mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2020. augusztus 19. szerda, 20:25


YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Szükségem lenne a segitségetekre.

Még áprilisban volt egy balesetem. A sérült alkatrészeket kicseréltem hütősor, kiegyenlitő tartály hidraulika cső és egy vizcső. a képen 11.-es

A link neve

Mielőtt felkerült volna a homlokfal lámpa stb, előtte 1-2x be lett inditva persze feltöltve a rendszer hütővizzel és a régi csővel ( nem volt lyukas de látszott, hogy a külsejét meghorzsolta a feszitőgörgő) pöcre indult minden mint ahogy eredetileg.

Na már most pedig hogy megjött a másik cső, kicseréltem, tartály feltölt és a hütöviz jel megjelent, van benne viz légtelenitettem is viszont a 11 cső felső vége ahova csatlakozik abban nincs viz, illetve melegszik és égett szagot áraszt, füstöl.
Kiegyenlitő tartályba nem csorog vissza a viz, a szint maxon.

Kép vana galériámba ide nem sikerült feltöltenem.

Az autóm adatai 2002 330d Touring 184 Le

Kérdésem az hogy mit nézzek meg mert már kezdem nagyon unni.

Előre is köszönöm a válaszokat!


akkor rosszul légtelenítesz, vagy töltöd fel. amíg nem melegszik be, addig nem nyit ki a nagy kör, azért nem jön víz a kiegyenlítőbe sem. ha hideg a motor, akkor tekerd ki a légtelenítő csavarokat. öntsed bele a folyadékot a tartályba, amíg a szintet el nem éri. fűtést be kell kapcsolni, középen a meleg állásba és 30°C-ra kell venni. és hagyni ketyegjen a motor, közben folyamatosan figyelni a szintet a kiegyenlítőben és tölteni utána. mindig, hogy meg legyen a szint. aztán addig kell járatni, amíg a légtelenítőkön folyadék nem jön , sorban elzárni. motor leállít. aztán másnap hidegen megnézni a szintet, újra tölteni ha kell. aztán használni az autót, pár naponta nézni a szintet, esetleg légteleníteni lehet, nem-e levegősödött fel.


Nagyon Szépen Köszönöm, sikerült!
Benzinesnél másik eljárást csináltam ott müködött, itt az sajna nem vagy csak nem vártam meg mig kijöna viz a légtelenitőn!

Mégegyszer nagyon Szépen Köszönöm!!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. augusztus 19. szerda, 17:31


mrdani írta: Sziasztok,

Szükségem lenne a segitségetekre.

Még áprilisban volt egy balesetem. A sérült alkatrészeket kicseréltem hütősor, kiegyenlitő tartály hidraulika cső és egy vizcső. a képen 11.-es

A link neve

Mielőtt felkerült volna a homlokfal lámpa stb, előtte 1-2x be lett inditva persze feltöltve a rendszer hütővizzel és a régi csővel ( nem volt lyukas de látszott, hogy a külsejét meghorzsolta a feszitőgörgő) pöcre indult minden mint ahogy eredetileg.

Na már most pedig hogy megjött a másik cső, kicseréltem, tartály feltölt és a hütöviz jel megjelent, van benne viz légtelenitettem is viszont a 11 cső felső vége ahova csatlakozik abban nincs viz, illetve melegszik és égett szagot áraszt, füstöl.
Kiegyenlitő tartályba nem csorog vissza a viz, a szint maxon.

Kép vana galériámba ide nem sikerült feltöltenem.

Az autóm adatai 2002 330d Touring 184 Le

Kérdésem az hogy mit nézzek meg mert már kezdem nagyon unni.

Előre is köszönöm a válaszokat!


akkor rosszul légtelenítesz, vagy töltöd fel. amíg nem melegszik be, addig nem nyit ki a nagy kör, azért nem jön víz a kiegyenlítőbe sem. ha hideg a motor, akkor tekerd ki a légtelenítő csavarokat. öntsed bele a folyadékot a tartályba, amíg a szintet el nem éri. fűtést be kell kapcsolni, középen a meleg állásba és 30°C-ra kell venni. és hagyni ketyegjen a motor, közben folyamatosan figyelni a szintet a kiegyenlítőben és tölteni utána. mindig, hogy meg legyen a szint. aztán addig kell járatni, amíg a légtelenítőkön folyadék nem jön , sorban elzárni. motor leállít. aztán másnap hidegen megnézni a szintet, újra tölteni ha kell. aztán használni az autót, pár naponta nézni a szintet, esetleg légteleníteni lehet, nem-e levegősödött fel.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2020. augusztus 19. szerda, 12:21


Sziasztok,

Szükségem lenne a segitségetekre.

Még áprilisban volt egy balesetem. A sérült alkatrészeket kicseréltem hütősor, kiegyenlitő tartály hidraulika cső és egy vizcső. a képen 11.-es

A link neve

Mielőtt felkerült volna a homlokfal lámpa stb, előtte 1-2x be lett inditva persze feltöltve a rendszer hütővizzel és a régi csővel ( nem volt lyukas de látszott, hogy a külsejét meghorzsolta a feszitőgörgő) pöcre indult minden mint ahogy eredetileg.

Na már most pedig hogy megjött a másik cső, kicseréltem, tartály feltölt és a hütöviz jel megjelent, van benne viz légtelenitettem is viszont a 11 cső felső vége ahova csatlakozik abban nincs viz, illetve melegszik és égett szagot áraszt, füstöl.
Kiegyenlitő tartályba nem csorog vissza a viz, a szint maxon.

Kép vana galériámba ide nem sikerült feltöltenem.

Az autóm adatai 2002 330d Touring 184 Le

Kérdésem az hogy mit nézzek meg mert már kezdem nagyon unni.

Előre is köszönöm a válaszokat!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. augusztus 10. hétfő, 20:00


PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.


Nagyon köszi a választ!
Ezzel amúgy szabad így még menni, nem tud eldurrani? Szeretném megjavítani, de lehet csak 1-2 hónap múlva lesz rá alkalmam. Persze a szintet csekkolnám hetente.


hát benne van a pakliba, nekem is durrant már el, vagy pukkant el a csonk, ami a blokkból jön ki a jobb oldalon és a termosztátba megy. elöregedett. a kérdés, hogy amiatt csökken-e a szint. meg kellene nézni, hogy valaki gázt ad, mikor már üzem meleg a motor, hogy látható-e onnan szivárgás. mert ugye mi van, ha a motor eszi meg.


Az a baj hogy nem vagyok benne biztos, hogy látszana gázadásra, mert nagyon kis mennyiség fogy.
A motorra azért nem gyanakodnék, mert tökéletes tiszta szép a hűtővíz, és az oljabetöltőn sem látok semmi rendellenességet. Plusz amit észrevettem, hogy most a melegben hosszabb út során talán több fogy kilóméterre vetítve mint korábban


A kiegyenlítő tartály alján a nagy "O" gyűrű 45,4x4mm méretű. Mivel senki nem tudta megmondani mi kell oda és próbálkozás után ez a MÉRT érték adódott (innen a 45,4x4 mm) 45x4 is megfelelhet (ez a külső átmérő)
Bye: hil



PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. augusztus 07. péntek, 16:05


YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.


Nagyon köszi a választ!
Ezzel amúgy szabad így még menni, nem tud eldurrani? Szeretném megjavítani, de lehet csak 1-2 hónap múlva lesz rá alkalmam. Persze a szintet csekkolnám hetente.


hát benne van a pakliba, nekem is durrant már el, vagy pukkant el a csonk, ami a blokkból jön ki a jobb oldalon és a termosztátba megy. elöregedett. a kérdés, hogy amiatt csökken-e a szint. meg kellene nézni, hogy valaki gázt ad, mikor már üzem meleg a motor, hogy látható-e onnan szivárgás. mert ugye mi van, ha a motor eszi meg.


Az a baj hogy nem vagyok benne biztos, hogy látszana gázadásra, mert nagyon kis mennyiség fogy.
A motorra azért nem gyanakodnék, mert tökéletes tiszta szép a hűtővíz, és az oljabetöltőn sem látok semmi rendellenességet. Plusz amit észrevettem, hogy most a melegben hosszabb út során talán több fogy kilóméterre vetítve mint korábban



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. augusztus 07. péntek, 15:54


PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.


Nagyon köszi a választ!
Ezzel amúgy szabad így még menni, nem tud eldurrani? Szeretném megjavítani, de lehet csak 1-2 hónap múlva lesz rá alkalmam. Persze a szintet csekkolnám hetente.


hát benne van a pakliba, nekem is durrant már el, vagy pukkant el a csonk, ami a blokkból jön ki a jobb oldalon és a termosztátba megy. elöregedett. a kérdés, hogy amiatt csökken-e a szint. meg kellene nézni, hogy valaki gázt ad, mikor már üzem meleg a motor, hogy látható-e onnan szivárgás. mert ugye mi van, ha a motor eszi meg.

PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. augusztus 07. péntek, 15:38


YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.


Nagyon köszi a választ!
Ezzel amúgy szabad így még menni, nem tud eldurrani? Szeretném megjavítani, de lehet csak 1-2 hónap múlva lesz rá alkalmam. Persze a szintet csekkolnám hetente.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. augusztus 07. péntek, 15:09


PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.

PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. augusztus 07. péntek, 11:24


Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 29. szerda, 09:06


Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?


én meg leírtam... a pálcát tartja valami, egy műanyag megvezető fül. Ha belenézel látnod kellene. az alatt kell lennie a szintnek kb 1cm-rel. az egy ütköző is volt... attól feljebb nem is tudott jönni a pálca. azért mondom ahhoz lehet nézni, de ahhoz bele kell nézni a lyukon.


Rendben. Köszömöm! Lefotózom majd.


de nekem nem kell lefotózni. én tudom, hogy néz ki. te keresd meg azt a fület. kb a tartály nyakának a felénél van. ha olyan sok benne a hűtővíz, hogy ellepi, akkor az baj. de ezeket a szinteket mindig hideg motornál nézzük.
még mindig azt érzem, hogy nem érted, de ettől jobban lehetetlen elmondani.
hogy hova lett a pálca belőle az megint jó kérdés. lehet lejött az a habkő róla a pálca meg a tartály alján van és lehet még akadályozza is a hűtővíz keringését.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0i
Évjárat: 2007

státusz Trianta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. július 29. szerda, 08:42


YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?


én meg leírtam... a pálcát tartja valami, egy műanyag megvezető fül. Ha belenézel látnod kellene. az alatt kell lennie a szintnek kb 1cm-rel. az egy ütköző is volt... attól feljebb nem is tudott jönni a pálca. azért mondom ahhoz lehet nézni, de ahhoz bele kell nézni a lyukon.


Rendben. Köszömöm! Lefotózom majd.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 28. kedd, 10:34


Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?


én meg leírtam... a pálcát tartja valami, egy műanyag megvezető fül. Ha belenézel látnod kellene. az alatt kell lennie a szintnek kb 1cm-rel. az egy ütköző is volt... attól feljebb nem is tudott jönni a pálca. azért mondom ahhoz lehet nézni, de ahhoz bele kell nézni a lyukon.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0i
Évjárat: 2007

státusz Trianta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. július 28. kedd, 10:14


YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 28. kedd, 08:29


Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0i
Évjárat: 2007

státusz Trianta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. július 28. kedd, 07:56


YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó