autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz cabyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 20:52


Gabor320D írta:
bmw320d4 írta:
ute107 írta:
bmw320d4 írta:
Gabor320D írta:
ute107 írta: Valaki járt már úgy hogy ha az EGR rendesen be van kötve lefullad a 20d?!

Ha lehúzom róla a vákuumcsövet akkor szépen jár a motor...visszadugom 3-10 mp-en belül a motor elkezd remegni és lefullad.

Vákumvezérlőt cseréltem, a hiba ugyan az, EGR szelep cserélve, hiba ugyan az.

Semmi más tüntet nem veszek észre. Most lehúzott vákuumcsövel tudom csak használni az autót.
Hibakód nincs, kivéve az előtöltés -2,1 meleg motornál. INPÁVAL mérve....


nálam ugyanez a helyzet, ha van valakinek valami ötlete azt szívesen venném


Lehet, hogy nem kellett volna levakolt AGR-el járni, akkor nem történt volna meg ez.


Már megtörtént... nem tudok mit csinálni.



Menthető. Pesten tudok embert, ha érdekel.


Valami változás? nálam most bejött még h néha nem tölt a turbó... ha letaposom neki akkor egyszer csak visszajön..

Sziasztok. nalam is volt hasonlo. a problema azomban nem az egr szeleptol jott hanem a vezerlotol. a szerelonel osszecsereltek a vakumcsoveket s ezer mindig kinyitott teljesen es fuladt meg az auto. mikor megtalaltam a hibat levettem az egrt es szepen zsirtalanito szerrel kimostam mast szep fenyesre torultem es vakumpisztojal bejarattam a szelepet. azotta 30000kmt mentem es tokeletesen mukodik. 320 d 110KW . ha a turbo is oda lesz neha esedekes hogy vesziti a vakumot... sok sikert.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Gabor320D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 11:02


bmw320d4 írta:
ute107 írta:
bmw320d4 írta:
Gabor320D írta:
ute107 írta: Valaki járt már úgy hogy ha az EGR rendesen be van kötve lefullad a 20d?!

Ha lehúzom róla a vákuumcsövet akkor szépen jár a motor...visszadugom 3-10 mp-en belül a motor elkezd remegni és lefullad.

Vákumvezérlőt cseréltem, a hiba ugyan az, EGR szelep cserélve, hiba ugyan az.

Semmi más tüntet nem veszek észre. Most lehúzott vákuumcsövel tudom csak használni az autót.
Hibakód nincs, kivéve az előtöltés -2,1 meleg motornál. INPÁVAL mérve....


nálam ugyanez a helyzet, ha van valakinek valami ötlete azt szívesen venném


Lehet, hogy nem kellett volna levakolt AGR-el járni, akkor nem történt volna meg ez.


Már megtörtént... nem tudok mit csinálni.



Menthető. Pesten tudok embert, ha érdekel.


Valami változás? nálam most bejött még h néha nem tölt a turbó... ha letaposom neki akkor egyszer csak visszajön..

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3550

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 22:22


leroyclub írta: EGR szelep koszolódás okozhat füstölést? Nem csak akkor füstöl ha nagyon odalépek hanem akkor is ha csak kicsit. A füst fekete kormos. Ha egyhelyben állok és ugy adom a gázt, akkor a kipufogo alatt teljesen fekete lesz a beton. Elég zavaro hogy elkezdek elözni és hagyok magam mögött egy fekete felhöt...


Szerintem az EGR nem okozna ilyet, inkább porlasztókra gyanakodnék első körön...

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 22:03


Methos írta:
leroyclub írta: EGR szelep koszolódás okozhat füstölést? Nem csak akkor füstöl ha nagyon odalépek hanem akkor is ha csak kicsit. A füst fekete kormos. Ha egyhelyben állok és ugy adom a gázt, akkor a kipufogo alatt teljesen fekete lesz a beton. Elég zavaro hogy elkezdek elözni és hagyok magam mögött egy fekete felhöt...


Sokat mászkálsz belvárosban araszolva? Néha érdemes "kikormolni" rendesen. Néhány hosszabb út nekem szokott ezen segíteni.
Ráadásul üzemanyag sem mindegy. Nekem Shell premium füstölt mint állat, tiszta EGR mellett is.
Maxxmotion mellett, csak padlógáznál dob egy szép fekete felhőt.


Épp ezaz hogy sokat megyek pályán is. Szinte minden héten 4-5 száz km. Csak OMW-n tankolok. Igaz hogy sima dízel de szerintem az teljesen mind1

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 16:56


leroyclub írta: EGR szelep koszolódás okozhat füstölést? Nem csak akkor füstöl ha nagyon odalépek hanem akkor is ha csak kicsit. A füst fekete kormos. Ha egyhelyben állok és ugy adom a gázt, akkor a kipufogo alatt teljesen fekete lesz a beton. Elég zavaro hogy elkezdek elözni és hagyok magam mögött egy fekete felhöt...


Sokat mászkálsz belvárosban araszolva? Néha érdemes "kikormolni" rendesen. Néhány hosszabb út nekem szokott ezen segíteni.
Ráadásul üzemanyag sem mindegy. Nekem Shell premium füstölt mint állat, tiszta EGR mellett is.
Maxxmotion mellett, csak padlógáznál dob egy szép fekete felhőt.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 15:57


leroyclub írta: EGR szelep koszolódás okozhat füstölést? Nem csak akkor füstöl ha nagyon odalépek hanem akkor is ha csak kicsit. A füst fekete kormos. Ha egyhelyben állok és ugy adom a gázt, akkor a kipufogo alatt teljesen fekete lesz a beton. Elég zavaro hogy elkezdek elözni és hagyok magam mögött egy fekete felhöt...


Nembaj, egyre több autóban széria a ködlámpa
(bocs a trollkodásért )

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 15:02


EGR szelep koszolódás okozhat füstölést? Nem csak akkor füstöl ha nagyon odalépek hanem akkor is ha csak kicsit. A füst fekete kormos. Ha egyhelyben állok és ugy adom a gázt, akkor a kipufogo alatt teljesen fekete lesz a beton. Elég zavaro hogy elkezdek elözni és hagyok magam mögött egy fekete felhöt...


ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 11:12


Szia. Nekem jeladós porlasztó csere után csinált hasonlót hogy furán járt a motor és remegett meg össze vissza járt,ha a vákuum csövet lehúztuk akkor jó volt.Én is cseréltem nyomás szabályzó szelepeket meg az egr-t is megnéztünk egy másikat de nem azok voltak a hibásak, a meyle légtömeg mérő ami benne volt az okozta a hibát!! Kapott egy új bosch-t meg fel lett rá kódolva és egyből jó is lett!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. október 23. csütörtök, 22:53


ute107 írta:
bmw320d4 írta:
Gabor320D írta:
ute107 írta: Valaki járt már úgy hogy ha az EGR rendesen be van kötve lefullad a 20d?!

Ha lehúzom róla a vákuumcsövet akkor szépen jár a motor...visszadugom 3-10 mp-en belül a motor elkezd remegni és lefullad.

Vákumvezérlőt cseréltem, a hiba ugyan az, EGR szelep cserélve, hiba ugyan az.

Semmi más tüntet nem veszek észre. Most lehúzott vákuumcsövel tudom csak használni az autót.
Hibakód nincs, kivéve az előtöltés -2,1 meleg motornál. INPÁVAL mérve....


nálam ugyanez a helyzet, ha van valakinek valami ötlete azt szívesen venném


Lehet, hogy nem kellett volna levakolt AGR-el járni, akkor nem történt volna meg ez.


Már megtörtént... nem tudok mit csinálni.



Menthető. Pesten tudok embert, ha érdekel.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1054

Elküldve: 2014. október 23. csütörtök, 22:51


bmw320d4 írta:
Gabor320D írta:
ute107 írta: Valaki járt már úgy hogy ha az EGR rendesen be van kötve lefullad a 20d?!

Ha lehúzom róla a vákuumcsövet akkor szépen jár a motor...visszadugom 3-10 mp-en belül a motor elkezd remegni és lefullad.

Vákumvezérlőt cseréltem, a hiba ugyan az, EGR szelep cserélve, hiba ugyan az.

Semmi más tüntet nem veszek észre. Most lehúzott vákuumcsövel tudom csak használni az autót.
Hibakód nincs, kivéve az előtöltés -2,1 meleg motornál. INPÁVAL mérve....


nálam ugyanez a helyzet, ha van valakinek valami ötlete azt szívesen venném


Lehet, hogy nem kellett volna levakolt AGR-el járni, akkor nem történt volna meg ez.


Már megtörtént... nem tudok mit csinálni.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. október 23. csütörtök, 16:02


Gabor320D írta:
ute107 írta: Valaki járt már úgy hogy ha az EGR rendesen be van kötve lefullad a 20d?!

Ha lehúzom róla a vákuumcsövet akkor szépen jár a motor...visszadugom 3-10 mp-en belül a motor elkezd remegni és lefullad.

Vákumvezérlőt cseréltem, a hiba ugyan az, EGR szelep cserélve, hiba ugyan az.

Semmi más tüntet nem veszek észre. Most lehúzott vákuumcsövel tudom csak használni az autót.
Hibakód nincs, kivéve az előtöltés -2,1 meleg motornál. INPÁVAL mérve....


nálam ugyanez a helyzet, ha van valakinek valami ötlete azt szívesen venném


Lehet, hogy nem kellett volna levakolt AGR-el járni, akkor nem történt volna meg ez.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Gabor320D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. október 23. csütörtök, 13:52


ute107 írta: Valaki járt már úgy hogy ha az EGR rendesen be van kötve lefullad a 20d?!

Ha lehúzom róla a vákuumcsövet akkor szépen jár a motor...visszadugom 3-10 mp-en belül a motor elkezd remegni és lefullad.

Vákumvezérlőt cseréltem, a hiba ugyan az, EGR szelep cserélve, hiba ugyan az.

Semmi más tüntet nem veszek észre. Most lehúzott vákuumcsövel tudom csak használni az autót.
Hibakód nincs, kivéve az előtöltés -2,1 meleg motornál. INPÁVAL mérve....


nálam ugyanez a helyzet, ha van valakinek valami ötlete azt szívesen venném

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1054

Elküldve: 2014. október 22. szerda, 21:40


Tano írta:

Meg kellene nézni diaggal, hogy milyen kivezérlést kap és valójában mennyire van nyitva. Lehet a szabályzó vákumszelep rossz, és túlságosan nyitva van a szelep, sok a visszavezetett kipuffgáz és kevés a beszívott friss levegő. Talán így tudom elképzelni hogy lefulladhat a motor:


Megyek valamikor Szotak Dávidhoz, mivel én nem tudom feltelepíteni azt a rohadt INPA-t...

Vákumvezérlőt már felcseréltem a turbóéval, változás... talán mentem 1 km-t ....

Annyit tudok, hogy az előtöltésem nagyon szar. -2 jelenleg meleg motornál.

Majd Dávid megszakérti...ha odaérek hozzá...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3550

Elküldve: 2014. október 22. szerda, 21:33


ute107 írta: Nálam ha rajt a vákuumcső és nincs ledugózva, akkor indítás után lefullad. Jó esetben 400 métert tudok menni.

Fogalmam sincs mi lehet.... Szerintem nem csak az EGR-el lesz a baj, sem nálad sem nálam.


Meg kellene nézni diaggal, hogy milyen kivezérlést kap és valójában mennyire van nyitva. Lehet a szabályzó vákumszelep rossz, és túlságosan nyitva van a szelep, sok a visszavezetett kipuffgáz és kevés a beszívott friss levegő. Talán így tudom elképzelni hogy lefulladhat a motor:

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1054

Elküldve: 2014. október 22. szerda, 19:29


Tano írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

egy kis segítséget szeretnék kérni!

EGR hibaüzenetem van, jelenleg le van kötve mert akkor nem indul az autó. Ezen felül milyen hibajelenséget produkálhat egy 320d ha rossz az egr? Értem úgy hogy beremeg a kipufogógáz miatt vagy ilyesmi. köszönöm


???nem indul ha be van kötve az EGR? WTF
Ha ki van kötve, akkor azon kívül hogy hibaüzenetet kapsz nem lesz más jelenség, mivel ez csak annyit csinál hogy a kipuffgázt vezeti vissza a szívóoldalra. Ha nincs bekötve akkor csak több a kipuffgáz, környezetvédelmileg nem olyan előnyös, illetve az égési körülmények mások. De ez nem látom hogyan befolyásolná az autó beindulását. Nálad valami mással lesz gebasz.


Nálam ha rajt a vákuumcső és nincs ledugózva, akkor indítás után lefullad. Jó esetben 400 métert tudok menni.

Fogalmam sincs mi lehet.... Szerintem nem csak az EGR-el lesz a baj, sem nálad sem nálam.