dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 15:14


Az a baj, hogy én ilyet most nem tudok szerezni...
Az lehet, hogy rosszul légteleníti ki a szerelő???

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 15:08


ilyennel szokták megnézni.
http://www.schmiedmann.hu/hu/8...spx?ppp=10

itt is olvashatsz róla
http://injektor.hu/index.jsp?i...2&akt=

Ha Pesti vagy ide vidd el,biztos nem basznak át!

Egy másik, érdekes módszer: a tágulási tartály felső részében lévő gáz vizsgálata. A hengerfejtömítés ha nem jól látja el a feladatát / ha a motor belekomprimál a víztérbe / akkor a tágulási tartályban égéstermékek mutathatók ki. Praktikusan a CO2 jelenlétét kimutató, speciálisan erre a célra kifejlesztett készülék van forgalomban. Bár a legtöbb ilyen jellegű hiba okozója a hengerfejtömítés, a hengerfejen is lehet szemmel alig, vagy egyáltalán nem látható hajszálrepedés is.

Az egyik ajánlat: az eredetileg kék-zöld színű tesztfolyadék sárga színbe megy át, ha a hűtőfolyadék CO2-t tartalmaz. A hűtőnél vagy a tágulási tartálynál vizsgálódhatunk.





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. február 20. csütörtök, 15:13

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 15:05


dfle írta:
anubisz írta:
dfle írta: Sziasztok!
Nagy problémám lenne...
Észrevettem, hogy folyik a hűtővizem, elvittem tegnap a szerelőhöz, aki kisütötte, hogy a tartály fölött lévő y cső van tönkremenve,amit mára ki is cserélt a vastag gumicsővel együtt, ami a motorba megy az y-ból... Délben hív, hogy nagy a baj, valószínű hengerfejes, mert mikor feltöltötte vízzel, a vastag gumicső kőkemény üzemi hőfokon és hiába légteleníti, nyomja ki a vizet ha le van véve a kupak, meg a gőzt is a fenti légtelenítőn és bugyborékol vissza...

Na de mondom én: A termosztátom decemberben volt cserélve, a vízhőfokmérő középen áll mint a cövek,igaz, hogy a szintcsökkenést jelző lámpa volt hogy kigyúlt a múltban többször is, mert régen máshol is szivárgott a vizem, de 1 liternél többet sohasem kellett utána töltenem és mindig azonnal töltöttem ahogy kigyúlt a lámpa, ezért szerintem a hengerfej nem hiszem sérülhetett volna attól...
Mi a véleményetek, hengerfejes lenne,nem lehet más baja???? Nem kéne a vízhőfokmérő elmozduljon a piros fele?????
Köszönöm a véleményeket előre is!


Meg kel nézni jut e gáz a hűtővízbe,általában apró buborékok jelennek meg a kiegyenlítő tartályba a víz felszínén, de van erre műszer is ami kimutatja.






Azt mondja a szerelő, hogy vannak buborékok....


Az még lehet a bent maradt levegő is. Ha már annyira szar a hengerfej, hogy légtelenitteni se lehet, mert nyomja bele olyan menyiségbe a gázt,az már látszana a kipufogón is, hugy szaga lenne a kipufogó gáznak,ahogy elég a fagyálló,azt úgy jó megnézni mikor le van légtelenítve, és megnyugszik a felszín, akkor látszik jól. Vigyázz mert ha kamura szétbontják, a hengerfej levétel nem csak a hengerfej tömítés cseréből áll. Minden járulékos tömítést ki kell cserélni, és az sok 10 ezer. Akkor meg már illik a szelep szimeringeket is kicserélni,ha már le van véve.És közbe törhetnek más elhervadt vízcsövek, mert el vannak hervadva,abba biztos lehetsz, ha még sosem voltak cserélve, van aminek rendesen mállik a belseje. Szerintem gázmérővel méress rá,az a biztos.

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 14:57


anubisz írta:
dfle írta: Sziasztok!
Nagy problémám lenne...
Észrevettem, hogy folyik a hűtővizem, elvittem tegnap a szerelőhöz, aki kisütötte, hogy a tartály fölött lévő y cső van tönkremenve,amit mára ki is cserélt a vastag gumicsővel együtt, ami a motorba megy az y-ból... Délben hív, hogy nagy a baj, valószínű hengerfejes, mert mikor feltöltötte vízzel, a vastag gumicső kőkemény üzemi hőfokon és hiába légteleníti, nyomja ki a vizet ha le van véve a kupak, meg a gőzt is a fenti légtelenítőn és bugyborékol vissza...

Na de mondom én: A termosztátom decemberben volt cserélve, a vízhőfokmérő középen áll mint a cövek,igaz, hogy a szintcsökkenést jelző lámpa volt hogy kigyúlt a múltban többször is, mert régen máshol is szivárgott a vizem, de 1 liternél többet sohasem kellett utána töltenem és mindig azonnal töltöttem ahogy kigyúlt a lámpa, ezért szerintem a hengerfej nem hiszem sérülhetett volna attól...
Mi a véleményetek, hengerfejes lenne,nem lehet más baja???? Nem kéne a vízhőfokmérő elmozduljon a piros fele?????
Köszönöm a véleményeket előre is!


Meg kel nézni jut e gáz a hűtővízbe,általában apró buborékok jelennek meg a kiegyenlítő tartályba a víz felszínén, de van erre műszer is ami kimutatja.






Azt mondja a szerelő, hogy vannak buborékok....

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 14:54


dfle írta: Sziasztok!
Nagy problémám lenne...
Észrevettem, hogy folyik a hűtővizem, elvittem tegnap a szerelőhöz, aki kisütötte, hogy a tartály fölött lévő y cső van tönkremenve,amit mára ki is cserélt a vastag gumicsővel együtt, ami a motorba megy az y-ból... Délben hív, hogy nagy a baj, valószínű hengerfejes, mert mikor feltöltötte vízzel, a vastag gumicső kőkemény üzemi hőfokon és hiába légteleníti, nyomja ki a vizet ha le van véve a kupak, meg a gőzt is a fenti légtelenítőn és bugyborékol vissza...

Na de mondom én: A termosztátom decemberben volt cserélve, a vízhőfokmérő középen áll mint a cövek,igaz, hogy a szintcsökkenést jelző lámpa volt hogy kigyúlt a múltban többször is, mert régen máshol is szivárgott a vizem, de 1 liternél többet sohasem kellett utána töltenem és mindig azonnal töltöttem ahogy kigyúlt a lámpa, ezért szerintem a hengerfej nem hiszem sérülhetett volna attól...
Mi a véleményetek, hengerfejes lenne,nem lehet más baja???? Nem kéne a vízhőfokmérő elmozduljon a piros fele?????
Köszönöm a véleményeket előre is!


Meg kel nézni jut e gáz a hűtővízbe,általában apró buborékok jelennek meg a kiegyenlítő tartályba a víz felszínén, de van erre műszer is ami kimutatja.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 14:52


dfle írta: Sziasztok!
Nagy problémám lenne...
Észrevettem, hogy folyik a hűtővizem, elvittem tegnap a szerelőhöz, aki kisütötte, hogy a tartály fölött lévő y cső van tönkremenve,amit mára ki is cserélt a vastag gumicsővel együtt, ami a motorba megy az y-ból... Délben hív, hogy nagy a baj, valószínű hengerfejes, mert mikor feltöltötte vízzel, a vastag gumicső kőkemény üzemi hőfokon és hiába légteleníti, nyomja ki a vizet ha le van véve a kupak, meg a gőzt is a fenti légtelenítőn és bugyborékol vissza...

Na de mondom én: A termosztátom decemberben volt cserélve, a vízhőfokmérő középen áll mint a cövek,igaz, hogy a szintcsökkenést jelző lámpa volt hogy kigyúlt a múltban többször is, mert régen máshol is szivárgott a vizem, de 1 liternél többet sohasem kellett utána töltenem és mindig azonnal töltöttem ahogy kigyúlt a lámpa, ezért szerintem a hengerfej nem hiszem sérülhetett volna attól...
Mi a véleményetek, hengerfejes lenne,nem lehet más baja???? Nem kéne a vízhőfokmérő elmozduljon a piros fele?????
Köszönöm a véleményeket előre is!



A hengerfej hiba nem csak a csövek keményedéséből állapítható meg, lehet víz az olajban olaj a vízben.

E36-ban az M40 és M43-nál gyakran előforduló hiba a 4. hengernél elfárad a tömítés mert elég vékony ott és ha jól tudom ez a te motorod "elődje"


dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 14:33


Sziasztok!
Nagy problémám lenne...
Észrevettem, hogy folyik a hűtővizem, elvittem tegnap a szerelőhöz, aki kisütötte, hogy a tartály fölött lévő y cső van tönkremenve,amit mára ki is cserélt a vastag gumicsővel együtt, ami a motorba megy az y-ból... Délben hív, hogy nagy a baj, valószínű hengerfejes, mert mikor feltöltötte vízzel, a vastag gumicső kőkemény üzemi hőfokon és hiába légteleníti, nyomja ki a vizet ha le van véve a kupak, meg a gőzt is a fenti légtelenítőn és bugyborékol vissza...

Na de mondom én: A termosztátom decemberben volt cserélve, a vízhőfokmérő középen áll mint a cövek,igaz, hogy a szintcsökkenést jelző lámpa volt hogy kigyúlt a múltban többször is, mert régen máshol is szivárgott a vizem, de 1 liternél többet sohasem kellett utána töltenem és mindig azonnal töltöttem ahogy kigyúlt a lámpa, ezért szerintem a hengerfej nem hiszem sérülhetett volna attól...
Mi a véleményetek, hengerfejes lenne,nem lehet más baja???? Nem kéne a vízhőfokmérő elmozduljon a piros fele?????
Köszönöm a véleményeket előre is!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 23:38


Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


es honnan tudok ilyet rendelni ujjat????????


Pl.: schmiedmann, unix.


az jo csak egy oldalt sem ismerek ahonnan tudnek rendelni


Akkor tessék kérlek:

http://www.schmiedmann.hu/

http://www.unixauto.hu/

http://www.bardiauto.hu/webshop/

Üdv.: Pocses


koszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 18:57


Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


es honnan tudok ilyet rendelni ujjat????????


Pl.: schmiedmann, unix.


az jo csak egy oldalt sem ismerek ahonnan tudnek rendelni


Akkor tessék kérlek:

http://www.schmiedmann.hu/

http://www.unixauto.hu/

http://www.bardiauto.hu/webshop/

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 18:51


Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


es honnan tudok ilyet rendelni ujjat????????


Pl.: schmiedmann, unix.


az jo csak egy oldalt sem ismerek ahonnan tudnek rendelni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 18:22


Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


es honnan tudok ilyet rendelni ujjat????????


Pl.: schmiedmann, unix.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 18:20


Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


es honnan tudok ilyet rendelni ujjat????????

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 18:19


Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


Én tavaly cseréltem tartályt nekem is elrepedt 17 körül volt bele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 18:06


Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 17:54


hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????