kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 21. kedd, 11:01


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.


Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........


hát a féltengelyt kell először, mert másképp nem tudod az agyat leszedni. szerintem a wd-40 felejtős. bár lehet erre hasznosabb, mint kenésre. de jobb lenne konkrétan csavarlazításra való anyagot találni.

Megpróbálom akkor a fékolajat az elég jó kúszóképességekkel bir emlékeim szerint.
Az agy levétellel leszek bajban mert ha kihúzom a tengőt akkor a lehúzót nem tudom minek támasztani de akad a youtub-on egy két furfangos megoldás ha minden kötél szakad

Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?



kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 18. szombat, 10:00


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.


Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........


hát a féltengelyt kell először, mert másképp nem tudod az agyat leszedni. szerintem a wd-40 felejtős. bár lehet erre hasznosabb, mint kenésre. de jobb lenne konkrétan csavarlazításra való anyagot találni.

Megpróbálom akkor a fékolajat az elég jó kúszóképességekkel bir emlékeim szerint.
Az agy levétellel leszek bajban mert ha kihúzom a tengőt akkor a lehúzót nem tudom minek támasztani de akad a youtub-on egy két furfangos megoldás ha minden kötél szakad


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 18. szombat, 09:37


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.


Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........


hát a féltengelyt kell először, mert másképp nem tudod az agyat leszedni. szerintem a wd-40 felejtős. bár lehet erre hasznosabb, mint kenésre. de jobb lenne konkrétan csavarlazításra való anyagot találni.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 18. szombat, 09:31


YELLOW írta:
kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.


Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 14. kedd, 23:06


kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 14. kedd, 20:32


hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. április 14. kedd, 08:52


YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 13. hétfő, 17:45


kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. április 13. hétfő, 17:07


Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. június 30. vasárnap, 13:02


fékcsöveket is cserélek, mert a jobb elsőn repedés látható. ha már ATE a fékrendszer, így nyilván csöveket is olyat rendeltem. sajnos a legdrágábbak.
de valahogy nem tudnék egy 3ezer ft-os (juniksz-on) amúgy más webáruházban 1700 ft-ba kerülő csőben megbízni. ráadásul az olcsóbb fajták méretben is mások. fura a gyári csőre is 450mm-t ír előre, az ATE meg 405. de van 410, 460, stb méretekben is.
szóval úgy vagyok vele, ha eddig alig költöttem az autóra, most nem sajnálom tőle. talán az ATE masszívabb lesz, keményebb lesz a fogáspont. talán az olcsóbb csövek a bennük lévő nyomásra jobban tágulnak.
ha sikerül akkor lehet egy féknyereg festés is besikeredik. ha már így szétszedem.
felújító készleten nem agyalok, mert amúgy stabil a fékezés, nincs húzás, a fékerő jó, egyforma oldalanként.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. június 30. vasárnap, 13:04

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz imreandris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2018. december 22. szombat, 18:15


Sziasztok!

1 hete cserélni kellett a vákumos fékrásegítőt a bmw e90 320i autómon. Ma hosszabb útra mentem, egyszer csak útközben 3 hibaüzenetet is megjelent:
1. Control system: brake and driving control system failure
2. Run flat indicator failure
2. DBC failure

Korábban nem volt ilyen. Most az előbb előbb említett csere után. Lehet csak valami téves hibajelzés, vagy valamit be kell állítani a központi számítógépben?

Tapasztalt valaki ilyet? Érdekesség hogy 5 óra állás után csak az elsőt jelezte ki egyből indítás után, majd visszafele félúton megint feldobta a másik kettőt is.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 13. csütörtök, 16:56


markc7 írta: Sziasztok !
Kérdésem lenne. 2006-os 118i-m van, 2.0 benzines és N46B20B motorkódú. Kötelező szervizen voltam vele. A fékbetétek is cserélve lettek. A fékkopás visszajelző jelez és benne van a hibakód. Nem tudtuk törölni semelyik programmal. A program feltételezi hogy a fékkopás visszajelzőket is ki kell cserélni és utána törölhető lesz a kód. Az egyik kérdésem az lenne hogy biztos nem lehet e valahogy törölni a hibakódot ?
A másik pedig az, hogy ha nem lehet és ki kell cserélnem a fékkopás visszajelzőket akkor azok melyik oldalon vannak elöl és hátul ?
Előre is köszönöm !


általában bal elől és jobb hátul vannak a visszajelzők.
ha már bejelzett, akkor azt cserélni kell. a bejelzést úgy értem, hogy a fékbetét valóban elkopott. ugyanis a visszajelzőben megszakad egy szál, mert elkopik.
csere után lehet törölhető, de magától is kialszik pár indítás, vagy x km után, de lehet pár fékezés után. valamelyiket számolja a rendszer és az alapján.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2006

státusz markc7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. szeptember 13. csütörtök, 16:22


Sziasztok !
Kérdésem lenne. 2006-os 118i-m van, 2.0 benzines és N46B20B motorkódú. Kötelező szervizen voltam vele. A fékbetétek is cserélve lettek. A fékkopás visszajelző jelez és benne van a hibakód. Nem tudtuk törölni semelyik programmal. A program feltételezi hogy a fékkopás visszajelzőket is ki kell cserélni és utána törölhető lesz a kód. Az egyik kérdésem az lenne hogy biztos nem lehet e valahogy törölni a hibakódot ?
A másik pedig az, hogy ha nem lehet és ki kell cserélnem a fékkopás visszajelzőket akkor azok melyik oldalon vannak elöl és hátul ?
Előre is köszönöm !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz joss888

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. augusztus 03. péntek, 13:00


Sziasztok!316 ti hátsó fém fékcsöveket cserélt már valaki? Tankot le kell szerelni hozzá? Esetleg egy videó valahol? Előre is köszi a válaszokat.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 10:28


Sziasztok!
Fékrásegítővel kapcsolatos gondom akadt, amihez szeretnék véleményeket/tapasztalatokat kérni.
A jelenség a következő:
Rövid fékezéseknél minden rendben, a fék úgy fog, ahogy szokott (jól). Hosszúaknál azonban a fékhatás folyamatosan gyengül, a végén már idegből kell taposni, hogy megálljak. A pedál nem esik be, felkeményedik.
Nyilvánvaló, hogy a vákuumrendszernél keresendő a probléma, a vákuumpumpa tömítéseit már cseréltünk, mert ott folyott is az olaj. Az eredmény ugyanaz.
A pumpa tökéletes vákuumot csinál nagyon rövid idő alatt, de a pedál lenyomásakor ez a vákuum gyorsan leromlik.
Mostmár a devander a gyanúsított, de mielőtt kicserélnénk, gondoltam bedobom a témát ide is, hátha valami elkerülte a figyelmünket.
Most néztem, 17 órányi állás után a devander megtartotta a vákuumot. A házába bekötő egyirányú szelep kimozgatásakor sziszeg.
Amúgy ha álló motornál felpumpálom a féket, majd elindítom a motort, akkor a pedál nem puhul fel, ahogy kéne.
Bármilyen tapasztalat érdekel.
Köszi a válaszokat!