anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 16:09


Zoli90 írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a kocsi aztmondja 40 km múlva cserélnem kell a fékbetéteket. az én hanyagságom, hogy eddig nem figyeltem jobban, de így alakult! A kopásjelző még nem jelez, és 100km óta mutatja már ezt a 40et kb.. mivel hétvége van nem tudom sehova vinni, hét elején non stop dolgozom és közelsem biztos, hogy egyáltalán tud fogadni a szerelőm a jövő héten... szóval a kérdésem: tegyem le a gépet amíg nem tudom elvinni vagy a kopásjelző vinnyogásáig mehetek vele még? ha az kivillan meddig lehet még menni? 2005 e90 20d köszönöm


Valaki?


Nem az a lényeg, hogy mikor cseréled, az a lényeg menyit mész addig, és azt hogy fékezed.
Az csak egy biztonsági határpont, egy jelölés, azért van ráhagyás.
A szívás az, hogy pont bejött a hideg, és sokáig nem húzhatod, mivel többet fognak dolgozni a fékek, ugye a DSC is használja, arról nem is beszélve, ha reggelre befagy a fékpofa és a tárcsa közötti víz, simán letépheti a maradék anyagot a pofáról.
Ugye ez nem csak veszélyes, hanem a tárcsádat is legyalulja,a fém a fémen, bár azt észre veszed, mert fémes súrlódó hangot ad fékezéskor.
Ezzel még el tudsz menni annyit, persze nem 20 ezret. Főleg az első jobban kopik általában mint a hátsó. Kopásjeltőt is cserélned kell, mert már beleért,és legyalulta.
(Értelem szerűen,ha tudom, hogy kopott a gumim, nem hajtok 100 al a tócsába.)

sajnos kicsit én is trehány voltam a mostani cserém előtt, nekem már kb hajszálnyi vastag volt rajta. Szó szerint. Néha már fémes hangot is adott. Bizony voltak részek ahol már letörtek darabok belőle, főleg a peremeknél, de borzalmas volt. Már a fém látszott, szinte semmi nem volt rajta.Még sosem csináltam ilyet. Ez már az életveszélyes kategória volt. Egy vészfékezés, és már csak fém a fémen maradt volna.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 30. vasárnap, 16:29

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 15:29


Zoli90 írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a kocsi aztmondja 40 km múlva cserélnem kell a fékbetéteket. az én hanyagságom, hogy eddig nem figyeltem jobban, de így alakult! A kopásjelző még nem jelez, és 100km óta mutatja már ezt a 40et kb.. mivel hétvége van nem tudom sehova vinni, hét elején non stop dolgozom és közelsem biztos, hogy egyáltalán tud fogadni a szerelőm a jövő héten... szóval a kérdésem: tegyem le a gépet amíg nem tudom elvinni vagy a kopásjelző vinnyogásáig mehetek vele még? ha az kivillan meddig lehet még menni? 2005 e90 20d köszönöm


Valaki?


Ha gondolod használhatod még elöfordul hogy ujraszámol ez hozzávetöleges km adat.Viszont ha bejelez a kopásjelző akkor azis kuka és cserélned kell. Az enyémen jelzés után 1héttel cseréltem mindent. Az e90 nemtudom letilte a fék miatt.

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 09:59


Zoli90 írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a kocsi aztmondja 40 km múlva cserélnem kell a fékbetéteket. az én hanyagságom, hogy eddig nem figyeltem jobban, de így alakult! A kopásjelző még nem jelez, és 100km óta mutatja már ezt a 40et kb.. mivel hétvége van nem tudom sehova vinni, hét elején non stop dolgozom és közelsem biztos, hogy egyáltalán tud fogadni a szerelőm a jövő héten... szóval a kérdésem: tegyem le a gépet amíg nem tudom elvinni vagy a kopásjelző vinnyogásáig mehetek vele még? ha az kivillan meddig lehet még menni? 2005 e90 20d köszönöm


Valaki?


Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. november 29. szombat, 18:06


Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a kocsi aztmondja 40 km múlva cserélnem kell a fékbetéteket. az én hanyagságom, hogy eddig nem figyeltem jobban, de így alakult! A kopásjelző még nem jelez, és 100km óta mutatja már ezt a 40et kb.. mivel hétvége van nem tudom sehova vinni, hét elején non stop dolgozom és közelsem biztos, hogy egyáltalán tud fogadni a szerelőm a jövő héten... szóval a kérdésem: tegyem le a gépet amíg nem tudom elvinni vagy a kopásjelző vinnyogásáig mehetek vele még? ha az kivillan meddig lehet még menni? 2005 e90 20d köszönöm

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 23. vasárnap, 21:22


jena307 írta: Sziasztok 330Dezső e46-nál tudom hogy több féle méretű fék van, 2-ről biztosan tudok, abból nekem a kicsi van elöl hátul, hátul szeretnék betétet cserélni, de nem tudom melyik méret az enyém.
a bardi is többfélét félét dob fel
A link neve

Lehet célszerűbb lenne kivennem és cikkszámot keresnem rajta vagy le tolómérőzni


Itt meg tudod nézni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz jena307

Újonc

Elismertség: 9% (2 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. november 23. vasárnap, 20:41


Sziasztok 330Dezső e46-nál tudom hogy több féle méretű fék van, 2-ről biztosan tudok, abból nekem a kicsi van elöl hátul, hátul szeretnék betétet cserélni, de nem tudom melyik méret az enyém.
a bardi is többfélét félét dob fel
A link neve

Lehet célszerűbb lenne kivennem és cikkszámot keresnem rajta vagy le tolómérőzni

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 20:03


Ferko írta:
ervin35 írta: Szia. durván 20e ft, ezek 2012-es árak, fékolaj nélkül számoltam,de kell cserélni azt is plusz munkadíj


A légtelenítést egy speciális diagnosztikai eszközzel végeztétek vagy hagyományos módon is ki lehet légteleníteni. Egyik ismerősömnek is borzalmasan rosszul néznek ki a fém fékcsövei hátul. Rosszul van kitalálva, mert a bal hátsó kerék a sós latyakot a fékcsövekre veri.
Szóval aki már cserélt ilyen fékcsövet, fékcsöveket a kérdésem ,meg lehet oldani a csövek cseréjét hagyományos légtelenítéssel?
Köszi.


Nem ajánlott a DSC-ben maradó buborékok miatt.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 19:58


ervin35 írta: Szia. durván 20e ft, ezek 2012-es árak, fékolaj nélkül számoltam,de kell cserélni azt is plusz munkadíj


A légtelenítést egy speciális diagnosztikai eszközzel végeztétek vagy hagyományos módon is ki lehet légteleníteni. Egyik ismerősömnek is borzalmasan rosszul néznek ki a fém fékcsövei hátul. Rosszul van kitalálva, mert a bal hátsó kerék a sós latyakot a fékcsövekre veri.
Szóval aki már cserélt ilyen fékcsövet, fékcsöveket a kérdésem ,meg lehet oldani a csövek cseréjét hagyományos légtelenítéssel?
Köszi.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. október 21. kedd, 11:23


Szia. durván 20e ft, ezek 2012-es árak, fékolaj nélkül számoltam,de kell cserélni azt is plusz munkadíj

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. október 21. kedd, 10:17


ervin35 írta: Szia. Nekem mind kettő oldalon,rozsdás volt a cső ami csatlakozik a féknyereghez. Ezeket cseréltetem!

Az ábrán az 1,2,3,4,5,7,9 alkatrész lett cserélve 6. az a fékcső azt nem cseréltük!


koszi!
kb mennyibe fajt ez a mutatvany? es ha jol sejtem fekfolyadekot is kell majd cserelni...



ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 21:52


Szia. Nekem mind kettő oldalon,rozsdás volt a cső ami csatlakozik a féknyereghez. Ezeket cseréltetem!

Az ábrán az 1,2,3,4,5,7,9 alkatrész lett cserélve 6. az a fékcső azt nem cseréltük!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 20. hétfő, 21:53

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 19:59


Üdv,
a minap le kellett vegyem az egyik hátsó kereket és láttam, hogy a fékvezetékem eléggé szar állapotban van. az a rész amelyik a féknyeregbe megy. Megnéztem a másik oldalt is és ott sem rózsás a helyzet...Valaki járt már igy? esetleg cserélt már ilyen csövet? illetve a képen a 6. elem kellene nekem?A link neve



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 20. hétfő, 20:02

bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 16:06


Sziasztok. A problémám a következö lenne. A napokban tapasztaltam hogy fékezés közben olyan kurtyogó hangot hallok a fékszervó/munkahenger felől. És a pádál is lassan esik be ha nyomom a féket. álló motornál nincs ez a jelenség csak járó motornál. Pár hónapja az a hely ahol a munkahenger és a fékszervó dob van megtelt vízzel és emiatt motorcsere is lett de az egy másik topic a lényeg az hogy mehetett e bele víz vagy membrán elszállt vagy kezd? És ezt hogy javíthatom?. Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 17. péntek, 16:09

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. augusztus 30. szombat, 20:55


jlaci74 írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: sziasztok
nem éppen javításról lenne egy kérdésem de fékről van szó. Szóval amikor gumiégetésnél kell némi féket taposni azt hogy oldják meg hogy a hátsó fék ne fogjon?

állandóra van kikötve vagy van valami megoldás amivel ki lehet kapcsolni?

üdv.


úgy egyszerűbb, de a hátsó fék fékhatása jóval gyengébb az elsőnél. ezért van az, ha nincs erő a motorban, akkor nem fogja megforgatni.


nekem elforgatja csak ez teljesen tönkreteszi tárcsát jobban sajnálom mint a gumit

szóval valami szelepes megoldással nem lehet elzárni a fékcsöveket ilyet még senki nem látott?


de megoldható, anno én is ezt az ötletet javasoltam. volt már ez téma valahol itt.


aha valami kiindulási pontot adhatnál mer fogalmam sincs akkor mit keressek amivel elzárom a csöveket






végül is megoldható bár jobb lenne hidraulikus rendszerekhez lévő csapot használni azé itt nagy nyomásról van szó

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. augusztus 30. szombat, 20:44


andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: sziasztok
nem éppen javításról lenne egy kérdésem de fékről van szó. Szóval amikor gumiégetésnél kell némi féket taposni azt hogy oldják meg hogy a hátsó fék ne fogjon?

állandóra van kikötve vagy van valami megoldás amivel ki lehet kapcsolni?

üdv.


úgy egyszerűbb, de a hátsó fék fékhatása jóval gyengébb az elsőnél. ezért van az, ha nincs erő a motorban, akkor nem fogja megforgatni.


nekem elforgatja csak ez teljesen tönkreteszi tárcsát jobban sajnálom mint a gumit

szóval valami szelepes megoldással nem lehet elzárni a fékcsöveket ilyet még senki nem látott?


de megoldható, anno én is ezt az ötletet javasoltam. volt már ez téma valahol itt.


aha valami kiindulási pontot adhatnál mer fogalmam sincs akkor mit keressek amivel elzárom a csöveket