YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 30. csütörtök, 21:46


hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. április 30. csütörtök, 19:38


[quote="kisskarex"]
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!
[/quote
Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil



kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 30. csütörtök, 10:45


YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 29. szerda, 22:17


kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 29. szerda, 20:40


Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 26. vasárnap, 17:37


kisskarex írta:
Sziasztok üdv mindenkinek igy a karantén alatt!
Jelentem féktartó lemez kicserélve
Hát volt egy kis pipa vele de délután hatkoz kezdtük el és tizre lebontottunk mindent.
Másnap raktuk össze kettőkor kezdtük és ötre gurult az autó.
Tényleg esedékes volt a csere mert mint a szita olyan volt ráadásul a két csapágy nem is volt egyforma gondolom egyszer már cserélték.Kicseréltem még a hátsó kopásérzékelőt is de sajna a figyelmeztetés mindig világit és minden cserélve lett.
Adjatok vmi ötletet arra vonatkozólag hogy mi lehet még a baj!
Széles utat vigyázzatok magatokra!


az majd elalszik... ha bejelez a kopásjelző, akkor vagy géppel kell kiütni, vagy magától helyreáll. vagy x indítás, vagy x fékpedál lenyomás után (x= kb 15). de lehet úgy is, hogy fékpedál benyomva és úgy adsz gyújtást. szóval ezek körül valamelyik megoldja.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 26. vasárnap, 14:19


[quote="kisskarex"]
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó leme
Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....


az 316ti compact. mint ahogy az enyém is 316i. ezeknek külföldön 1.8 az alapmotor. és hátul sima tárcsa van. a 2.0 143 lovasokban már hűtött tárcsa van hátul is.
a kéziféket nem tudom, sosem szedtem még szét. de gondolom adja majd magát.


Üdv.
Igaz hogy mindenből igyekszem a gyárit vagy gyári minőséget megvennide a féktartó lemezzel úgy voltam hogy jó oda vmi noname is.Szlovák lemez és ismerve a kisipari szemetet,holnap még csere előtt beviszem magammal meszemcsézem és kap egy cinkszórást aztán kap egy szép fekete festést igy biztos nem kell évente cserélni mert elporlad
elvégre nem eladásra csinálom hanem magamnak.Igy jó pár évig nyugtom lesz a lemez miatt
Most már jó lesz vele kicsit járni közel egy százast locsoltam el a fékfelújitásra.


szerintem ne szórd le... hiába cinkezed, ugyanúgy fog korrodálni. haver off autó új dobfékét fújta le, mégis rozsdásodott. igaz lassabban kezdett el... inkább kapjon még egy réteget. nekem gyári van fent, semmi rozsda nincs rajta. szóval én csak plusz réteget adnék neki. vagy ha homokszórod, akkor már szinterezni kellene.


Ez nem spray hanem maga az olvadt fém van rászórva a felületre.
Szintereztetni már nincs időm ma már teszem a csáposra délután.


Sziasztok üdv mindenkinek igy a karantén alatt!
Jelentem féktartó lemez kicserélve
Hát volt egy kis pipa vele de délután hatkoz kezdtük el és tizre lebontottunk mindent.
Másnap raktuk össze kettőkor kezdtük és ötre gurult az autó.
Tényleg esedékes volt a csere mert mint a szita olyan volt ráadásul a két csapágy nem is volt egyforma gondolom egyszer már cserélték.Kicseréltem még a hátsó kopásérzékelőt is de sajna a figyelmeztetés mindig világit és minden cserélve lett.
Adjatok vmi ötletet arra vonatkozólag hogy mi lehet még a baj!
Széles utat vigyázzatok magatokra!


kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 24. péntek, 05:54


[quote="YELLOW"]
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó leme
Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....


az 316ti compact. mint ahogy az enyém is 316i. ezeknek külföldön 1.8 az alapmotor. és hátul sima tárcsa van. a 2.0 143 lovasokban már hűtött tárcsa van hátul is.
a kéziféket nem tudom, sosem szedtem még szét. de gondolom adja majd magát.


Üdv.
Igaz hogy mindenből igyekszem a gyárit vagy gyári minőséget megvennide a féktartó lemezzel úgy voltam hogy jó oda vmi noname is.Szlovák lemez és ismerve a kisipari szemetet,holnap még csere előtt beviszem magammal meszemcsézem és kap egy cinkszórást aztán kap egy szép fekete festést igy biztos nem kell évente cserélni mert elporlad
elvégre nem eladásra csinálom hanem magamnak.Igy jó pár évig nyugtom lesz a lemez miatt
Most már jó lesz vele kicsit járni közel egy százast locsoltam el a fékfelújitásra.


szerintem ne szórd le... hiába cinkezed, ugyanúgy fog korrodálni. haver off autó új dobfékét fújta le, mégis rozsdásodott. igaz lassabban kezdett el... inkább kapjon még egy réteget. nekem gyári van fent, semmi rozsda nincs rajta. szóval én csak plusz réteget adnék neki. vagy ha homokszórod, akkor már szinterezni kellene.


Ez nem spray hanem maga az olvadt fém van rászórva a felületre.
Szintereztetni már nincs időm ma már teszem a csáposra délután.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 23. csütörtök, 18:25


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....


az 316ti compact. mint ahogy az enyém is 316i. ezeknek külföldön 1.8 az alapmotor. és hátul sima tárcsa van. a 2.0 143 lovasokban már hűtött tárcsa van hátul is.
a kéziféket nem tudom, sosem szedtem még szét. de gondolom adja majd magát.


Üdv.
Igaz hogy mindenből igyekszem a gyárit vagy gyári minőséget megvennide a féktartó lemezzel úgy voltam hogy jó oda vmi noname is.Szlovák lemez és ismerve a kisipari szemetet,holnap még csere előtt beviszem magammal meszemcsézem és kap egy cinkszórást aztán kap egy szép fekete festést igy biztos nem kell évente cserélni mert elporlad
elvégre nem eladásra csinálom hanem magamnak.Igy jó pár évig nyugtom lesz a lemez miatt
Most már jó lesz vele kicsit járni közel egy százast locsoltam el a fékfelújitásra.


szerintem ne szórd le... hiába cinkezed, ugyanúgy fog korrodálni. haver off autó új dobfékét fújta le, mégis rozsdásodott. igaz lassabban kezdett el... inkább kapjon még egy réteget. nekem gyári van fent, semmi rozsda nincs rajta. szóval én csak plusz réteget adnék neki. vagy ha homokszórod, akkor már szinterezni kellene.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 23. csütörtök, 15:59


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....


az 316ti compact. mint ahogy az enyém is 316i. ezeknek külföldön 1.8 az alapmotor. és hátul sima tárcsa van. a 2.0 143 lovasokban már hűtött tárcsa van hátul is.
a kéziféket nem tudom, sosem szedtem még szét. de gondolom adja majd magát.


Üdv.
Igaz hogy mindenből igyekszem a gyárit vagy gyári minőséget megvennide a féktartó lemezzel úgy voltam hogy jó oda vmi noname is.Szlovák lemez és ismerve a kisipari szemetet,holnap még csere előtt beviszem magammal meszemcsézem és kap egy cinkszórást aztán kap egy szép fekete festést igy biztos nem kell évente cserélni mert elporlad
elvégre nem eladásra csinálom hanem magamnak.Igy jó pár évig nyugtom lesz a lemez miatt
Most már jó lesz vele kicsit járni közel egy százast locsoltam el a fékfelújitásra.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 22. szerda, 18:59


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....


az 316ti compact. mint ahogy az enyém is 316i. ezeknek külföldön 1.8 az alapmotor. és hátul sima tárcsa van. a 2.0 143 lovasokban már hűtött tárcsa van hátul is.
a kéziféket nem tudom, sosem szedtem még szét. de gondolom adja majd magát.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 22. szerda, 06:45


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 21. kedd, 22:16


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 21. kedd, 20:20


YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 21. kedd, 14:32


kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja