Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 06. hétfő, 13:03


Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
Neo954 írta:
szasza929 írta: Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Szia!

A fehér hab a forró hűtőfolyadékkal keveredett hűtőtömítő volt. Meg kell keresni a lyukat, és meg kell javíttatni, mert így megfőződ a motort előbb utóbb.

Üdv.:Neo


Készíthetnél képet a "túlfolyóról". (jó lenne tudni, hogy hol jön a habos víz) Ami valószínű, hogy hűtőtömítős víz.


Meg ne kövezzetek, de hol van ha van "túlfolyó" a zárt rendszerben? Mert én nem tudom. Nem ezért van a kiegyenlítőtartály?


Ezért kértem a képet Lehet, hogy a légtelenítő csavarja is sérült (az enyém is kettétört vízszintesen) és azt gondolta túlfolyónak.


Igen én is arra tippelek, nekem is automatikusan cserélte újra a szerelő a csavart mikor javította a rendszert. A vízcsőcsonkomon volt kb 1,5 cm hajszálrepedés + egy visszafolyócsövön egy tű átmérőjű lyuk. Hidegen szivárgott, de üzemi hőfokon nyomás alatt nem. Mondta már nem kell aggódnom a víz miatt.


Sziasztok!
Nekem a TDS-be a kiegyenlítő tartály kupakjánál engedi át a vizet ha nagy a córesz, rá is van kötve egy cső ami levezeti az esetlegesen kitörő forróvizet.
Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 06. hétfő, 12:42


hancurozo írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
Neo954 írta:
szasza929 írta: Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Szia!

A fehér hab a forró hűtőfolyadékkal keveredett hűtőtömítő volt. Meg kell keresni a lyukat, és meg kell javíttatni, mert így megfőződ a motort előbb utóbb.

Üdv.:Neo


Készíthetnél képet a "túlfolyóról". (jó lenne tudni, hogy hol jön a habos víz) Ami valószínű, hogy hűtőtömítős víz.


Meg ne kövezzetek, de hol van ha van "túlfolyó" a zárt rendszerben? Mert én nem tudom. Nem ezért van a kiegyenlítőtartály?


Ezért kértem a képet Lehet, hogy a légtelenítő csavarja is sérült (az enyém is kettétört vízszintesen) és azt gondolta túlfolyónak.


Igen én is arra tippelek, nekem is automatikusan cserélte újra a szerelő a csavart mikor javította a rendszert. A vízcsőcsonkomon volt kb 1,5 cm hajszálrepedés + egy visszafolyócsövön egy tű átmérőjű lyuk. Hidegen szivárgott, de üzemi hőfokon nyomás alatt nem. Mondta már nem kell aggódnom a víz miatt.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 06. hétfő, 12:38


Pocses írta:
hancurozo írta:
Neo954 írta:
szasza929 írta: Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Szia!

A fehér hab a forró hűtőfolyadékkal keveredett hűtőtömítő volt. Meg kell keresni a lyukat, és meg kell javíttatni, mert így megfőződ a motort előbb utóbb.

Üdv.:Neo


Készíthetnél képet a "túlfolyóról". (jó lenne tudni, hogy hol jön a habos víz) Ami valószínű, hogy hűtőtömítős víz.


Meg ne kövezzetek, de hol van ha van "túlfolyó" a zárt rendszerben? Mert én nem tudom. Nem ezért van a kiegyenlítőtartály?


Ezért kértem a képet Lehet, hogy a légtelenítő csavarja is sérült (az enyém is kettétört vízszintesen) és azt gondolta túlfolyónak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 06. hétfő, 12:29


hancurozo írta:
Neo954 írta:
szasza929 írta: Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Szia!

A fehér hab a forró hűtőfolyadékkal keveredett hűtőtömítő volt. Meg kell keresni a lyukat, és meg kell javíttatni, mert így megfőződ a motort előbb utóbb.

Üdv.:Neo


Készíthetnél képet a "túlfolyóról". (jó lenne tudni, hogy hol jön a habos víz) Ami valószínű, hogy hűtőtömítős víz.


Meg ne kövezzetek, de hol van ha van "túlfolyó" a zárt rendszerben? Mert én nem tudom. Nem ezért van a kiegyenlítőtartály?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 06. hétfő, 12:26


Neo954 írta:
szasza929 írta: Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Szia!

A fehér hab a forró hűtőfolyadékkal keveredett hűtőtömítő volt. Meg kell keresni a lyukat, és meg kell javíttatni, mert így megfőződ a motort előbb utóbb.

Üdv.:Neo


Készíthetnél képet a "túlfolyóról". (jó lenne tudni, hogy hol jön a habos víz) Ami valószínű, hogy hűtőtömítős víz.


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 06. hétfő, 12:09


szasza929 írta: Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Szia!

A fehér hab a forró hűtőfolyadékkal keveredett hűtőtömítő volt. Meg kell keresni a lyukat, és meg kell javíttatni, mert így megfőződ a motort előbb utóbb.

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szasza929

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. január 06. hétfő, 12:04


Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 08:49


sanyesz001 írta: No semmi ötlet?
Kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!


Már elhangzott a válsz: termosztát(ok) rosszak.

sanyesz001
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2004

státusz sanyesz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 07:31


sanyesz001 írta:
YELLOW írta:
sanyesz001 írta: A Probléma igen az, hogy sajna nem is megy vissza a mutató pályán annyira, hogy székesfehérvár és bp között középről lement kékbe.. amint beértem szépen elindut az üzemi hőfok felé tehát középre.
szerintetek létezik olyan hogy két termosztát is rossz ??? mekkor rá az esély szinte semmi de persze lehet.


létezhet, de ilyan nagy mértékű lehülésnél inkább a nagy termosztát valószínű.

minap láttam egy ezerkettes zsigát szép linóleum volt a hűtőrács előtt. jól mutatna az BMW-n is


igen most a nagy termosztátról beszélünk..

elég hülyén fog kinézni a vesébe fűzött karton papír de ettől nem oldódik még sajna meg


No semmi ötlet?
Kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!

sanyesz001
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2004

státusz sanyesz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 09:40


YELLOW írta:
sanyesz001 írta: A Probléma igen az, hogy sajna nem is megy vissza a mutató pályán annyira, hogy székesfehérvár és bp között középről lement kékbe.. amint beértem szépen elindut az üzemi hőfok felé tehát középre.
szerintetek létezik olyan hogy két termosztát is rossz ??? mekkor rá az esély szinte semmi de persze lehet.


létezhet, de ilyan nagy mértékű lehülésnél inkább a nagy termosztát valószínű.

minap láttam egy ezerkettes zsigát szép linóleum volt a hűtőrács előtt. jól mutatna az BMW-n is


igen most a nagy termosztátról beszélünk..

elég hülyén fog kinézni a vesébe fűzött karton papír de ettől nem oldódik még sajna meg

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 09:15


sanyesz001 írta: A Probléma igen az, hogy sajna nem is megy vissza a mutató pályán annyira, hogy székesfehérvár és bp között középről lement kékbe.. amint beértem szépen elindut az üzemi hőfok felé tehát középre.
szerintetek létezik olyan hogy két termosztát is rossz ??? mekkor rá az esély szinte semmi de persze lehet.


létezhet, de ilyan nagy mértékű lehülésnél inkább a nagy termosztát valószínű.

minap láttam egy ezerkettes zsigát szép linóleum volt a hűtőrács előtt. jól mutatna az BMW-n is

sanyesz001
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2004

státusz sanyesz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 08:56


A Probléma igen az, hogy sajna nem is megy vissza a mutató pályán annyira, hogy székesfehérvár és bp között középről lement kékbe.. amint beértem szépen elindut az üzemi hőfok felé tehát középre.
szerintetek létezik olyan hogy két termosztát is rossz ??? mekkor rá az esély szinte semmi de persze lehet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 08:45


sanyesz001 írta:
Tano írta:
sanyesz001 írta: Sziasztok,
Reméltem hogy az első hozzászolás nem problémával fog kezdődni na de muszály.
VAn nekem 2004 X3 3.0d kicsi kocsim. A jelenség a következő:
Városban a hűtővíz felmegy üzemi hőfokra lassan.(araszolgatás stb)
amint kilépek a városból a hőfokmutató elindul vissza tehát autópályán 130 ebben az időben (-1) már hül is ki a kocsi. ha felkapcsolom neki jobban a fűtést tolja be a meleget és szépen lassan megy le a mutató.
Most ugye ebből egyenesen következik cseréld ki a termosztátot. mert az a baj. Ki lett cserélve már a második új Gyári van benne 1 hónapon belül, plusz a kicsi azt hiszem agr v, egr termosztát nem tudom a pontos nevét nem lényeg.
Nem tudom ezek után létezik-e hogy a második termosztát is rossz?
nem vagyok autószerelő de ha végig gondolom akkor nem lehet más hiszen ez egy zárt rendszer.a kocsi nem melegszik túl tartja szépen viszont menetszélben meg jól lehül.
gyárilag nem zsalus az auto.
nyilván ez most jelentkezett mert eddig jó idő volt .
h valakinek van építő jellegű ötlete azt szívsen veszem mert így hosszú utakon teljesen haza fogom vágni ha nem sikerül valamit csinálni vele...


Pedig ilyet csak a rossz termosztát(ok) okoznak. Ha még csak 1 hónapos, akkor gariban nem tudod cseréltetni, vagy nem olyan helyen rakattad be? Jól értem hogy az EGR termo is lett cserélve?


Igen akkor EGR az is lett cserélve tegnap gariban cserélték ki az elsőt amit berakattam aztán meg ment a nézés hogy akkor most nem tudjuk sajna mi van... és eljöttem. és most megy az agyalás. Ráadásul én bontottam ki a dobozból. szóval semmi tréfa nem lehet a dologban.. a szerelőm is csak áll és néz sajna itt ezen a ponton ő is megakadt.


amikor kimész pályára mennyire esik vissza a mutató?
amúgy ha rányitod a fűtést, akkor normális, hogy lecsökken, mert hideg víz kerül bele, a kérdés az, hogy utána nem is emelkedik vissza a mutató?

sanyesz001
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2004

státusz sanyesz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 08:24


Tano írta:
sanyesz001 írta: Sziasztok,
Reméltem hogy az első hozzászolás nem problémával fog kezdődni na de muszály.
VAn nekem 2004 X3 3.0d kicsi kocsim. A jelenség a következő:
Városban a hűtővíz felmegy üzemi hőfokra lassan.(araszolgatás stb)
amint kilépek a városból a hőfokmutató elindul vissza tehát autópályán 130 ebben az időben (-1) már hül is ki a kocsi. ha felkapcsolom neki jobban a fűtést tolja be a meleget és szépen lassan megy le a mutató.
Most ugye ebből egyenesen következik cseréld ki a termosztátot. mert az a baj. Ki lett cserélve már a második új Gyári van benne 1 hónapon belül, plusz a kicsi azt hiszem agr v, egr termosztát nem tudom a pontos nevét nem lényeg.
Nem tudom ezek után létezik-e hogy a második termosztát is rossz?
nem vagyok autószerelő de ha végig gondolom akkor nem lehet más hiszen ez egy zárt rendszer.a kocsi nem melegszik túl tartja szépen viszont menetszélben meg jól lehül.
gyárilag nem zsalus az auto.
nyilván ez most jelentkezett mert eddig jó idő volt .
h valakinek van építő jellegű ötlete azt szívsen veszem mert így hosszú utakon teljesen haza fogom vágni ha nem sikerül valamit csinálni vele...


Pedig ilyet csak a rossz termosztát(ok) okoznak. Ha még csak 1 hónapos, akkor gariban nem tudod cseréltetni, vagy nem olyan helyen rakattad be? Jól értem hogy az EGR termo is lett cserélve?


Igen akkor EGR az is lett cserélve tegnap gariban cserélték ki az elsőt amit berakattam aztán meg ment a nézés hogy akkor most nem tudjuk sajna mi van... és eljöttem. és most megy az agyalás. Ráadásul én bontottam ki a dobozból. szóval semmi tréfa nem lehet a dologban.. a szerelőm is csak áll és néz sajna itt ezen a ponton ő is megakadt.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 08:18


sanyesz001 írta: Sziasztok,
Reméltem hogy az első hozzászolás nem problémával fog kezdődni na de muszály.
VAn nekem 2004 X3 3.0d kicsi kocsim. A jelenség a következő:
Városban a hűtővíz felmegy üzemi hőfokra lassan.(araszolgatás stb)
amint kilépek a városból a hőfokmutató elindul vissza tehát autópályán 130 ebben az időben (-1) már hül is ki a kocsi. ha felkapcsolom neki jobban a fűtést tolja be a meleget és szépen lassan megy le a mutató.
Most ugye ebből egyenesen következik cseréld ki a termosztátot. mert az a baj. Ki lett cserélve már a második új Gyári van benne 1 hónapon belül, plusz a kicsi azt hiszem agr v, egr termosztát nem tudom a pontos nevét nem lényeg.
Nem tudom ezek után létezik-e hogy a második termosztát is rossz?
nem vagyok autószerelő de ha végig gondolom akkor nem lehet más hiszen ez egy zárt rendszer.a kocsi nem melegszik túl tartja szépen viszont menetszélben meg jól lehül.
gyárilag nem zsalus az auto.
nyilván ez most jelentkezett mert eddig jó idő volt .
h valakinek van építő jellegű ötlete azt szívsen veszem mert így hosszú utakon teljesen haza fogom vágni ha nem sikerül valamit csinálni vele...


Pedig ilyet csak a rossz termosztát(ok) okoznak. Ha még csak 1 hónapos, akkor gariban nem tudod cseréltetni, vagy nem olyan helyen rakattad be? Jól értem hogy az EGR termo is lett cserélve?