autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2021. július 18. vasárnap, 09:29


YELLOW írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.


Este megjárattam, reggelre semmi nyomás nem volt a szelepben...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. július 17. szombat, 19:35


trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2021. július 17. szombat, 09:04


hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.




Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. július 17. szombat, 10:33

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2021. július 16. péntek, 14:42


trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. július 16. péntek, 14:45

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2021. július 16. péntek, 11:50


hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2021. június 21. hétfő, 09:13


trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Akkor hidegen miért indul? Gyertyákat és karter membránt is kicseréltem, de semmi. Most próbálok egy lambdaszondát hátha....



Kicseréltem a lambdaszondát, csere előtt lehúztam a szonda kábelét majd beindítottam , ugyanolyan nehezen indult. Gondoltam megvan a hiba. Raktam bele gyári Bosch-t szondát, majd próba. És a helyzet változatlan, ugyanolyan nehezen indul mint előtte. A régi szonda koromfekete volt, ami elviekben túl dús keverékre utal. Van még ötlete valakinek? Szét vet az ideg...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2021. június 12. szombat, 16:00


YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok!

Van egy F10 525d-m. (Tank fullon)
Tegnap megállt az autópályán minden előzetes hiba, jel, zaj nélkül.
Akkor kiírta hogy hajtáslánc nem áll rendelkezésre.
Leállósávban indítózva kiírta az üzemanyag ellátás hibát/hajcsak nyugodtan tovább (de nem indul)
Haza érve (trélerrel) wow kihozott kb. 70 hibát, töröltük.
Aztán indítoztam, pörög erőből, de semmi, nem indul. Kocsi hibát már nem ír.
Wow-ot ráengedtük újból N57-DDE 7.3 - 3.0l rendszeren 279000 és 249300/ levegőbevezetés fojtószelep és alacsony nyomócső nyomást jelzett hibának.
Majd egy másik kiolvasóval a P14A3 hibát dobja ki.

Konkrétan nem tudok mire gondolni, mivel lehet gond így 1-ről a 2-re semmi előjel nélkül, a kocsi eddig hibátlanul hibakódoktól mentesen futott.

Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném!


vagy a magasnyomású pumpa halt meg, vagy csak a rail szenzor. elsőre ezeket tippelném, ha amúgy a tankból nyomja az üzemanyagot.


Élő adatban indítózásnál 1700bar-on van a nyomása.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. június 12. szombat, 15:50


Sansz írta: Sziasztok!

Van egy F10 525d-m. (Tank fullon)
Tegnap megállt az autópályán minden előzetes hiba, jel, zaj nélkül.
Akkor kiírta hogy hajtáslánc nem áll rendelkezésre.
Leállósávban indítózva kiírta az üzemanyag ellátás hibát/hajcsak nyugodtan tovább (de nem indul)
Haza érve (trélerrel) wow kihozott kb. 70 hibát, töröltük.
Aztán indítoztam, pörög erőből, de semmi, nem indul. Kocsi hibát már nem ír.
Wow-ot ráengedtük újból N57-DDE 7.3 - 3.0l rendszeren 279000 és 249300/ levegőbevezetés fojtószelep és alacsony nyomócső nyomást jelzett hibának.
Majd egy másik kiolvasóval a P14A3 hibát dobja ki.

Konkrétan nem tudok mire gondolni, mivel lehet gond így 1-ről a 2-re semmi előjel nélkül, a kocsi eddig hibátlanul hibakódoktól mentesen futott.

Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném!


vagy a magasnyomású pumpa halt meg, vagy csak a rail szenzor. elsőre ezeket tippelném, ha amúgy a tankból nyomja az üzemanyagot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2021. június 12. szombat, 15:46


Sziasztok!

Van egy F10 525d-m. (Tank fullon)
Tegnap megállt az autópályán minden előzetes hiba, jel, zaj nélkül.
Akkor kiírta hogy hajtáslánc nem áll rendelkezésre.
Leállósávban indítózva kiírta az üzemanyag ellátás hibát/hajcsak nyugodtan tovább (de nem indul)
Haza érve (trélerrel) wow kihozott kb. 70 hibát, töröltük.
Aztán indítoztam, pörög erőből, de semmi, nem indul. Kocsi hibát már nem ír.
Wow-ot ráengedtük újból N57-DDE 7.3 - 3.0l rendszeren 279000 és 249300/ levegőbevezetés fojtószelep és alacsony nyomócső nyomást jelzett hibának.
Majd egy másik kiolvasóval a P14A3 hibát dobja ki.

Konkrétan nem tudok mire gondolni, mivel lehet gond így 1-ről a 2-re semmi előjel nélkül, a kocsi eddig hibátlanul hibakódoktól mentesen futott.

Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2021. június 11. péntek, 23:27


hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Akkor hidegen miért indul? Gyertyákat és karter membránt is kicseréltem, de semmi. Most próbálok egy lambdaszondát hátha....



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2021. június 11. péntek, 20:12


trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2021. június 08. kedd, 22:28


Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

státusz Bandi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. május 31. hétfő, 09:43


Sziasztok!

Pénteken az autó szervizben volt (beesett az ablak),elmentem érte,gond nélkül beindult, hazajöttem. Hazaérve rádugtam egy egyszerű OBD olvasót mert kiírt egy hibát(légrugóval kapcsolatos)ezután még el akartam menni ekkor kódot kért a műszerfalon, androidos fejegységem van, nem tudom a kódot, nem indul az autó. Van 2 pótkulcs azokkal se indult be.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Gyurie46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. szeptember 23. szerda, 20:55


Sziasztok.
Egy olyan gondom lenne hogy mikor első indítsa van a kocsinak akkor beindul majd ha megyek vele 10km után na úgy csinál mintha lemerűlt volna az aksi alig teker.aksi ki cserélve. 30 perc után megint indíthat.
E46 320d köszi a válaszokat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 21:40


digithy írta: Sziasztok! Van egy E46 320i-m, 2002-es.
Olyan problémát produkál az autó melegen hogy kattog valami a kormány oszlop alatt addig hiába öninditozok csak tekeri de nem indul. Majd ha abbahagyta a kattogást el indul az AC pumpa és lehet inditani. Ilyenkor közben még kidobja az DSC jelét és a Kéziféket meg az EML lámpa is felvilágít egy pillanatra. Ezeke után ha a gyújtás leveszem már nem jelez semilyen hibát és tökéletesen indul az autó. Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm.


hát az első lámpák nem villognak ilyenkor? mert hangos kattogás akkor van, amikor kevés az erő az akksiban. így jelzi. mivel később beindul, lehet csak az akksin lévő saru van fellazulva, vagy a testkábel valahol a kasznin.
EWS nem csinál ilyet, hogy kattog, csak simán forgat és nem indul be.
az is lehet az önindító bendix nem húz be csak nehezen. lehet a reléje rossz már.