Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 16:16


kerezsijoc írta: szerinttek érdemes lezárni?
mert én lezártam és utánna azonnal elõjött a motorhiba.
kiszedtem és eltünt a hiba jel. Én a "gané" visszajuttatása miadt zártam volna le meg persze a fogyasztás miadt is. Egyébként szerintetek mennyiben befolyásolja a fogyasztást az egr lezárása?



Amivel lezárod arra furj 6os lukacskát és nem fog belepofázni a comp, viszont jóval kevesebb szmötyit fog kapni. fogyasztásba szerény számitásaim szerint pont semmit nem számit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 15:35


szerinttek érdemes lezárni?
mert én lezártam és utánna azonnal elõjött a motorhiba.
kiszedtem és eltünt a hiba jel. Én a "gané" visszajuttatása miadt zártam volna le meg persze a fogyasztás miadt is. Egyébként szerintetek mennyiben befolyásolja a fogyasztást az egr lezárása?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 14:24


jencispy írta: Áhh értem köszi.
De akkor a szívócsövet is illene és nem utolsó sorban a szívósort. -ami már nagyobb meló.
Vagy az EGR a legszûkebb keresztmetszet a rendszerben és ezért emeli ki külön?


Természetesen lehet azokat is takarítani. De leginkább az EGR szelep, és az azután lévõ szívósor tud koszolódni, mivel az EGR-en jön be a forró kipuffgáz ami ráégeti a belsõ oldalra az olajat (mivel valamennyi olaj jön a turbóból illetve a kartergázból) meg a kipuffgázban lévõ kormot.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 14:22


Hori írta:
jencispy írta:
Tano írta:
jencispy írta: Egyébként miért érdemes ezt külön kitakarítani?
(Perzse azon kívül h mimnden pöpec legyen
Elég retkesnek tûnik a képeken.


Pont ezért, mert ilyen retkes lehet. Ezáltal leszûkíti a szívócsõ hasznos keresztmetszetét, ergo kevesebb levegõt kap a motor. Nem mellesleg ez a kokszos trutyi le is válhat darabokban, ami nem tesz jót a motornak ha beszívja...


Áhh értem köszi.
De akkor a szívócsövet is illene és nem utolsó sorban a szívósort. -ami már nagyobb meló.
Vagy az EGR a legszûkebb keresztmetszet a rendszerben és ezért emeli ki külön?




A szívocsövet nem kell mert az az EGR elött van. a szivo sort azt viszont nem árt sõt én még a pillangókat is kiszedtem belõle



Igaz én utána meg is szüntettem az EGR-t nekem kormot ne keverjen a friss levegömhöz

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 14:21


jencispy írta:
Tano írta:
jencispy írta: Egyébként miért érdemes ezt külön kitakarítani?
(Perzse azon kívül h mimnden pöpec legyen
Elég retkesnek tûnik a képeken.


Pont ezért, mert ilyen retkes lehet. Ezáltal leszûkíti a szívócsõ hasznos keresztmetszetét, ergo kevesebb levegõt kap a motor. Nem mellesleg ez a kokszos trutyi le is válhat darabokban, ami nem tesz jót a motornak ha beszívja...


Áhh értem köszi.
De akkor a szívócsövet is illene és nem utolsó sorban a szívósort. -ami már nagyobb meló.
Vagy az EGR a legszûkebb keresztmetszet a rendszerben és ezért emeli ki külön?




A szívocsövet nem kell mert az az EGR elött van. a szivo sort azt viszont nem árt sõt én még a pillangókat is kiszedtem belõle

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 14:11


Tano írta:
jencispy írta: Egyébként miért érdemes ezt külön kitakarítani?
(Perzse azon kívül h mimnden pöpec legyen
Elég retkesnek tûnik a képeken.


Pont ezért, mert ilyen retkes lehet. Ezáltal leszûkíti a szívócsõ hasznos keresztmetszetét, ergo kevesebb levegõt kap a motor. Nem mellesleg ez a kokszos trutyi le is válhat darabokban, ami nem tesz jót a motornak ha beszívja...


Áhh értem köszi.
De akkor a szívócsövet is illene és nem utolsó sorban a szívósort. -ami már nagyobb meló.
Vagy az EGR a legszûkebb keresztmetszet a rendszerben és ezért emeli ki külön?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 12:48


jencispy írta: Egyébként miért érdemes ezt külön kitakarítani?
(Perzse azon kívül h mimnden pöpec legyen
Elég retkesnek tûnik a képeken.


Pont ezért, mert ilyen retkes lehet. Ezáltal leszûkíti a szívócsõ hasznos keresztmetszetét, ergo kevesebb levegõt kap a motor. Nem mellesleg ez a kokszos trutyi le is válhat darabokban, ami nem tesz jót a motornak ha beszívja...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 10:03


Egyébként miért érdemes ezt külön kitakarítani?
(Perzse azon kívül h mimnden pöpec legyen
Elég retkesnek tûnik a képeken.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 13:15


Itt találsz leírást és képeket is...

http://www.e46zone.com/forum/i...opic=10414

státusz gagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 13:02


Srácok segítsetek. Szét van bontva, hogyan tisztítsam elég kokszos a lelke. Ez egy egr szelep, ha nem mondtam volna