YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 17:17


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !


nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...



Az a jó ha jó. A Bosch egy rakat ****. Nekem rángatott tőle meg gyújtáskimaradást is produkált. Igaz csak tegnap óta van benne a gyári de már most is érezni, hogy ég és föld.
Egyébként mostmár tökéletes a gép...hf felújítás (új szelepek,vezetők,szimeringek), (csak nekem új ) valvetronic új gyári gyertyák és trafók. Új kipuf. végdob. Plusz a futómű is fel lett újítva. Mostmár egy jó darabig nem akarok rá költeni.


most vagy 4 napot íccakás leszek, de majd valamikor megyünk egyet.
hát amikor az NGK bekerült nekem, az is durva volt. sokkal erőteljesebbnek tűnt a motor mint előtte. szinte éreztem, hogy jobb a robbanás a hengerben, mint előtte. még a trafót is kivágta belőle.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 16:43


YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !


nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...



Az a jó ha jó. A Bosch egy rakat ****. Nekem rángatott tőle meg gyújtáskimaradást is produkált. Igaz csak tegnap óta van benne a gyári de már most is érezni, hogy ég és föld.
Egyébként mostmár tökéletes a gép...hf felújítás (új szelepek,vezetők,szimeringek), (csak nekem új ) valvetronic új gyári gyertyák és trafók. Új kipuf. végdob. Plusz a futómű is fel lett újítva. Mostmár egy jó darabig nem akarok rá költeni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 10:12


adams22 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !


nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 10:00


YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 13. csütörtök, 22:23


peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 13. csütörtök, 22:26

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. szeptember 13. csütörtök, 20:45


Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 13. csütörtök, 20:54

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 08. csütörtök, 13:49


Cafeesiska írta: Heelo.
Valaki tudja hogy BMW e39 ujj gyertya csere után kell valamitt álitani elektomoságon
Vagy valami máson?
Milyen gyertyát érdemes venn? ( Bosch, Magnetti Marelli)


nem kell állítani semmit.
NGK, semmi más.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2001

státusz Cafeesiska

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. március 08. csütörtök, 12:22


Heelo.
Valaki tudja hogy BMW e39 ujj gyertya csere után kell valamitt álitani elektomoságon
Vagy valami máson?
Milyen gyertyát érdemes venn? ( Bosch, Magnetti Marelli)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 09:03


Strashimir írta: Sziasztok,
Valaki próbálta már Denso-ék K20TXR típusú gyertyáját?

Nagyon jó árban van, és a gyártó is jófajta.



Szia!

Én próbáltam, nekem nagyon sz*r volt. Hiába ezer Ft darabja, soha többet ilyet.
Ment vissza a gyári Bosch FGR7DQP.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!