autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz digithy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 21:23


Sziasztok! Van egy E46 320i-m, 2002-es.
Olyan problémát produkál az autó melegen hogy kattog valami a kormány oszlop alatt addig hiába öninditozok csak tekeri de nem indul. Majd ha abbahagyta a kattogást el indul az AC pumpa és lehet inditani. Ilyenkor közben még kidobja az DSC jelét és a Kéziféket meg az EML lámpa is felvilágít egy pillanatra. Ezeke után ha a gyújtás leveszem már nem jelez semilyen hibát és tökéletesen indul az autó. Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. május 11. hétfő, 20:20


Fogi74 írta:
YELLOW írta:
Fogi74 írta: Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kezdjem a probléma keresését!
Az autó 2009-es évjáratú, faceliftes E91 320D, N47D20C.
Az utóbbi időben jó néhányszor előfordult, hogy az autó melegen el sem kezd indítózni. Hidegen soha nincs vele probléma, de ha mondjuk elmegyek vásárolni, telepakolom a kocsit, csak a gyújtást kapcsolgatja a start/stop gomb megnyomása után. Hosszabb várakozás és a motor visszahülése után simán indul ismét! Persze ezt sem mindig produkálja, de így elég macerás a használata. Hibakód nincs.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.


csak tipp szinten főtengely jeladó, de azt írná hibának.
önindító behúzórelé.


Nagyon szépen köszönöm, ha írná, akkor a főtengely jeladót kizárom, mert semmi hibát nem rögzített a computer, akkor kiszedem az önindítót és felújíttatom. Csak attol félek, valami testkábel, vagy egyéb kontakthiba szopat, más márkájú autómnál, már volt ilyenben részem.


lehet itt is az van, át kell nézni a testkábeleket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Fogi74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. május 11. hétfő, 18:29


YELLOW írta:
Fogi74 írta: Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kezdjem a probléma keresését!
Az autó 2009-es évjáratú, faceliftes E91 320D, N47D20C.
Az utóbbi időben jó néhányszor előfordult, hogy az autó melegen el sem kezd indítózni. Hidegen soha nincs vele probléma, de ha mondjuk elmegyek vásárolni, telepakolom a kocsit, csak a gyújtást kapcsolgatja a start/stop gomb megnyomása után. Hosszabb várakozás és a motor visszahülése után simán indul ismét! Persze ezt sem mindig produkálja, de így elég macerás a használata. Hibakód nincs.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.


csak tipp szinten főtengely jeladó, de azt írná hibának.
önindító behúzórelé.


Nagyon szépen köszönöm, ha írná, akkor a főtengely jeladót kizárom, mert semmi hibát nem rögzített a computer, akkor kiszedem az önindítót és felújíttatom. Csak attol félek, valami testkábel, vagy egyéb kontakthiba szopat, más márkájú autómnál, már volt ilyenben részem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. május 11. hétfő, 16:38


Fogi74 írta: Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kezdjem a probléma keresését!
Az autó 2009-es évjáratú, faceliftes E91 320D, N47D20C.
Az utóbbi időben jó néhányszor előfordult, hogy az autó melegen el sem kezd indítózni. Hidegen soha nincs vele probléma, de ha mondjuk elmegyek vásárolni, telepakolom a kocsit, csak a gyújtást kapcsolgatja a start/stop gomb megnyomása után. Hosszabb várakozás és a motor visszahülése után simán indul ismét! Persze ezt sem mindig produkálja, de így elég macerás a használata. Hibakód nincs.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.


csak tipp szinten főtengely jeladó, de azt írná hibának.
önindító behúzórelé.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Fogi74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. május 11. hétfő, 12:44


Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kezdjem a probléma keresését!
Az autó 2009-es évjáratú, faceliftes E91 320D, N47D20C.
Az utóbbi időben jó néhányszor előfordult, hogy az autó melegen el sem kezd indítózni. Hidegen soha nincs vele probléma, de ha mondjuk elmegyek vásárolni, telepakolom a kocsit, csak a gyújtást kapcsolgatja a start/stop gomb megnyomása után. Hosszabb várakozás és a motor visszahülése után simán indul ismét! Persze ezt sem mindig produkálja, de így elég macerás a használata. Hibakód nincs.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 16:41


vdrokko99 írta:
YELLOW írta:
vdrokko99 írta: Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?


az első az önindító, nem húz be a relé vagy akad a bendix. ha megkocogtatja az ember az önindítót, akkor jó szokott lenni. de azt idővel fel kell újítani, jobb esetben csak relét kell cserélni, ami az önindítón van, de lehet testkábel hiba.
a második eset, meg inkább lemerült akksira utal, de ugyanúgy lehet testkábel hiba.
EWS-hez nincs köze.



A test kábelt megnézem, ha hozzá tudok férni. De gondolom, ha indítózok, és multival a mérek feszt, akkor drasztikusan leesik. Az EWS-el legyen igazad (nyilván az van... ), hogy nincs baja, és csak önindító lesz, mert annak a javítása, vagy cseréje nem annyira komplikált. Ilyenkor nem tudom mit érdemes tenni, vegyek egy újat, vagy bontottat, esetleg újíttassam fel?
Köszönöm válaszod!


ezek csak tippek, látatlanban nehéz mást tenni.
önindító javítható... igazából mindegy melyik megoldást választod. a bontott is rizikós lehet. de mondom attól függ mi a baja, már ha annak van baja...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz vdrokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 12:35


YELLOW írta:
vdrokko99 írta: Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?


az első az önindító, nem húz be a relé vagy akad a bendix. ha megkocogtatja az ember az önindítót, akkor jó szokott lenni. de azt idővel fel kell újítani, jobb esetben csak relét kell cserélni, ami az önindítón van, de lehet testkábel hiba.
a második eset, meg inkább lemerült akksira utal, de ugyanúgy lehet testkábel hiba.
EWS-hez nincs köze.



A test kábelt megnézem, ha hozzá tudok férni. De gondolom, ha indítózok, és multival a mérek feszt, akkor drasztikusan leesik. Az EWS-el legyen igazad (nyilván az van... ), hogy nincs baja, és csak önindító lesz, mert annak a javítása, vagy cseréje nem annyira komplikált. Ilyenkor nem tudom mit érdemes tenni, vegyek egy újat, vagy bontottat, esetleg újíttassam fel?
Köszönöm válaszod!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 09:03


vdrokko99 írta: Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?


az első az önindító, nem húz be a relé vagy akad a bendix. ha megkocogtatja az ember az önindítót, akkor jó szokott lenni. de azt idővel fel kell újítani, jobb esetben csak relét kell cserélni, ami az önindítón van, de lehet testkábel hiba.
a második eset, meg inkább lemerült akksira utal, de ugyanúgy lehet testkábel hiba.
EWS-hez nincs köze.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz vdrokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 07:46


Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2018. március 10. szombat, 08:22


adams22 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.




Nekem megoldodni latszik:a kulcsot leejtettem es bicskakulcsot hasznalok e46 -nal igy a tekercset ki kellett forrasztanom a panelrol ,mert messze volt gyujtaskapcsolotol.
Szoval az esest kovetoen elengedte a forrasztas a tekercset.
Ugy nez ki jo lett.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. március 09. péntek, 21:30


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 09. péntek, 20:11


Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2018. március 09. péntek, 18:42


Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...




Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. április 21. péntek, 00:37


Vehetsz új kulcsot,tényleg úgy néz ki.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. április 21. péntek, 00:39

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. április 20. csütörtök, 17:23


pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...