hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 17:48


flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 17:24


Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?


csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 07:04


Sziasztok! Kèrdès: e39 520d műszerfalon piros körben piros felkiáltójel világít nem kèzifèk abban p- betú van. Fèkolajszint jó kopásjelzők rendben mi a bánat lehet? Bosch KTS-el hibakód nincs.


sevcsenko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz sevcsenko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 20:04


Üdv mindenkinek,

Szeretném a tanácsotokat kérni első féktárcsával kapcsolatos problémámat illetően.
A kocsim 130e Km - nél kapott új első féktárcsákat (ATE) és betéteket (ATE) kopásjelzővel együtt, a csere óta 16e km-t tettem meg vele és a napokban észrevettem, hogy 3-4 szabályos matt (fekete) "csík" jelent meg mindkét oldalon a tárcsán ami gondolom a betétek és a tárcsa közötti nem 100 %-os érintkezés miatt van. A "csíkok" ujjbeggyel is kitapinthatóak a tárcsán.
Mi lehet az oka az egyenetlen érintkezésnek? A tárcsa szinte új! Esetleg a betétek gyári hibásak? Mi a megoldás felszabályoztassam a szinte új tárcsákat + fékbetétcsere vagy van más megoldás is?

Előre is köszi a válaszokat
Üdv
Sev

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2015. december 21. hétfő, 16:17


Haliho.

A hatso beteteim kb 4mm-esek lehetnek es ki szeretnem cserelni. Probaltam rendelni, de nem jovok tisztaba vele.
A megadott adatok alapjan pl. ez
http://www.ebay.de/itm/SATZ-AT...ear%3A2006|Make%3ABMW|Model%3A3er|Platform%3AE90|Type%3A318i&hash=item540ee14218:g:WmUAAOSw8-tWVJhH

illene bele, de ott van egy zavaro resz. Azt irja, hogy 2007/3 TOL epitett autokba jo, holott az epitesi evnel meg 2005/9 - 2007/3 van. Elofordulhat, hogy megrendelem es nem tudom berakni, csak mondjuk baltaval?
Az tuti, hogy volt cserelve, de szamit, hogy ugyanazta markat vegyem bel. Textar, ATE, Jurid....
e90, 318i 129ps, 0005 ADK, 2006 szeptember
Koszi elore is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 21. hétfő, 16:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 09:28


still666 írta:
still666 írta:
YELLOW írta:
still666 írta:
YELLOW írta:
still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


1 kérdés. ugyanaz a felni került fel mint előtte? mert ha nem, akkor lehet a scavar túl hosszú az adott felnihez, és bele ér ott valamibe. amikor megakad, próbált meg hátramenetbe tenni és úgy elindulni, ha úgy elindul, majd újra megakad, akkor gyanús lesz az a csavar.




Gyari alufelnit sereltem gyari lemezfelnire. Ha emelon van a kocsi tudom forgatni a kereket gond nelkul. Fingom s
incs mi lehet...


ezek alapján még akkor egy dologra tudok gondolni, nem tudom létezhet-e, csak tippelek, hogy járó motornál ugye dolgozik a kipörgésgátló. szerelés közben lehet sérült az ABS jeladó, mondjuk bejelez állandóan, vagy a tárcsán van valami gáz, és lehet lefékezi az autót. bár elvileg kis sebességnél nem aktív a rendszer így akkor ez sem jó gondolat.
hát akkor nem tudom mitől lehet.
őőő vagy várjunk csak! csapágyak okék? nem kottyan? mert akkor be tud éppen feszülni a dobba a betét, ha megkottyan a csapágy.


Kivettem a fekpofakat igy tokeletes az auto. Csak egy kerekcsere tortent mashoz nem nyultunk.. :S


Megvan a kerekcsavar volt a hibas. Koszonom szepen segitseget!!


no ugye

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz still666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. december 01. kedd, 08:15


still666 írta:
YELLOW írta:
still666 írta:
YELLOW írta:
still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


1 kérdés. ugyanaz a felni került fel mint előtte? mert ha nem, akkor lehet a scavar túl hosszú az adott felnihez, és bele ér ott valamibe. amikor megakad, próbált meg hátramenetbe tenni és úgy elindulni, ha úgy elindul, majd újra megakad, akkor gyanús lesz az a csavar.




Gyari alufelnit sereltem gyari lemezfelnire. Ha emelon van a kocsi tudom forgatni a kereket gond nelkul. Fingom s
incs mi lehet...


ezek alapján még akkor egy dologra tudok gondolni, nem tudom létezhet-e, csak tippelek, hogy járó motornál ugye dolgozik a kipörgésgátló. szerelés közben lehet sérült az ABS jeladó, mondjuk bejelez állandóan, vagy a tárcsán van valami gáz, és lehet lefékezi az autót. bár elvileg kis sebességnél nem aktív a rendszer így akkor ez sem jó gondolat.
hát akkor nem tudom mitől lehet.
őőő vagy várjunk csak! csapágyak okék? nem kottyan? mert akkor be tud éppen feszülni a dobba a betét, ha megkottyan a csapágy.


Kivettem a fekpofakat igy tokeletes az auto. Csak egy kerekcsere tortent mashoz nem nyultunk.. :S



Megvan a kerekcsavar volt a hibas. Koszonom szepen segitseget!!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz still666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 20:58


YELLOW írta:
still666 írta:
YELLOW írta:
still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


1 kérdés. ugyanaz a felni került fel mint előtte? mert ha nem, akkor lehet a scavar túl hosszú az adott felnihez, és bele ér ott valamibe. amikor megakad, próbált meg hátramenetbe tenni és úgy elindulni, ha úgy elindul, majd újra megakad, akkor gyanús lesz az a csavar.



Gyari alufelnit sereltem gyari lemezfelnire. Ha emelon van a kocsi tudom forgatni a kereket gond nelkul. Fingom s
incs mi lehet...


ezek alapján még akkor egy dologra tudok gondolni, nem tudom létezhet-e, csak tippelek, hogy járó motornál ugye dolgozik a kipörgésgátló. szerelés közben lehet sérült az ABS jeladó, mondjuk bejelez állandóan, vagy a tárcsán van valami gáz, és lehet lefékezi az autót. bár elvileg kis sebességnél nem aktív a rendszer így akkor ez sem jó gondolat.
hát akkor nem tudom mitől lehet.
őőő vagy várjunk csak! csapágyak okék? nem kottyan? mert akkor be tud éppen feszülni a dobba a betét, ha megkottyan a csapágy.


Kivettem a fekpofakat igy tokeletes az auto. Csak egy kerekcsere tortent mashoz nem nyultunk.. :S

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 19:31


still666 írta:
YELLOW írta:
still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


1 kérdés. ugyanaz a felni került fel mint előtte? mert ha nem, akkor lehet a scavar túl hosszú az adott felnihez, és bele ér ott valamibe. amikor megakad, próbált meg hátramenetbe tenni és úgy elindulni, ha úgy elindul, majd újra megakad, akkor gyanús lesz az a csavar.


Gyari alufelnit sereltem gyari lemezfelnire. Ha emelon van a kocsi tudom forgatni a kereket gond nelkul. Fingom s
incs mi lehet...


ezek alapján még akkor egy dologra tudok gondolni, nem tudom létezhet-e, csak tippelek, hogy járó motornál ugye dolgozik a kipörgésgátló. szerelés közben lehet sérült az ABS jeladó, mondjuk bejelez állandóan, vagy a tárcsán van valami gáz, és lehet lefékezi az autót. bár elvileg kis sebességnél nem aktív a rendszer így akkor ez sem jó gondolat.
hát akkor nem tudom mitől lehet.
őőő vagy várjunk csak! csapágyak okék? nem kottyan? mert akkor be tud éppen feszülni a dobba a betét, ha megkottyan a csapágy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz still666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 18:22


YELLOW írta:
still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


1 kérdés. ugyanaz a felni került fel mint előtte? mert ha nem, akkor lehet a scavar túl hosszú az adott felnihez, és bele ér ott valamibe. amikor megakad, próbált meg hátramenetbe tenni és úgy elindulni, ha úgy elindul, majd újra megakad, akkor gyanús lesz az a csavar.


Gyari alufelnit sereltem gyari lemezfelnire. Ha emelon van a kocsi tudom forgatni a kereket gond nelkul. Fingom s
incs mi lehet...

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 08:40


lantika írta:
still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


A link neve


Ügyes ez a gyerek, csak ott hibázott, hogy a kenőanyaggal jól összekent betétet nem ártott volna zsírtalanítani...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 07:11


still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


1 kérdés. ugyanaz a felni került fel mint előtte? mert ha nem, akkor lehet a scavar túl hosszú az adott felnihez, és bele ér ott valamibe. amikor megakad, próbált meg hátramenetbe tenni és úgy elindulni, ha úgy elindul, majd újra megakad, akkor gyanús lesz az a csavar.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz still666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 17:54


lantika írta:
still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


A link neve


1perce neztem ezt a videot ugyan igy raktam ossze


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 17:52


still666 írta: Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget


A link neve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz still666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 17:49


Sziasztok !!
Olyan problemam van h felemeltem a kocsit behuzott kezifekel leszedtem emelorol es elora hatra max 1m tudtam menni mert berant a kezifek nagyon. Ma kiszedtem a kezifeket csereltem fektarcsa porvedo lemezt osszeraktam minden stimmelt az oaszerakasnal es ugyan azt csinalja. Amikor befog onnan 1cm se megy a kocsi tovabb. Elore is kosz a segitseget