hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. június 13. kedd, 18:14


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


Szia,
bocs, de ezt nagyon nem értem: ha kevés a gáz, akkor jobban hűt???



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 13. kedd, 17:14


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 13. kedd, 16:41


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.


Ha hideget fúj a klímád,akkor nem kell vele semmit.Az enyém is ilyen.Ha jó a rendszer,akkor soha nem kell benne cserélni gázt.Én mérettem nyomást,és jó volt.A jó rendszer egyáltalán nem ereszti a gázt.Az enyémbe is még a gyári van,és nem kellett tölteni.Az is normális,hogy kapcsolgat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 13. kedd, 12:52


bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 13. kedd, 11:39


YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 12. hétfő, 19:26


mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?

aranyijanos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz aranyijanos

Újonc

Elismertség: 16% (3 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. június 29. szerda, 16:41


GNoRbY88 írta:
Powerliqid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez


jogos, úgy látszik mellé kalandoztam az olvasás közben.
bár most elolvasva totál olyan érzésem van, mintha tegnap nem is ez lett volna odaírva, pedig erre válaszoltam nem lett utána szerkesztve...




Sziasztok.
Folytatnám a sort....
Köszi a véleményeket.
A probléma továbbra is fenn áll.
Félreértések elkerülése érdekében: az elektromos ventilátor nem indul el. (amit látni a veséknél)
Sünit is cseréltem az előbb.( Új, Valeo) Továbbra sem indul el a ventilátor, helyette kikapcsol a kompresszor.
A ventilátort kompletten át raktam egy másik ugyanilyen típusba és ott működött rendesen..

Nem tudtok valakit Sz.F.Vár környékén aki ténylegesen ért az elektromos dolgokhoz?

Vagy esetleg....... Lehet előbb diaggal törölni kellene a hibakódot és működne utána?

Előre is köszi!



Másik topikban, csak keresni kell Ki kell mérni vezetékeket, hogy megvan-e a +12,-,meg jel. Ha nincs, akkor nézed visszafelé és keresed hol van szakadás.


Van egy másik érzékelő amely a kondiventilátort kapcsolja ki-be hőmérséklettől függően valószinü ez okozza a bajt ezt rövidre kötve állandóan megy akondiventilátor a cseréjéhez a gázt le kell fejteni.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 14:35


Hali.
E36ból bontott klíma kompresszor jó lehet az e46omba?
Egyelőre nem tudom miféle e36bol van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz trudi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. június 26. vasárnap, 13:03


Tano írta:
trudi írta: sziasztok!
Lenne egy olyan gondom az e46-nál, hogy amikor be kapcsolom a klimát és fújatnám a lábromra is a hideget valamint az ablakra, akkor erre a két helyre csak forró levegőt fúj. csak előre fúja a majdnem hűvös levegőt. mi lehet ennek az oka?


Rossz a fűtéscsapod, és így állandóan nyitva a fűtőkör. Ott találod a bal első toronynál.


köszi


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 26. vasárnap, 12:23


trudi írta: sziasztok!
Lenne egy olyan gondom az e46-nál, hogy amikor be kapcsolom a klimát és fújatnám a lábromra is a hideget valamint az ablakra, akkor erre a két helyre csak forró levegőt fúj. csak előre fúja a majdnem hűvös levegőt. mi lehet ennek az oka?


Rossz a fűtéscsapod, és így állandóan nyitva a fűtőkör. Ott találod a bal első toronynál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz trudi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. június 26. vasárnap, 10:45


sziasztok!
Lenne egy olyan gondom az e46-nál, hogy amikor be kapcsolom a klimát és fújatnám a lábromra is a hideget valamint az ablakra, akkor erre a két helyre csak forró levegőt fúj. csak előre fúja a majdnem hűvös levegőt. mi lehet ennek az oka?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 17:27


Powerliqid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez


jogos, úgy látszik mellé kalandoztam az olvasás közben.
bár most elolvasva totál olyan érzésem van, mintha tegnap nem is ez lett volna odaírva, pedig erre válaszoltam nem lett utána szerkesztve...




Sziasztok.
Folytatnám a sort....
Köszi a véleményeket.
A probléma továbbra is fenn áll.
Félreértések elkerülése érdekében: az elektromos ventilátor nem indul el. (amit látni a veséknél)
Sünit is cseréltem az előbb.( Új, Valeo) Továbbra sem indul el a ventilátor, helyette kikapcsol a kompresszor.
A ventilátort kompletten át raktam egy másik ugyanilyen típusba és ott működött rendesen..

Nem tudtok valakit Sz.F.Vár környékén aki ténylegesen ért az elektromos dolgokhoz?

Vagy esetleg....... Lehet előbb diaggal törölni kellene a hibakódot és működne utána?

Előre is köszi!



Sztem is kábel szakadás,vagy a szenzor halt be.
De még lehet biztosíték miatt is sztem.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 25. szombat, 17:32

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 07:13


Powerliqid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez


jogos, úgy látszik mellé kalandoztam az olvasás közben.
bár most elolvasva totál olyan érzésem van, mintha tegnap nem is ez lett volna odaírva, pedig erre válaszoltam nem lett utána szerkesztve...




Sziasztok.
Folytatnám a sort....
Köszi a véleményeket.
A probléma továbbra is fenn áll.
Félreértések elkerülése érdekében: az elektromos ventilátor nem indul el. (amit látni a veséknél)
Sünit is cseréltem az előbb.( Új, Valeo) Továbbra sem indul el a ventilátor, helyette kikapcsol a kompresszor.
A ventilátort kompletten át raktam egy másik ugyanilyen típusba és ott működött rendesen..

Nem tudtok valakit Sz.F.Vár környékén aki ténylegesen ért az elektromos dolgokhoz?

Vagy esetleg....... Lehet előbb diaggal törölni kellene a hibakódot és működne utána?

Előre is köszi!



Másik topikban, csak keresni kell Ki kell mérni vezetékeket, hogy megvan-e a +12,-,meg jel. Ha nincs, akkor nézed visszafelé és keresed hol van szakadás.

Powerliqid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Powerliqid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 17:54


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez


jogos, úgy látszik mellé kalandoztam az olvasás közben.
bár most elolvasva totál olyan érzésem van, mintha tegnap nem is ez lett volna odaírva, pedig erre válaszoltam nem lett utána szerkesztve...




Sziasztok.
Folytatnám a sort....
Köszi a véleményeket.
A probléma továbbra is fenn áll.
Félreértések elkerülése érdekében: az elektromos ventilátor nem indul el. (amit látni a veséknél)
Sünit is cseréltem az előbb.( Új, Valeo) Továbbra sem indul el a ventilátor, helyette kikapcsol a kompresszor.
A ventilátort kompletten át raktam egy másik ugyanilyen típusba és ott működött rendesen..

Nem tudtok valakit Sz.F.Vár környékén aki ténylegesen ért az elektromos dolgokhoz?

Vagy esetleg....... Lehet előbb diaggal törölni kellene a hibakódot és működne utána?

Előre is köszi!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. június 10. péntek, 15:39


Robin68 írta:
Bitu79 írta: Én kérdezni szeretnék.A kocsim 13 éves ugye.A klíma sztem még soha nem volt töltve.Ha érzésre jól hűt,akkor nem is érdemes elmenni megnézetni a gáz mennyiséget?Vagy érdemes lenne azért megnézetni?Csak azért kérdezem mert ugye a gáz szállít olajat is,ami keni a klímát.Gondolom ha kevés a gáz,az a klímának is rossz,nem csak nekem ugye.Sokan azt mondták nekem,hogy nem kell semmit csinálni vele,ha nyomja a hideget...

Én tavaly ellenőriztettem és függetlenül mindentől újra is töltettem. Nem azért mert bármi gondom lett volna vele hanem a saját megnyugvásom miatt.
A váltóban is örök életű az olaj


Akkor én is így teszek.Ment a köszi.