YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 04. péntek, 06:58


TomyMU írta: Sziasztok! Szeretném lecserélni az első izzókat, mert az angel eyeshez képest elég sárga. ( valami tesco-s H7-es izzó van benne, fogalmam sincs hány K) Milyen ajánlanátok? Minimum hány K-es legyen? Illetve ki milyet használ? Előre is köszönöm a segítségeteket.


csak egy kicsit olvass vissza!
a Kelvin (színhőmérséklet) nem csak Xenon izzók esetén érvényes. halogén esetén is feltüntetik, vagy valamilyen adattáblán a terméknek megtalálható, gyártó honlapja.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2019. január 03. csütörtök, 19:50


Sziasztok! Szeretném lecserélni az első izzókat, mert az angel eyeshez képest elég sárga. ( valami tesco-s H7-es izzó van benne, fogalmam sincs hány K) Milyen ajánlanátok? Minimum hány K-es legyen? Illetve ki milyet használ? Előre is köszönöm a segítségeteket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz bogy87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. november 22. csütörtök, 06:48


Sziasztok!

"Cornering Lights failure" figyelmeztetést dob a fedélzeti. Ahogyan olvasom és tudom ez a kanyarfény volna. A hiba csak indításnál jön elő, vezetés közben nem. Mi lehet az oka, valakinek van tapasztalat? Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. november 18. vasárnap, 08:12


Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin
Üdv
Bal1


attól, hogy a vezérlőt átprogramozod, még gyári lesz. direkt van benne egy funkció, amit aktiválni kell. vagy pipával, vagy a letöltött programban kell átírni dolgokat. ezt kérhetted akkor is, amikor az autót megvetted, csak akkor nem volt divat a DRL.
de elmondom mi a jó benne. úgy közlekedsz vele, hogy tulajdonképpen a 2 izzó 5-6V-on a felét fogyasztja. tehát a 2 izzó fog fogyasztani 55W-ot. míg normás esetben ha lakott területen kívülre lámpát kapcsolsz, a 110W a két első + 10W a két hátsó. ezek a jobbik esetek. tehát a 120W helyett 55W-ot használsz. azért nem mindegy.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 22:25


YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin
Üdv
Bal1

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 13:59


Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 13:02


YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 12:36


Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 10:14


Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. november 17. szombat, 10:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz rossitibi

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2018. augusztus 04. szombat, 20:46


Sziasztok! Nem világít pár led a hátsó lámpámban.E46 coupe. Szét lehet valahogy szedni hogy hozzáférjek? Vagy egyáltalán meg tudjam nézni mi a hiba

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. július 22. vasárnap, 18:18


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.


igazából erre szerintem nincs szabály, max ha megállítanak, akkor kivetetik belőle, hogy van-e hivatalos jelzés az izzóban. ha van nagyon nem szólhat.
de amit nem értek, hogy mi értelme a nagy kelvin számnak? egy idétlen (szerintem), kettő rosszabbul látni vele.
4500-5200K teljesen optimális. de lehet már sok is.
ezek a színjátszós AE-k is hát annyira full gagyi. és valaki úgy közlekedik vele. egy találkozón elmegy, hogy legyen egy bohóc is, de más értelme nincs.
ha sokat vezetsz sötétben, akkor az legyen a fontos, hogy jól láss, ne az, hogy sötétben milyen "menő" színen világít a lámpád.


2naponta 2x autóval járok kb 22km-t. ( 2őt megyek 2 pihi )
ez télen is így lesz, viszont nem felvágni, villogni akarok, csak szeretem a fehér színt azért kérdeztem.
AE nekem a tompítotton van sima fehér és bőven elég mint ha még a távolságin is legyen.
A menőségből már kinőttem.
Maximum 6000K ig gondolkodtam, jelenleg nem tudom mennyi van msot benne mert nem babráltam.

Tanácsod megfogadom, és köszönöm!
Legalább "képben" vagyok

Viszont a távólságim úgy működik, hogy folyamatosan megy persze fél üzembe hogy ne vakítson addig míg a tompítottat fel nem kapcsolom, aztán elalszik és csak akkor világít teljesen ha én akarom.


Profilomba kép van erről.






mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2018. július 22. vasárnap, 17:34


YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.


igazából erre szerintem nincs szabály, max ha megállítanak, akkor kivetetik belőle, hogy van-e hivatalos jelzés az izzóban. ha van nagyon nem szólhat.
de amit nem értek, hogy mi értelme a nagy kelvin számnak? egy idétlen (szerintem), kettő rosszabbul látni vele.
4500-5200K teljesen optimális. de lehet már sok is.
ezek a színjátszós AE-k is hát annyira full gagyi. és valaki úgy közlekedik vele. egy találkozón elmegy, hogy legyen egy bohóc is, de más értelme nincs.
ha sokat vezetsz sötétben, akkor az legyen a fontos, hogy jól láss, ne az, hogy sötétben milyen "menő" színen világít a lámpád.


2naponta 2x autóval járok kb 22km-t. ( 2őt megyek 2 pihi )
ez télen is így lesz, viszont nem felvágni, villogni akarok, csak szeretem a fehér színt azért kérdeztem.
AE nekem a tompítotton van sima fehér és bőven elég mint ha még a távolságin is legyen.
A menőségből már kinőttem.
Maximum 6000K ig gondolkodtam, jelenleg nem tudom mennyi van msot benne mert nem babráltam.

Tanácsod megfogadom, és köszönöm!
Legalább "képben" vagyok

Viszont a távólságim úgy működik, hogy folyamatosan megy persze fél üzembe hogy ne vakítson addig míg a tompítottat fel nem kapcsolom, aztán elalszik és csak akkor világít teljesen ha én akarom.


Profilomba kép van erről.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. július 22. vasárnap, 17:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. július 22. vasárnap, 14:00


mrdani írta: Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.


igazából erre szerintem nincs szabály, max ha megállítanak, akkor kivetetik belőle, hogy van-e hivatalos jelzés az izzóban. ha van nagyon nem szólhat.
de amit nem értek, hogy mi értelme a nagy kelvin számnak? egy idétlen (szerintem), kettő rosszabbul látni vele.
4500-5200K teljesen optimális. de lehet már sok is.
ezek a színjátszós AE-k is hát annyira full gagyi. és valaki úgy közlekedik vele. egy találkozón elmegy, hogy legyen egy bohóc is, de más értelme nincs.
ha sokat vezetsz sötétben, akkor az legyen a fontos, hogy jól láss, ne az, hogy sötétben milyen "menő" színen világít a lámpád.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2018. július 22. vasárnap, 12:42


Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. április 20. péntek, 18:49


peti9577 írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy vettem egy pár ledes fényváltós helyzetjelzőt! Távirányitoval lehet a szint változtatni! És ha le van állitva a kocsi tökénletesen müködik viszont ha beinditom a kocsit csak vibrál és nem ugy megy ahogy kell! Mi lehet a probléma?


mi lehet a probléma?
hogy ilyen hülyeségre költötted a pénzed.
amúgy azért vibrál, mert az autó nem LED-ekre van felkészítve. a LED sokkal érzékenyebben reagál a fesz. ingásokra. tehát gondolok itt a generátor működésére járás közben.nem tudom milyen elektronika tartozik ehhez a helyzetjelzőhöz, de valószínű nem megfelelő.