Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 16:07


flenfer írta: Év elején lett cserélve a rezgőcső, semmi baja nem volt, csak kb. 1 hónapja jött meg a hangja. Ha megfogom a csövet, nem ciripel. Az összetétel után az is egy katalizátor?


Igen, utána is az van.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 14:41


Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy alapjáraton idegesítő ciripelő hang jön elő a kipufogó első részéből. Már szétszedtem az összetételnél a részecskeszűrő elött, megtakarítottam, összeraktam, de ugyanolyan hangja van. Esetleg a katalizátorral lehet valami?


Nézd meg a rezgéscsillapítót az első katalizátor után, el szokott törni egy idő után.
A tiedben nincsen részecskeszűrő, csak katalizátor
A katalizátor is zöröghet ha töredezett belül a kerámia.


Év elején lett cserélve a rezgőcső, semmi baja nem volt, csak kb. 1 hónapja jött meg a hangja. Ha megfogom a csövet, nem ciripel. Az összetétel után az is egy katalizátor?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 09:43


flenfer írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy alapjáraton idegesítő ciripelő hang jön elő a kipufogó első részéből. Már szétszedtem az összetételnél a részecskeszűrő elött, megtakarítottam, összeraktam, de ugyanolyan hangja van. Esetleg a katalizátorral lehet valami?


Nézd meg a rezgéscsillapítót az első katalizátor után, el szokott törni egy idő után.
A tiedben nincsen részecskeszűrő, csak katalizátor
A katalizátor is zöröghet ha töredezett belül a kerámia.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 08:33


Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy alapjáraton idegesítő ciripelő hang jön elő a kipufogó első részéből. Már szétszedtem az összetételnél a részecskeszűrő elött, megtakarítottam, összeraktam, de ugyanolyan hangja van. Esetleg a katalizátorral lehet valami?

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 11:26


YELLOW írta:
gfeco írta: Sziasztok

Szeretném lecserélni a kocsin a hátsó dobot.Még az van rajta amivel vettem.Egy univerzális sportdob.Igazából egyre jobban zavar a hang, pont 100 és 140 között a leghangosabb.150 felett eltűnik, de miel csak 16i nem igzán szeretem 150 felett hajtani.
Gondoltam egy gyári hátsó,dobra, de azzal meg az a bajom hogy csúnya a vége.
Nekem halk de szép kéne.
Simán vegyek egy dobot és hegesztessek rá egy véget?Vagy vannak nagyon halk sport dobok?
Valakinek esetleg valami jo tapasztalat?

Esetleg ami még elmenne egy dupla végű gyári dob ami a 6 hengeresekre való, csak nem tudom fel lehet e tenni az enyémre?


simán lehet véget is rakatni rá. de ahogy mondod vannak halk sportdobok is.
6 hengeresnél anniy a lényeg, hogy a bemenője 2 ágú, tehát ott össze kell hozni egyre. azt hiszem a dob mérete ugyanakkora.


Bocs ha hülye a kérdés.
Egy 6 hengeres hátsódobja nem fojtaná le az amugy is kevés lóerőmet?
Csak arra gondolok hogy több lehet benne az anyag és nagyobb hangot kell letompítania,igy lassabb talán benne a gázáramlás, vagy nehezebben nyomja ki rajta a 4henger.
M52-motoroknak még 1 ágú a bemenő, szinte csak be kell rakni, még felfogatásban is stimmel.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. május 01. péntek, 12:03


gfeco írta: Sziasztok

Szeretném lecserélni a kocsin a hátsó dobot.Még az van rajta amivel vettem.Egy univerzális sportdob.Igazából egyre jobban zavar a hang, pont 100 és 140 között a leghangosabb.150 felett eltűnik, de miel csak 16i nem igzán szeretem 150 felett hajtani.
Gondoltam egy gyári hátsó,dobra, de azzal meg az a bajom hogy csúnya a vége.
Nekem halk de szép kéne.
Simán vegyek egy dobot és hegesztessek rá egy véget?Vagy vannak nagyon halk sport dobok?
Valakinek esetleg valami jo tapasztalat?

Esetleg ami még elmenne egy dupla végű gyári dob ami a 6 hengeresekre való, csak nem tudom fel lehet e tenni az enyémre?


simán lehet véget is rakatni rá. de ahogy mondod vannak halk sportdobok is.
6 hengeresnél anniy a lényeg, hogy a bemenője 2 ágú, tehát ott össze kell hozni egyre. azt hiszem a dob mérete ugyanakkora.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. május 01. péntek, 12:00


Sziasztok

Szeretném lecserélni a kocsin a hátsó dobot.Még az van rajta amivel vettem.Egy univerzális sportdob.Igazából egyre jobban zavar a hang, pont 100 és 140 között a leghangosabb.150 felett eltűnik, de miel csak 16i nem igzán szeretem 150 felett hajtani.
Gondoltam egy gyári hátsó,dobra, de azzal meg az a bajom hogy csúnya a vége.
Nekem halk de szép kéne.
Simán vegyek egy dobot és hegesztessek rá egy véget?Vagy vannak nagyon halk sport dobok?
Valakinek esetleg valami jo tapasztalat?

Esetleg ami még elmenne egy dupla végű gyári dob ami a 6 hengeresekre való, csak nem tudom fel lehet e tenni az enyémre?
Ilyenre gondoltam(bár ez arany árban van)

http://static.schmiedmann.dk/P...42_big.jpg

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 01. péntek, 12:02


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 21:29


Sziasztok.
Az a baj nem tudok róla képet küldeni, de lehetséges hogy a hátsódob és a középrész közötti cső bilincsnél a csavar annyira megrohad hogy a teteje hiányzik? A csavar felső fele eltünt vagy elrohadt, szóval nem is szorít rendesen és nem is kell az anyát meglazítanom hogy szét tudjam kicsit feszíteni. Ha pótlásnak szerzek M12-es csavart elvileg az is átmegy rajta, nem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz InsaneWombat

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 13:20


notoriusbg írta:
InsaneWombat írta: Sziasztok!

Googlizáson már túl vagyok, nem jártam sikerrel. Létezik az, hogy Magyarországon nem lehet beszerezni e90 330i gyári új króm kipufogó végeket (nem kínai ebayes)? USA-ba találtam, de onnan mire ideszállítják dupla lesz az ára...

Minden hasznos tippet megköszönnék a beszerezhetőséget illetően.


Szia!

Én a sajátomhoz vettem újakat (a régiek potom pénzért eladók, ha valakit érdekel ), úgy emlékszem, innen: http://autoalkatreszed.hu/search/articlenr.html , a realoem-es cikkszámok alapján. Érdekes volt, hogy a Schmiedmann-nál kaphatóra azt írták a honlapjukon, hogy ugyanaz kell pl. 325i-hez, mint 330i-hez, pedig elviekben nem, mert az enyémnél nem egyforma hosszú a két vég - ezt csak azért írom, hogy érdemes a gyári cikkszámok alapján biztosra menni.
Amúgy nem volt olcsó, de szerintem bőven megéri, sokat dob a megjelenésen!
A következő hasonló fejlesztés nálam a kilincsek lesznek, de egyelőre még nem volt bő negyvenezrem (!) arra a 2 darabra...


Köszi megnézem az oldalt. Valóban nem lehet, hogy 325i-hez és 330i-hez is ugyan az jó lenne mivel a 330i-nél eltérő a hosszuk. 330i-ről csak a bal oldali jó a 325i-hez, az megy rá teljesen tehát abból kellene 2 db... Természetesen alkatrész szám megvan ( 18307549558 ). Schmiedmann-al az a bajom, hogy kissé túlárazva adják a cuccokat... Amerikai bmw-s oldalakon 54$-ért adják de a szállítás meg 80$ lenne, így nem egy nagy biznisz.

Egyébként bmw kereskedésbe elhajtják az embert, ha konkrét alkatrész számmal megy oda? Nem foglalkoznak ilyennel?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 12. csütörtök, 13:21

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 13:10


InsaneWombat írta: Sziasztok!

Googlizáson már túl vagyok, nem jártam sikerrel. Létezik az, hogy Magyarországon nem lehet beszerezni e90 330i gyári új króm kipufogó végeket (nem kínai ebayes)? USA-ba találtam, de onnan mire ideszállítják dupla lesz az ára...

Minden hasznos tippet megköszönnék a beszerezhetőséget illetően.


Szia!

Én a sajátomhoz vettem újakat (a régiek potom pénzért eladók, ha valakit érdekel ), úgy emlékszem, innen: http://autoalkatreszed.hu/search/articlenr.html , a realoem-es cikkszámok alapján. Érdekes volt, hogy a Schmiedmann-nál kaphatóra azt írták a honlapjukon, hogy ugyanaz kell pl. 325i-hez, mint 330i-hez, pedig elviekben nem, mert az enyémnél nem egyforma hosszú a két vég - ezt csak azért írom, hogy érdemes a gyári cikkszámok alapján biztosra menni.
Amúgy nem volt olcsó, de szerintem bőven megéri, sokat dob a megjelenésen!
A következő hasonló fejlesztés nálam a kilincsek lesznek, de egyelőre még nem volt bő negyvenezrem (!) arra a 2 darabra...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz InsaneWombat

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 12:40


Sziasztok!

Googlizáson már túl vagyok, nem jártam sikerrel. Létezik az, hogy Magyarországon nem lehet beszerezni e90 330i gyári új króm kipufogó végeket (nem kínai ebayes)? USA-ba találtam, de onnan mire ideszállítják dupla lesz az ára...

Minden hasznos tippet megköszönnék a beszerezhetőséget illetően.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 16:58


flenfer írta:
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Cseréltettem ma a 320d-men a rezgőcsövet, 25.000 ft-ot kértek el. Ez ennyibe kerül, vagy szépen lehúztak?


Az attól függ, milyet raktak be.

Nem tudom. De gondolom, nem a gyátit.
(gyárit)!


Szerintem kicsit lehúztak.
Szia. Én 2012 be csertettem a volt E46 320d be. 6000-7000ft volt a Bosal 3 rétegű flexibilis cső meg, 6000ft a munkadíj.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 11. szerda, 17:00

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 15:25


flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Cseréltettem ma a 320d-men a rezgőcsövet, 25.000 ft-ot kértek el. Ez ennyibe kerül, vagy szépen lehúztak?


Az attól függ, milyet raktak be.

Nem tudom. De gondolom, nem a gyátit.
(gyárit)!



flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 15:25


b_imi írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Cseréltettem ma a 320d-men a rezgőcsövet, 25.000 ft-ot kértek el. Ez ennyibe kerül, vagy szépen lehúztak?


Az attól függ, milyet raktak be.

Nem tudom. De gondolom, nem a gyátit.


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. február 10. kedd, 20:39


flenfer írta: Sziasztok!
Cseréltettem ma a 320d-men a rezgőcsövet, 25.000 ft-ot kértek el. Ez ennyibe kerül, vagy szépen lehúztak?


5-8e egy utángyártott cső.