YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 29. péntek, 16:50


lantika írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: erre a szezonra már nem igen veszek télit. a lentebbi Kléberből találtam vadi újat, csak 2009-eseket egy cégnél. postával együtt olyan 33-ból lett volna meg.
viszont rá kell jönnöm, hogy én keveset megyek. tehát új gumi nekem felesleges. tehát nekem inkább évekre kell tartós legyen, mint mintára.
szóval inkább kopottabb (~7mm), de fiatalabb gumit kell majd választanom. nehéz az ország keleti részéről. mint minden másban is nyugaton nagyobb a kínálat, amik jobbak is, viszont sokan nem postáznak. amúgy már lett volna pár jó vétel. bár idénre is kár volt átcserélni a kereket az már biztos. hacsak, benm jön még valami nagy hó, meg téma...


Gumi 6 ev utän kuka,tök mindegy mennyit futott. Elöregszik es elkezd repedezni es a gumiban levö nyomäs is dolgozik,az auto sulya is dolgozik. Meg aztän ha belegondol az ember,kb 4 tenyernyi felület ami az uthoz köti az autot,szerintem nem ilyenen kellene sporolni. Kiräz a hideg a sok magyar vezetestechnikustol,aki soha sem vett teligumit mert ö mär 77 ota vezet es mindig el tudott menni telen is. Persze foliäzäsra,19-es alukerekekre,ültetörugora,hificuccra,meg biszem-baszom szarokra költ mindenki eszetlenül. Tisztelet a kivetelnek.


a nagy gyártók emberei 10 évet mondanak. miért beszélnének az üzletük ellen? lehet egy ilyen Budget gumi nem bír ki 10 évet... nekem a 2004-es tavaly még volt. idén már érezni, hogy mászik. repedezettség nem vészes. igaz márkás gumi. kollégám 2001-es gumival jár, de ő még sokat is megy hozzám képest és a meló miatt kell is járnia.
az ilyen 4-6 éves dumákat én tartom hülyeségnek. valószíná, ha egy téli szezonban 10ezret vezetnék, akkor oké. persze 5 km alatt is lehet bármi, akár nem az én hibámból is, de egy jobb gumi segíthet.
nyárikat újat vettem 2007-2008-ban. alig kopott belőle valami, viszont már koros.
ami ledöbbentett, hogy az ilyen 2003-2004-es jó állapotú gumikat is hasonló áron árulják, mint a 8 évvel fiatalabbakat.
az új 2009-es Kléberre azt mondta az ürge, hogy még 6 év van benne. nyilván el akarta adni, mert én azt mondtam, max 3 év van benne.


Nekem van Müncheni BMW mérnők ismerősöm. Ö azt mondta, amikor meglátta a 6 éves gyári gumikat a kocsimon (azóta már cseréltem), hogy kint Németben 5-6 év után nincs kecmec, csere van. Ezt ajánlja ő is.

Én is nagyon keveset megyek vele, de nem vacakoltam, tavaly megvettem az márkás újat (1-2 hónapja gyártottat), télit is, nyárit is, és kb. 7 évig (most már csak 6) le van tudva a gond.

Más sztori, de az 50-es robogómon 2002-es és kb. 2006-os márkás (Pirelli) gumi voltak fent. Nagyon sokat álltak üzemen kívül, de fűtött garázsban. Így nem voltak lekopva, de már nagyon megkeményedtek. 2015 tavaszán halálfélelemben mentem el a gumisig, hogy pokolra velük
Előtte sose éreztem az elöregedett gumik hatását, de ez félelmetes volt. Se kanyarodni, se fékezni nem tudtam úgy, hogy ne akart volna elvágódni.


miért mondaná a Michelin vagy Continental embere azt, videóban, TV műsorban, vagy épp cikkben leírva, hoyg 10 év. ha belegondolsz nekik is az lenne az érdekük, hogy többet vegyenek, tehát akár 2 évet is mondhatott volna, így is vannak, akik a 4éves mesére mennek. itt is sokat olvasni. csak ismételni tudom magam, 10 évig az enyémmel sem volt semmi, pedig néha turtam neki, esőben szárazon, hidegben. jól ment a hóban. most, hogy felraktam 11,5 évesen, már éreztem, mert ment a fara sokszor. teszem hozzá forszírozott helyzetben, ha normálisan kanyarodok, mint átlag autós, oylan tempóval, akkor még ez is jó, kapaszkodik.
a gumik tárolásánál a meleg sem jó. alacsony nyomáson kell tartani, hűvös, száraz, sötét helyen.
nem azért mert nem telne rá, de többet nem igen adok ki új gumiért pénzt, mert semmi értelme. nyári szettem esete. esetleg szomszédot megkérdem romániából mennyiért tudna hozni, mert olcsóbbak az árak, ahogy figyeltem, és rendszeresen jár cég miatt.
persze emgcsinálhatnám, hogy veszek újat, aztán 8 évesen, még kb 90%-os állapotban eladom fél áron. de ismerve a vásárlók és eladók hozzáálását én nem akarok ezzel kínlódni.
pedig úgy voltam románból beszerzek egy Nankang NS-20 szettet, aztán 3-4 év múlva eladom, szinte új állapotban. de elég sok rosszat írnak teszteken róla. pedig sokan használják, na meg tudjuk miről az ADAC és a többi. bár a magánember is olyan, hogy a sajátját mindig dícséri. nehéz dolog ez. megint annak egyszerűbb, aki totál nem foglalkozik semmivel, nyugodtan él és használja. nyilván normál esetben nincs egyikkel sem baj, de mivel tudom magamról, hogy szeretem a tempós kanyarokat, így azért nem mernék kockáztatni. mármint nem mindegy mi van fent. a mostani nyáriak, is szinte még újak, pedig 8 évesek, de körforgalomban, amik kifelé lejtenek, már mindig megindul a fara, száraz időben is. pedig ott a Francia gyártású van.
a legnagyobb probléma az, hogy túl vannak árazva a gumik. a legtöbb X5 és hasonló társai, szinte slick gumikkal mennek, vagy kopott hazsnáltat vesznek, mert egy db gumi rá 80ezer alsó hangon. egy szett gumi rá 350ezer. nem sokan tehetik meg, még ha nem is élnek rosszul, hogy 4-6 évente lecseréljék. mert hülyeség is. ez az én véleményem, nem kell elfogadni.


Marketing Yellow. Ha azt mondanä a Pirelli embere,hogy a mi gumink is csak 6 evig jo,akkor Te azt mondanäd,hogy veszek valami nevenincs gumit fele annyiert,mert ugy is csak 5-6000 km az eves futästeljesitmenyem. Igy meg elhiszik,hogy 10 evig jo,es megveszik többert aztän 6 ev mulva meg ledöbbennek amikor a gumis azt mondja,hogy ez a gumi kuka.
A munkämbol adodoan megfordultam pär helyen(különbözö gyärakban),es volt szerencsem vegighallgatni különbözö elöadösokat,amik NEM a külvilägnak keszültek. A Continental egyik mernöke is elismerte,hogy max 6 ev,mivel ezek a mostani gumik mär nagy aränyban tartalmaznak müanyagot,ami szepen kemenyedik,es hihetetlen az anyagfäradäsa. En minden esetre 4 evente veszek 4 nyärit,meg 4 telit. Ja es a 4 evszakos gumi csak afrikäban letezik. Az pont olyan szar nyäron,mint telen. En szemely szerint betiltanäm.


nekem Bridgestone van téliben, és 10 évig jó volt. érdekes. mondjuk ez még a régi idő ha lehet úgy mondani. pedig már akkor is a 4év csere szöveg járta.
4 évszakos gumi nem tudom, hogy jön ide, én sem pártolom. bár pont tesztelték normálisan és annyira nem volt rossz, mint amire számítottak. kolléga aki 2001-es Dunlop-on autókázik, szeretne 4 évszakosat, én lebeszéltem. bár normálisan vezet, de azért napi 50km-t megy. kis teljesítményű autóra, amit kis városban, vagy 2-3 falu között használnak, oda simán feltenném én is. anno szomszédnak Swift 1-en volt, igaz Michelin, de sosem volt vele semi baja, pedig ő azért még messzebbre is járt vele.
marketing. végülis lehet. de inkább ne legyen magas az áruk. bár akkor nem tudnának tolni az ADAC-nak kenőpénzt, hogy elsők legyenek. na nekik ez van beépítve az árba. nyilván van különbség, de a kis gyártók sem fognak sz@rt kiadni a kezükből, hisz mégis egy biztonsági dologról van szó. az említett NS-20-ról írtak rosszakat. mégis készül nagy méretekben nagy sebesség indexű. valóban selejtet csinálnak sport autókra? sok külföldi országban jobban veszik a koreai gumikat és autókat is, még amcsiban is, hogy csak na. nem hinném, hogy rossz lenne.
én csak azért válogatok, mert szeretek tempósan kanyarogni. ha totál átlagos vezető lennék, nem vacakolnék. bármit megvennék.
adott helyzetben, lehet sokat számít, hogy Conti vagy Nankang, mondjuk 200-ról nem 180-al, hanem 160-nal csattansz bele egy kamionba, akár lehet pont ezen múlik, de valószínű nem ezen fog, és tök mindegy lesz.
azért ha leközlik, hogy a nagy gyártók szóvivői, mérnökei 10 évet ajánlanak, és valóban csak 6 év, akkor a maradék 4 évben akár felelősségre is vonhatóak, ha lesz valami. a gumis, meg persze azt mondja, hogy 4-6 év. neki kell a biznisz.
az pedig egy más kérdés, hogy átlag hazsnálónál, valószínű 4 év alatt el is kopnak a gumik, mert anniyt megy az autóval. külföldön is az átlag évi 50-100ezer között megy.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. január 29. péntek, 16:43


lantika írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: erre a szezonra már nem igen veszek télit. a lentebbi Kléberből találtam vadi újat, csak 2009-eseket egy cégnél. postával együtt olyan 33-ból lett volna meg.
viszont rá kell jönnöm, hogy én keveset megyek. tehát új gumi nekem felesleges. tehát nekem inkább évekre kell tartós legyen, mint mintára.
szóval inkább kopottabb (~7mm), de fiatalabb gumit kell majd választanom. nehéz az ország keleti részéről. mint minden másban is nyugaton nagyobb a kínálat, amik jobbak is, viszont sokan nem postáznak. amúgy már lett volna pár jó vétel. bár idénre is kár volt átcserélni a kereket az már biztos. hacsak, benm jön még valami nagy hó, meg téma...


Gumi 6 ev utän kuka,tök mindegy mennyit futott. Elöregszik es elkezd repedezni es a gumiban levö nyomäs is dolgozik,az auto sulya is dolgozik. Meg aztän ha belegondol az ember,kb 4 tenyernyi felület ami az uthoz köti az autot,szerintem nem ilyenen kellene sporolni. Kiräz a hideg a sok magyar vezetestechnikustol,aki soha sem vett teligumit mert ö mär 77 ota vezet es mindig el tudott menni telen is. Persze foliäzäsra,19-es alukerekekre,ültetörugora,hificuccra,meg biszem-baszom szarokra költ mindenki eszetlenül. Tisztelet a kivetelnek.


a nagy gyártók emberei 10 évet mondanak. miért beszélnének az üzletük ellen? lehet egy ilyen Budget gumi nem bír ki 10 évet... nekem a 2004-es tavaly még volt. idén már érezni, hogy mászik. repedezettség nem vészes. igaz márkás gumi. kollégám 2001-es gumival jár, de ő még sokat is megy hozzám képest és a meló miatt kell is járnia.
az ilyen 4-6 éves dumákat én tartom hülyeségnek. valószíná, ha egy téli szezonban 10ezret vezetnék, akkor oké. persze 5 km alatt is lehet bármi, akár nem az én hibámból is, de egy jobb gumi segíthet.
nyárikat újat vettem 2007-2008-ban. alig kopott belőle valami, viszont már koros.
ami ledöbbentett, hogy az ilyen 2003-2004-es jó állapotú gumikat is hasonló áron árulják, mint a 8 évvel fiatalabbakat.
az új 2009-es Kléberre azt mondta az ürge, hogy még 6 év van benne. nyilván el akarta adni, mert én azt mondtam, max 3 év van benne.


Nekem van Müncheni BMW mérnők ismerősöm. Ö azt mondta, amikor meglátta a 6 éves gyári gumikat a kocsimon (azóta már cseréltem), hogy kint Németben 5-6 év után nincs kecmec, csere van. Ezt ajánlja ő is.

Én is nagyon keveset megyek vele, de nem vacakoltam, tavaly megvettem az márkás újat (1-2 hónapja gyártottat), télit is, nyárit is, és kb. 7 évig (most már csak 6) le van tudva a gond.

Más sztori, de az 50-es robogómon 2002-es és kb. 2006-os márkás (Pirelli) gumi voltak fent. Nagyon sokat álltak üzemen kívül, de fűtött garázsban. Így nem voltak lekopva, de már nagyon megkeményedtek. 2015 tavaszán halálfélelemben mentem el a gumisig, hogy pokolra velük
Előtte sose éreztem az elöregedett gumik hatását, de ez félelmetes volt. Se kanyarodni, se fékezni nem tudtam úgy, hogy ne akart volna elvágódni.


miért mondaná a Michelin vagy Continental embere azt, videóban, TV műsorban, vagy épp cikkben leírva, hoyg 10 év. ha belegondolsz nekik is az lenne az érdekük, hogy többet vegyenek, tehát akár 2 évet is mondhatott volna, így is vannak, akik a 4éves mesére mennek. itt is sokat olvasni. csak ismételni tudom magam, 10 évig az enyémmel sem volt semmi, pedig néha turtam neki, esőben szárazon, hidegben. jól ment a hóban. most, hogy felraktam 11,5 évesen, már éreztem, mert ment a fara sokszor. teszem hozzá forszírozott helyzetben, ha normálisan kanyarodok, mint átlag autós, oylan tempóval, akkor még ez is jó, kapaszkodik.
a gumik tárolásánál a meleg sem jó. alacsony nyomáson kell tartani, hűvös, száraz, sötét helyen.
nem azért mert nem telne rá, de többet nem igen adok ki új gumiért pénzt, mert semmi értelme. nyári szettem esete. esetleg szomszédot megkérdem romániából mennyiért tudna hozni, mert olcsóbbak az árak, ahogy figyeltem, és rendszeresen jár cég miatt.
persze emgcsinálhatnám, hogy veszek újat, aztán 8 évesen, még kb 90%-os állapotban eladom fél áron. de ismerve a vásárlók és eladók hozzáálását én nem akarok ezzel kínlódni.
pedig úgy voltam románból beszerzek egy Nankang NS-20 szettet, aztán 3-4 év múlva eladom, szinte új állapotban. de elég sok rosszat írnak teszteken róla. pedig sokan használják, na meg tudjuk miről az ADAC és a többi. bár a magánember is olyan, hogy a sajátját mindig dícséri. nehéz dolog ez. megint annak egyszerűbb, aki totál nem foglalkozik semmivel, nyugodtan él és használja. nyilván normál esetben nincs egyikkel sem baj, de mivel tudom magamról, hogy szeretem a tempós kanyarokat, így azért nem mernék kockáztatni. mármint nem mindegy mi van fent. a mostani nyáriak, is szinte még újak, pedig 8 évesek, de körforgalomban, amik kifelé lejtenek, már mindig megindul a fara, száraz időben is. pedig ott a Francia gyártású van.
a legnagyobb probléma az, hogy túl vannak árazva a gumik. a legtöbb X5 és hasonló társai, szinte slick gumikkal mennek, vagy kopott hazsnáltat vesznek, mert egy db gumi rá 80ezer alsó hangon. egy szett gumi rá 350ezer. nem sokan tehetik meg, még ha nem is élnek rosszul, hogy 4-6 évente lecseréljék. mert hülyeség is. ez az én véleményem, nem kell elfogadni.


Marketing Yellow. Ha azt mondanä a Pirelli embere,hogy a mi gumink is csak 6 evig jo,akkor Te azt mondanäd,hogy veszek valami nevenincs gumit fele annyiert,mert ugy is csak 5-6000 km az eves futästeljesitmenyem. Igy meg elhiszik,hogy 10 evig jo,es megveszik többert aztän 6 ev mulva meg ledöbbennek amikor a gumis azt mondja,hogy ez a gumi kuka.
A munkämbol adodoan megfordultam pär helyen(különbözö gyärakban),es volt szerencsem vegighallgatni különbözö elöadösokat,amik NEM a külvilägnak keszültek. A Continental egyik mernöke is elismerte,hogy max 6 ev,mivel ezek a mostani gumik mär nagy aränyban tartalmaznak müanyagot,ami szepen kemenyedik,es hihetetlen az anyagfäradäsa. En minden esetre 4 evente veszek 4 nyärit,meg 4 telit. Ja es a 4 evszakos gumi csak afrikäban letezik. Az pont olyan szar nyäron,mint telen. En szemely szerint betiltanäm.


Én, amikor 6 évesen vettem a kocsimat, akkor feltehetően még a gyári Continentál volt rajta. A gyártási ideje megfelelt a kocsi gyártásához viszonyítva, plusz pont azzal a típussal szerelték az akkor gyártottakat.
Elvileg 83e km volt a kocsiban, de a profilmélység még bőven jó volt, viszont a gumi minkét széle nem lekopva, hanem úgy be volt szaggatva, mintha agyon driftelték volna. De ezt nem feltételeztem egy 116i-ról, és azt sem hogy a gumit előtte másik kocsiról leszedve tették át, a fentebb leírt azonosságok miatt.
Amikor vittem gumishoz, sima szerelőhöz, mindet kérdeztem, hogy ez mitől lehet.
Megvonták a vállukat, mondták, hogy ez már elég kukás gumi így, de igazából nem sejtik miért lett ilyen a "mintája", "talán anyagfáradás".

Szóval a Conti tényleg lehet hogy nem bírja tovább, de addig jól
Egyébként még elmentem gond nélkül egy fél évet ezzel a gumival, szóval tapadt, meg minden, csak furán nézett ki, ha közelről nézted.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. január 29. péntek, 16:42


lantika írta:
Marketing Yellow. Ha azt mondanä a Pirelli embere,hogy a mi gumink is csak 6 evig jo,akkor Te azt mondanäd,hogy veszek valami nevenincs gumit fele annyiert,mert ugy is csak 5-6000 km az eves futästeljesitmenyem. Igy meg elhiszik,hogy 10 evig jo,es megveszik többert aztän 6 ev mulva meg ledöbbennek amikor a gumis azt mondja,hogy ez a gumi kuka.
A munkämbol adodoan megfordultam pär helyen(különbözö gyärakban),es volt szerencsem vegighallgatni különbözö elöadösokat,amik NEM a külvilägnak keszültek. A Continental egyik mernöke is elismerte,hogy max 6 ev,mivel ezek a mostani gumik mär nagy aränyban tartalmaznak müanyagot,ami szepen kemenyedik,es hihetetlen az anyagfäradäsa. En minden esetre 4 evente veszek 4 nyärit,meg 4 telit. Ja es a 4 evszakos gumi csak afrikäban letezik. Az pont olyan szar nyäron,mint telen. En szemely szerint betiltanäm.


Inkább az a marketing, hogy eladjanak egy autóra két szett gumit(téli/nyári) egy olyan helyett, amit minden évszakban lehetne használni.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 29. péntek, 16:34


YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: erre a szezonra már nem igen veszek télit. a lentebbi Kléberből találtam vadi újat, csak 2009-eseket egy cégnél. postával együtt olyan 33-ból lett volna meg.
viszont rá kell jönnöm, hogy én keveset megyek. tehát új gumi nekem felesleges. tehát nekem inkább évekre kell tartós legyen, mint mintára.
szóval inkább kopottabb (~7mm), de fiatalabb gumit kell majd választanom. nehéz az ország keleti részéről. mint minden másban is nyugaton nagyobb a kínálat, amik jobbak is, viszont sokan nem postáznak. amúgy már lett volna pár jó vétel. bár idénre is kár volt átcserélni a kereket az már biztos. hacsak, benm jön még valami nagy hó, meg téma...


Gumi 6 ev utän kuka,tök mindegy mennyit futott. Elöregszik es elkezd repedezni es a gumiban levö nyomäs is dolgozik,az auto sulya is dolgozik. Meg aztän ha belegondol az ember,kb 4 tenyernyi felület ami az uthoz köti az autot,szerintem nem ilyenen kellene sporolni. Kiräz a hideg a sok magyar vezetestechnikustol,aki soha sem vett teligumit mert ö mär 77 ota vezet es mindig el tudott menni telen is. Persze foliäzäsra,19-es alukerekekre,ültetörugora,hificuccra,meg biszem-baszom szarokra költ mindenki eszetlenül. Tisztelet a kivetelnek.


a nagy gyártók emberei 10 évet mondanak. miért beszélnének az üzletük ellen? lehet egy ilyen Budget gumi nem bír ki 10 évet... nekem a 2004-es tavaly még volt. idén már érezni, hogy mászik. repedezettség nem vészes. igaz márkás gumi. kollégám 2001-es gumival jár, de ő még sokat is megy hozzám képest és a meló miatt kell is járnia.
az ilyen 4-6 éves dumákat én tartom hülyeségnek. valószíná, ha egy téli szezonban 10ezret vezetnék, akkor oké. persze 5 km alatt is lehet bármi, akár nem az én hibámból is, de egy jobb gumi segíthet.
nyárikat újat vettem 2007-2008-ban. alig kopott belőle valami, viszont már koros.
ami ledöbbentett, hogy az ilyen 2003-2004-es jó állapotú gumikat is hasonló áron árulják, mint a 8 évvel fiatalabbakat.
az új 2009-es Kléberre azt mondta az ürge, hogy még 6 év van benne. nyilván el akarta adni, mert én azt mondtam, max 3 év van benne.


Nekem van Müncheni BMW mérnők ismerősöm. Ö azt mondta, amikor meglátta a 6 éves gyári gumikat a kocsimon (azóta már cseréltem), hogy kint Németben 5-6 év után nincs kecmec, csere van. Ezt ajánlja ő is.

Én is nagyon keveset megyek vele, de nem vacakoltam, tavaly megvettem az márkás újat (1-2 hónapja gyártottat), télit is, nyárit is, és kb. 7 évig (most már csak 6) le van tudva a gond.

Más sztori, de az 50-es robogómon 2002-es és kb. 2006-os márkás (Pirelli) gumi voltak fent. Nagyon sokat álltak üzemen kívül, de fűtött garázsban. Így nem voltak lekopva, de már nagyon megkeményedtek. 2015 tavaszán halálfélelemben mentem el a gumisig, hogy pokolra velük
Előtte sose éreztem az elöregedett gumik hatását, de ez félelmetes volt. Se kanyarodni, se fékezni nem tudtam úgy, hogy ne akart volna elvágódni.


miért mondaná a Michelin vagy Continental embere azt, videóban, TV műsorban, vagy épp cikkben leírva, hoyg 10 év. ha belegondolsz nekik is az lenne az érdekük, hogy többet vegyenek, tehát akár 2 évet is mondhatott volna, így is vannak, akik a 4éves mesére mennek. itt is sokat olvasni. csak ismételni tudom magam, 10 évig az enyémmel sem volt semmi, pedig néha turtam neki, esőben szárazon, hidegben. jól ment a hóban. most, hogy felraktam 11,5 évesen, már éreztem, mert ment a fara sokszor. teszem hozzá forszírozott helyzetben, ha normálisan kanyarodok, mint átlag autós, oylan tempóval, akkor még ez is jó, kapaszkodik.
a gumik tárolásánál a meleg sem jó. alacsony nyomáson kell tartani, hűvös, száraz, sötét helyen.
nem azért mert nem telne rá, de többet nem igen adok ki új gumiért pénzt, mert semmi értelme. nyári szettem esete. esetleg szomszédot megkérdem romániából mennyiért tudna hozni, mert olcsóbbak az árak, ahogy figyeltem, és rendszeresen jár cég miatt.
persze emgcsinálhatnám, hogy veszek újat, aztán 8 évesen, még kb 90%-os állapotban eladom fél áron. de ismerve a vásárlók és eladók hozzáálását én nem akarok ezzel kínlódni.
pedig úgy voltam románból beszerzek egy Nankang NS-20 szettet, aztán 3-4 év múlva eladom, szinte új állapotban. de elég sok rosszat írnak teszteken róla. pedig sokan használják, na meg tudjuk miről az ADAC és a többi. bár a magánember is olyan, hogy a sajátját mindig dícséri. nehéz dolog ez. megint annak egyszerűbb, aki totál nem foglalkozik semmivel, nyugodtan él és használja. nyilván normál esetben nincs egyikkel sem baj, de mivel tudom magamról, hogy szeretem a tempós kanyarokat, így azért nem mernék kockáztatni. mármint nem mindegy mi van fent. a mostani nyáriak, is szinte még újak, pedig 8 évesek, de körforgalomban, amik kifelé lejtenek, már mindig megindul a fara, száraz időben is. pedig ott a Francia gyártású van.
a legnagyobb probléma az, hogy túl vannak árazva a gumik. a legtöbb X5 és hasonló társai, szinte slick gumikkal mennek, vagy kopott hazsnáltat vesznek, mert egy db gumi rá 80ezer alsó hangon. egy szett gumi rá 350ezer. nem sokan tehetik meg, még ha nem is élnek rosszul, hogy 4-6 évente lecseréljék. mert hülyeség is. ez az én véleményem, nem kell elfogadni.


Marketing Yellow. Ha azt mondanä a Pirelli embere,hogy a mi gumink is csak 6 evig jo,akkor Te azt mondanäd,hogy veszek valami nevenincs gumit fele annyiert,mert ugy is csak 5-6000 km az eves futästeljesitmenyem. Igy meg elhiszik,hogy 10 evig jo,es megveszik többert aztän 6 ev mulva meg ledöbbennek amikor a gumis azt mondja,hogy ez a gumi kuka.
A munkämbol adodoan megfordultam pär helyen(különbözö gyärakban),es volt szerencsem vegighallgatni különbözö elöadösokat,amik NEM a külvilägnak keszültek. A Continental egyik mernöke is elismerte,hogy max 6 ev,mivel ezek a mostani gumik mär nagy aränyban tartalmaznak müanyagot,ami szepen kemenyedik,es hihetetlen az anyagfäradäsa. En minden esetre 4 evente veszek 4 nyärit,meg 4 telit. Ja es a 4 evszakos gumi csak afrikäban letezik. Az pont olyan szar nyäron,mint telen. En szemely szerint betiltanäm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 29. péntek, 11:40


elgeri írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: erre a szezonra már nem igen veszek télit. a lentebbi Kléberből találtam vadi újat, csak 2009-eseket egy cégnél. postával együtt olyan 33-ból lett volna meg.
viszont rá kell jönnöm, hogy én keveset megyek. tehát új gumi nekem felesleges. tehát nekem inkább évekre kell tartós legyen, mint mintára.
szóval inkább kopottabb (~7mm), de fiatalabb gumit kell majd választanom. nehéz az ország keleti részéről. mint minden másban is nyugaton nagyobb a kínálat, amik jobbak is, viszont sokan nem postáznak. amúgy már lett volna pár jó vétel. bár idénre is kár volt átcserélni a kereket az már biztos. hacsak, benm jön még valami nagy hó, meg téma...


Gumi 6 ev utän kuka,tök mindegy mennyit futott. Elöregszik es elkezd repedezni es a gumiban levö nyomäs is dolgozik,az auto sulya is dolgozik. Meg aztän ha belegondol az ember,kb 4 tenyernyi felület ami az uthoz köti az autot,szerintem nem ilyenen kellene sporolni. Kiräz a hideg a sok magyar vezetestechnikustol,aki soha sem vett teligumit mert ö mär 77 ota vezet es mindig el tudott menni telen is. Persze foliäzäsra,19-es alukerekekre,ültetörugora,hificuccra,meg biszem-baszom szarokra költ mindenki eszetlenül. Tisztelet a kivetelnek.


a nagy gyártók emberei 10 évet mondanak. miért beszélnének az üzletük ellen? lehet egy ilyen Budget gumi nem bír ki 10 évet... nekem a 2004-es tavaly még volt. idén már érezni, hogy mászik. repedezettség nem vészes. igaz márkás gumi. kollégám 2001-es gumival jár, de ő még sokat is megy hozzám képest és a meló miatt kell is járnia.
az ilyen 4-6 éves dumákat én tartom hülyeségnek. valószíná, ha egy téli szezonban 10ezret vezetnék, akkor oké. persze 5 km alatt is lehet bármi, akár nem az én hibámból is, de egy jobb gumi segíthet.
nyárikat újat vettem 2007-2008-ban. alig kopott belőle valami, viszont már koros.
ami ledöbbentett, hogy az ilyen 2003-2004-es jó állapotú gumikat is hasonló áron árulják, mint a 8 évvel fiatalabbakat.
az új 2009-es Kléberre azt mondta az ürge, hogy még 6 év van benne. nyilván el akarta adni, mert én azt mondtam, max 3 év van benne.


Nekem van Müncheni BMW mérnők ismerősöm. Ö azt mondta, amikor meglátta a 6 éves gyári gumikat a kocsimon (azóta már cseréltem), hogy kint Németben 5-6 év után nincs kecmec, csere van. Ezt ajánlja ő is.

Én is nagyon keveset megyek vele, de nem vacakoltam, tavaly megvettem az márkás újat (1-2 hónapja gyártottat), télit is, nyárit is, és kb. 7 évig (most már csak 6) le van tudva a gond.

Más sztori, de az 50-es robogómon 2002-es és kb. 2006-os márkás (Pirelli) gumi voltak fent. Nagyon sokat álltak üzemen kívül, de fűtött garázsban. Így nem voltak lekopva, de már nagyon megkeményedtek. 2015 tavaszán halálfélelemben mentem el a gumisig, hogy pokolra velük
Előtte sose éreztem az elöregedett gumik hatását, de ez félelmetes volt. Se kanyarodni, se fékezni nem tudtam úgy, hogy ne akart volna elvágódni.


miért mondaná a Michelin vagy Continental embere azt, videóban, TV műsorban, vagy épp cikkben leírva, hoyg 10 év. ha belegondolsz nekik is az lenne az érdekük, hogy többet vegyenek, tehát akár 2 évet is mondhatott volna, így is vannak, akik a 4éves mesére mennek. itt is sokat olvasni. csak ismételni tudom magam, 10 évig az enyémmel sem volt semmi, pedig néha turtam neki, esőben szárazon, hidegben. jól ment a hóban. most, hogy felraktam 11,5 évesen, már éreztem, mert ment a fara sokszor. teszem hozzá forszírozott helyzetben, ha normálisan kanyarodok, mint átlag autós, oylan tempóval, akkor még ez is jó, kapaszkodik.
a gumik tárolásánál a meleg sem jó. alacsony nyomáson kell tartani, hűvös, száraz, sötét helyen.
nem azért mert nem telne rá, de többet nem igen adok ki új gumiért pénzt, mert semmi értelme. nyári szettem esete. esetleg szomszédot megkérdem romániából mennyiért tudna hozni, mert olcsóbbak az árak, ahogy figyeltem, és rendszeresen jár cég miatt.
persze emgcsinálhatnám, hogy veszek újat, aztán 8 évesen, még kb 90%-os állapotban eladom fél áron. de ismerve a vásárlók és eladók hozzáálását én nem akarok ezzel kínlódni.
pedig úgy voltam románból beszerzek egy Nankang NS-20 szettet, aztán 3-4 év múlva eladom, szinte új állapotban. de elég sok rosszat írnak teszteken róla. pedig sokan használják, na meg tudjuk miről az ADAC és a többi. bár a magánember is olyan, hogy a sajátját mindig dícséri. nehéz dolog ez. megint annak egyszerűbb, aki totál nem foglalkozik semmivel, nyugodtan él és használja. nyilván normál esetben nincs egyikkel sem baj, de mivel tudom magamról, hogy szeretem a tempós kanyarokat, így azért nem mernék kockáztatni. mármint nem mindegy mi van fent. a mostani nyáriak, is szinte még újak, pedig 8 évesek, de körforgalomban, amik kifelé lejtenek, már mindig megindul a fara, száraz időben is. pedig ott a Francia gyártású van.
a legnagyobb probléma az, hogy túl vannak árazva a gumik. a legtöbb X5 és hasonló társai, szinte slick gumikkal mennek, vagy kopott hazsnáltat vesznek, mert egy db gumi rá 80ezer alsó hangon. egy szett gumi rá 350ezer. nem sokan tehetik meg, még ha nem is élnek rosszul, hogy 4-6 évente lecseréljék. mert hülyeség is. ez az én véleményem, nem kell elfogadni.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. január 29. péntek, 11:23


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: erre a szezonra már nem igen veszek télit. a lentebbi Kléberből találtam vadi újat, csak 2009-eseket egy cégnél. postával együtt olyan 33-ból lett volna meg.
viszont rá kell jönnöm, hogy én keveset megyek. tehát új gumi nekem felesleges. tehát nekem inkább évekre kell tartós legyen, mint mintára.
szóval inkább kopottabb (~7mm), de fiatalabb gumit kell majd választanom. nehéz az ország keleti részéről. mint minden másban is nyugaton nagyobb a kínálat, amik jobbak is, viszont sokan nem postáznak. amúgy már lett volna pár jó vétel. bár idénre is kár volt átcserélni a kereket az már biztos. hacsak, benm jön még valami nagy hó, meg téma...


Gumi 6 ev utän kuka,tök mindegy mennyit futott. Elöregszik es elkezd repedezni es a gumiban levö nyomäs is dolgozik,az auto sulya is dolgozik. Meg aztän ha belegondol az ember,kb 4 tenyernyi felület ami az uthoz köti az autot,szerintem nem ilyenen kellene sporolni. Kiräz a hideg a sok magyar vezetestechnikustol,aki soha sem vett teligumit mert ö mär 77 ota vezet es mindig el tudott menni telen is. Persze foliäzäsra,19-es alukerekekre,ültetörugora,hificuccra,meg biszem-baszom szarokra költ mindenki eszetlenül. Tisztelet a kivetelnek.


a nagy gyártók emberei 10 évet mondanak. miért beszélnének az üzletük ellen? lehet egy ilyen Budget gumi nem bír ki 10 évet... nekem a 2004-es tavaly még volt. idén már érezni, hogy mászik. repedezettség nem vészes. igaz márkás gumi. kollégám 2001-es gumival jár, de ő még sokat is megy hozzám képest és a meló miatt kell is járnia.
az ilyen 4-6 éves dumákat én tartom hülyeségnek. valószíná, ha egy téli szezonban 10ezret vezetnék, akkor oké. persze 5 km alatt is lehet bármi, akár nem az én hibámból is, de egy jobb gumi segíthet.
nyárikat újat vettem 2007-2008-ban. alig kopott belőle valami, viszont már koros.
ami ledöbbentett, hogy az ilyen 2003-2004-es jó állapotú gumikat is hasonló áron árulják, mint a 8 évvel fiatalabbakat.
az új 2009-es Kléberre azt mondta az ürge, hogy még 6 év van benne. nyilván el akarta adni, mert én azt mondtam, max 3 év van benne.


Nekem van Müncheni BMW mérnők ismerősöm. Ö azt mondta, amikor meglátta a 6 éves gyári gumikat a kocsimon (azóta már cseréltem), hogy kint Németben 5-6 év után nincs kecmec, csere van. Ezt ajánlja ő is.

Én is nagyon keveset megyek vele, de nem vacakoltam, tavaly megvettem az márkás újat (1-2 hónapja gyártottat), télit is, nyárit is, és kb. 7 évig (most már csak 6) le van tudva a gond.

Más sztori, de az 50-es robogómon 2002-es és kb. 2006-os márkás (Pirelli) gumi voltak fent. Nagyon sokat álltak üzemen kívül, de fűtött garázsban. Így nem voltak lekopva, de már nagyon megkeményedtek. 2015 tavaszán halálfélelemben mentem el a gumisig, hogy pokolra velük
Előtte sose éreztem az elöregedett gumik hatását, de ez félelmetes volt. Se kanyarodni, se fékezni nem tudtam úgy, hogy ne akart volna elvágódni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 28. csütörtök, 19:21


lantika írta:
YELLOW írta: erre a szezonra már nem igen veszek télit. a lentebbi Kléberből találtam vadi újat, csak 2009-eseket egy cégnél. postával együtt olyan 33-ból lett volna meg.
viszont rá kell jönnöm, hogy én keveset megyek. tehát új gumi nekem felesleges. tehát nekem inkább évekre kell tartós legyen, mint mintára.
szóval inkább kopottabb (~7mm), de fiatalabb gumit kell majd választanom. nehéz az ország keleti részéről. mint minden másban is nyugaton nagyobb a kínálat, amik jobbak is, viszont sokan nem postáznak. amúgy már lett volna pár jó vétel. bár idénre is kár volt átcserélni a kereket az már biztos. hacsak, benm jön még valami nagy hó, meg téma...


Gumi 6 ev utän kuka,tök mindegy mennyit futott. Elöregszik es elkezd repedezni es a gumiban levö nyomäs is dolgozik,az auto sulya is dolgozik. Meg aztän ha belegondol az ember,kb 4 tenyernyi felület ami az uthoz köti az autot,szerintem nem ilyenen kellene sporolni. Kiräz a hideg a sok magyar vezetestechnikustol,aki soha sem vett teligumit mert ö mär 77 ota vezet es mindig el tudott menni telen is. Persze foliäzäsra,19-es alukerekekre,ültetörugora,hificuccra,meg biszem-baszom szarokra költ mindenki eszetlenül. Tisztelet a kivetelnek.


a nagy gyártók emberei 10 évet mondanak. miért beszélnének az üzletük ellen? lehet egy ilyen Budget gumi nem bír ki 10 évet... nekem a 2004-es tavaly még volt. idén már érezni, hogy mászik. repedezettség nem vészes. igaz márkás gumi. kollégám 2001-es gumival jár, de ő még sokat is megy hozzám képest és a meló miatt kell is járnia.
az ilyen 4-6 éves dumákat én tartom hülyeségnek. valószíná, ha egy téli szezonban 10ezret vezetnék, akkor oké. persze 5 km alatt is lehet bármi, akár nem az én hibámból is, de egy jobb gumi segíthet.
nyárikat újat vettem 2007-2008-ban. alig kopott belőle valami, viszont már koros.
ami ledöbbentett, hogy az ilyen 2003-2004-es jó állapotú gumikat is hasonló áron árulják, mint a 8 évvel fiatalabbakat.
az új 2009-es Kléberre azt mondta az ürge, hogy még 6 év van benne. nyilván el akarta adni, mert én azt mondtam, max 3 év van benne.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 28. csütörtök, 15:26


YELLOW írta: erre a szezonra már nem igen veszek télit. a lentebbi Kléberből találtam vadi újat, csak 2009-eseket egy cégnél. postával együtt olyan 33-ból lett volna meg.
viszont rá kell jönnöm, hogy én keveset megyek. tehát új gumi nekem felesleges. tehát nekem inkább évekre kell tartós legyen, mint mintára.
szóval inkább kopottabb (~7mm), de fiatalabb gumit kell majd választanom. nehéz az ország keleti részéről. mint minden másban is nyugaton nagyobb a kínálat, amik jobbak is, viszont sokan nem postáznak. amúgy már lett volna pár jó vétel. bár idénre is kár volt átcserélni a kereket az már biztos. hacsak, benm jön még valami nagy hó, meg téma...


Gumi 6 ev utän kuka,tök mindegy mennyit futott. Elöregszik es elkezd repedezni es a gumiban levö nyomäs is dolgozik,az auto sulya is dolgozik. Meg aztän ha belegondol az ember,kb 4 tenyernyi felület ami az uthoz köti az autot,szerintem nem ilyenen kellene sporolni. Kiräz a hideg a sok magyar vezetestechnikustol,aki soha sem vett teligumit mert ö mär 77 ota vezet es mindig el tudott menni telen is. Persze foliäzäsra,19-es alukerekekre,ültetörugora,hificuccra,meg biszem-baszom szarokra költ mindenki eszetlenül. Tisztelet a kivetelnek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 28. csütörtök, 14:58


erre a szezonra már nem igen veszek télit. a lentebbi Kléberből találtam vadi újat, csak 2009-eseket egy cégnél. postával együtt olyan 33-ból lett volna meg.
viszont rá kell jönnöm, hogy én keveset megyek. tehát új gumi nekem felesleges. tehát nekem inkább évekre kell tartós legyen, mint mintára.
szóval inkább kopottabb (~7mm), de fiatalabb gumit kell majd választanom. nehéz az ország keleti részéről. mint minden másban is nyugaton nagyobb a kínálat, amik jobbak is, viszont sokan nem postáznak. amúgy már lett volna pár jó vétel. bár idénre is kár volt átcserélni a kereket az már biztos. hacsak, benm jön még valami nagy hó, meg téma...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 16. szombat, 16:24


ilyen gumit használ valaki?
Kléber Krisalp HP2 - nekem nem annyira jön be a mintája...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 19:31


minap volt egy hatalmas biznisz, vagyis lett volna.

2014-es 195/65 R15 GoodYear UG9,

vadi új, 6500Ft/db áron. nem is lett volna messze annyira. több gumit is hirdetett hasonló kondíciókkal. telefonszám semmi, ezért írtam neki "jópofázok"-on. persze semmi válasz, 1,5 nap múlva összes hirdetés eltűnve tőle.

szerintem kamu lehetett, mert sem konkrét cím, sem telefon nem volt megadva, tehát más is csak írásban érte volna el, meg legalább visszaírt volna valamit, hogy elkelt, vagy nem tudom. nem bántam volna, ha egyszer szerencsém lett volna.

emiatt lemaradtam egy hasonló szettről, BMW lemez felnivel, amit 25-ért kínáltak kompletten. az is valami márkás gumi volt. d ekivártam az Goodyear miatt, mert az mégis csak új.

most meg amit néztem és érdemes lenne, az Vredestein Snowtrac 3,

de csak 1 pár van belőle 7,8mm-esek 2013-as gumik. 15e/pár. csak az a baj, hogy középen nincs összefűzve a gumi, és emiatt olyan instabilnak hat. na meg ez főként hógumi lenne, ami ugye nem sok van.
azt hiszem a mostani szezonban sem veszek téli gumit

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 22:30


sutius írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Nekem a nyärim UNIROYAL - RainSport 3 - 225/50 R16 92Y



Nekem ez a minta tetszik.


hát nem annyira tartozik éppen a témához, amit próbáltam boncolgatni
de ha már felhoztad. nem zavar, hogy a jobb és a bal oldalon ellentétes irányba néz a minta? az egyik forgásirányba, a másik ellenkezőleg neki.
ha mindkét oldalon egyformán állna, akkor én is beneveznék ilyenre , vagyis asszimmetrikusra. (korábban sokat témáztam erről)


én is nézegettem ezt a gumit és a Vredestein ultrac sessanta-t, hasonló mintázatu mind kettő. a faternek az autóján hasonló mintázatu gumi van és valahogy hülyének néz ki, legálabb is nekem annak tünik...ugyhogy marad a Semperit Speed life 2...


vicces azért a cápa bőr technológia hasonlat... jobban felúszik a vízen?






Igen. A Continental utän a 2-ik legjobb vizes uton. Csak ennek 120€ volt darabja,a Continental meg 170€. Continentalt akartam,de asszony hisztizett.(Muszäj vele joban lennem,näla van az összes pina. )

ha jól tudom az Uniroyalt is a Conti csinálja, igy nem volt nehéz ugyanazt megcsinálni más mintával


Ja hät Continentalban ez lett volna:



sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 22:25


lantika írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Nekem a nyärim UNIROYAL - RainSport 3 - 225/50 R16 92Y



Nekem ez a minta tetszik.


hát nem annyira tartozik éppen a témához, amit próbáltam boncolgatni
de ha már felhoztad. nem zavar, hogy a jobb és a bal oldalon ellentétes irányba néz a minta? az egyik forgásirányba, a másik ellenkezőleg neki.
ha mindkét oldalon egyformán állna, akkor én is beneveznék ilyenre , vagyis asszimmetrikusra. (korábban sokat témáztam erről)


én is nézegettem ezt a gumit és a Vredestein ultrac sessanta-t, hasonló mintázatu mind kettő. a faternek az autóján hasonló mintázatu gumi van és valahogy hülyének néz ki, legálabb is nekem annak tünik...ugyhogy marad a Semperit Speed life 2...


vicces azért a cápa bőr technológia hasonlat... jobban felúszik a vízen?






Igen. A Continental utän a 2-ik legjobb vizes uton. Csak ennek 120€ volt darabja,a Continental meg 170€. Continentalt akartam,de asszony hisztizett.(Muszäj vele joban lennem,näla van az összes pina. )

ha jól tudom az Uniroyalt is a Conti csinálja, igy nem volt nehéz ugyanazt megcsinálni más mintával


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 22:19


YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Nekem a nyärim UNIROYAL - RainSport 3 - 225/50 R16 92Y



Nekem ez a minta tetszik.


hát nem annyira tartozik éppen a témához, amit próbáltam boncolgatni
de ha már felhoztad. nem zavar, hogy a jobb és a bal oldalon ellentétes irányba néz a minta? az egyik forgásirányba, a másik ellenkezőleg neki.
ha mindkét oldalon egyformán állna, akkor én is beneveznék ilyenre , vagyis asszimmetrikusra. (korábban sokat témáztam erről)


én is nézegettem ezt a gumit és a Vredestein ultrac sessanta-t, hasonló mintázatu mind kettő. a faternek az autóján hasonló mintázatu gumi van és valahogy hülyének néz ki, legálabb is nekem annak tünik...ugyhogy marad a Semperit Speed life 2...


vicces azért a cápa bőr technológia hasonlat... jobban felúszik a vízen?






Igen. A Continental utän a 2-ik legjobb vizes uton. Csak ennek 120€ volt darabja,a Continental meg 170€. Continentalt akartam,de asszony hisztizett.(Muszäj vele joban lennem,näla van az összes pina. )

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 22:14


YELLOW írta:
lantika írta:
Nekem a nyärim UNIROYAL - RainSport 3 - 225/50 R16 92Y



Nekem ez a minta tetszik.


hát nem annyira tartozik éppen a témához, amit próbáltam boncolgatni
de ha már felhoztad. nem zavar, hogy a jobb és a bal oldalon ellentétes irányba néz a minta? az egyik forgásirányba, a másik ellenkezőleg neki.
ha mindkét oldalon egyformán állna, akkor én is beneveznék ilyenre , vagyis asszimmetrikusra. (korábban sokat témáztam erről)

értsd mire gondolok:




Van olyan helyzet,hogy egyszerre nezed mind a 2 oldalt? Mert ha nem hasalsz a kocsi elött akkor nem fogod lätni. Egyebkent esztetikai okokbol van jobbos,es balos gumi is.