Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. június 03. péntek, 17:23


TomyMU írta: Sziasztok! Van egy kis gondom, mai nap már mondom bekapcsolom a légkondit, de semmi hideget nem fúj, langyosat csak, vagy épphogy hideget (kinti hőm. kb.). 16 fokra is levettem, jéghideget kéne fújnia de semmi, nyomatja a kinti levegő hőmérsékletét kb. Nem volt még klímás autóm, hol kezdjem a hiba keresését? Köszönöm.


Kezdetnek vidd el klímáshoz, hogy töltsék fel rendesen....
Ha utána se akkor lehet továbbkeresgélni...
Még fűtéscsap hibája is tud ilyet okozni...

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2016. június 03. péntek, 17:06


Sziasztok! Van egy kis gondom, mai nap már mondom bekapcsolom a légkondit, de semmi hideget nem fúj, langyosat csak, vagy épphogy hideget (kinti hőm. kb.). 16 fokra is levettem, jéghideget kéne fújnia de semmi, nyomatja a kinti levegő hőmérsékletét kb. Nem volt még klímás autóm, hol kezdjem a hiba keresését? Köszönöm.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. június 03. péntek, 09:40


Sziasztok!
A klímakompresszorom nem csinál nyomáskülönbséget. A kuplungja behúz, 5bar a gáznyomásom.
Szerintetek javítható tömítéscserékkel, vagy teljes kompresszor csere?
(denso)







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. június 03. péntek, 10:40

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2016. május 29. vasárnap, 21:23


Sziasztok!
Ma menet közben gondoltam bekapcsolom már kicsit a klímát mivel elég meleg volt a kocsiban. Amikor megnyomtam a klíma gombját valahogy furcsáltam is hogy mi ez az erőteljes hang( eddig ilyen nem volt) ami olyan mintha valami valahol szelelne a panel mögött. Aztán rájöttem hogy a klíma egyáltalán nem hűt!
Tavaly tökéletesen működött semmi baja nem volt.
Kilyukadt valahol vagy mi lehet a baja?
Digit klímás a kocsi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 06:54


hil írta:
YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez


jogos, úgy látszik mellé kalandoztam az olvasás közben.
bár most elolvasva totál olyan érzésem van, mintha tegnap nem is ez lett volna odaírva, pedig erre válaszoltam nem lett utána szerkesztve...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. április 12. kedd, 19:43


hil írta:
YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez


Órázni kéne az egészet,plusz diagolni,gondolom a klíma kompresszort is ledobálja?!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. április 12. kedd, 18:59


YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 12. kedd, 16:27


Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.

Powerliqid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Powerliqid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2016. április 12. kedd, 16:16


Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 09:04


dzsoki írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne klímaügyben!
Az a gondom hogy nem túl acélos a klímám.
Ha igazán meleg van lehúzom 16 fokra de úgy is kell nem kis idő hogy elérjem a kellő hűvöset.
Vigyem el egy töltésre vagy szokjam meg hogy ez ilyen?
Mennyire fagyos ezeknek a klímája?
Köszönöm!


Gondolj bele áll a kocsi a napon.
Az utastérben kb 60°C van a műszerfal még melegebb, benyomod a klímát és először meleget fúj majd szépen lehűl mi itt a gond?

Amíg a cső nem hűl le addig a benne menő levegő se lesz hideg és a klímában is be kell indulni a folyamatoknak hogy hideg legyen a hőcserélő amitől a kintről beszívott meleg levegő lehűl...

Ez a folyamat eltarthat néhány percig (külső és belső hőmérséklettől függően akár 3-5 perig is vagy még tovább), ha utána sem érzed hidegnek a levegőt amit benyom akkor érdemes átnézetni

Felgyorsíthatod a folyamatot ha előtte kinyitod az összes ajtót (szellőztetsz) vagy lehúzott ablakkal nyomatod a klímát 1-2 percig és ha tudsz árnyékos helyre parkolsz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 22:52


dzsoki írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne klímaügyben!
Az a gondom hogy nem túl acélos a klímám.
Ha igazán meleg van lehúzom 16 fokra de úgy is kell nem kis idő hogy elérjem a kellő hűvöset.
Vigyem el egy töltésre vagy szokjam meg hogy ez ilyen?
Mennyire fagyos ezeknek a klímája?
Köszönöm!


nekem a rostélynál mérve leghidegebb állapotban 1,5°C-ot nyom. valami olyasmi rémlik, hogy 8 fok körülig jó, általában 4-5 fok szokott lenni.

dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 21:31


Sziasztok!
Kérdésem lenne klímaügyben!
Az a gondom hogy nem túl acélos a klímám.
Ha igazán meleg van lehúzom 16 fokra de úgy is kell nem kis idő hogy elérjem a kellő hűvöset.
Vigyem el egy töltésre vagy szokjam meg hogy ez ilyen?
Mennyire fagyos ezeknek a klímája?
Köszönöm!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 19:01


Fanok, valaki találkozott már hasonlóval?

E91-ben a hétvégén hosszú forró autópályázás közben észrevettem, hogy nem eléggé hűt a klíma. Belső keringetésre átkapcsoltam, semmi javulás. Kézzel feljebb nyomtam a ventit, semmi javulás, sőt, mintha a venti is gyengélkedett volna, a légbefúvótól 30 centire nem lehetett érezni, hogy áramlana a levegő. Ha egészen közel tettem a kezem, éreztem, hogy jéghideg jön. Olyan mintha nem ment volna a klíma ventilátora, pedig ahogy feljebb nyomtam a fokozatokat, hallottam, ahogy megjön a süvítő hangja. De hatása mégsem volt sok, épp csak lehelt valami hidegfélét.
Utána benyomtam a "MAX HŰTÉS" gombot, 16 fokra próbálta így hűteni a levegőt, de persze nem sikerült, továbbra is 27 fok körül főttünk a levünkben. Megálltam egy benzinkútnál, láttam, hogy a klímacsöveken VASTAG JÉG VAN, ami csak lassan olvadozik (kinn 33 fok volt, plusz ez a forró motortérben van ugye).


Hazajöttem lehúzott ablakkal (200 km-t). Egyszer megálltam 20 percre, mire újra felnyitottam az elejét, leolvadt róla a jég, majd ettől kezdve hazáig normálisan hűtőtt, és azóta is jó.

Mi a franc történhetett? Hallottatok már ilyen jelenségről?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 08. hétfő, 19:02

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 10:55


rapeti írta:
lantika írta:
rapeti írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérem egy alkatrész megtalálásában! Az autóm klíma kompresszorának tengelykapcsolóját sikerült elhagynom. (azt az alkatrészt,ami a szíjtárcsa közepén van és egy imbusz csavar rögzíti. Amikor be van kapcsolva forog, amikor nincs akkor nem.)
Mindenhol kompletten akarják eladni nekem a kompresszort több tízezres áron,holott az enyém egyébként jó!Tud valaki egy rossz kompresszort amin megvan ez az alkatrész?

Köszönöm és várom a segítségeteket!

P.S.: Az autó '97 525 TDS touring


Szerintem azert akarjäk egybe adni,mert az gyärilag egybe van,nincs BMW alkatresz szäma külön.
Kompresszor


Egy bontott alkatrésznél van külön! Újnál tényleg nincs. Viszont ha valaki vesz egy bontott kompresszort akkor az övé nyilván tönkre ment és ha nem kuplung problémája van akkor kellene lenni egy használaton kívüli alkatrészének! Na ilyet keresek én!




Sajnos 10-ből 9,5 ször a kuplung rész megy tönkre amíg a kompresszornak semmi baja, ez sajnos ilyen....


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz rapeti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. június 07. vasárnap, 00:27


lantika írta:
rapeti írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérem egy alkatrész megtalálásában! Az autóm klíma kompresszorának tengelykapcsolóját sikerült elhagynom. (azt az alkatrészt,ami a szíjtárcsa közepén van és egy imbusz csavar rögzíti. Amikor be van kapcsolva forog, amikor nincs akkor nem.)
Mindenhol kompletten akarják eladni nekem a kompresszort több tízezres áron,holott az enyém egyébként jó!Tud valaki egy rossz kompresszort amin megvan ez az alkatrész?

Köszönöm és várom a segítségeteket!

P.S.: Az autó '97 525 TDS touring


Szerintem azert akarjäk egybe adni,mert az gyärilag egybe van,nincs BMW alkatresz szäma külön.
Kompresszor


Egy bontott alkatrésznél van külön! Újnál tényleg nincs. Viszont ha valaki vesz egy bontott kompresszort akkor az övé nyilván tönkre ment és ha nem kuplung problémája van akkor kellene lenni egy használaton kívüli alkatrészének! Na ilyet keresek én!