autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz pityu79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 18:33


anubisz írta:
pityu79 írta:
pityu79 írta:
anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz


A termosztat volt a ludas kicsereltem s minden ok, futes visszajott, nem ugral a hofok, hanem stabilan all mint a feszulet
Kosz


azért attól nem megy el a vized, ha rossz a termsztát, mert írtad az is megy. Az hol szökött?

Azt meg nem kaptam meg, ujratoltottem a rendszert, s meglatom ezutan hogy fog viselkedni...szerintem nyitva maradt a termosztat es a nagykoron jart a viz s ezert nem melegedett fel, s a hogomba mutatott rosszhomersekletet, hisz ha tenyleg felfut a viz homerseklete 100 fokra akkor eselytelen h 3 sec alatt ismet 70-80 fokra visszahuljon.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 17:20


valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.


Egr termosztátot cseréltem ki!Mivel az biztos hogy rossz volt mert át tudtam rajta fúni hidegen!



ha tényleg 75 fokos a vized a másikat is dobd ki, mert tuti rossz, igy biztos többet is eszik a kocsid, éppen csak a határon van, hogy pont ne jelezze a hőfok mutató,-10 be már lehet mutatná. Az olajadat is tönkrebassza a hatékonyan el nem égett üzemanyag,mert egy csomót belehúz az olajba, én úgy olvastam, ha hideg a motor.

Még ma este lesz egy kis utazásunk kb 30km ha ez alatt nem megy fel akkor a másik is kuka sajnos,egy kicsit idegesítő.


kicsit húzasd meg, vagy 160 nál kíváncsi vagyok mit mutat, lehet még jobban visszahűl.
Nekem csinált olyat hogy 200 nál már 74 alá ment, minél gyorsabban mentem, annál hidegebb lett a víz, volt hogy már 160 nál billent a mutató,és az kevesebb mint 74 fok.
Persze az enyém benzines, 3 ezres, nálatok nem tudom hogy vannak a termikus dolgok.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 12. szombat, 17:21

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 17:17


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.


Egr termosztátot cseréltem ki!Mivel az biztos hogy rossz volt mert át tudtam rajta fúni hidegen!



ha tényleg 75 fokos a vized a másikat is dobd ki, mert tuti rossz, igy biztos többet is eszik a kocsid, éppen csak a határon van, hogy pont ne jelezze a hőfok mutató,-10 be már lehet mutatná. Az olajadat is tönkrebassza a hatékonyan el nem égett üzemanyag,mert egy csomót belehúz az olajba, én úgy olvastam, ha hideg a motor.

Még ma este lesz egy kis utazásunk kb 30km ha ez alatt nem megy fel akkor a másik is kuka sajnos,egy kicsit idegesítő.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 17:12


valter320d írta:
anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.


Egr termosztátot cseréltem ki!Mivel az biztos hogy rossz volt mert át tudtam rajta fúni hidegen!



ha tényleg 75 fokos a vized a másikat is dobd ki, mert tuti rossz, igy biztos többet is eszik a kocsid, éppen csak a határon van, hogy pont ne jelezze a hőfok mutató,-10 be már lehet mutatná. Az olajadat is tönkrebassza a hatékonyan el nem égett üzemanyag,mert egy csomót belehúz az olajba, én úgy olvastam, ha hideg a motor.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 17:03


anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.


Egr termosztátot cseréltem ki!Mivel az biztos hogy rossz volt mert át tudtam rajta fúni hidegen!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 12. szombat, 17:05

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 16:58


Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 16:36


valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 16:29


Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis
csináltam pár fotót a motorról::::

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 15:58


pityu79 írta:
pityu79 írta:
anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz


A termosztat volt a ludas kicsereltem s minden ok, futes visszajott, nem ugral a hofok, hanem stabilan all mint a feszulet
Kosz


azért attól nem megy el a vized, ha rossz a termsztát, mert írtad az is megy. Az hol szökött?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz pityu79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 14:06


pityu79 írta:
anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz


A termosztat volt a ludas kicsereltem s minden ok, futes visszajott, nem ugral a hofok, hanem stabilan all mint a feszulet
Kosz

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz pityu79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 14:29


anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 06. vasárnap, 23:13


pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz pityu79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. január 06. vasárnap, 21:55


Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 22:33


soma1986 írta: Sziasztok!!!
BMW E46 320i-vel jártam úgy ,hogy eldurrant a hűtő a termosztát miatt.Idéglenesen kibeleltem a termosztátott és ennek ellenére keményedik a vízcső,a vízszívattyú meg lett nézve és az jó!!!már nem tudom mi lehet a baja,talán hengerfejes?
Vki járt már így?
Segítsetek nem tudom mi lehet a baja!!!


Vagy levegős lett... Hogy érted egyébként, hogy a termosz miatt durrant el?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz soma1986

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 21:17


Sziasztok!!!
BMW E46 320i-vel jártam úgy ,hogy eldurrant a hűtő a termosztát miatt.Idéglenesen kibeleltem a termosztátott és ennek ellenére keményedik a vízcső,a vízszívattyú meg lett nézve és az jó!!!már nem tudom mi lehet a baja,talán hengerfejes?
Vki járt már így?
Segítsetek nem tudom mi lehet a baja!!!