autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. augusztus 21. vasárnap, 07:40


Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből


meg kellene kergetni egy kicsit, ahogy írtam. rövid távra meg tök felesleges a dízel.

Köszönöm !


Leírom újra.Mivel már kérdezted.Ezekben nincs részecskeszűrő,tehát ha tolod neki,akkor füstölni fog valamennyire,ami látszik.A részecskeszűrő nélküli dieselek ilyenek...Ha nem padlózod neki,nem fog látványosan kormolni.Ha chiptuningolva van,az is okozhatja.Esetleg egr koszos,vagy légtömegmérő hiba.Lehet porlasztócsúcs is.De a diesel füstöl,ha padlózod neki.Mindegyik,amiben nincs részecskeszűrő!!!Ezt el kell fogadni,vagy vegyél benzinest.


Frissítés:Fórumban többen írták,hogy lyukas turbócső miatt is lehet.









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2016. augusztus 21. vasárnap, 07:57

Dankesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Dankesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. augusztus 19. péntek, 23:20


YELLOW írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből


meg kellene kergetni egy kicsit, ahogy írtam. rövid távra meg tök felesleges a dízel.

Köszönöm !


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz istvan0906

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. augusztus 07. vasárnap, 17:07


Sziasztok fanok.
Problémám úgy indul hogy valahonnan szívárog az klaj a kipufogóra. Ezért füstöl, 20ms kb. Szelepfedélnél. Szelepfedél tömités most cserélve. De füstöl.?????????? E46 2001 318i?????????

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz Geree85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. június 08. szerda, 20:32


Sziasztok!
Elég furcsa jelenség miatt fordulnék hozzátok. Adott egy 2006-os E90 320i N45B20B. Reggeli hidegindításnál semmi probléma semmi füst, üzemmeleg motornál ha állok a lámpánál kb egy fél percet az első elindulásnál nem egyszerű kék pamacsot lő. Menet közben meg semmi nincs mögötte. Másnapi hidegindításkor szintén nincs füst csak ha újra üzemmeleg állapot közelébe ér. Meg lett bontva a szívó sor és állt benne az olaj. Azt mondták ebben a szériában 2005 és 2007 között próbálkoztak egy olaj szeparátoros kartergáz szűrővel. Ki lett cserélve mind a 3 csővel együtt ( gyári alkatrészek) ,de a tünet ugyan az. Olajfogyasztást nem érzékelek bár nem tudom mennyire megbízható a digitális kijelzés, mert ebben nincs nivopálca van esetleg valakinek valami ötlete ????
A válaszokat előre is köszönöm !!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 02. csütörtök, 21:46


Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből


meg kellene kergetni egy kicsit, ahogy írtam. rövid távra meg tök felesleges a dízel.

Dankesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Dankesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. június 02. csütörtök, 16:16


YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 22:01


Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 21:57


Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


Ezek a "régebbi "dieselek már csak ilyenek.Ez természetes szerintem.Ez kormol,ha cipőzöd neki,mert nincs benne részecskeszűrő.

Legalábbis a fórum szerint.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...szuro.html




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 15. péntek, 22:01

Dankesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Dankesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. április 14. csütörtök, 18:18


Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz gabesz979

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. március 12. szombat, 07:29


Pipa85 írta: Kedves Tagok!

Teljesen új BMW tulaj vagyok, de egy régebbi típust sikerült beszereznem. 2007-es 318i-t

Megvettem, átnéztük, olajat cseréltettem benne meg szűrőket és az ez az első komolyabb használati napom.

Sajnos észrevettem, hogy a kipufogó füstölni kezdett. Kékes füst jön belőle de csak ha üzem melegen és 1-ben történő elindulásnál. Ha jár váltogatok, gázt adok hol kisebbet hol nagyobbat nem jelentkezik a probléma. Én olajra gyanakszom, barátom esetlegesen szimering problémát említett, mert lehet a sok állástól beállt ( én nem értek hozzá).

Van valakinek ezzel kapcsolatban olyan tapasztalata amit megosztana velem? Mennyire árthat ez a kocsinak és mit tegyek? Kapjuk szét a motort?

Nem kéne állandóan kékes füstöt kibocsájtania, ha már eszi az olajat.

Üdv:
Pipa


Többminden okozhatja, de szerintem nem kell rögtön a motor szétszedésében gondolkodnod. Vidd el diagnosztikára, kompressziómérésre, ezekkel könnyen behatárolható a hiba. Lehet pl. csak EGR szelep hibája van..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2007

státusz Pipa85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. március 11. péntek, 09:58


Kedves Tagok!

Teljesen új BMW tulaj vagyok, de egy régebbi típust sikerült beszereznem. 2007-es 318i-t

Megvettem, átnéztük, olajat cseréltettem benne meg szűrőket és az ez az első komolyabb használati napom.

Sajnos észrevettem, hogy a kipufogó füstölni kezdett. Kékes füst jön belőle de csak ha üzem melegen és 1-ben történő elindulásnál. Ha jár váltogatok, gázt adok hol kisebbet hol nagyobbat nem jelentkezik a probléma. Én olajra gyanakszom, barátom esetlegesen szimering problémát említett, mert lehet a sok állástól beállt ( én nem értek hozzá).

Van valakinek ezzel kapcsolatban olyan tapasztalata amit megosztana velem? Mennyire árthat ez a kocsinak és mit tegyek? Kapjuk szét a motort?

Nem kéne állandóan kékes füstöt kibocsájtania, ha már eszi az olajat.

Üdv:
Pipa

Galbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Galbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 16:31


Sanyi991 írta:
Galbi írta: Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy E46 compact 316ti-m N42B18- as 2002-es évjárat. A probléma a következő, két napi állás után -12 fokban elindultam az autóval, szépen indult ahogy kell, kb 800m megtétele után szürkés fehér füst ömlött a kipufogóból lehúzódtam leállítottam, olaj betöltőt levettem onnan is füstölt bár nem annyira mint a kipufogóból. Az autót elvittem szerelőhöz 1 hetet állt, ekkor már +5 +8 fokok voltak, hengerfejet le akarta szedni, de még utoljára ráindított és semmi füst, a hiba megszűnt. Értetlenül állok a dolog előtt. Olajbetöltőt járó motornál leveszem kicsit sziszeg, hideg indítás után mikor az alapjárat visszaesik, néha olyan a hangja mintha le akarna fulladni, de ez nem minden alkalommal. Örülnék ha sikerülne megtalálni a probléma forrását, mert így nem üzembiztos az autó. Segítségeteket előre is köszönöm.


Nem lehet, hogy csak pára volt? Ilyen hidegben mindegyik "erősen füstöl". Szerintem normális az is, hogy a motor közvetlen leállítása után minimálisan jön fel a gáz az olajbeöntőtől. Az alapjárat lehet a pillangószelep koszosságától, légtömegmérőtől is.


Szia! Nem hiszem, mert tényleg hatalmas volt a füst, és amikor elindultam az autóval nem füstölt ennyire, aztán 800m után kezdett el ilyen durván füstölni, azt hittem hengerfejtömítés, a szerelő is erre gondoltam. Miután leállítottam az autót harmadik próbálkozásra indult be megint, első kettőnél elfordítottam a kulcsot meg sem forgatta, harmadikra indult be nehezen és nagyon dadogott fulladozott.

Sanyi991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Sanyi991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 15:13


Galbi írta: Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy E46 compact 316ti-m N42B18- as 2002-es évjárat. A probléma a következő, két napi állás után -12 fokban elindultam az autóval, szépen indult ahogy kell, kb 800m megtétele után szürkés fehér füst ömlött a kipufogóból lehúzódtam leállítottam, olaj betöltőt levettem onnan is füstölt bár nem annyira mint a kipufogóból. Az autót elvittem szerelőhöz 1 hetet állt, ekkor már +5 +8 fokok voltak, hengerfejet le akarta szedni, de még utoljára ráindított és semmi füst, a hiba megszűnt. Értetlenül állok a dolog előtt. Olajbetöltőt járó motornál leveszem kicsit sziszeg, hideg indítás után mikor az alapjárat visszaesik, néha olyan a hangja mintha le akarna fulladni, de ez nem minden alkalommal. Örülnék ha sikerülne megtalálni a probléma forrását, mert így nem üzembiztos az autó. Segítségeteket előre is köszönöm.


Nem lehet, hogy csak pára volt? Ilyen hidegben mindegyik "erősen füstöl". Szerintem normális az is, hogy a motor közvetlen leállítása után minimálisan jön fel a gáz az olajbeöntőtől. Az alapjárat lehet a pillangószelep koszosságától, légtömegmérőtől is.


Galbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Galbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 11:35


Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy E46 compact 316ti-m N42B18- as 2002-es évjárat. A probléma a következő, két napi állás után -12 fokban elindultam az autóval, szépen indult ahogy kell, kb 800m megtétele után szürkés fehér füst ömlött a kipufogóból lehúzódtam leállítottam, olaj betöltőt levettem onnan is füstölt bár nem annyira mint a kipufogóból. Az autót elvittem szerelőhöz 1 hetet állt, ekkor már +5 +8 fokok voltak, hengerfejet le akarta szedni, de még utoljára ráindított és semmi füst, a hiba megszűnt. Értetlenül állok a dolog előtt. Olajbetöltőt járó motornál leveszem kicsit sziszeg, hideg indítás után mikor az alapjárat visszaesik, néha olyan a hangja mintha le akarna fulladni, de ez nem minden alkalommal. Örülnék ha sikerülne megtalálni a probléma forrását, mert így nem üzembiztos az autó. Segítségeteket előre is köszönöm.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 19:01


ricsi1791 írta: Üdv!
316I Fűtésem elég gyenge sőt csak hideget fúj , hiába bőven üzemi fokon van.
Ha az ablakra állítom a fűtést akkor két oldalt langyon levegő jön befele.
De bárhova állítom állandóan hideg.
Mi lehet a baj?
Köszi

Szia!
Már megbocsáss: a (sokszor, több helyen is) leírt problémád milyen viszonyban van szerinted a címmel? Segítek: semmilyenben!
Ha erősebben nyomod a csengőt, akkor az hangosabban szól???
Minek kellett annyiszor beírnod a problémádat?
Ha admin lennék szó nélkül törölném összes bejegyzésedet a regisztrációddal egyetemben (remélem meg is teszik.....).
bye:hil