bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. június 24. szerda, 00:41


Szerintem elszállt az izzítóvégfok visszajelzése, vagy az egész végfok.

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 23. kedd, 22:24


SZiasztok!

A számitógép hibásnak irja mind a 4izzitó gyertyámat, ami törlés után is visszajön..
Inditással semmi bajom nincs... ilyenkor mi van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz paircraft

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2009. március 02. hétfő, 14:39


Csum írta: valaki tudja,hogy milyen értéket kell mútasson bemérésnél az izzító relé?

mert ma reggel ismételten elõjöt 0fok alatt az a hiba,hogy reggeli elsõ inditásnál egyenletlen volt a motor a gyertyáim újjak kábelek jók! csak az izzitó relé lehet ludas milyen értéket kell mutasson??


Jutottál valamire a problémáddal? Nekem ugyanezt írja a GT1, (négybõl 3 gyertya nem mûxik) kíváncsi vagyok, hogy mi a megoldás...

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. február 10. kedd, 12:31


valaki tudja,hogy milyen értéket kell mútasson bemérésnél az izzító relé?

mert ma reggel ismételten elõjöt 0fok alatt az a hiba,hogy reggeli elsõ inditásnál egyenletlen volt a motor a gyertyáim újjak kábelek jók! csak az izzitó relé lehet ludas milyen értéket kell mutasson??

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 16:22


azokat is ellenõrizték, úgy hogy valami mással lehet a gond.
izzítórelére gyanakszom
ha lesz egy kis idõm elviszem beméretni, talán azzal lesz a baj

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 16:12


Ebben az esetben én a kábelekre gyanakodnék, lehet ezok nem tökéletesek?

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 15:23


nekem mind 4 gyertyát egyszerre cserélték gyárira és még is ha a gépet rákötjük négybõl hármat hibásnak ír ki mint elõtte! hiába töröljük ki ismételten megjelenik hibakódnak!
szerintetek lehetséges,hogy négybõl három gyári gyertya neki futásból rossz lenne? vagy mi lehet a gond?


státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 10:47


Hát igen gyengus az a motor ami ilyen idõjárásnál észrevesz egy vagy két rossz ízitógyertyát!

státusz Feci

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 10:11


Neo78 írta: Minnél tovább, annál biztosabb, hogy csere lesz... Ki kell cserélnem az összeset, vagy csak a hibásakat, ha egyáltalán meg lehet állapitani, melyek rosszak? Mennyibe kerül a Febi, vagy vegyek másat?


Lehet cserélni darabonként is, de ajánlott egyszerre mindet cserélni. Mivel lebontják a fél motort a cseréhez.

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2008. december 09. kedd, 10:30


Minnél tovább, annál biztosabb, hogy csere lesz... Ki kell cserélnem az összeset, vagy csak a hibásakat, ha egyáltalán meg lehet állapitani, melyek rosszak? Mennyibe kerül a Febi, vagy vegyek másat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. december 06. szombat, 18:20


kempelen írta:
Neo78 írta: Szevasztok, nekem olyan problémám volt vagy egy hónapja, hogy reggel gyújtás után mintha valamelyik henger kihagyott volna 1-2 fordulatot és fura hangja volt. Elõször az izzotógyertyára gondoltam én is, de azzal nem volt baj. Azt mondták lehet üzemanyagprobléma is. Ez mostanra megszûnt, úgyhogy lehet hogy tényleg az volt... Na még annyi, hogy hidegen az alapjáratom egy picit szalad, vagyis 750-es fordulatról egy 10-15 mp után felmegy 850-re kb 2-3 mp-ig aztán vissza 750-re. Ezt eleinte addig csinálta, amig a hûtõfolyadék el nem érte az 50 fokot. Aztán megszûnt, most viszont még 50 felett is csinálja, szerintem egy olyan 60 fokig /nem tudom pontosan, mert még nem néztem meg a BC/. A fura az volt, hogy amint elérte az 50 fokot rögtön megszûnt az alapjárat szaladgálás. Másnak nincs ilyen észrevétele?


Pont emiatt voltak gondjaim nekem is. Csak azelsõ pár fordulat után csinálta hidegindítás után. Nekem izzítógyertya gonjaim voltak. A négybõl három szar volt. Csere után megszünt a probléma.


Ugyan ez volt nekem is, kicseréltem mind a 4 et és jó lett

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 06. szombat, 13:11


Neo78 írta: Szevasztok, nekem olyan problémám volt vagy egy hónapja, hogy reggel gyújtás után mintha valamelyik henger kihagyott volna 1-2 fordulatot és fura hangja volt. Elõször az izzotógyertyára gondoltam én is, de azzal nem volt baj. Azt mondták lehet üzemanyagprobléma is. Ez mostanra megszûnt, úgyhogy lehet hogy tényleg az volt... Na még annyi, hogy hidegen az alapjáratom egy picit szalad, vagyis 750-es fordulatról egy 10-15 mp után felmegy 850-re kb 2-3 mp-ig aztán vissza 750-re. Ezt eleinte addig csinálta, amig a hûtõfolyadék el nem érte az 50 fokot. Aztán megszûnt, most viszont még 50 felett is csinálja, szerintem egy olyan 60 fokig /nem tudom pontosan, mert még nem néztem meg a BC/. A fura az volt, hogy amint elérte az 50 fokot rögtön megszûnt az alapjárat szaladgálás. Másnak nincs ilyen észrevétele?


Pont emiatt voltak gondjaim nekem is. Csak azelsõ pár fordulat után csinálta hidegindítás után. Nekem izzítógyertya gonjaim voltak. A négybõl három szar volt. Csere után megszünt a probléma.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. december 05. péntek, 09:19


Neo78 írta: reggel gyújtás után mintha valamelyik henger kihagyott volna 1-2 fordulatot és fura hangja volt.


Ilyen egyszer nekem is elõfordult, de én annak tulajdonítottam, hogy túl gyorsan hagytam abba az indítózást, és biztos az még "nem gyulladt be". Csak egyszer volt ilyen.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. december 05. péntek, 09:14


infusion írta: 1-2 fordulat helyett 4-5-6 hõmérséklettõl függ kb. 5 fok alatt.

Tehát, amikor már izzítania kellene.

Az akksiból leveszi az 5 voltot, de vszínû nem jut el a gyertyákig.

Egyéb baja nincs az autónak, minden mért értéke optimális.

Aksid tuti jó?

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2008. december 05. péntek, 08:50


Szevasztok, nekem olyan problémám volt vagy egy hónapja, hogy reggel gyújtás után mintha valamelyik henger kihagyott volna 1-2 fordulatot és fura hangja volt. Elõször az izzotógyertyára gondoltam én is, de azzal nem volt baj. Azt mondták lehet üzemanyagprobléma is. Ez mostanra megszûnt, úgyhogy lehet hogy tényleg az volt... Na még annyi, hogy hidegen az alapjáratom egy picit szalad, vagyis 750-es fordulatról egy 10-15 mp után felmegy 850-re kb 2-3 mp-ig aztán vissza 750-re. Ezt eleinte addig csinálta, amig a hûtõfolyadék el nem érte az 50 fokot. Aztán megszûnt, most viszont még 50 felett is csinálja, szerintem egy olyan 60 fokig /nem tudom pontosan, mert még nem néztem meg a BC/. A fura az volt, hogy amint elérte az 50 fokot rögtön megszûnt az alapjárat szaladgálás. Másnak nincs ilyen észrevétele?