Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. augusztus 14. csütörtök, 16:09


Halli,

friss szervíz, gondoltam az EGR is takarításra kerül. Minden jól ment, majd előjött a P0401 hiba.
Tudom tölörni, de visszajön. Átnéztem, minden tisztának tűnik. Van ötlet?


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 13:44


szotakdavid írta:
csbalu írta: Az EGR szelepet, kézzel is meg lehet mozgatni? Levettem kitakarítottam, tele volt korommal. Megnézném hogy rendesen mozog-e. Ezt csak vákuummal lehet? EGR hibát írt legutóbbi kiolvasáskor. A vákuumcső is eléggé szar volt rajta abból lecsíptem egy picit és visszadugtam, de nem csodálkoznék ha nem tudott volna mozogni, a sok lerakódástól.
Szóval hogyan tudom ellenőrizni, legalább azt hogy mozog-e?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv
Balu


Inpa teszt!


Ez lett volna a következő aminek nekiállok


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 13:27


csbalu írta: Az EGR szelepet, kézzel is meg lehet mozgatni? Levettem kitakarítottam, tele volt korommal. Megnézném hogy rendesen mozog-e. Ezt csak vákuummal lehet? EGR hibát írt legutóbbi kiolvasáskor. A vákuumcső is eléggé szar volt rajta abból lecsíptem egy picit és visszadugtam, de nem csodálkoznék ha nem tudott volna mozogni, a sok lerakódástól.
Szóval hogyan tudom ellenőrizni, legalább azt hogy mozog-e?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv
Balu


Inpa teszt!

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 12:46


Az EGR szelepet, kézzel is meg lehet mozgatni? Levettem kitakarítottam, tele volt korommal. Megnézném hogy rendesen mozog-e. Ezt csak vákuummal lehet? EGR hibát írt legutóbbi kiolvasáskor. A vákuumcső is eléggé szar volt rajta abból lecsíptem egy picit és visszadugtam, de nem csodálkoznék ha nem tudott volna mozogni, a sok lerakódástól.
Szóval hogyan tudom ellenőrizni, legalább azt hogy mozog-e?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv
Balu

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 14:56


Kristen76 írta: Pontosan hol van benne?? 316i az enyém



A te EGR-ed bal oldalon van. A motor bal oldalára felcsavarozva kettő darab tizes anyával és egy átvezető cső van a befúvó és az EGR között. Könnyű leszedni és takarítani. Kell hozzá egy kis féktisztító és egy kis benzin. Majd ha kiszáradt teljesen akkor egy kis WD40 sem árt a mozgó résznek, de csak mértékkel.

[EGR kinézete]http://www.kephost.com/image/XY[/img]


Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 09:50


Itt van képes illusztrációs leírás EGR és szívótér tisztításról:

http://www.forum-bmwfans.com/t...echauffage

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 15:39


Pontosan hol van benne?? 316i az enyém


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 22:00


Tunin=nagyobb köbcenti. A tobbi csak sufni tuning Miért nem ő tervez akkor a BMW-nek motorokat?Ne halgass ilyenekre,mindig a gyári a tuti,hidd el!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 21:32


ember84 írta:
Csabi056 írta:
vidarene1991 írta: Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...


Ez engem is érdekelne, az egr nél kis lemezzel ki tudom takarni a "rossz" levegö útját, de nem tudom, okozna e hibakódot, vagy bármimást a kocsin, fogasztástöblet, egyenletlenebb járást??? 320d 150le az autóm.
Válaszokat elöre is köszi!


Ne szüntesd meg!Mert szinte mindenki visszacsinálta,mert úgy jobb,erre tervezték a mérnökök,nem véletlen,olvass vissza végig,hogy miért!!


Köszi a választ, beszéltem szerelőmmel aki nagy tuningos, de a bmw-nél ő is ezt javasolta!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 16:14


Csabi056 írta:
vidarene1991 írta: Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...


Ez engem is érdekelne, az egr nél kis lemezzel ki tudom takarni a "rossz" levegö útját, de nem tudom, okozna e hibakódot, vagy bármimást a kocsin, fogasztástöblet, egyenletlenebb járást??? 320d 150le az autóm.
Válaszokat elöre is köszi!


Ne szüntesd meg!Mert szinte mindenki visszacsinálta,mert úgy jobb,erre tervezték a mérnökök,nem véletlen,olvass vissza végig,hogy miért!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 08:06


vidarene1991 írta: Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...


Ez engem is érdekelne, az egr nél kis lemezzel ki tudom takarni a "rossz" levegö útját, de nem tudom, okozna e hibakódot, vagy bármimást a kocsin, fogasztástöblet, egyenletlenebb járást??? 320d 150le az autóm.
Válaszokat elöre is köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1998

státusz mokussska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 21:55


SZevasztok! tudna valaki segíteni abban,hogy 316i compact-ban hol találom az egr-t pontosan?

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 23:09


Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 12:45


Bima írta: Hello!

Az EGR-rel kapcsolatosan megosztom a saját tapasztalatomat. Az autó nagyobb terhelésnél úgy füstöl mint egy gyárkémény. (A mögöttem lévőket nem irigyeltem :levele Tengnap ismét ki lett pucolva, majd ki is lett írva a vezérlésből. Azóta szinte 0 füst, még terhelésen sem és akárki akármit mond, jobb lett a kocsi. Nem érzem azt, hogy fulladna, erőlködne. Akkor hol is van itt a környezetvédelem?!



szia. azt hallottam én is, pont ma beszéltem egy szakival és ő is azt mondta, h ha úgy van akkor kevesebbet füstöl, de semmi kárt nem okoz akocisban ha ledugózod az egr vákumcsövét...szóval inkább még jó is az

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 09:16


Hello!

Az EGR-rel kapcsolatosan megosztom a saját tapasztalatomat. Az autó nagyobb terhelésnél úgy füstöl mint egy gyárkémény. (A mögöttem lévőket nem irigyeltem :levele Tengnap ismét ki lett pucolva, majd ki is lett írva a vezérlésből. Azóta szinte 0 füst, még terhelésen sem és akárki akármit mond, jobb lett a kocsi. Nem érzem azt, hogy fulladna, erőlködne. Akkor hol is van itt a környezetvédelem?!