solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2015. augusztus 25. kedd, 12:43


Methos írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Ma leszedtem az egrt egy 730d ről.kipucoltam,mert nagyon okádta akormot akkor vettem észre ,hogy az egr nélnincs vákum a csőben.mi lehet a kinja?


Mérj rá az EGR-re hogy a membrán nem -e szakadt benne. Nekem takarítás után volt ilyenem, kiderült, hogy kb csak a kosz tartotta egyben .
A másik hogy a vákum csöveknek annyi....(az is volt gondom....)

Ma belefekszem megint,megnézej minden csovet ...szégyen vele közlekedni . Erőtlen és leírhatatlan amit kormol... gyenge gázadásnál is..


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. augusztus 25. kedd, 12:04


solyom76 írta: Sziasztok. Ma leszedtem az egrt egy 730d ről.kipucoltam,mert nagyon okádta akormot akkor vettem észre ,hogy az egr nélnincs vákum a csőben.mi lehet a kinja?


Mérj rá az EGR-re hogy a membrán nem -e szakadt benne. Nekem takarítás után volt ilyenem, kiderült, hogy kb csak a kosz tartotta egyben .
A másik hogy a vákum csöveknek annyi....(az is volt gondom....)

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 18:54


Sziasztok. Ma leszedtem az egrt egy 730d ről.kipucoltam,mert nagyon okádta akormot akkor vettem észre ,hogy az egr nélnincs vákum a csőben.mi lehet a kinja?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2007

státusz e65_740d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. június 02. kedd, 18:58


Téves hozzászólás! Kérem töröljétek!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 02. kedd, 19:02

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2015. április 04. szombat, 10:49


Sziasztok!
Tudnátok mondani Szakit aki ledugózza át tisztitja a szelepet ?
ha esetleg tudnátok árat írni azt is megköszöném


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. február 24. kedd, 11:19


SP_323i írta:
kecsurobi írta: üDV AZ EGR SZELEPET KITUDTAM TISZTÍTANI RENDESEN,DE A SZÍVÓ RÉSZT AZT NEM!!
Szét lehet azt szedni valahogy azt a műanyagot?


Ha a szívósorra gondolsz, akkor azt nem lehet szétszedni (max szétreped magától, de akkor az már kuka )
Ha ki akarod takarítani itt egy leírás a kivételéről:
http://www.bmwforums.info/gene...moval.html

Ha lent van, akkor jól jön mindenféle oldószer, meg üveg tisztító kefe és nagynyomású tisztító. De ha rám hallgatsz, akkor olyan helyre viszed, ahol már csináltak ilyet...


Levétellel nem volt gond.it nincs olyan szerelő,mikor kitakaritottam hagyom egy napot had szaradjon ki.köszi az infot.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. február 24. kedd, 09:49


kecsurobi írta: üDV AZ EGR SZELEPET KITUDTAM TISZTÍTANI RENDESEN,DE A SZÍVÓ RÉSZT AZT NEM!!
Szét lehet azt szedni valahogy azt a műanyagot?


Ha a szívósorra gondolsz, akkor azt nem lehet szétszedni (max szétreped magától, de akkor az már kuka )
Ha ki akarod takarítani itt egy leírás a kivételéről:
http://www.bmwforums.info/gene...moval.html

Ha lent van, akkor jól jön mindenféle oldószer, meg üveg tisztító kefe és nagynyomású tisztító. De ha rám hallgatsz, akkor olyan helyre viszed, ahol már csináltak ilyet...


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 18:20


üDV AZ EGR SZELEPET KITUDTAM TISZTÍTANI RENDESEN,DE A SZÍVÓ RÉSZT AZT NEM!!
Szét lehet azt szedni valahogy azt a műanyagot?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 22:19


AteszE46 írta: Működik a geó,ezt megnéztem egyből. Ha lehúzom az egr vákumcsövet semmi hiba, ezért járok így vele. Viszont ha visszadugom, olyan lesz mint egy szívó diesel. Csak 3000 felett kezd el menni.
Ez mi lehet??


Ha a turbónál okés, akkor arra tudok gondolni, hogy az EGR szeleped akkor is nyitva van mikor nem kellene, és így kevesebb a légtömegmérő felöl a beszívott lebegő, kevesebbet mér, kevesebb üzát adagol a motorvezérlő is, és ezért lehet gyengébb. Nézd meg az EGR-t szabályzó elektromos vákumszelepet, hogy az okés-e. Ez ugyanolyan mint ami a turbó geometriát is vezérli.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 19:49


Tano írta:
AteszE46 írta: Szia!

Az enyémet kiiktattam pár hónapja. Úgy veszem észre, mintha kicsit többet fogyasztana.
Visszakötném, de akkor alig megy a kocsi, 3000 fölött kezd menni. Nem tudom mi baja lehet? Valakinek van ötlete?


Első körön nézd meg, hogy a turbógeometria állításod működik-e mikor beindítod a motort. Ezt egyszerűen lecsekkolhatod műszerek nélkül is.


Működik a geó,ezt megnéztem egyből. Ha lehúzom az egr vákumcsövet semmi hiba, ezért járok így vele. Viszont ha visszadugom, olyan lesz mint egy szívó diesel. Csak 3000 felett kezd el menni.
Ez mi lehet??

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 18:58


AteszE46 írta: Szia!

Az enyémet kiiktattam pár hónapja. Úgy veszem észre, mintha kicsit többet fogyasztana.
Visszakötném, de akkor alig megy a kocsi, 3000 fölött kezd menni. Nem tudom mi baja lehet? Valakinek van ötlete?


Első körön nézd meg, hogy a turbógeometria állításod működik-e mikor beindítod a motort. Ezt egyszerűen lecsekkolhatod műszerek nélkül is.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 18:03


batigol09 írta: Sziasztok!

Nekem az EGR szelep "ki van kötve", már így vásároltam a kocsit. Okozhat ez valamiféle problémát? többletfogyasztás ilyesmi...
aki tudja köszönöm szépen válaszát


Szia!

Az enyémet kiiktattam pár hónapja. Úgy veszem észre, mintha kicsit többet fogyasztana.
Visszakötném, de akkor alig megy a kocsi, 3000 fölött kezd menni. Nem tudom mi baja lehet? Valakinek van ötlete?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 09:34


Sziasztok!

Nekem az EGR szelep "ki van kötve", már így vásároltam a kocsit. Okozhat ez valamiféle problémát? többletfogyasztás ilyesmi...
aki tudja köszönöm szépen válaszát

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. január 26. hétfő, 16:01


slooter írta:
rece65 írta:
Takiii írta:
slooter írta: EGR tiszítás előtt - után!

Rendesen tele volt, ráment egy flakon valvoline egr tisztító.


Ez az EGR nem volt nagyon szennyeződve, de ha így gondolod, akkor inkább ne nézz bele a szívócsőbe! Le kell kötni a vákumot (csövet pedig dugózni) róla és nem megy bele több korom!

Üdv

Úgy tudom ez esetben majd dobálja a hibakódokat,vagy nem?





Az első képen már valamennyi trutyit kiszedtem belőle, csak utána jutott eszembe hogy lefényképezem

egyébként a ledugózáson én is gondolkodtam, de azt mondják a szakik hogy nem jó ötlet , mert érzi az autó hogy át van ba....va és szervíz üzemmódba kapcsol, úgyhogy jól megpucoltunk mindent és visszatettük.



Vagy szoftveresen ütöd ki, mert akkor nem pakolja magát szerviz üzemmódba,
viszont az EGR kiiktatásával kapcsolatban hajlok azoknak a véleményére, akik azt mondják, hogy nem hibába tervezte olyanra a gyártó a rendszert amilyen, de mindenki maga dönti el mit hogy csinál, hisz na'fiúk vagyunk vagy mi



slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 26. hétfő, 15:49


rece65 írta:
Takiii írta:
slooter írta: EGR tiszítás előtt - után!

Rendesen tele volt, ráment egy flakon valvoline egr tisztító.


Ez az EGR nem volt nagyon szennyeződve, de ha így gondolod, akkor inkább ne nézz bele a szívócsőbe! Le kell kötni a vákumot (csövet pedig dugózni) róla és nem megy bele több korom!

Üdv

Úgy tudom ez esetben majd dobálja a hibakódokat,vagy nem?





Az első képen már valamennyi trutyit kiszedtem belőle, csak utána jutott eszembe hogy lefényképezem

egyébként a ledugózáson én is gondolkodtam, de azt mondják a szakik hogy nem jó ötlet , mert érzi az autó hogy át van ba....va és szervíz üzemmódba kapcsol, úgyhogy jól megpucoltunk mindent és visszatettük.