YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 26. hétfő, 18:38


Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.


kipugáz még kerülhet a rendszerbe.
de érdemes a kiegyenlítő tartály kupakját kicserélni. bár általában hamarabb nyomja szét a tartályt, ha az rossz.


Köszönöm a javaslatot. Ismét elvittem a szerelőhöz. Kicserélték a hűtőcsövet, járatták, figyelgették. Elvileg ok, Használjam. Használtam, mentem autópályán, jól kihúztattam, derüljön ki tényleg okés-e. Nem volt vele baj. Aztán egyik nap megint kivillant a check engine lámpa. Megint szerelő, megint diag. Üzemanyag ellátási probléma. Sok minden lehet, kiütjük a jelzést, hozzam vissza jövő héten. Közben észrevettem, hogy olajfolt van a kocsi alatt. Nem sok, de minden nap egy kicsi, illetve a motortér alján lévő lemezen rendszeresen láttam vizet, nem sokat, de minden alkalommal ment el víz belőle. Megint szerelő, méregetik, az adatok jók, de mostmár ne cicózzunk vegyük le a hengerfejet, de csak az ünnepek után, mert már nincs idő rá. Mondom jó, de azért használhatom, karácsonykor kellene a kocsi. Persze használjam. Na hát tegnap megint autópálya 5 km. Leérve a benzinkúton megint gőzöl a motor. Félreállok, orrán száján folyik. Szerintem a tágulási tartálynál folyhatott leginkább. Igazából a véleményeket szívesen fogadom, de inkább csak leírtam a kálváriám. Őszintén, kicsit kezdek kiábrándulni a BMW-ből. Imádom meg minden, de ha nem tudok megbízni az autómban, akkor rég rossz.


erre csak azt tudom mondani, hogy 15 éves autóról beszélünk. vanank dolgok amik elérnek.
illetve hazsnált autót vettél, hogy előtte ki, hogy hazsnálta, arról nem az autó tehet.
mint írtam szokott a tartály elrepedni. a kérdés, hogy azért, mert mondjuk túlnyomés volt a rendszerben, pl kipufgáz miatt, az megint más dolog.
ha hibátlan autót akar az ember, akkor újat kell venni, de az sem garancia. nekünk opel 3 évesen 15ezer km-rel is produkált hibákat. ez új autónak számít
ennyi idősen, illetve ki tudja mennyi tulaj után nem a márkát kell hibáztatni.
persze vannak típushibák, vagy amiken mindneki kerezstül megy, de legalább ismert hibák azok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 26. hétfő, 10:22


YELLOW írta:
Arpad írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.


kipugáz még kerülhet a rendszerbe.
de érdemes a kiegyenlítő tartály kupakját kicserélni. bár általában hamarabb nyomja szét a tartályt, ha az rossz.


Köszönöm a javaslatot. Ismét elvittem a szerelőhöz. Kicserélték a hűtőcsövet, járatták, figyelgették. Elvileg ok, Használjam. Használtam, mentem autópályán, jól kihúztattam, derüljön ki tényleg okés-e. Nem volt vele baj. Aztán egyik nap megint kivillant a check engine lámpa. Megint szerelő, megint diag. Üzemanyag ellátási probléma. Sok minden lehet, kiütjük a jelzést, hozzam vissza jövő héten. Közben észrevettem, hogy olajfolt van a kocsi alatt. Nem sok, de minden nap egy kicsi, illetve a motortér alján lévő lemezen rendszeresen láttam vizet, nem sokat, de minden alkalommal ment el víz belőle. Megint szerelő, méregetik, az adatok jók, de mostmár ne cicózzunk vegyük le a hengerfejet, de csak az ünnepek után, mert már nincs idő rá. Mondom jó, de azért használhatom, karácsonykor kellene a kocsi. Persze használjam. Na hát tegnap megint autópálya 5 km. Leérve a benzinkúton megint gőzöl a motor. Félreállok, orrán száján folyik. Szerintem a tágulási tartálynál folyhatott leginkább. Igazából a véleményeket szívesen fogadom, de inkább csak leírtam a kálváriám. Őszintén, kicsit kezdek kiábrándulni a BMW-ből. Imádom meg minden, de ha nem tudok megbízni az autómban, akkor rég rossz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2016. november 30. szerda, 20:53


zsozseszka írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályba 2,5ezer kilométerenként(szinte autópálya) kb. 2dl hűtőfolyadékot tudok utántölteni. Ez rendben van?
Köszönöm!


Hali. Ismerős, Állítólag igen (nagy Ával)! De azért nézd át a csöveket, attól nem lesz baja.

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. november 29. kedd, 09:05


Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályba 2,5ezer kilométerenként(szinte autópálya) kb. 2dl hűtőfolyadékot tudok utántölteni. Ez rendben van?
Köszönöm!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 18:08


Arpad írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.


kipugáz még kerülhet a rendszerbe.
de érdemes a kiegyenlítő tartály kupakját kicserélni. bár általában hamarabb nyomja szét a tartályt, ha az rossz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 16:31


Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Norbo20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 15:15


Mes írta:
YELLOW írta:
Mes írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy ma mikor mentem dolgozni letettem az autót és kb 15-20 perc múlva mikor elindítottam kb 0 hűtővíz volt benne utána telitöltöttem , miután hazajöttem kb 25 km megint igyan ez . Alul tiszta víz minden a kiegyenlítő tartály is és a sapka alatt is .
Mi lehet a probléma?





meg fogsz lepődni, de elengedi a vizet.
általában a kiegyenlítő tartályt nyomja szét. hibás zárókupak miatt.
vagy a cső van kirepedve. körbe kell nézni. lehet a repedést nem látni, mert csak nyomás alatt nyílik szét.


A kupak alatt nyomja ki a vizet, akkor cseréljek kupakot?



Szia! Nekem is ilyen problémám van e61 525d vel. Megoldódott a probléma sapka cserével? Mert ha igen akkor rápróbálok én is.


Mes
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Mes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. augusztus 23. kedd, 17:37


YELLOW írta:
Mes írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy ma mikor mentem dolgozni letettem az autót és kb 15-20 perc múlva mikor elindítottam kb 0 hűtővíz volt benne utána telitöltöttem , miután hazajöttem kb 25 km megint igyan ez . Alul tiszta víz minden a kiegyenlítő tartály is és a sapka alatt is .
Mi lehet a probléma?





meg fogsz lepődni, de elengedi a vizet.
általában a kiegyenlítő tartályt nyomja szét. hibás zárókupak miatt.
vagy a cső van kirepedve. körbe kell nézni. lehet a repedést nem látni, mert csak nyomás alatt nyílik szét.


A kupak alatt nyomja ki a vizet, akkor cseréljek kupakot?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. augusztus 23. kedd, 17:47

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. augusztus 23. kedd, 17:08


Mes írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy ma mikor mentem dolgozni letettem az autót és kb 15-20 perc múlva mikor elindítottam kb 0 hűtővíz volt benne utána telitöltöttem , miután hazajöttem kb 25 km megint igyan ez . Alul tiszta víz minden a kiegyenlítő tartály is és a sapka alatt is .
Mi lehet a probléma?





meg fogsz lepődni, de elengedi a vizet.
általában a kiegyenlítő tartályt nyomja szét. hibás zárókupak miatt.
vagy a cső van kirepedve. körbe kell nézni. lehet a repedést nem látni, mert csak nyomás alatt nyílik szét.

Mes
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Mes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. augusztus 23. kedd, 16:52


Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy ma mikor mentem dolgozni letettem az autót és kb 15-20 perc múlva mikor elindítottam kb 0 hűtővíz volt benne utána telitöltöttem , miután hazajöttem kb 25 km megint igyan ez . Alul tiszta víz minden a kiegyenlítő tartály is és a sapka alatt is .
Mi lehet a probléma?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. augusztus 23. kedd, 16:53

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz lexx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. augusztus 22. hétfő, 21:02


Sziasztok!
Segítséget kérek! Pesten jártam az autóval és egy műanyag víz cső ami a tűzfal elött van, a szelepek végén(y cső) eltört. Még megtudtam úgy oldani hogy haza jöjjek vele. Lecseréltem, de folyamat forralja azóta a vízet! Kiszedtem a termosztátot bár új volt de mondom hátha gyári hibás, mert olyan volt mintha későn nyitna. Most mentem vele egy proba kört de még hamarabb felforralta a vizet. Megnéztem a hűtő jobb oldala hideg.. Gondolok a vípumpára de amikor néztem (termoszát nélkül) lecsavartam a sapkát végülis dolgozta vissza a vizet de nem tudom hogy eléggé-e.. Valaki? Tanácstalan vagyok.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. július 13. szerda, 12:13


YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
Talán ez itt nem a reklám helye, de engedjétek meg nekem

Kicsit túlvásároltam az éves szerviz kapcsán, így maradt feleslegessé vált folyadékom:

2 x 1 liter Castrol Radicool NF (fagyálló hűtőfolyadék koncentrátum), bontatlan.

Minden pár hete, a castrolmintabolt-ban lett vásárolva, személyesen, számlával.

A hűtőfolyadék darabját 1800 Ft-ért odaadnám, ha kellene, csakis Margit híd környéki átvétellel.


szerintem 1 litert érdemes megtartani. nekem is meg van. ugye 50-50 arányban lehet, célszerű keverni.
aztán 2-3 év után érdemes a kiegyenlítőből leszívni, majd abba utána önteni. majd 2 hát múlva újra. így lehet frissíteni az anyagot. a fagyállósága szerintem nehezen megy tönkre, viszont egyéb kenőanyagot így lehet pótolni. nem kell leengedni az egészet.


Igen! Tudom, hogy a fagyállóság nem megy tönkre, csak én is a kenőképességéről olvastam.

Idén, amikor a 8 éves kocsimat vittem a magánszervizbe, hogy "na akkor cseréljük ki a hűtőfolyadékot is, mert ártani nem árt, és szerintem még sose volt", akkor az egyik alkalmazott furán nézett rám... hogy azt meg minek
Én azért kicseréltettem!


hát most erre mit mondjak? nálam is amit leengedtek aszonta, vagyis kérdezte, nem baj, ha megtartja? majd valakinek jól beleönti.


Vááá, ezeken spórolni, mily horrorisztikus tételek ezek már?!

Mi lesz akkor, ha valaki ilyennek egy kuplungot (mindennel), vagy "csak" egy légtömegmérőt kell cseréni?!

Na ezért szeretem még mindig a szerelőmet, mert legalább végig ott lehetek mellette és látom mit csinál (meg).


azon csodálkozom, hogy ugyanezek a féktárcsát, betétet hogy nem kunyizták el?
mondjuk valami dereng, mintha mondták volna, hagyjam csak ott, kint gyűjtik hátul. annak sem volt semmi baja, csak anno mániám volt ez a gumi, fék alap csere.


Most már befejezem a lista szét off-olását, de ez még benne van:
Használt fékbetét / tárcsa nekem olyan mint a használt gumi óvszer... fel nem fogom, hogy gondolja bárki is (inkább akkor már egy utángyártott olcsó, de új).

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 13. szerda, 12:00


elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
Talán ez itt nem a reklám helye, de engedjétek meg nekem

Kicsit túlvásároltam az éves szerviz kapcsán, így maradt feleslegessé vált folyadékom:

2 x 1 liter Castrol Radicool NF (fagyálló hűtőfolyadék koncentrátum), bontatlan.

Minden pár hete, a castrolmintabolt-ban lett vásárolva, személyesen, számlával.

A hűtőfolyadék darabját 1800 Ft-ért odaadnám, ha kellene, csakis Margit híd környéki átvétellel.


szerintem 1 litert érdemes megtartani. nekem is meg van. ugye 50-50 arányban lehet, célszerű keverni.
aztán 2-3 év után érdemes a kiegyenlítőből leszívni, majd abba utána önteni. majd 2 hát múlva újra. így lehet frissíteni az anyagot. a fagyállósága szerintem nehezen megy tönkre, viszont egyéb kenőanyagot így lehet pótolni. nem kell leengedni az egészet.


Igen! Tudom, hogy a fagyállóság nem megy tönkre, csak én is a kenőképességéről olvastam.

Idén, amikor a 8 éves kocsimat vittem a magánszervizbe, hogy "na akkor cseréljük ki a hűtőfolyadékot is, mert ártani nem árt, és szerintem még sose volt", akkor az egyik alkalmazott furán nézett rám... hogy azt meg minek
Én azért kicseréltettem!


hát most erre mit mondjak? nálam is amit leengedtek aszonta, vagyis kérdezte, nem baj, ha megtartja? majd valakinek jól beleönti.


Vááá, ezeken spórolni, mily horrorisztikus tételek ezek már?!

Mi lesz akkor, ha valaki ilyennek egy kuplungot (mindennel), vagy "csak" egy légtömegmérőt kell cseréni?!

Na ezért szeretem még mindig a szerelőmet, mert legalább végig ott lehetek mellette és látom mit csinál (meg).


azon csodálkozom, hogy ugyanezek a féktárcsát, betétet hogy nem kunyizták el?
mondjuk valami dereng, mintha mondták volna, hagyjam csak ott, kint gyűjtik hátul. annak sem volt semmi baja, csak anno mániám volt ez a gumi, fék alap csere.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. július 13. szerda, 11:51


YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
Talán ez itt nem a reklám helye, de engedjétek meg nekem

Kicsit túlvásároltam az éves szerviz kapcsán, így maradt feleslegessé vált folyadékom:

2 x 1 liter Castrol Radicool NF (fagyálló hűtőfolyadék koncentrátum), bontatlan.

Minden pár hete, a castrolmintabolt-ban lett vásárolva, személyesen, számlával.

A hűtőfolyadék darabját 1800 Ft-ért odaadnám, ha kellene, csakis Margit híd környéki átvétellel.


szerintem 1 litert érdemes megtartani. nekem is meg van. ugye 50-50 arányban lehet, célszerű keverni.
aztán 2-3 év után érdemes a kiegyenlítőből leszívni, majd abba utána önteni. majd 2 hát múlva újra. így lehet frissíteni az anyagot. a fagyállósága szerintem nehezen megy tönkre, viszont egyéb kenőanyagot így lehet pótolni. nem kell leengedni az egészet.


Igen! Tudom, hogy a fagyállóság nem megy tönkre, csak én is a kenőképességéről olvastam.

Idén, amikor a 8 éves kocsimat vittem a magánszervizbe, hogy "na akkor cseréljük ki a hűtőfolyadékot is, mert ártani nem árt, és szerintem még sose volt", akkor az egyik alkalmazott furán nézett rám... hogy azt meg minek
Én azért kicseréltettem!


hát most erre mit mondjak? nálam is amit leengedtek aszonta, vagyis kérdezte, nem baj, ha megtartja? majd valakinek jól beleönti.


Vááá, ezeken spórolni, mily horrorisztikus tételek ezek már?!

Mi lesz akkor, ha valaki ilyennek egy kuplungot (mindennel), vagy "csak" egy légtömegmérőt kell cseréni?!

Na ezért szeretem még mindig a szerelőmet, mert legalább végig ott lehetek mellette és látom mit csinál (meg).

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 13. szerda, 11:48


elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
Talán ez itt nem a reklám helye, de engedjétek meg nekem

Kicsit túlvásároltam az éves szerviz kapcsán, így maradt feleslegessé vált folyadékom:

2 x 1 liter Castrol Radicool NF (fagyálló hűtőfolyadék koncentrátum), bontatlan.

Minden pár hete, a castrolmintabolt-ban lett vásárolva, személyesen, számlával.

A hűtőfolyadék darabját 1800 Ft-ért odaadnám, ha kellene, csakis Margit híd környéki átvétellel.


szerintem 1 litert érdemes megtartani. nekem is meg van. ugye 50-50 arányban lehet, célszerű keverni.
aztán 2-3 év után érdemes a kiegyenlítőből leszívni, majd abba utána önteni. majd 2 hát múlva újra. így lehet frissíteni az anyagot. a fagyállósága szerintem nehezen megy tönkre, viszont egyéb kenőanyagot így lehet pótolni. nem kell leengedni az egészet.


Igen! Tudom, hogy a fagyállóság nem megy tönkre, csak én is a kenőképességéről olvastam.

Idén, amikor a 8 éves kocsimat vittem a magánszervizbe, hogy "na akkor cseréljük ki a hűtőfolyadékot is, mert ártani nem árt, és szerintem még sose volt", akkor az egyik alkalmazott furán nézett rám... hogy azt meg minek
Én azért kicseréltettem!


hát most erre mit mondjak? nálam is amit leengedtek aszonta, vagyis kérdezte, nem baj, ha megtartja? majd valakinek jól beleönti.