Kerüljétek a gagyi kutakat és kannás olcsó SZAR gázolajat!!

ÜDV:czellaia


Szia.

Meg lehet kérdezni, hogy hol csináltattad, és mennyiért?
Porlasztóbemérés mennyibe kerül, szervizértékelés formájában nem akarod leírni?

Üdv:Toma


A porlasztókat a szerelő vitte el beméretni Csepelre egy turbó szervizbe
és 5000/db volt a bevizsgálás.Igazából 1 volt nagyon szar a többi még bírta
volna,de ha már kint voltak úgy gondoltuk legyen rendben mind a négy.Én is
elmentem a turbó szervizbe hogy megnézzem mégis miféle műhely.A srác
aki ott volt rendes volt mindent megosztott velem a csúcsokkal kapcsolatban.
Eredetileg úgy gondoltam le küldöm őket Győrbe a turbó tec kft-hez.,de
végül ott hagytam őket csepelen és azt hiszem 2 nap alatt meg volt.Én magam mentem értük
és vittem a szerelőhöz.Hegesztett csomagolásban voltak + mérési papírok.Mivel mind
a 4-et felbujtattam így 40.000./db került a 45.000./db helyet.Természetesen
a be vizsgálás összeget be számolták.(Amennyiben a felújítást megrendeled nem kell külön
ki fizetni a be vizsgálást.)Szerviz értékelést már többször is írtam,gondoltam inkább itt osztom meg veletek a történteket.Amennyiben jó szerelőt szeretnétek a gépeteknek Pest és környékén:Hantos Ricsi(az értékelések közt meg találjátok)

Üdv:czellaia



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 31. péntek, 21:43

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 09:38


Hali


Nekem 2 éve van meg a verda lassan, azóta kormol a kocsi. Nem érzem, hogy nehezen menne, viszont kormol eléggé. Van egy fix mennyiség amit tankolok kannából, de ismerős hozza (OMW,MOL,LUKOIL,AGIP). Létezik, hogy nálam is csúcs probléma lenne az oka a túlzott kormolásnak? Szépen veszi a fordulatot az autó, néha köp egy kisebb felhőt aztán semmi. Ha egyenletesen megyek vele akkor nem kormol, csak nagyobb gázadásoknál. Főleg szürkületben látom amikor valaki megvilágít hátulról. Mennyibe kerül a csúcsok mérése?

köszi,

Gyuri

Szia.

Szürkületben, illetve este természetes ha látod, de az nem füst, csak látszanak a koromszemcsék ilyenkor.Nézz meg egy új audit, vagy vw-t este Azok tolják csak igazán!!!
A füstölgetés nálam is megvolt, pedig minden nap pályázok vele, mégis koszos volt az egr-em, mostmár fél évente tisztítom.Azóta nem is füstöl, csak teligáznál.

Üdv:Toma



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 09:34


czellaia írta:
xlzx írta:
czellaia írta:

188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.



Hali


Nekem 2 éve van meg a verda lassan, azóta kormol a kocsi. Nem érzem, hogy nehezen menne, viszont kormol eléggé. Van egy fix mennyiség amit tankolok kannából, de ismerős hozza (OMW,MOL,LUKOIL,AGIP). Létezik, hogy nálam is csúcs probléma lenne az oka a túlzott kormolásnak? Szépen veszi a fordulatot az autó, néha köp egy kisebb felhőt aztán semmi. Ha egyenletesen megyek vele akkor nem kormol, csak nagyobb gázadásoknál. Főleg szürkületben látom amikor valaki megvilágít hátulról. Mennyibe kerül a csúcsok mérése?

köszi,

Gyuri

Kedves mindenki!

A múlt héten szerdán kész lett a gép,mind a 4 porlasztó teljesen fel lett újítva
és a turbó cső is repedt volt.Már szerdán el is utaztunk így tudtam tesztelni.
Hála az égnek minden rendben van,olyan mint az előtt Nagyon megy!!! és semmi füst.Azt is említette a szerelőm hogy szerinte csipes mert ő már tesztelt párat, de így nem ment egyik sem.
Én nem tudok róla,hogy csipes lenneA gép 2008-óta van nálunk,Münchenből
érkezett 142000km-rel első tulajtól és csak hosszú (1000-1200)távokat ment vele.
Ez a naviból derült ki és persze a belső állapotából,szinte 0 kopás volt a kormányon és a váltón.Nem untatlak titeket tovább az a lényeg, hogy a gép megint tökéletes,már csak pár apróság hiányzik még és olyan lesz amilyenek szeretném:Első M-lökös,külső-belső m-küszöbök így meg lesz a teljes M csomag.

Ja és még valami:Kerüljétek a gagyi kutakat és kannás olcsó SZAR gázolajat!!

ÜDV:czellaia


Szia.

Meg lehet kérdezni, hogy hol csináltattad, és mennyiért?
Porlasztóbemérés mennyibe kerül, szervizértékelés formájában nem akarod leírni?

Üdv:Toma

czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 21:41


xlzx írta:
czellaia írta:

188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.



Hali


Nekem 2 éve van meg a verda lassan, azóta kormol a kocsi. Nem érzem, hogy nehezen menne, viszont kormol eléggé. Van egy fix mennyiség amit tankolok kannából, de ismerős hozza (OMW,MOL,LUKOIL,AGIP). Létezik, hogy nálam is csúcs probléma lenne az oka a túlzott kormolásnak? Szépen veszi a fordulatot az autó, néha köp egy kisebb felhőt aztán semmi. Ha egyenletesen megyek vele akkor nem kormol, csak nagyobb gázadásoknál. Főleg szürkületben látom amikor valaki megvilágít hátulról. Mennyibe kerül a csúcsok mérése?

köszi,

Gyuri

Kedves mindenki!

A múlt héten szerdán kész lett a gép,mind a 4 porlasztó teljesen fel lett újítva
és a turbó cső is repedt volt.Már szerdán el is utaztunk így tudtam tesztelni.
Hála az égnek minden rendben van,olyan mint az előtt Nagyon megy!!! és semmi füst.Azt is említette a szerelőm hogy szerinte csipes mert ő már tesztelt párat, de így nem ment egyik sem.
Én nem tudok róla,hogy csipes lenneA gép 2008-óta van nálunk,Münchenből
érkezett 142000km-rel első tulajtól és csak hosszú (1000-1200)távokat ment vele.
Ez a naviból derült ki és persze a belső állapotából,szinte 0 kopás volt a kormányon és a váltón.Nem untatlak titeket tovább az a lényeg, hogy a gép megint tökéletes,már csak pár apróság hiányzik még és olyan lesz amilyenek szeretném:Első M-lökös,külső-belső m-küszöbök így meg lesz a teljes M csomag.

Ja és még valami:Kerüljétek a gagyi kutakat és kannás olcsó SZAR gázolajat!!

ÜDV:czellaia


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. augusztus 14. kedd, 19:46


czellaia írta:

188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.



Hali


Nekem 2 éve van meg a verda lassan, azóta kormol a kocsi. Nem érzem, hogy nehezen menne, viszont kormol eléggé. Van egy fix mennyiség amit tankolok kannából, de ismerős hozza (OMW,MOL,LUKOIL,AGIP). Létezik, hogy nálam is csúcs probléma lenne az oka a túlzott kormolásnak? Szépen veszi a fordulatot az autó, néha köp egy kisebb felhőt aztán semmi. Ha egyenletesen megyek vele akkor nem kormol, csak nagyobb gázadásoknál. Főleg szürkületben látom amikor valaki megvilágít hátulról. Mennyibe kerül a csúcsok mérése?

köszi,

Gyuri

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. augusztus 13. hétfő, 08:03


norbeee írta:
czellaia írta:
Pistamann írta:
czellaia írta:
Pistamann írta:
csanadizoli írta:
czellaia írta: Kedves mindenki!A minap kileltek szedve a csúcsok,elvitték beméretni nem tudom hova.
Ma hívott a szerelő hogy a négyből egy teljesen szar,a többi három csak félig szar.
Nem tudom mi tévő legyek,a felújítást nem nagyon ajánlják.A szerelő is keresget és telefonálgat hátha tud valamit intézni.A legjobb persze az lenne ha vennék 4 újat darabját 90.000.ezerért csak most nem nagyon van kedvem hozzáVan egy cég Győrben:turbó-tec kft.
Felhívtam őket és elbeszélgettem egy kedves úrral aki azt mondta hogy náluk 40.000.+áfáért
teljesen felújítják darabját és 24 hónap garanciát vállalnak km megkötés nélkül és természetesen csak gyári bosch alkatrészekkel újítanak.Kérdem én ha két év garit adnak akkor miért nem ajánlja a legtöbb ember a felújítást.Mondjuk szerintem ez egy komolyabb cég lehet komolyabb háttérrel.A honlapjuk is igényes.Ja és még szólt a szerelő hogy valami turbó felé menő cső sajnos elfáradt nem repedt nem lyukas hanem szitás és nyomja az olajat.
Komolyabb cső lehet mert 47.000.ezer körül van.Kérném a hozzá értőket írjanak pár sort hogy ők mit tennének.

Nagyon köszönöm:czellaia

Hello!
Csak ugy kiváncsi lennék,hogy mennyit birtak ki km-ben a porlasztócsucsaid?


Szeva

Próbáld meg ezt a számoz. Szerintem olcsóbb lesz és garit is adnak meg mérési papírokat. 70/6067378


188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.



Csakis OMV maxxmotion.....semmi más....de tényleg ha jót akarsz a gépednek...

Igen,már többen mondták az OMW-ét,állítólag valóban kintről hozzák az üzemanyagot,ha ezen túl leszek nagyon figyelni fogok.Nem szoktam gagyi kúton tanlokni,ez véletlen volt.Jó drága véletlemn.Üdv.


Még senki nem vette fontolóra a 2T olaj használatát? Több ezer hozzászólás és millió fórum van német oldalakon ahol a kétütemű olaj jótékony hatásait ecsetelgetik több százezer futott kilóméter tapasztalatai alapján. Rengeteg német autótulajdonos 2T vel adagolja a gázolajat min 200:1 arányban ha keleteurópai országokban tankol. Persze nem jó akármilyen, több paraméternek is egyeznie kell. Vannak akik az autó újkorától adagolják.




Én spuri-t használok. A 2T-t én is hallottam már, vagy a Stihl olajat, de inkább maradok a spurinál, az legalább elméletileg magyar, és magyar brigádot támogatok vele, na meg nálam bevált.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 12. vasárnap, 19:56


czellaia írta:
Pistamann írta:
czellaia írta:
Pistamann írta:
csanadizoli írta:
czellaia írta: Kedves mindenki!A minap kileltek szedve a csúcsok,elvitték beméretni nem tudom hova.
Ma hívott a szerelő hogy a négyből egy teljesen szar,a többi három csak félig szar.
Nem tudom mi tévő legyek,a felújítást nem nagyon ajánlják.A szerelő is keresget és telefonálgat hátha tud valamit intézni.A legjobb persze az lenne ha vennék 4 újat darabját 90.000.ezerért csak most nem nagyon van kedvem hozzáVan egy cég Győrben:turbó-tec kft.
Felhívtam őket és elbeszélgettem egy kedves úrral aki azt mondta hogy náluk 40.000.+áfáért
teljesen felújítják darabját és 24 hónap garanciát vállalnak km megkötés nélkül és természetesen csak gyári bosch alkatrészekkel újítanak.Kérdem én ha két év garit adnak akkor miért nem ajánlja a legtöbb ember a felújítást.Mondjuk szerintem ez egy komolyabb cég lehet komolyabb háttérrel.A honlapjuk is igényes.Ja és még szólt a szerelő hogy valami turbó felé menő cső sajnos elfáradt nem repedt nem lyukas hanem szitás és nyomja az olajat.
Komolyabb cső lehet mert 47.000.ezer körül van.Kérném a hozzá értőket írjanak pár sort hogy ők mit tennének.

Nagyon köszönöm:czellaia

Hello!
Csak ugy kiváncsi lennék,hogy mennyit birtak ki km-ben a porlasztócsucsaid?


Szeva

Próbáld meg ezt a számoz. Szerintem olcsóbb lesz és garit is adnak meg mérési papírokat. 70/6067378


188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.



Csakis OMV maxxmotion.....semmi más....de tényleg ha jót akarsz a gépednek...

Igen,már többen mondták az OMW-ét,állítólag valóban kintről hozzák az üzemanyagot,ha ezen túl leszek nagyon figyelni fogok.Nem szoktam gagyi kúton tanlokni,ez véletlen volt.Jó drága véletlemn.Üdv.


Még senki nem vette fontolóra a 2T olaj használatát? Több ezer hozzászólás és millió fórum van német oldalakon ahol a kétütemű olaj jótékony hatásait ecsetelgetik több százezer futott kilóméter tapasztalatai alapján. Rengeteg német autótulajdonos 2T vel adagolja a gázolajat min 200:1 arányban ha keleteurópai országokban tankol. Persze nem jó akármilyen, több paraméternek is egyeznie kell. Vannak akik az autó újkorától adagolják.