Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 16:09
Zoli90 írta:Zoli90 írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a kocsi aztmondja 40 km múlva cserélnem kell a fékbetéteket. az én hanyagságom, hogy eddig nem figyeltem jobban, de így alakult! A kopásjelző még nem jelez, és 100km óta mutatja már ezt a 40et kb.. mivel hétvége van nem tudom sehova vinni, hét elején non stop dolgozom és közelsem biztos, hogy egyáltalán tud fogadni a szerelőm a jövő héten... szóval a kérdésem: tegyem le a gépet amíg nem tudom elvinni vagy a kopásjelző vinnyogásáig mehetek vele még? ha az kivillan meddig lehet még menni? 2005 e90 20d köszönöm
Valaki?
Nem az a lényeg, hogy mikor cseréled, az a lényeg menyit mész addig, és azt hogy fékezed.
Az csak egy biztonsági határpont, egy jelölés, azért van ráhagyás.
A szívás az, hogy pont bejött a hideg, és sokáig nem húzhatod, mivel többet fognak dolgozni a fékek, ugye a DSC is használja, arról nem is beszélve, ha reggelre befagy a fékpofa és a tárcsa közötti víz, simán letépheti a maradék anyagot a pofáról.
Ugye ez nem csak veszélyes, hanem a tárcsádat is legyalulja,a fém a fémen, bár azt észre veszed, mert fémes súrlódó hangot ad fékezéskor.
Ezzel még el tudsz menni annyit, persze nem 20 ezret. Főleg az első jobban kopik általában mint a hátsó. Kopásjeltőt is cserélned kell, mert már beleért,és legyalulta.
(Értelem szerűen,ha tudom, hogy kopott a gumim, nem hajtok 100 al a tócsába.)
sajnos kicsit én is trehány voltam a mostani cserém előtt, nekem már kb hajszálnyi vastag volt rajta. Szó szerint. Néha már fémes hangot is adott. Bizony voltak részek ahol már letörtek darabok belőle, főleg a peremeknél, de borzalmas volt. Már a fém látszott, szinte semmi nem volt rajta.Még sosem csináltam ilyet. Ez már az életveszélyes kategória volt. Egy vészfékezés, és már csak fém a fémen maradt volna.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 30. vasárnap, 16:29