autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. november 05. péntek, 23:16


[quote="jrtom"]Nem tudom mennyi volt, de szerintem ilyen 30 és 50 között.




A régi vezérlőt nem próbáltad újraprogramozni?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 05. péntek, 21:58


Nem tudom mennyi volt, de szerintem ilyen 30 és 50 között.

imici85 írta:
jrtom írta: Szia!

Az izzó általában rövidzárlatos és akkor jó.
Neked szakadás volt a baj az izzóval. Én a héten cseréltem pont egy E91-ben FRM-et.
Csak abban a bal hátsó helyzetjelző nem világított az ajtóban. Én egyből a modulnál megmértem, hogy kiadja-e a tápot. A srác hozott egy bontottat, felkódoltam és jó lett.

imici85 írta: Hello
E91 ben,jobb oldalon az ajtóban rövidzárlatos lett egy izzó.Az Frm modul el tárolta a hibát és a dis azt a megoldást adta,hogy 50 kapcsolás után nem lehet törölni belőle a hibát.Ki kell cserélni a modult.Ha csak 50 kapcsolás után szarik be teljesen akkor elvileg nem ég szét benne semmi csak az Eprom teljesen letiltja.Egy újra programozás nem oldaná meg a gombot? A vezeték ki lett mérve az jó.
"Kurzschlussbehandlung im Fußraummodul FRM
Hinweis:

Es können insgesamt 4 Kurzschlussfehler im Steuergerät gespeichert werden.

Beschreibung:
Wenn ein Kurzschluss in einem Stromkreis erkannt wird, wird dieser Stromkreis nach 1 Minute ausgeschaltet. Dieser Stromkreis bleibt ausgeschaltet, bis ein Klemmenwechsel (Klemme 15 > Klemme 30 > Klemme 15) stattfindet.

Ein erneuter Einschaltversuch wird erst nach einem Klemmenwechsel unternommen.
Wenn in einem Fahrzeug insgesamt 50 Klemmenwechsel stattgefunden haben, während ein Kurzschluss in einem Stromkreis vorhanden ist, wird der entsprechende Ausgang vom Fußraummodul für immer abgeschaltet. Dies ist der Fall, wenn trotz Reparatur des Kurzschlusses, der Fehlerspeichereintrag nicht mehr gelöscht werden kann.
In diesem Fehlerfall muss das Fußraummodul getauscht werden."




Az izzó talp érintkezője összeéget a test-el.Feszültség nem jön a vezetékeken.ha dis-el törlöm a hibát egyből visszajön.Mennyibe kerül kb. egy bontott?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. november 05. péntek, 21:50


jrtom írta: Szia!

Az izzó általában rövidzárlatos és akkor jó.
Neked szakadás volt a baj az izzóval. Én a héten cseréltem pont egy E91-ben FRM-et.
Csak abban a bal hátsó helyzetjelző nem világított az ajtóban. Én egyből a modulnál megmértem, hogy kiadja-e a tápot. A srác hozott egy bontottat, felkódoltam és jó lett.

imici85 írta: Hello
E91 ben,jobb oldalon az ajtóban rövidzárlatos lett egy izzó.Az Frm modul el tárolta a hibát és a dis azt a megoldást adta,hogy 50 kapcsolás után nem lehet törölni belőle a hibát.Ki kell cserélni a modult.Ha csak 50 kapcsolás után szarik be teljesen akkor elvileg nem ég szét benne semmi csak az Eprom teljesen letiltja.Egy újra programozás nem oldaná meg a gombot? A vezeték ki lett mérve az jó.
"Kurzschlussbehandlung im Fußraummodul FRM
Hinweis:

Es können insgesamt 4 Kurzschlussfehler im Steuergerät gespeichert werden.

Beschreibung:
Wenn ein Kurzschluss in einem Stromkreis erkannt wird, wird dieser Stromkreis nach 1 Minute ausgeschaltet. Dieser Stromkreis bleibt ausgeschaltet, bis ein Klemmenwechsel (Klemme 15 > Klemme 30 > Klemme 15) stattfindet.

Ein erneuter Einschaltversuch wird erst nach einem Klemmenwechsel unternommen.
Wenn in einem Fahrzeug insgesamt 50 Klemmenwechsel stattgefunden haben, während ein Kurzschluss in einem Stromkreis vorhanden ist, wird der entsprechende Ausgang vom Fußraummodul für immer abgeschaltet. Dies ist der Fall, wenn trotz Reparatur des Kurzschlusses, der Fehlerspeichereintrag nicht mehr gelöscht werden kann.
In diesem Fehlerfall muss das Fußraummodul getauscht werden."




Az izzó talp érintkezője összeéget a test-el.Feszültség nem jön a vezetékeken.ha dis-el törlöm a hibát egyből visszajön.Mennyibe kerül kb. egy bontott?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 05. péntek, 21:34


Szia!

Az izzó általában rövidzárlatos és akkor jó.
Neked szakadás volt a baj az izzóval. Én a héten cseréltem pont egy E91-ben FRM-et.
Csak abban a bal hátsó helyzetjelző nem világított az ajtóban. Én egyből a modulnál megmértem, hogy kiadja-e a tápot. A srác hozott egy bontottat, felkódoltam és jó lett.

imici85 írta: Hello
E91 ben,jobb oldalon az ajtóban rövidzárlatos lett egy izzó.Az Frm modul el tárolta a hibát és a dis azt a megoldást adta,hogy 50 kapcsolás után nem lehet törölni belőle a hibát.Ki kell cserélni a modult.Ha csak 50 kapcsolás után szarik be teljesen akkor elvileg nem ég szét benne semmi csak az Eprom teljesen letiltja.Egy újra programozás nem oldaná meg a gombot? A vezeték ki lett mérve az jó.
"Kurzschlussbehandlung im Fußraummodul FRM
Hinweis:

Es können insgesamt 4 Kurzschlussfehler im Steuergerät gespeichert werden.

Beschreibung:
Wenn ein Kurzschluss in einem Stromkreis erkannt wird, wird dieser Stromkreis nach 1 Minute ausgeschaltet. Dieser Stromkreis bleibt ausgeschaltet, bis ein Klemmenwechsel (Klemme 15 > Klemme 30 > Klemme 15) stattfindet.

Ein erneuter Einschaltversuch wird erst nach einem Klemmenwechsel unternommen.
Wenn in einem Fahrzeug insgesamt 50 Klemmenwechsel stattgefunden haben, während ein Kurzschluss in einem Stromkreis vorhanden ist, wird der entsprechende Ausgang vom Fußraummodul für immer abgeschaltet. Dies ist der Fall, wenn trotz Reparatur des Kurzschlusses, der Fehlerspeichereintrag nicht mehr gelöscht werden kann.
In diesem Fehlerfall muss das Fußraummodul getauscht werden."




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. november 05. péntek, 21:22


Hello
E91 ben,jobb oldalon az ajtóban rövidzárlatos lett egy izzó.Az Frm modul el tárolta a hibát és a dis azt a megoldást adta,hogy 50 kapcsolás után nem lehet törölni belőle a hibát.Ki kell cserélni a modult.Ha csak 50 kapcsolás után szarik be teljesen akkor elvileg nem ég szét benne semmi csak az Eprom teljesen letiltja.Egy újra programozás nem oldaná meg a gombot? A vezeték ki lett mérve az jó.
"Kurzschlussbehandlung im Fußraummodul FRM
Hinweis:

Es können insgesamt 4 Kurzschlussfehler im Steuergerät gespeichert werden.

Beschreibung:
Wenn ein Kurzschluss in einem Stromkreis erkannt wird, wird dieser Stromkreis nach 1 Minute ausgeschaltet. Dieser Stromkreis bleibt ausgeschaltet, bis ein Klemmenwechsel (Klemme 15 > Klemme 30 > Klemme 15) stattfindet.

Ein erneuter Einschaltversuch wird erst nach einem Klemmenwechsel unternommen.
Wenn in einem Fahrzeug insgesamt 50 Klemmenwechsel stattgefunden haben, während ein Kurzschluss in einem Stromkreis vorhanden ist, wird der entsprechende Ausgang vom Fußraummodul für immer abgeschaltet. Dies ist der Fall, wenn trotz Reparatur des Kurzschlusses, der Fehlerspeichereintrag nicht mehr gelöscht werden kann.
In diesem Fehlerfall muss das Fußraummodul getauscht werden."

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. november 04. csütörtök, 21:19


Ezt a hibát is kilőttem.
Nagyon egyszerű a megoldás, a hátsó lámpa csatlakozóját kell kihúzni. A vastag barna csatlakozója a hibás (ez a test). A csatlakozón van egy fehér műanyag borítás, két kis füllel. Az le kell venni és egy műszerész csavarhúzóval a fém hüvely közepén lévő, kiálló fülét be kell nyomni és a vezetékkel kihúzni a csatlakozót. Ez egy dupla falú, téglalap alakú fém csati ami azért nem testel rendesen mert kitágult, elmelegedett.
A kis csavarhúzóval a belsejét összébb kell nyomni, és visszacsúsztatni a műanyag házba.
A műanyag takarót vissza kell tenni és csatlakoztatható a lámpatest. Azóta az index nem indexel gyorsabban és a hibajelzés is eltűnt.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 18:00


Woockie írta:
Eapa írta: Légyszi mondd meg, hogy melyik színű kanóc a test

barna


köszi




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 15:15


Eapa írta: Légyszi mondd meg, hogy melyik színű kanóc a test

barna


státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 13:50


bmw320d4 írta:
singletrack írta:
bmw320d4 írta:

Szét van égve a lámpacsatlakozóban a test.



Az melyik? a kis dugasz amit rádugok a lámpára, vagy maga a foglalat amiben az izzók vannak?


Mindkettő meg szokott égni. Kerüld ki a csatit egy darab vezetékkel, és jó lesz.


bmw320d4

Légyszi mondd meg, hogy melyik színű kanóc a test, mert szétvet az ideg, hogy állandóan bejelez (ekkor a hátsó indexem nem ég, de ha bekapcsolom a lámpát akkor egyből megjavul).
Már nagyon zavar, hogy "bunkó" BMW-s vagyok, aki nem indexel



bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 09:04


atidesign írta:
singletrack írta: Sziasztok!

Egy régóta idegesítő dolog miatt kérném a segítségeteket, legalábbis ha van valakinek ötlete:

Nagyon sokszor jelez a műszerfalon a kocsi, hogy kiégett valamelyik jobb-hátsó égőm. Természetesen egyik sincs kiégve, de már nagyon untam, úgyhogy kicseréltem az összes hátsó izzót újakra (még a ködlámpáét, tolatóét is). Azóta nem csak időnként, hanem folyamatosan jelez.

Annyit még észrevettem, hogy a jobb oldalon gyengébben világít az összes izzó a bal oldalhoz képest. Átcseréltem a biztosítékokat, de nem változott semmi.

Valami ötlet, mi okozhatja ezt?

üdv,

Singletrack


A jelenség test hibára utal, nézd át a vezetékeket, csatlakozókat, letesteléseket...


Nekem is ezt csinálta! A csomagtartót ha felnyitod ott vannak a vezetékek átvezetve és ott törnek el! Nekem már kettő eltört! A védőgumit húzd le róla egy kicsit és a vezetékeket egyesével húzd meg! Amelyik szakadt forraszd meg vagy préseld össze toldóhüvellyel!

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 20:00


singletrack írta: Sziasztok!

Egy régóta idegesítő dolog miatt kérném a segítségeteket, legalábbis ha van valakinek ötlete:

Nagyon sokszor jelez a műszerfalon a kocsi, hogy kiégett valamelyik jobb-hátsó égőm. Természetesen egyik sincs kiégve, de már nagyon untam, úgyhogy kicseréltem az összes hátsó izzót újakra (még a ködlámpáét, tolatóét is). Azóta nem csak időnként, hanem folyamatosan jelez.

Annyit még észrevettem, hogy a jobb oldalon gyengébben világít az összes izzó a bal oldalhoz képest. Átcseréltem a biztosítékokat, de nem változott semmi.

Valami ötlet, mi okozhatja ezt?

üdv,

Singletrack


A jelenség test hibára utal, nézd át a vezetékeket, csatlakozókat, letesteléseket...


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 18:38


hil írta:
bmw320d4 írta:

A rendszámvilágítástól nem fog halványabban világítani a teljes jobb oldal, ráadásul nincs is ellenőrizve a 2001.05-tól.

Az igaz, viszont az nem derül ki, hogy mi az autójának az évjárata







hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 18:38


bmw320d4 írta:

A rendszámvilágítástól nem fog halványabban világítani a teljes jobb oldal, ráadásul nincs is ellenőrizve a 2001.05-tól.

Az igaz, viszont az nem derül ki, hogy mi az autójának az évjárata



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 16:32


hil írta:
singletrack írta: Sziasztok!

Egy régóta idegesítő dolog miatt kérném a segítségeteket, legalábbis ha van valakinek ötlete:

Nagyon sokszor jelez a műszerfalon a kocsi, hogy kiégett valamelyik jobb-hátsó égőm. Természetesen egyik sincs kiégve, de már nagyon untam, úgyhogy kicseréltem az összes hátsó izzót újakra (még a ködlámpáét, tolatóét is). Azóta nem csak időnként, hanem folyamatosan jelez.

Annyit még észrevettem, hogy a jobb oldalon gyengébben világít az összes izzó a bal oldalhoz képest. Átcseréltem a biztosítékokat, de nem változott semmi.

Valami ötlet, mi okozhatja ezt?

üdv,

Singletrack

Esetleg nézd meg a rendszámtábla világításokat, annak a szofita izzó befogója szét szokott rohadni. Lámpák csatlakozói, úgy mint ahogyan valaki írta, csomitető szélnél a kábelek nincsennek-e megtörve?



A rendszámvilágítástól nem fog halványabban világítani a teljes jobb oldal, ráadásul nincs is ellenőrizve a 2001.05-tól.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 16:15


singletrack írta: Sziasztok!

Egy régóta idegesítő dolog miatt kérném a segítségeteket, legalábbis ha van valakinek ötlete:

Nagyon sokszor jelez a műszerfalon a kocsi, hogy kiégett valamelyik jobb-hátsó égőm. Természetesen egyik sincs kiégve, de már nagyon untam, úgyhogy kicseréltem az összes hátsó izzót újakra (még a ködlámpáét, tolatóét is). Azóta nem csak időnként, hanem folyamatosan jelez.

Annyit még észrevettem, hogy a jobb oldalon gyengébben világít az összes izzó a bal oldalhoz képest. Átcseréltem a biztosítékokat, de nem változott semmi.

Valami ötlet, mi okozhatja ezt?

üdv,

Singletrack

Esetleg nézd meg a rendszámtábla világításokat, annak a szofita izzó befogója szét szokott rohadni. Lámpák csatlakozói, úgy mint ahogyan valaki írta, csomitető szélnél a kábelek nincsennek-e megtörve?