autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Angyalboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 07:08


Lehet hogy ez itt egy kicsit OFF, de valakinek nincs véletlenül 2000-es évjáratú E46 320D touran-hoz Robbantott ábrás motorrajza? vagy bármi ilyen amiből meg lehet tudni, hogy mi hol van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Angyalboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 13:54


szotakdavid írta:
Angyalboy írta:
vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
Szia!

Turbó takarítást hagyd a turbósokra.Vas megyében Vivaladiesel tud mondani jó turbóst pár ezer forintért csínálták meg neki.

Üdv Dávid



Így igaz, Mogyorósit Békéscsabán. Vas megyéből csak egy ugrás! Úgyhogy ezzel most megfogtál... Passzolom a labdát a Nyugat Mo-i különítmények.




Ha valaki tud Vas megyében, netán Szombathely környékén olcsó és jó turbós szakit, kérem ne tartsa magában Ja meg talán egy adagoló beállítására specializálódott szaki sem ártana... valahogy nem ugy megy a vas mint szeretném...


Turbó csöveket átnézted??lyukas turbó cső okozhat teljesítmény vesztést.


Addig még nem jutottam el... Speciel azt sem tudom merre keressem őket

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1806

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 12:57


Angyalboy írta:
vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
Szia!

Turbó takarítást hagyd a turbósokra.Vas megyében Vivaladiesel tud mondani jó turbóst pár ezer forintért csínálták meg neki.

Üdv Dávid



Így igaz, Mogyorósit Békéscsabán. Vas megyéből csak egy ugrás! Úgyhogy ezzel most megfogtál... Passzolom a labdát a Nyugat Mo-i különítmények.




Ha valaki tud Vas megyében, netán Szombathely környékén olcsó és jó turbós szakit, kérem ne tartsa magában Ja meg talán egy adagoló beállítására specializálódott szaki sem ártana... valahogy nem ugy megy a vas mint szeretném...


Turbó csöveket átnézted??lyukas turbó cső okozhat teljesítmény vesztést.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Angyalboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 12:51


vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
Szia!

Turbó takarítást hagyd a turbósokra.Vas megyében Vivaladiesel tud mondani jó turbóst pár ezer forintért csínálták meg neki.

Üdv Dávid



Így igaz, Mogyorósit Békéscsabán. Vas megyéből csak egy ugrás! Úgyhogy ezzel most megfogtál... Passzolom a labdát a Nyugat Mo-i különítmények.




Ha valaki tud Vas megyében, netán Szombathely környékén olcsó és jó turbós szakit, kérem ne tartsa magában Ja meg talán egy adagoló beállítására specializálódott szaki sem ártana... valahogy nem ugy megy a vas mint szeretném...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1806

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 11:30


vivaladiesel írta:
Angyalboy írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!


Szia! Igen, az EGR általában minden dízelesnek erősen kormos... Évente takarítsd ki.
A turbótisztítást inkább bízd szakemberre.

Van az autódban egy kartergáz szűrő nevű alkatrész. Ezt feltétlenül cserélned kell minden 3. olajcsere alkalmával. Ha eltömődik akkor nem kap kenést a turbód és annyi neki!
Kb. 13-14 000ft
Gyári alkatrészt (pl: kartergáz szűrő) több helyen is tudsz venni kedvező áron:
pl: M_Attila itt a fórumon, www.ap-trade.eu, www.bimmer.hu stb...





Ha már a kartergáz szűrőnél tartunk én 6000ft-ért vettem a Schmiedmannál csak szűrőt müanyag ház nélkül,mert a 30d-nek van külön szűrője a 20d-nek nem lehet kapni,de ezt a kartergáz szűrő topicba leírta valaki.Megjegyzem hallkan az enyémbe olyan szutykos volt h az újnak a dobozába nem fért bele amit kiszedtem..érdemes cserélni.
Beszélgettem Turbósokkal és az elhanyagolt kartergáz szűrőt tartják a legnagyobb turbó gyilkolásnak.



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 11:18


szotakdavid írta:
Szia!

Turbó takarítást hagyd a turbósokra.Vas megyében Vivaladiesel tud mondani jó turbóst pár ezer forintért csínálták meg neki.

Üdv Dávid



Így igaz, Mogyorósit Békéscsabán. Vas megyéből csak egy ugrás! Úgyhogy ezzel most megfogtál... Passzolom a labdát a Nyugat Mo-i különítmények.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 06. hétfő, 11:20

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 11:15


Angyalboy írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!


Szia! Igen, az EGR általában minden dízelesnek erősen kormos... Évente takarítsd ki.
A turbótisztítást inkább bízd szakemberre.

Van az autódban egy kartergáz szűrő nevű alkatrész. Ezt feltétlenül cserélned kell minden 3. olajcsere alkalmával. Ha eltömődik akkor nem kap kenést a turbód és annyi neki!
Kb. 13-14 000ft
Gyári alkatrészt (pl: kartergáz szűrő) több helyen is tudsz venni kedvező áron:
pl: M_Attila itt a fórumon, www.ap-trade.eu, www.bimmer.hu stb...






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 06. hétfő, 11:21


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1806

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 11:14


Angyalboy írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!


Szia!

Turbó takarítást hagyd a turbósokra.Vas megyében Vivaladiesel tud mondani jó turbóst pár ezer forintért csínálták meg neki.

Üdv Dávid



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Angyalboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 11:06


Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 12:39


lorand007 írta:
ute107 írta:
lorand007 írta:
vivaladiesel írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom


Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!



Hello, nagyon ritkan csinalnak ilyet inkabb cserelnek az alkatreszeket, ha csinalt mar v.ki ilyet , elkelnenek az otletek, a valvoline egr turbo cleaner csak az egr re let eleg, kiszeretnem a turbot is pucolni meg ezt a szivocsonkot, koszonom


Brigiciol...mind a szivósornak, mind az EGR-nek. Megázik, majd egy kis nagynyomású víz... Kipipálva!


Beszerzem a cuccot mert egy egesz egr turbo cleaner ra ment csak az egr szelepre, csak azt banom hogy allhatok neki megent szetszedni...turbonal is hasznalhatom ezt? es a pillango szelepetket erdemes megpucoljam vagy csak akkor nyuljak hozza amikor cserelem? koszonom


A pillangokat kulon sajnos nem lehet cserelni, ha lehetne, en is igy tettem volna. Meg kell venni a cserehez az egesz szivosort, amire nekem asszem 140e penz korul mondtak.
Egyebkent ha mar szetszeded, es bent akarod hagyni a pillangokat, akkor mindenkepp tisztitsd ki a szivosort, meg a pillangokrol a trutyit, hiszen pont ez lehet az egyik fo oka a beleszakadasnak!

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 19:23


ute107 írta:
lorand007 írta:
vivaladiesel írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom


Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!



Hello, nagyon ritkan csinalnak ilyet inkabb cserelnek az alkatreszeket, ha csinalt mar v.ki ilyet , elkelnenek az otletek, a valvoline egr turbo cleaner csak az egr re let eleg, kiszeretnem a turbot is pucolni meg ezt a szivocsonkot, koszonom


Brigiciol...mind a szivósornak, mind az EGR-nek. Megázik, majd egy kis nagynyomású víz... Kipipálva!


Beszerzem a cuccot mert egy egesz egr turbo cleaner ra ment csak az egr szelepre, csak azt banom hogy allhatok neki megent szetszedni...turbonal is hasznalhatom ezt? es a pillango szelepetket erdemes megpucoljam vagy csak akkor nyuljak hozza amikor cserelem? koszonom

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 19:21


csbalu írta:
BarG írta:
Alesi írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése


Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.



Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...


Nekem is ki van szedve és nem gyengült semennyit se.
És legalább olyasmiről nyilatkozok, amiről vannak tapasztalataim.


Hát próbapadra én sem fogom majd rakni az biztos azért hogy kiderüljön gyengült-e 1%-ot


Tiszteletem, en nem vagyok a kiherélés hive, lassan 200000 van az autoban, egr kipucolva jon a szivo csonk aztan turbo es a szelepeket inkabb kicserelem, oszinten nem tudom hogy mennyi ha megtudom lehet atgondolom

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 16:31


BarG írta:
Alesi írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése


Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.



Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...


Nekem is ki van szedve és nem gyengült semennyit se.
És legalább olyasmiről nyilatkozok, amiről vannak tapasztalataim.


Hát próbapadra én sem fogom majd rakni az biztos azért hogy kiderüljön gyengült-e 1%-ot

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1283

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 16:24


Alesi írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése


Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.



Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...


Nekem is ki van szedve és nem gyengült semennyit se.
És legalább olyasmiről nyilatkozok, amiről vannak tapasztalataim.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 13:52


vivaladiesel írta:
Alesi írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése


Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.



Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...


Nekem nincs tapasztalatom vele. Ezt a topikot olvasgattam és ezért írtam. (igaz, itt e60-ról írnak)
http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=24&t=1326





Itt is csak egy kommentelő írja ezt, akinek E39-e van, tehát gondolom szintén nem személyes tapasztalat.
Mindegy, nem kötekedésből, csak eddig mindenhol azt olvastam, hogy teljesen ártalmatlan a kiszedés, típustól függetlenül. Az újabbakban meg ugye már megerősítették, ott nincs ez a para.