szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1806

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 13:27


csbalu írta: Az EGR szelepet, kézzel is meg lehet mozgatni? Levettem kitakarítottam, tele volt korommal. Megnézném hogy rendesen mozog-e. Ezt csak vákuummal lehet? EGR hibát írt legutóbbi kiolvasáskor. A vákuumcső is eléggé szar volt rajta abból lecsíptem egy picit és visszadugtam, de nem csodálkoznék ha nem tudott volna mozogni, a sok lerakódástól.
Szóval hogyan tudom ellenőrizni, legalább azt hogy mozog-e?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv
Balu


Inpa teszt!

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 12:46


Az EGR szelepet, kézzel is meg lehet mozgatni? Levettem kitakarítottam, tele volt korommal. Megnézném hogy rendesen mozog-e. Ezt csak vákuummal lehet? EGR hibát írt legutóbbi kiolvasáskor. A vákuumcső is eléggé szar volt rajta abból lecsíptem egy picit és visszadugtam, de nem csodálkoznék ha nem tudott volna mozogni, a sok lerakódástól.
Szóval hogyan tudom ellenőrizni, legalább azt hogy mozog-e?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv
Balu

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 14:56


Kristen76 írta: Pontosan hol van benne?? 316i az enyém



A te EGR-ed bal oldalon van. A motor bal oldalára felcsavarozva kettő darab tizes anyával és egy átvezető cső van a befúvó és az EGR között. Könnyű leszedni és takarítani. Kell hozzá egy kis féktisztító és egy kis benzin. Majd ha kiszáradt teljesen akkor egy kis WD40 sem árt a mozgó résznek, de csak mértékkel.

[EGR kinézete]http://www.kephost.com/image/XY[/img]


Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 438

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 09:50


Itt van képes illusztrációs leírás EGR és szívótér tisztításról:

http://www.forum-bmwfans.com/t...echauffage

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 15:39


Pontosan hol van benne?? 316i az enyém

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 621

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 22:00


Tunin=nagyobb köbcenti. A tobbi csak sufni tuning Miért nem ő tervez akkor a BMW-nek motorokat?Ne halgass ilyenekre,mindig a gyári a tuti,hidd el!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 21:32


ember84 írta:
Csabi056 írta:
vidarene1991 írta: Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...


Ez engem is érdekelne, az egr nél kis lemezzel ki tudom takarni a "rossz" levegö útját, de nem tudom, okozna e hibakódot, vagy bármimást a kocsin, fogasztástöblet, egyenletlenebb járást??? 320d 150le az autóm.
Válaszokat elöre is köszi!


Ne szüntesd meg!Mert szinte mindenki visszacsinálta,mert úgy jobb,erre tervezték a mérnökök,nem véletlen,olvass vissza végig,hogy miért!!


Köszi a választ, beszéltem szerelőmmel aki nagy tuningos, de a bmw-nél ő is ezt javasolta!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 621

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 16:14


Csabi056 írta:
vidarene1991 írta: Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...


Ez engem is érdekelne, az egr nél kis lemezzel ki tudom takarni a "rossz" levegö útját, de nem tudom, okozna e hibakódot, vagy bármimást a kocsin, fogasztástöblet, egyenletlenebb járást??? 320d 150le az autóm.
Válaszokat elöre is köszi!


Ne szüntesd meg!Mert szinte mindenki visszacsinálta,mert úgy jobb,erre tervezték a mérnökök,nem véletlen,olvass vissza végig,hogy miért!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 08:06


vidarene1991 írta: Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...


Ez engem is érdekelne, az egr nél kis lemezzel ki tudom takarni a "rossz" levegö útját, de nem tudom, okozna e hibakódot, vagy bármimást a kocsin, fogasztástöblet, egyenletlenebb járást??? 320d 150le az autóm.
Válaszokat elöre is köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1998

státusz mokussska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 21:55


SZevasztok! tudna valaki segíteni abban,hogy 316i compact-ban hol találom az egr-t pontosan?

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 23:09


Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 12:45


Bima írta: Hello!

Az EGR-rel kapcsolatosan megosztom a saját tapasztalatomat. Az autó nagyobb terhelésnél úgy füstöl mint egy gyárkémény. (A mögöttem lévőket nem irigyeltem :levele Tengnap ismét ki lett pucolva, majd ki is lett írva a vezérlésből. Azóta szinte 0 füst, még terhelésen sem és akárki akármit mond, jobb lett a kocsi. Nem érzem azt, hogy fulladna, erőlködne. Akkor hol is van itt a környezetvédelem?!



szia. azt hallottam én is, pont ma beszéltem egy szakival és ő is azt mondta, h ha úgy van akkor kevesebbet füstöl, de semmi kárt nem okoz akocisban ha ledugózod az egr vákumcsövét...szóval inkább még jó is az

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 09:16


Hello!

Az EGR-rel kapcsolatosan megosztom a saját tapasztalatomat. Az autó nagyobb terhelésnél úgy füstöl mint egy gyárkémény. (A mögöttem lévőket nem irigyeltem :levele Tengnap ismét ki lett pucolva, majd ki is lett írva a vezérlésből. Azóta szinte 0 füst, még terhelésen sem és akárki akármit mond, jobb lett a kocsi. Nem érzem azt, hogy fulladna, erőlködne. Akkor hol is van itt a környezetvédelem?!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz zsolo1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 21:10


Sziasztok!

jelenleg külföldön melózom,és egr szelepet kell cserélnem.de itt eléggé húzós árat mondtak.nem tudja valaki milyen oldalról tudnék rendelni jó áron?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 21:31


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
BarG írta: Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.


meg is nézem.amióta megcseréltem a két szabályzó szelepet mostmár mindig gyenge a kocsi hiába cseréltem vissza akkor is.néztem a turbó vetérlönél ott se mozdul semmit.lehet elektromoság baj is?


hát nem tudom menyire kell megszivni de meg se mozdul




m47D EGR szelepjét nem tudod szájjal megszívni annyira hogy megmozduljon,de ha lyukas lenne a membrán akkor könnyen tudnád akár szájjal is szívni.
nekem van egy péniszpumpára kísértetiesen hasonló kis kézi vákum szivattyúm azzal szoktam ezeket buzerálni.
a megtorpanással küzdök én is.
be szereltem egy nyomás mérő órát a könyökbe,és egy vákum mérőórát a vezérlő szelep és a
turbó membránja közé.
a tapasztalat az hogy akkor megy el egy kicsit a turbónyomás amikor a vákum a membránt egy kicsit ki mozdítja.
a vákum szelep jó.
áram nélkül nem szabad átengedjen.
áram alatt teljes vákum átengedés.
minden más állapotot a computer végez.
tehát ha egy picike vákumpt észlelek akkor azt a computer akarja.
hogy miért arra még nem jöttem rá de folyamatosan rajta vagyok az ügyön.
ma az agr vákum szelepjéig jutottam.
ez viszont áram nélkül is át enged (szar),nem volna szabad neki,tehát az agr szelep állandóan nyitva van. ez ugyancsak nem ok.
ha jut valaki valamire szívesen hallanék róla én is.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 10. szerda, 21:37