YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 19:10


Pitykoo írta: Hali!
Mika vélemények ezekről a gumikról?!
Nexen, Nankang, Nokian, Dunlop és Continental?!Nyáriba....
Vagy ezek felejtősek?!


Nankang NS-20 nagyon bejön. de elég rosszul szerepel tesztekben, amire ugye azért nem kell alapozni németek is használják bőven a nankang és egyéb kínai márkákat is. normál használat mellett nem okoz az gondot. na meg nagy tuning verdákkal (optika, ültetett) úgysem menek gyorsan. meg a kerékdőlés miatt úgyis elnyalja a szélét, nem fognak drága gumit venni rá.
3 utolsó nagymárka. Nokia kopósabb nem igazán erre a klímára való. na meg drágák. nem rossz gumik, de biztos, hogy árban megérik a dupla összeget.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 18:56


hil írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mika vélemények ezekről a gumikról?!
Nexen, Nankang, Nokian, Dunlop és Continental?!Nyáriba....
Vagy ezek felejtősek?!

Szia!
Nekem Dunlop van, meg vagyok elégedve vele



Köszi!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 18:53


Pitykoo írta: Hali!
Mika vélemények ezekről a gumikról?!
Nexen, Nankang, Nokian, Dunlop és Continental?!Nyáriba....
Vagy ezek felejtősek?!

Szia!
Nekem Dunlop van, meg vagyok elégedve vele



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 18:09


Hali!
Mika vélemények ezekről a gumikról?!
Nexen, Nankang, Nokian, Dunlop és Continental?!Nyáriba....
Vagy ezek felejtősek?!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 17:58


adi84 írta:
hil írta:
szicsu írta:
adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?


Kormányösszekötőket cseréltem, poliuretán első-hátsó szilentek és a tárcsákat felszabályoztattam. Csak a kerekekre tudok gondolni...



Nekem a fékmunkahenger szorulása okozott hasonló problémát.
..


Megerősítem!




Ok, ránézek a munkahengerre. Köszi


Fékre egy felújítókészlet és jó lesz. Nekem is az volt!

adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 13:13


hil írta:
szicsu írta:
adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?


Kormányösszekötőket cseréltem, poliuretán első-hátsó szilentek és a tárcsákat felszabályoztattam. Csak a kerekekre tudok gondolni...



Nekem a fékmunkahenger szorulása okozott hasonló problémát.
..


Megerősítem!




Ok, ránézek a munkahengerre. Köszi


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 11:04


szicsu írta:
adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?


Kormányösszekötőket cseréltem, poliuretán első-hátsó szilentek és a tárcsákat felszabályoztattam. Csak a kerekekre tudok gondolni...



Nekem a fékmunkahenger szorulása okozott hasonló problémát.
..


Megerősítem!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 08:22


adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?


Kormányösszekötőket cseréltem, poliuretán első-hátsó szilentek és a tárcsákat felszabályoztattam. Csak a kerekekre tudok gondolni...



Nekem a fékmunkahenger szorulása okozott hasonló problémát...

adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 07:45


YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?


Kormányösszekötőket cseréltem, poliuretán első-hátsó szilentek és a tárcsákat felszabályoztattam. Csak a kerekekre tudok gondolni...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 07:38


adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?

adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 07:22


Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. március 02. szerda, 10:12


elgeri írta:
hil írta:
Pocses írta:
elgeri írta: Sziasztok

Lassan-lassan jön a szettcsere ideje és felmerült bennem egy kérdés, hátha tudtok segíteni.
Amikor gumisnál cserélteted át a téli/nyári felniszettet, akkor befújkálják a csavarokat és / vagy a középső lyukat (nem tudom mi az elnevezése) valamivel. Mintha réz színe lenne.

Réges-régen, édesapám az ezeréves off kocsinál valami olcsó vacak olajat csöpögtetett a csavarokra, hogy "ne rohadjon be".

A kérdésem az, hogy manapság mi a divat az otthoni szett cserénél? Kenitek, fújjátok valamivel, pontosan mivel... és mit is pontosan? Legutóbb nem csináltam vele semmit, de most hátha ügyesebb leszek


Szia!

Én a kerékagyat szoktam nagyon vékonyan kenni átlagos gépzsírral az untig elég következő cseréig. Így nem döglik rá az alu felni az agyra.

Üdv.: Pocses

Szia!
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam: én is a kerékagyra gondoltam, ahová felmegy a felni közepe. Az nagyon össze tud gyógyulni



Áh, értem!
Akkor csak a kerékagyra... máshova sehova semmi?!

Remek, köszönöm!

Ami nekem van, alább linkeltem (Motip fehér zsír spray), az valami teflonnal dúsított cucc (talán a vízkiszorítás miatt). Az nem árt az alufelninek, ugye?!


Nem árt csak ne közvetlenül rá fújd, mert minden zsíros lesz.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. március 02. szerda, 09:54


hil írta:
Pocses írta:
elgeri írta: Sziasztok

Lassan-lassan jön a szettcsere ideje és felmerült bennem egy kérdés, hátha tudtok segíteni.
Amikor gumisnál cserélteted át a téli/nyári felniszettet, akkor befújkálják a csavarokat és / vagy a középső lyukat (nem tudom mi az elnevezése) valamivel. Mintha réz színe lenne.

Réges-régen, édesapám az ezeréves off kocsinál valami olcsó vacak olajat csöpögtetett a csavarokra, hogy "ne rohadjon be".

A kérdésem az, hogy manapság mi a divat az otthoni szett cserénél? Kenitek, fújjátok valamivel, pontosan mivel... és mit is pontosan? Legutóbb nem csináltam vele semmit, de most hátha ügyesebb leszek


Szia!

Én a kerékagyat szoktam nagyon vékonyan kenni átlagos gépzsírral az untig elég következő cseréig. Így nem döglik rá az alu felni az agyra.

Üdv.: Pocses

Szia!
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam: én is a kerékagyra gondoltam, ahová felmegy a felni közepe. Az nagyon össze tud gyógyulni



Áh, értem!
Akkor csak a kerékagyra... máshova sehova semmi?!

Remek, köszönöm!

Ami nekem van, alább linkeltem (Motip fehér zsír spray), az valami teflonnal dúsított cucc (talán a vízkiszorítás miatt). Az nem árt az alufelninek, ugye?!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. március 02. szerda, 09:19


Pocses írta:
elgeri írta: Sziasztok

Lassan-lassan jön a szettcsere ideje és felmerült bennem egy kérdés, hátha tudtok segíteni.
Amikor gumisnál cserélteted át a téli/nyári felniszettet, akkor befújkálják a csavarokat és / vagy a középső lyukat (nem tudom mi az elnevezése) valamivel. Mintha réz színe lenne.

Réges-régen, édesapám az ezeréves off kocsinál valami olcsó vacak olajat csöpögtetett a csavarokra, hogy "ne rohadjon be".

A kérdésem az, hogy manapság mi a divat az otthoni szett cserénél? Kenitek, fújjátok valamivel, pontosan mivel... és mit is pontosan? Legutóbb nem csináltam vele semmit, de most hátha ügyesebb leszek


Szia!

Én a kerékagyat szoktam nagyon vékonyan kenni átlagos gépzsírral az untig elég következő cseréig. Így nem döglik rá az alu felni az agyra.

Üdv.: Pocses

Szia!
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam: én is a kerékagyra gondoltam, ahová felmegy a felni közepe. Az nagyon össze tud gyógyulni



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. március 02. szerda, 08:13


elgeri írta: Sziasztok

Lassan-lassan jön a szettcsere ideje és felmerült bennem egy kérdés, hátha tudtok segíteni.
Amikor gumisnál cserélteted át a téli/nyári felniszettet, akkor befújkálják a csavarokat és / vagy a középső lyukat (nem tudom mi az elnevezése) valamivel. Mintha réz színe lenne.

Réges-régen, édesapám az ezeréves off kocsinál valami olcsó vacak olajat csöpögtetett a csavarokra, hogy "ne rohadjon be".

A kérdésem az, hogy manapság mi a divat az otthoni szett cserénél? Kenitek, fújjátok valamivel, pontosan mivel... és mit is pontosan? Legutóbb nem csináltam vele semmit, de most hátha ügyesebb leszek


Szia!

Én a kerékagyat szoktam nagyon vékonyan kenni átlagos gépzsírral az untig elég következő cseréig. Így nem döglik rá az alu felni az agyra.

Üdv.: Pocses