autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2010. június 08. kedd, 19:24


Hali!

Egy segítség kellene.
Állítható futómű van a kocsim alatt.Elől 225/45R17, hátul 245/40R17 gumival gyári M3 felnin.Budapesten, vagy környékén keresnék olyan futóművest aki be tudná állítani rendesen.


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. április 22. csütörtök, 16:37


Eapa írta: http://auto.indavideo.hu/video/Extrem_kerekek

Hori, Robinson!

Lehet fel kellene vennetek vele a kontaktot


Ez kesz !



státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. április 22. csütörtök, 15:34


http://auto.indavideo.hu/video/Extrem_kerekek

Hori, Robinson!

Lehet fel kellene vennetek vele a kontaktot

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 16. péntek, 17:04


bimmerteam_hu írta:
Eapa írta:
Robinson írta: Hali,

Beszéltem a futóműhellyel, ahol ismét azt mondták, hogy biza az első kerekeken nem lehet állítani, hiába mondtam, hogy utána érdeklődtem, és a toronyban kell valamit mókolni. Viszont jövőhéten megyek hozzájuk, hogy ránézzenek, ezért aztán a jelenlegi állapotok szerint jó lenne, ha felkészülten tudnék menni. Szóval valaki tudna leírást adni írni csinálni mutatni, hogy ez a toronyban való matatás hogy is néz ki pontosan?

Köszi!


Az első keréken a gyári toronycsapággyal nem lehet állítani. Lehet kapni olyan toronycsapágyat ami tartalmaz egy állítható lemezt, de ilyeneket csak versenykocsikba raknak mivel gumi az nincs benne, fém a fémen kicsit kemény lenne neked.
Az meg nem BMW-shez való módszer, hogy a tornyon lévő furatokat oválosítod ki és csúsztatod arréb a gyári toronycsapágyat. Annyit még tudok, hogy az M3-asnak jelentősen eltolt toronycsapágya van.


Az E46-nak lehet az első futóművén is a dőlést állítani. Át kell átütni a tornyon a fixáló stiftet és az egész első teló toronycsapágyastul elmozdítható a hosszanti GYÁRI furatokban...

íme a pirossal jelölt stiftet át kell ütni, ez fixálja a helyén a toronycsapágyat, vagyis inkább megakadályozza az elmozdítását


és íme a gyárilag ovális furat, amiben mozdítható csapágyastól az első gólyaláb


Robinson, 4.800 Ft lesz a futóművesed meg fizesse ki, hogy ilyen könnyen ekkora tudás birtokába jutott


Wowci! Még szerencse, hogy mindeki tisztában van mindennel, így mindig el lehet jutni egy adott művelet végére, csak kicsit körülményesen, mire kihámozza az ember a sok tudásból a tényeket

Köszönöm srácok! Laca, egy kóla nem elég? Amúgy ez az ovál cucc nem enged túl sokat ha jól sejtem. De gondolom használhatóra azért sikerül majd vele belőni elől is. Viszont ha jól sejtem, utána a stift már nem fog visszamenni, hiszen nem lesz ott a helye. Az ha jól emlékszem csak arra van, hogy a gyári beállítás szerint tudd visszatenni a dolgokat ha kivetted, de amúgy az nem számít, hogy használat közben bent van-e. Jól emlékszem arra amit mondtak?

bimmerteam_hu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bimmerteam_hu

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2010. április 16. péntek, 16:13


Eapa írta:
Robinson írta: Hali,

Beszéltem a futóműhellyel, ahol ismét azt mondták, hogy biza az első kerekeken nem lehet állítani, hiába mondtam, hogy utána érdeklődtem, és a toronyban kell valamit mókolni. Viszont jövőhéten megyek hozzájuk, hogy ránézzenek, ezért aztán a jelenlegi állapotok szerint jó lenne, ha felkészülten tudnék menni. Szóval valaki tudna leírást adni írni csinálni mutatni, hogy ez a toronyban való matatás hogy is néz ki pontosan?

Köszi!


Az első keréken a gyári toronycsapággyal nem lehet állítani. Lehet kapni olyan toronycsapágyat ami tartalmaz egy állítható lemezt, de ilyeneket csak versenykocsikba raknak mivel gumi az nincs benne, fém a fémen kicsit kemény lenne neked.
Az meg nem BMW-shez való módszer, hogy a tornyon lévő furatokat oválosítod ki és csúsztatod arréb a gyári toronycsapágyat. Annyit még tudok, hogy az M3-asnak jelentősen eltolt toronycsapágya van.


Az E46-nak lehet az első futóművén is a dőlést állítani. Át kell átütni a tornyon a fixáló stiftet és az egész első teló toronycsapágyastul elmozdítható a hosszanti GYÁRI furatokban...

íme a pirossal jelölt stiftet át kell ütni, ez fixálja a helyén a toronycsapágyat, vagyis inkább megakadályozza az elmozdítását


és íme a gyárilag ovális furat, amiben mozdítható csapágyastól az első gólyaláb


Robinson, 4.800 Ft lesz a futóművesed meg fizesse ki, hogy ilyen könnyen ekkora tudás birtokába jutott


státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. április 16. péntek, 15:27


Robinson írta: Hali,

Beszéltem a futóműhellyel, ahol ismét azt mondták, hogy biza az első kerekeken nem lehet állítani, hiába mondtam, hogy utána érdeklődtem, és a toronyban kell valamit mókolni. Viszont jövőhéten megyek hozzájuk, hogy ránézzenek, ezért aztán a jelenlegi állapotok szerint jó lenne, ha felkészülten tudnék menni. Szóval valaki tudna leírást adni írni csinálni mutatni, hogy ez a toronyban való matatás hogy is néz ki pontosan?

Köszi!


Az első keréken a gyári toronycsapággyal nem lehet állítani. Lehet kapni olyan toronycsapágyat ami tartalmaz egy állítható lemezt, de ilyeneket csak versenykocsikba raknak mivel gumi az nincs benne, fém a fémen kicsit kemény lenne neked.
Az meg nem BMW-shez való módszer, hogy a tornyon lévő furatokat oválosítod ki és csúsztatod arréb a gyári toronycsapágyat. Annyit még tudok, hogy az M3-asnak jelentősen eltolt toronycsapágya van.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 16. péntek, 13:16


Hali,

Beszéltem a futóműhellyel, ahol ismét azt mondták, hogy biza az első kerekeken nem lehet állítani, hiába mondtam, hogy utána érdeklődtem, és a toronyban kell valamit mókolni. Viszont jövőhéten megyek hozzájuk, hogy ránézzenek, ezért aztán a jelenlegi állapotok szerint jó lenne, ha felkészülten tudnék menni. Szóval valaki tudna leírást adni írni csinálni mutatni, hogy ez a toronyban való matatás hogy is néz ki pontosan?

Köszi!


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 23:01


Lacci írta: Látszik igen, hogy a rogyasztásból kicsit felállt a kocsi.
Tulajdonképpen csak egy pár csavar tekerése volt a művelet?
Mert egy emelés plussz 2 csavar tekeréséért azért soknak tűnik a 4800 .


Gyakorlatilag igen, de mégsem Azt kaptam, amit máshol 8-12.000 ért csinálnak, rendesen géppel bemérve stb.





Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 22:52


Látszik igen, hogy a rogyasztásból kicsit felállt a kocsi.
Tulajdonképpen csak egy pár csavar tekerése volt a művelet?
Mert egy emelés plussz 2 csavar tekeréséért azért soknak tűnik a 4800 .

Robinson írta:
daidka írta:
Robinson írta: 2 fok fölött volt a dőlés, ebből 1 - 1,25 fokot tudtak javítani




A gyári lengőkarral állítottak így rajta? Elől is állítattál a toronynál vagy ott nem?


Gyárival igen. A hátsó excenteres? csavar ennyit engedett, ami szerintem az én paramétereimmel mondható igen jónak is. Plusz állítva lett az összetartáson is (nem ér be a kaszniba!)
Az elsőn nem lett állítva, mert ahol voltam, nem a mester volt, hanem egy alkalmazott, aki nem tudta, hogy lehet, utólag mondta bmw320d4 telón, hogy a toronyban kell. Holnap felhívom a futóművest, hogy "gariba" azt is be kéne állítani, hiszen hozzá tartozik az előző művelethez

Amúgy 4800 volt! Qrva jó ár sztem.

Ezek szerint akkor képen is látni a különbséget? Mikor a srác kihúzta, nem hittem a szememnek, ahogy "kiugrott" a kerék teteje





daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 21:06


Robinson írta:
daidka írta:
Robinson írta: 2 fok fölött volt a dőlés, ebből 1 - 1,25 fokot tudtak javítani




A gyári lengőkarral állítottak így rajta? Elől is állítattál a toronynál vagy ott nem?


Gyárival igen. A hátsó excenteres? csavar ennyit engedett, ami szerintem az én paramétereimmel mondható igen jónak is. Plusz állítva lett az összetartáson is (nem ér be a kaszniba!)
Az elsőn nem lett állítva, mert ahol voltam, nem a mester volt, hanem egy alkalmazott, aki nem tudta, hogy lehet, utólag mondta bmw320d4 telón, hogy a toronyban kell. Holnap felhívom a futóművest, hogy "gariba" azt is be kéne állítani, hiszen hozzá tartozik az előző művelethez

Amúgy 4800 volt! Qrva jó ár sztem.

Ezek szerint akkor képen is látni a különbséget? Mikor a srác kihúzta, nem hittem a szememnek, ahogy "kiugrott" a kerék teteje



Jaja látszik a képen is! majd meglesem pénteken élőben is ha minden jól jön össze! Elől se lehet gyári értékre beállítani de sokat javít rajta.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 20:49


daidka írta:
Robinson írta: 2 fok fölött volt a dőlés, ebből 1 - 1,25 fokot tudtak javítani




A gyári lengőkarral állítottak így rajta? Elől is állítattál a toronynál vagy ott nem?


Gyárival igen. A hátsó excenteres? csavar ennyit engedett, ami szerintem az én paramétereimmel mondható igen jónak is. Plusz állítva lett az összetartáson is (nem ér be a kaszniba!)
Az elsőn nem lett állítva, mert ahol voltam, nem a mester volt, hanem egy alkalmazott, aki nem tudta, hogy lehet, utólag mondta bmw320d4 telón, hogy a toronyban kell. Holnap felhívom a futóművest, hogy "gariba" azt is be kéne állítani, hiszen hozzá tartozik az előző művelethez

Amúgy 4800 volt! Qrva jó ár sztem.

Ezek szerint akkor képen is látni a különbséget? Mikor a srác kihúzta, nem hittem a szememnek, ahogy "kiugrott" a kerék teteje



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. április 15. csütörtök, 20:51

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 20:33


Robinson írta: Na, így kép alapján nem tudom mennyire lehet összehasonlítani, de itt van a régi és új kerékdőlés:




2 fok fölött volt a dőlés, ebből 1 - 1,25 fokot tudtak javítani






A gyári lengőkarral állítottak így rajta? Elől is állítattál a toronynál vagy ott nem?


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 19:36


Na, így kép alapján nem tudom mennyire lehet összehasonlítani, de itt van a régi és új kerékdőlés:




2 fok fölött volt a dőlés, ebből 1 - 1,25 fokot tudtak javítani





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. április 15. csütörtök, 19:39

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 14:53


Robinson írta:
Hori írta:
Robinson írta:
Hori írta: nem tom a Robinsoné úgy tűnik hogy sokkal kijjebb van, meg persze sokkal jobban dől


Ne felejtsük el, hogy az enyém még nem látott fugóművest!




hála az égnek
így nem kapott még egy futóműves sem infarktust.
meg így nem lóg ki 2cm-t a kerék teteje a kasznin kivülre
Holnap fel is rakjam a diffuzort úgy készüljek???


Nem nem, csak várd meg míg én felrakom. azt lehet? (na jó, hozhatnál cuccokat is hozzá, mert ha mégsem passzol a 8-10 kulcs ami a kocsiban van... )


de a csavarok legyenek ott nálad!!!!!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 14:50


Hori írta:
Robinson írta:
Hori írta: nem tom a Robinsoné úgy tűnik hogy sokkal kijjebb van, meg persze sokkal jobban dől


Ne felejtsük el, hogy az enyém még nem látott fugóművest!




hála az égnek
így nem kapott még egy futóműves sem infarktust.
meg így nem lóg ki 2cm-t a kerék teteje a kasznin kivülre
Holnap fel is rakjam a diffuzort úgy készüljek???


Nem nem, csak várd meg míg én felrakom. azt lehet? (na jó, hozhatnál cuccokat is hozzá, mert ha mégsem passzol a 8-10 kulcs ami a kocsiban van... )